Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
09.05.08, 22:15   #1 (linkki)
Metsän täti
(Vierailija)

Kantapäät

on nyt kuin vauvelin pylly. Kantapääni olivat tosi huonossa kunnossa, kovettuneet ja melkein halkeilleet.
Rasvaamisesta ja raspaamisesta huolimatta. Kuulin siitä pihkavoiteesta ja innostuin tekemään sitä itse. Olen nyt sitten jättänyt raspaamisen pois ja ainoastaan voidellut sillä pihkavoiteella. Kuukauden verran. Nyt on kantapäät ehjät ja sileät, eikä kovettumia. Samoin päkiöissä olevat iänaikaiset känsä ovat häipyneet. Yksi kynsi kasvoi paksuna ja sitä sai aina olla ohentamassa, nyt sekin kasvaa kaunista kynttä.
En ole koskaan uskonut noihin luonnontuote juttuihin, mutta, tää pihka on kiinostanut, joten kokeilin sitä.
Älkää nyt sanoko, että se johtuu siitä, kun jätin raspaamisen pois. Olen nääs kokeillut sitäkin, että vaan pelkästään rasvannut, muuta kovettumiin se ei ole tepsinyt, kuin hetkellisesti.
  Vastaa viestiin
10.05.08, 06:54   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2008
Eli onko tuo pihkavoide jotakin, jota saa luonnontuotekaupasta? Voisi olla erinomainen äitienpäivälahja äidilleni, jonka kantapäät ovat todella huonossa kunnossa ja hän on välillä yrittänyt juuri raspailla ja voidella, mutta on sitten luovuttanut huomattuaan, ettei ole saanut mitään tulosta aikaan. Vaikuttaako tuo kuinka nopeasti? Onko tuhlausta käyttää sitä suhteellisen normaaleihin kantapäihin (ei siis erityisen koppuraisiin), kun itselläni nyt ei hirveän kuivat ja halkeilleet ole, mutta välillä olen koittanut muistaa kyllä rasvailla. Eli onko tuo miten kallista, onko sitä järkevää käyttää kantapäihin, jotka ovat suhteellisen hyvässä kunnossa - ainakin vielä =P
  Vastaa viestiin
10.05.08, 06:55   #3 (linkki)

Luonnontuotekauppa = luontaistuotekauppa :')
  Vastaa viestiin
10.05.08, 06:56   #4 (linkki)

Ja näemmä mainitsitkin tuon, miten nopeasti voide auttoi, eli se selvisikin jo... (oonkohan mä herännyt liian aikaisin tänään? =P)
  Vastaa viestiin
10.05.08, 10:39   #5 (linkki)
siirisiili
(Vierailija)

täältä

http://www.pihkavoide.fi/index.htm
  Vastaa viestiin
10.05.08, 13:11   #6 (linkki)

Kiitos osoitteesta :)
  Vastaa viestiin
11.05.08, 09:54   #7 (linkki)
Täti metsästä
(Vierailija)

Vielä

kerron tuosta voiteesta. Olen kuulut, että jotkut käyttävät siihen myöa mehiläisvahaa.
Toiset voita, itse teen sen öljyyn.
Uskosin, että tämä auttaisi myös aknee. Ei vaan ole lähistöllä henkilöä jolle olisin voinut antaa kokeiltavaksi.
Varsi syylä lähtee sillä todistettavasti. Samoin jalkapohjan känsät .
Toki sitä voi käyttää ennalta ehkäisevästi jalkapohjien kovettumiin.
Olen kuullut , että jalka ja kynsisieni ovat myös parantuneet tällä voiteella.
Itselläni nivelkuluma johon kipuun on tuo voide auttanut, ei tietenkää se itse kulumaa paranna, mutta kivun se on vienyt.
  Vastaa viestiin
11.05.08, 09:55   #8 (linkki)

Käyttäjän ainokainen avatari

Rekisteröitynyt: 08/2007
Kerro resepti! Mitä öljyä käytit pohjana? Ja mistä sait pihkaa?
  Vastaa viestiin
11.05.08, 10:13   #9 (linkki)

Minäkin olisin innokas kuulemaan reseptiä :)
  Vastaa viestiin