| |  | | |
10.01.09, 10:46
|
#101 (linkki)
| | (Vierailija) |
Teot tekee huoraksi, ei lookki.
Ketään ihmistä ei missään nimessä saa sanoa huoraks oikeesti mitään ilman syytä.
Oma tyylinsä kullakin, eikä mitään huoralookkia ole olemassakaan.
Voitte lähteä katsomaan venäjän kaduille :)
Nykyää käytetään liikaa huora-sanaa ihan vaan muuten vaan.
Ja jos jotain ihmistä sanotaan tyylinsä perusteella huoraksi, niin ei oo kyllä elämää.
Se loukkaa jos huoraksi haukutaan.
Tosi törkeetä että tällänen aihe kun huora-look ku sellasta ei ole olemassa sellasta lookkia :)
Ei se tyyli ihmistä huoraks tee, vaikka ois kuinka "huoramainen tyyli" niin ei se sitä tarkota että se ois oikeasti joku huora.
Mä en ainakaan luokittele naisia kellä on huora tyyli ja kellä ei :)) että näin, ottakaa opiksenne. | |
| | |
10.01.09, 11:04
|
#102 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja pitkätukka ja melkein missi Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Pirunmoisia havaintoja Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Jooei - Beesit / ruskeat värit vaatteissa
- KÄYTÄNNÖLLISET vaatteet, telttamaiset leikkaukset, unikkokangasta mieluiten
- Lievä ylipaino, ettei vaan muita naisia harmittaisi
- Lyhyt tukka (Se on niin helppohoitoinen ja siisti)
- Matalat kengät
- Ei meikkiä, paitsi juhlissa ripsiväri ja huulikiilto
- Mieluiten urheilulliset vaatteet päällä, vaikkei ikinä urheilisikaan
- Korvissa pienet napit, koska isommat ovat jo horokorut, hui!
- Vaatimaton, tunnollinen, kunnollinen asenne aina ja kaikkialla. Kuljetaan kuin pässit narussa; ajatusten, muodin ja kaiken mahdollisen suhteen.
| Totta, lisäisin vielä pari kohtaa:
- ei yli 2 korvista/ korva
- hiljainen elämäntyyli ja puheääni
-äänestää kokoomusta vaikka on duunissa 1600 euron kk-palkalla perustyöntekijänä, eli ei oikein tajua elämän realiteettejä
- muuttaa viimeistään lapset saatuaan pienelle maaseutupaikkakunnalle, turhaan siellä isossa kaupungissa enää asuu, kun ei enää missään käy. No ei se mitään vaikka mies käykin, kyllä hänet pystyy hakemaan autolla yöllä, jos nyt yöllä kotiin jaksaa tulla.
-uhkeampia kanssasisaria arvostellaan selän takana
ps. itse lyhythiuksisena kuitenkin totean: ne ne vasta hoidettavat onkin, kampaajalla käytävä 5-6 vk välein, vahalla ja lakalla laitettava joka aamu ne kondikseen. Helpommalla pääsee pitkätukkaiset naiset, jotka ovat käyneet kampaajalla vuonna 2005 päästyään ylioppilaaksi, sen jälkeen on naapuri leikannut vain latvat ja itse ostetaan marketista se mahonkiväri 5kk välein.... tulee säästöä ja ihan hyvinhän ne saman välttävät, "kukaan ei huomaa eroa" :) | Ai, mä ainakin pääsin ylioppilaaksi joskus -95 ja mahongista luovuin jo pari vuotta sitten. Oma väri on kauniimpi. (ja tää oli sit ironiaa, jos et hokassu).
Vakavissaan, kyllä nää pitkät hiukset on oikeesti helpot ja halvat (ei pala sitä 30-100€ kuussa kampaajalla käyntiin, kuten kananp**kampauksestaan pitävillä kanssasiskoilla), mutta niin tavattoman tylsät. Köyhällä ei ole varaa pistää joka kuukausi satasia omaan ulkonäköönsä. Hyvä, jos rahat riittää asuntoon ja ruokaan. | Eurot menee siis seiniin ja nainen itse näyttää seinästä revästyltä?!
| |
| | |
10.01.09, 11:06
|
#103 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja tissitoppi?? Mikä on tissitoppi?
Onko se liian tiukka t-paita vai sellainen naruolkaiminen makkarankuorimainen toppi, joka paljastaa tissivaon yläosan? Siis sellainen spagettiolkaintoppi, jota oli melkein joka tytöllä baariasuna tuossa viitisen vuotta sitten. | Ne topit jotka tuo esiin tissivaon, siis ne on huoratyyliä. En käsitä miten naiset tuolla tavoin esittelee itseään. Etenkin kun kumarrutaan, näkyy siis aivan kaikki. Tajuaakohan ne itsekään tuota, ei välttämättä.
| |
| | |
10.01.09, 11:06
|
#104 (linkki)
| | (Vierailija) |
Lopettakaa tää huora-look juttu, jaa-a sellanen juttu vaan että en oo koko elämäni aikana nähnyt halvan/huoran näköistä naista.
Kun täällä luetellaan niitä huoralookkiin kuuluvia naisia, mulla ei ole tullut mieleen yhdestäkään kaupungilla kävelevästä naisesta mieleen huora.
En oo tullut ikinä ajateltua tollasta että tyyliltään voi olla huoran näköinen, mun mielestä tyyli ei tee ihmisestä huoraa vaan teot.
| |
| | |
10.01.09, 12:03
|
#105 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tosi kurjalta kyllä tuntuu tämmöinen puusilmäinen ihmisten luokittelu huoriin ja eihuoriin. Hyvänen aika, Suomessahan on tämän ketjun mukaan hutsahtava jos edes meikkaa vähän. Jos huomaan, ettei tyylini miellytä, se ei juurikaan haittaa, koska semmoisiin ihmisiin en haluaisi tutustua muutenkaan. Lähtökohtaisesti ihminen, joka arvostelee toista ulkonäön perusteella hutsuksi, on arvomaailmaltaan rajoittunut ja kapeakatseinen. Aika vähän yhteistä juttua moisen kanssa löytyy!
Moni kovasti ulkoäköönsä satsannut nainen on osoittautunut keskusteluissa mitä herttaisimmaksi tyypiksi. Esim. eräässä vaatekaupassa työskentelee nainen, jolla on hiuslisäkkeitä, meikkiä ja paljastavia vaatteita ja tämä nainen on kaupan mukavin myyjä.
Mua tultiin kaupungilla huorittelemaan korkokenkieni vuoksi, kun kävelin iloisella päällä kaupungilla. Haukkuja oli pyöreä keski-ikäinen nainen. Kyllä siinä kovasti mieliala laski ja nieleskelin itkua loppupäivän. Siitä huolimatta aion niitä kenkiä käyttää, vaikka sitten ihan piruuttani.
Jos huorittelu tuottaa hyvää mieltä, on pahasti arvomaailma pielessä.
| |
| | |
10.01.09, 12:44
|
#106 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja miehen kommentti Lainaus: |
Onko se liian tiukka t-paita vai sellainen naruolkaiminen makkarankuorimainen toppi, joka paljastaa tissivaon yläosan? Siis sellainen spagettiolkaintoppi, jota oli melkein joka tytöllä baariasuna tuossa viitisen vuotta sitten. | Ne topit jotka tuo esiin tissivaon, siis ne on huoratyyliä. En käsitä miten naiset tuolla tavoin esittelee itseään. Etenkin kun kumarrutaan, näkyy siis aivan kaikki. Tajuaakohan ne itsekään tuota, ei välttämättä. | Voi kauheeta, ihan tissivako näkyy! Mahtaa sulla olla kamalaa, kun joudut sellaista katselemaan! Luultavasti olet katkera nainen, jolla itsellään ei ole rintoja nimeksikään, mutta JOS olet mies (kuka MIES lueskelisi Ellien muoti - ja kauneus osiota?) olet homppeli. Tai sitten sinua kiusaa, kun et ikinä ole päässyt edes tissiä koskemaan, kaukaa katsomaan vain...
| |
| | |
10.01.09, 13:06
|
#107 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minua on huoriteltu yläasteelta lähtien ihan koko ajan, koska olen hoikka, käytän tiukkoja housuja ja meikkaan laatumeikeillä kuten Chanel ja Dior. joten eikai halvat meikit ole huora-lookille pakollisia? :o En ole ikinä jaksanut loukkaantua huorittelusta vaan olen tottunut olemaan se porukan "huora." mielestäni se ei ole paha juttu jos välittää ulkonäöstään, haluaa näyttää seksikkäältä ja saattaa joskus tuoksahtaa hiuslakalle :)
| |
| | |
10.01.09, 17:56
|
#108 (linkki)
| | Killing Whispers
Rekisteröitynyt: 07/2008 Sijainti: In the darkest shadows...
|
Ei juma. Mäki olen varmaa tosi huora ku pidän kalpeesta lookista ja synkista vaatteista ja näyttävistä kengistä..
| |
| | |
10.01.09, 18:11
|
#109 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja pikkulutka ? Minua on huoriteltu yläasteelta lähtien ihan koko ajan, koska olen hoikka, käytän tiukkoja housuja ja meikkaan laatumeikeillä kuten Chanel ja Dior. joten eikai halvat meikit ole huora-lookille pakollisia? :o En ole ikinä jaksanut loukkaantua huorittelusta vaan olen tottunut olemaan se porukan "huora." mielestäni se ei ole paha juttu jos välittää ulkonäöstään, haluaa näyttää seksikkäältä ja saattaa joskus tuoksahtaa hiuslakalle :) | Huorat eivät meikkaa Chanelilla, mummot ja 60+ rouvat sensijaan meikkaavat. | |
| | |
10.01.09, 18:13
|
#110 (linkki)
| | (Vierailija) |
ei tämäkään ole mun mielestä mikään horo-look, vaan enemmänkin bitch-look
http://www.lwcbooks.com/books/images/Hooker-018.jpg | |
| | |
10.01.09, 19:03
|
#111 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja /#/ Lainaus: |
Onko se liian tiukka t-paita vai sellainen naruolkaiminen makkarankuorimainen toppi, joka paljastaa tissivaon yläosan? Siis sellainen spagettiolkaintoppi, jota oli melkein joka tytöllä baariasuna tuossa viitisen vuotta sitten. | Ne topit jotka tuo esiin tissivaon, siis ne on huoratyyliä. En käsitä miten naiset tuolla tavoin esittelee itseään. Etenkin kun kumarrutaan, näkyy siis aivan kaikki. Tajuaakohan ne itsekään tuota, ei välttämättä. | Voi kauheeta, ihan tissivako näkyy! Mahtaa sulla olla kamalaa, kun joudut sellaista katselemaan! Luultavasti olet katkera nainen, jolla itsellään ei ole rintoja nimeksikään, mutta JOS olet mies (kuka MIES lueskelisi Ellien muoti - ja kauneus osiota?) olet homppeli. Tai sitten sinua kiusaa, kun et ikinä ole päässyt edes tissiä koskemaan, kaukaa katsomaan vain... | Ihan hetero alakoulun miesope vain. Ihmetyttää vain nuo penskat kun pukeutuvat tuollain kouluunkin. En todellakaan kuolaa.
| |
| | |
10.01.09, 19:03
|
#112 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja pikkulutka ? Minua on huoriteltu yläasteelta lähtien ihan koko ajan, koska olen hoikka, käytän tiukkoja housuja ja meikkaan laatumeikeillä kuten Chanel ja Dior. joten eikai halvat meikit ole huora-lookille pakollisia? :o En ole ikinä jaksanut loukkaantua huorittelusta vaan olen tottunut olemaan se porukan "huora." mielestäni se ei ole paha juttu jos välittää ulkonäöstään, haluaa näyttää seksikkäältä ja saattaa joskus tuoksahtaa hiuslakalle :) | Mistä h****tistä joku uilkopuolinen huomaa onko sulla Diorin vai Anytimen maalit naamalla? Minä en ainakaan huomaa.
| |
| | |
10.01.09, 20:06
|
#113 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja sama kommentoija Lainaus: |
Onko se liian tiukka t-paita vai sellainen naruolkaiminen makkarankuorimainen toppi, joka paljastaa tissivaon yläosan? Siis sellainen spagettiolkaintoppi, jota oli melkein joka tytöllä baariasuna tuossa viitisen vuotta sitten. | Ne topit jotka tuo esiin tissivaon, siis ne on huoratyyliä. En käsitä miten naiset tuolla tavoin esittelee itseään. Etenkin kun kumarrutaan, näkyy siis aivan kaikki. Tajuaakohan ne itsekään tuota, ei välttämättä. | Voi kauheeta, ihan tissivako näkyy! Mahtaa sulla olla kamalaa, kun joudut sellaista katselemaan! Luultavasti olet katkera nainen, jolla itsellään ei ole rintoja nimeksikään, mutta JOS olet mies (kuka MIES lueskelisi Ellien muoti - ja kauneus osiota?) olet homppeli. Tai sitten sinua kiusaa, kun et ikinä ole päässyt edes tissiä koskemaan, kaukaa katsomaan vain... | Ihan hetero alakoulun miesope vain. Ihmetyttää vain nuo penskat kun pukeutuvat tuollain kouluunkin. En todellakaan kuolaa. | No alakouluikäiset ovat asia erikseen, lasten kuuluisi olla lapsia. Mutta aika moukkamaista tuolla lailla arvostella aikuisten naisten pukeutumista. Mielenkiintoisia asenteita sinäkin niille ihmistaimille välität, kun leimaat naisia tietynlaisen topin perusteella huora(tyylise)ksi.
| |
| | |
11.01.09, 11:10
|
#114 (linkki)
| | (Vierailija) |
No se on se, kun suomalainen nainen viitsii laittaa itseään ihmismoiseen kuntoon, julkisuudessa liikkuessaan. Jos et laittaudu, väkerrä ja värjää, saat kuulla potevasi masennusta, miehesi pahoinpitelee ja onneton rassukka. Ja tämä toinen vaihtoehto siis h***ra.
Kuljin kuukausikaupalla värjäämättä hiuksiani, vanhoissa rytkyissä ja kyllä porina kävi. Toisaalta, en ollut harmittavan hyvän näköinen, jolloin ilmeisesti pelkäsivät, että vien heidän miehensä (hirn). Ja nyt istuin pari tuntia kampaamossa, leikattiin, värjättiin, uskalsin laittaa vähän ripsaria ja huulikiiltoa "mikä lutkantukka taas"
| |
| | |
11.01.09, 11:19
|
#115 (linkki)
| | Killing Whispers
Rekisteröitynyt: 07/2008 Sijainti: In the darkest shadows...
|
Erilaisuus on rikos, kuten olette voineetkin jo huomata. Pakeneminen on heikkous, kaikkien kateuksien edestä pää pystyssä käveleminen taas vahvuus.
| |
| | |
12.01.09, 13:16
|
#116 (linkki)
Onko se liian tiukka t-paita vai sellainen naruolkaiminen makkarankuorimainen toppi, joka paljastaa tissivaon yläosan? Siis sellainen spagettiolkaintoppi, jota oli melkein joka tytöllä baariasuna tuossa viitisen vuotta sitten. | Ne topit jotka tuo esiin tissivaon, siis ne on huoratyyliä. En käsitä miten naiset tuolla tavoin esittelee itseään. Etenkin kun kumarrutaan, näkyy siis aivan kaikki. Tajuaakohan ne itsekään tuota, ei välttämättä. | Voi kauheeta, ihan tissivako näkyy! Mahtaa sulla olla kamalaa, kun joudut sellaista katselemaan! Luultavasti olet katkera nainen, jolla itsellään ei ole rintoja nimeksikään, mutta JOS olet mies (kuka MIES lueskelisi Ellien muoti - ja kauneus osiota?) olet homppeli. Tai sitten sinua kiusaa, kun et ikinä ole päässyt edes tissiä koskemaan, kaukaa katsomaan vain... | Ihan hetero alakoulun miesope vain. Ihmetyttää vain nuo penskat kun pukeutuvat tuollain kouluunkin. En todellakaan kuolaa. | No alakouluikäiset ovat asia erikseen, lasten kuuluisi olla lapsia. Mutta aika moukkamaista tuolla lailla arvostella aikuisten naisten pukeutumista. Mielenkiintoisia asenteita sinäkin niille ihmistaimille välität, kun leimaat naisia tietynlaisen topin perusteella huora(tyylise)ksi. | No jos niitä tissejään haluaa esitellä niin eikö se nyt ole sitten h-tyyliä? Mä vaan kysyn. On kai se ainakin lähempänä totuutta kun joku blondaus tai korvikset mitä joku täällä esitti!???
| |
| | |
13.01.09, 16:52
|
#117 (linkki)
| | (Vierailija) |
Musta tämä ketju oli aluksi hauska, mutta sitten meni jeesusteluksi oikein olantakaa. Kyse on siis siitä mikä NÄYTTÄÄ halvalta, mauttomalta ja lutkamaiselta, EI siitä onko ko. tyylin nainen sitten oikeasti huora. Ja tottakai saa olla vaikka kultabikikineissä loskakelillä, ihan vapaasti, mutta onhan se nyt tyhmän näköistä. Ainakin minun mielestä.
Minusta huorahtavalta näyttää kaikki jo edellä mainitut jutut yhdessä, osa erikseenkin :)
| |
| | |
13.01.09, 21:46
|
#118 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minua ei ole ikinä huoriteltu, vaikka olen itsestäni huolehtiva nainen. Pukeudun kauniisti ja meikkaan ja käytän koruja.
| |
| | |
11.03.09, 15:39
|
#119 (linkki)
| | (Vierailija) | Niinpä niin
Ja Suomi juntit jaksaa paasaa. Verkkareissa ja järkyttävissä parvekeläpysköissä tai miesten korottomissa, karmeissa saapikaissa ihmisten ilmoilla liikkuvat totaali juntit. Ja leggingsit, eli miesten pitkät kalsarit. Ollaan pellolta karanneita ja leimeys on niiin valttia, niin valttia. Mitä vähemmän näyttää miltään niin sen parempi ja voi että miten ihanaaa haukkua kaikki naiset, jotka tästä sairaan rumasta linjasta poikkeaa. Mutta hei, kateus paistaa ja kaikkien teidän haukkujien itsetunnot vaatii kohennusta pahemman kerran. Onhan se ihan kauheeta jos nainen näyttää naiselta, siis ihan kauheeeta! Voi herran jeedo. Meikitön, rekkakuski look tietty parempi, kyllähän suomi juntit tietää. Juntit, joilla ei mitään makua, tyylistä puhumattakaan. Katsokaa peiliin ja olkaa hiljaa. Aamen.
| |
| | |
11.03.09, 17:34
|
#120 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja kananperselyhyttukka Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja pitkätukka ja melkein missi Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Pirunmoisia havaintoja Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Jooei - Beesit / ruskeat värit vaatteissa
- KÄYTÄNNÖLLISET vaatteet, telttamaiset leikkaukset, unikkokangasta mieluiten
- Lievä ylipaino, ettei vaan muita naisia harmittaisi
- Lyhyt tukka (Se on niin helppohoitoinen ja siisti)
- Matalat kengät
- Ei meikkiä, paitsi juhlissa ripsiväri ja huulikiilto
- Mieluiten urheilulliset vaatteet päällä, vaikkei ikinä urheilisikaan
- Korvissa pienet napit, koska isommat ovat jo horokorut, hui!
- Vaatimaton, tunnollinen, kunnollinen asenne aina ja kaikkialla. Kuljetaan kuin pässit narussa; ajatusten, muodin ja kaiken mahdollisen suhteen.
| Totta, lisäisin vielä pari kohtaa:
- ei yli 2 korvista/ korva
- hiljainen elämäntyyli ja puheääni
-äänestää kokoomusta vaikka on duunissa 1600 euron kk-palkalla perustyöntekijänä, eli ei oikein tajua elämän realiteettejä
- muuttaa viimeistään lapset saatuaan pienelle maaseutupaikkakunnalle, turhaan siellä isossa kaupungissa enää asuu, kun ei enää missään käy. No ei se mitään vaikka mies käykin, kyllä hänet pystyy hakemaan autolla yöllä, jos nyt yöllä kotiin jaksaa tulla.
-uhkeampia kanssasisaria arvostellaan selän takana
ps. itse lyhythiuksisena kuitenkin totean: ne ne vasta hoidettavat onkin, kampaajalla käytävä 5-6 vk välein, vahalla ja lakalla laitettava joka aamu ne kondikseen. Helpommalla pääsee pitkätukkaiset naiset, jotka ovat käyneet kampaajalla vuonna 2005 päästyään ylioppilaaksi, sen jälkeen on naapuri leikannut vain latvat ja itse ostetaan marketista se mahonkiväri 5kk välein.... tulee säästöä ja ihan hyvinhän ne saman välttävät, "kukaan ei huomaa eroa" :) | Ai, mä ainakin pääsin ylioppilaaksi joskus -95 ja mahongista luovuin jo pari vuotta sitten. Oma väri on kauniimpi. (ja tää oli sit ironiaa, jos et hokassu).
Vakavissaan, kyllä nää pitkät hiukset on oikeesti helpot ja halvat (ei pala sitä 30-100€ kuussa kampaajalla käyntiin, kuten kananp**kampauksestaan pitävillä kanssasiskoilla), mutta niin tavattoman tylsät. Köyhällä ei ole varaa pistää joka kuukausi satasia omaan ulkonäköönsä. Hyvä, jos rahat riittää asuntoon ja ruokaan. | Eurot menee siis seiniin ja nainen itse näyttää seinästä revästyltä?! | Se on suomalainen kulttuuri. Valitettavasti. Onneksi ei sentään ihan kaikilla, mutta monella yli kolmekypäsellä on.
| |
| | |
11.03.09, 17:37
|
#121 (linkki)
Onko se liian tiukka t-paita vai sellainen naruolkaiminen makkarankuorimainen toppi, joka paljastaa tissivaon yläosan? Siis sellainen spagettiolkaintoppi, jota oli melkein joka tytöllä baariasuna tuossa viitisen vuotta sitten. | Ne topit jotka tuo esiin tissivaon, siis ne on huoratyyliä. En käsitä miten naiset tuolla tavoin esittelee itseään. Etenkin kun kumarrutaan, näkyy siis aivan kaikki. Tajuaakohan ne itsekään tuota, ei välttämättä. | Voi kauheeta, ihan tissivako näkyy! Mahtaa sulla olla kamalaa, kun joudut sellaista katselemaan! Luultavasti olet katkera nainen, jolla itsellään ei ole rintoja nimeksikään, mutta JOS olet mies (kuka MIES lueskelisi Ellien muoti - ja kauneus osiota?) olet homppeli. Tai sitten sinua kiusaa, kun et ikinä ole päässyt edes tissiä koskemaan, kaukaa katsomaan vain... | Ihan hetero alakoulun miesope vain. Ihmetyttää vain nuo penskat kun pukeutuvat tuollain kouluunkin. En todellakaan kuolaa. | No alakouluikäiset ovat asia erikseen, lasten kuuluisi olla lapsia. Mutta aika moukkamaista tuolla lailla arvostella aikuisten naisten pukeutumista. Mielenkiintoisia asenteita sinäkin niille ihmistaimille välität, kun leimaat naisia tietynlaisen topin perusteella huora(tyylise)ksi. | En kerro mitä sukupuolta olen, ettei leimattaisi ties miksi, mutta onhan se nyt jotenkin h... rahtavaa jos niitä tissejä pitää toisten naamalle työntää pyytämättä joka paikassa. En ymmärrä sellaista. En en ja vielä kerran en.
| |
| | |
11.03.09, 17:40
|
#122 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ja joo joo Ja Suomi juntit jaksaa paasaa. Verkkareissa ja järkyttävissä parvekeläpysköissä tai miesten korottomissa, karmeissa saapikaissa ihmisten ilmoilla liikkuvat totaali juntit. Ja leggingsit, eli miesten pitkät kalsarit. Ollaan pellolta karanneita ja leimeys on niiin valttia, niin valttia. Mitä vähemmän näyttää miltään niin sen parempi ja voi että miten ihanaaa haukkua kaikki naiset, jotka tästä sairaan rumasta linjasta poikkeaa. Mutta hei, kateus paistaa ja kaikkien teidän haukkujien itsetunnot vaatii kohennusta pahemman kerran. Onhan se ihan kauheeta jos nainen näyttää naiselta, siis ihan kauheeeta! Voi herran jeedo. Meikitön, rekkakuski look tietty parempi, kyllähän suomi juntit tietää. Juntit, joilla ei mitään makua, tyylistä puhumattakaan. Katsokaa peiliin ja olkaa hiljaa. Aamen. | Itse liikun loskapaskakelillä miesten army-kengissä. Syystä että niillä on hyvä kävellä, eikä vesi mene sisään, eikä kengät pilalle 2 käyttökerran jälkeen. Kuljen 2 km työmatkani jalan, joten en todellakaan laita näillä keleillä mitään korkkareita jonkun miehen mieliksi. Omistan toki naisellisia vaatteitakin, mutta pidän niitä muualla kuin duunimatkalla tehtaalle ja päiväkodin + kaupan kautta kotiini.
Kuka nainen ilmoittautuu joka kulkee korkkareissa räntäsateessa penska mukanaan vielä? Kansalaisuus voi olla mikä vain.
| |
| | |
11.03.09, 18:38
|
#123 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja h-tyylillä?? Lainaus: |
Onko se liian tiukka t-paita vai sellainen naruolkaiminen makkarankuorimainen toppi, joka paljastaa tissivaon yläosan? Siis sellainen spagettiolkaintoppi, jota oli melkein joka tytöllä baariasuna tuossa viitisen vuotta sitten. | Ne topit jotka tuo esiin tissivaon, siis ne on huoratyyliä. En käsitä miten naiset tuolla tavoin esittelee itseään. Etenkin kun kumarrutaan, näkyy siis aivan kaikki. Tajuaakohan ne itsekään tuota, ei välttämättä. | Voi kauheeta, ihan tissivako näkyy! Mahtaa sulla olla kamalaa, kun joudut sellaista katselemaan! Luultavasti olet katkera nainen, jolla itsellään ei ole rintoja nimeksikään, mutta JOS olet mies (kuka MIES lueskelisi Ellien muoti - ja kauneus osiota?) olet homppeli. Tai sitten sinua kiusaa, kun et ikinä ole päässyt edes tissiä koskemaan, kaukaa katsomaan vain... | Ihan hetero alakoulun miesope vain. Ihmetyttää vain nuo penskat kun pukeutuvat tuollain kouluunkin. En todellakaan kuolaa. | No alakouluikäiset ovat asia erikseen, lasten kuuluisi olla lapsia. Mutta aika moukkamaista tuolla lailla arvostella aikuisten naisten pukeutumista. Mielenkiintoisia asenteita sinäkin niille ihmistaimille välität, kun leimaat naisia tietynlaisen topin perusteella huora(tyylise)ksi. | En kerro mitä sukupuolta olen, ettei leimattaisi ties miksi, mutta onhan se nyt jotenkin h... rahtavaa jos niitä tissejä pitää toisten naamalle työntää pyytämättä joka paikassa. En ymmärrä sellaista. En en ja vielä kerran en. | Onko se naamalle työntämistä, jos pitää yllään avonaista toppia? Minulla on joskus baarissa ja kesäkadulla (ei toki ikinä työpaikalla tms.) avonainen toppi, mutta kenenkään naaamalle en ole tissejäni työntänyt. Jos ei kestä katsoa / alkaa ketuttaa / himottaa/ muuttuu kateudesta vihreäksi voi kääntää katseen pois.Katukuvassa on myös paljon sellaista mitä minä itse en tahtoisi nähdä, mutta so what? Silloin teen niin kuin saarnaan, eli katselen toisaalle. On sitä maisemaa muuallakin. | |
| | |
11.03.09, 18:43
|
#124 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja povekas ja ylpeä siitä Lainaus: |
Onko se liian tiukka t-paita vai sellainen naruolkaiminen makkarankuorimainen toppi, joka paljastaa tissivaon yläosan? Siis sellainen spagettiolkaintoppi, jota oli melkein joka tytöllä baariasuna tuossa viitisen vuotta sitten. | Ne topit jotka tuo esiin tissivaon, siis ne on huoratyyliä. En käsitä miten naiset tuolla tavoin esittelee itseään. Etenkin kun kumarrutaan, näkyy siis aivan kaikki. Tajuaakohan ne itsekään tuota, ei välttämättä. | Voi kauheeta, ihan tissivako näkyy! Mahtaa sulla olla kamalaa, kun joudut sellaista katselemaan! Luultavasti olet katkera nainen, jolla itsellään ei ole rintoja nimeksikään, mutta JOS olet mies (kuka MIES lueskelisi Ellien muoti - ja kauneus osiota?) olet homppeli. Tai sitten sinua kiusaa, kun et ikinä ole päässyt edes tissiä koskemaan, kaukaa katsomaan vain... | Ihan hetero alakoulun miesope vain. Ihmetyttää vain nuo penskat kun pukeutuvat tuollain kouluunkin. En todellakaan kuolaa. | No alakouluikäiset ovat asia erikseen, lasten kuuluisi olla lapsia. Mutta aika moukkamaista tuolla lailla arvostella aikuisten naisten pukeutumista. Mielenkiintoisia asenteita sinäkin niille ihmistaimille välität, kun leimaat naisia tietynlaisen topin perusteella huora(tyylise)ksi. | En kerro mitä sukupuolta olen, ettei leimattaisi ties miksi, mutta onhan se nyt jotenkin h... rahtavaa jos niitä tissejä pitää toisten naamalle työntää pyytämättä joka paikassa. En ymmärrä sellaista. En en ja vielä kerran en. | Onko se naamalle työntämistä, jos pitää yllään avonaista toppia? Minulla on joskus baarissa ja kesäkadulla (ei toki ikinä työpaikalla tms.) avonainen toppi, mutta kenenkään naaamalle en ole tissejäni työntänyt. Jos ei kestä katsoa / alkaa ketuttaa / himottaa/ muuttuu kateudesta vihreäksi voi kääntää katseen pois.Katukuvassa on myös paljon sellaista mitä minä itse en tahtoisi nähdä, mutta so what? Silloin teen niin kuin saarnaan, eli katselen toisaalle. On sitä maisemaa muuallakin. | Ainoa reaktioni on tuohon että käännän pääni pois. En ole lesbo joten en välitä katsella mitään hinkkejä. En ole kateellinen kenenkään meijereistä, että ihan turha heittää sitä tähän.
| |
| | |
11.03.09, 19:20
|
#125 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja steiappityttö Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja povekas ja ylpeä siitä Lainaus: |
Onko se liian tiukka t-paita vai sellainen naruolkaiminen makkarankuorimainen toppi, joka paljastaa tissivaon yläosan? Siis sellainen spagettiolkaintoppi, jota oli melkein joka tytöllä baariasuna tuossa viitisen vuotta sitten. | Ne topit jotka tuo esiin tissivaon, siis ne on huoratyyliä. En käsitä miten naiset tuolla tavoin esittelee itseään. Etenkin kun kumarrutaan, näkyy siis aivan kaikki. Tajuaakohan ne itsekään tuota, ei välttämättä. | Voi kauheeta, ihan tissivako näkyy! Mahtaa sulla olla kamalaa, kun joudut sellaista katselemaan! Luultavasti olet katkera nainen, jolla itsellään ei ole rintoja nimeksikään, mutta JOS olet mies (kuka MIES lueskelisi Ellien muoti - ja kauneus osiota?) olet homppeli. Tai sitten sinua kiusaa, kun et ikinä ole päässyt edes tissiä koskemaan, kaukaa katsomaan vain... | Ihan hetero alakoulun miesope vain. Ihmetyttää vain nuo penskat kun pukeutuvat tuollain kouluunkin. En todellakaan kuolaa. | No alakouluikäiset ovat asia erikseen, lasten kuuluisi olla lapsia. Mutta aika moukkamaista tuolla lailla arvostella aikuisten naisten pukeutumista. Mielenkiintoisia asenteita sinäkin niille ihmistaimille välität, kun leimaat naisia tietynlaisen topin perusteella huora(tyylise)ksi. | En kerro mitä sukupuolta olen, ettei leimattaisi ties miksi, mutta onhan se nyt jotenkin h... rahtavaa jos niitä tissejä pitää toisten naamalle työntää pyytämättä joka paikassa. En ymmärrä sellaista. En en ja vielä kerran en. | Onko se naamalle työntämistä, jos pitää yllään avonaista toppia? Minulla on joskus baarissa ja kesäkadulla (ei toki ikinä työpaikalla tms.) avonainen toppi, mutta kenenkään naaamalle en ole tissejäni työntänyt. Jos ei kestä katsoa / alkaa ketuttaa / himottaa/ muuttuu kateudesta vihreäksi voi kääntää katseen pois.Katukuvassa on myös paljon sellaista mitä minä itse en tahtoisi nähdä, mutta so what? Silloin teen niin kuin saarnaan, eli katselen toisaalle. On sitä maisemaa muuallakin. | Ainoa reaktioni on tuohon että käännän pääni pois. En ole lesbo joten en välitä katsella mitään hinkkejä. En ole kateellinen kenenkään meijereistä, että ihan turha heittää sitä tähän. | Hyvä, älyät siis kääntää pääsi pois jos näky ei miellytä. Tuo kateus nyt oli tuossa vain yhtenä vaihtoehtona, sitä oikeassa elämässä monesti kohdanneena voin sanoa, että kyllä sitäkin esiintyy. En tietenkään väittänyt, että kaikki olisivat kateellisia, mutta niitäkin on. | |
| | | | |