| |  | | |
28.05.08, 22:02
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Markettien voimakkaasti vaalentavat kestovärit
Kiinnostaisi kuulla kokemuksia markettien voimakkaasti vaalentavista kestoväreistä. Kokeillut olen preferencen vaaleista vaalein tuhka-sävyä ja se ei vaalentanut kovin hyvin, vaan jätti kupariseksi. Feria metallic blonde silver toimi ihan hyvin, mutta siinäkin pieni kellertävyys jäi tyveen. Onko tuo edes voimakkaasti vaalentavaa. Oma hiukseni on n. 7-asteinen maantienvärinen.
Erityisesti kiinnostaisi kuulla kommentteja garnierin nutrissen voimakkaasti vaalentavasta tuhkasävystä ja garnierin uudesta luonnolliset sävyt väristä jossa vaikutusaika vain 20min. Miten toi vaikutusaika voi olla noin lyhyt, onko aine todella vahvaa myrkkyä? Siinähän ei ehdi koko tyveen edes levittää ennen kun toinen puoli alkaa jo vaalenemaan enemmän kun toinen? Entä onko joku kokeillut Schwarzkopf brillancea? Siinäkin oli joku voimakkaasti vaalentava tuhkasävy. Schwarzkopfin live sarjassa on kai voimakkaasti vaalentavia sävyjä, mutta menee varmaan liian voimakkaaseen, kun en halua platinablondia.
| |
| | |
28.05.08, 22:33
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Live-käyttäjä ilmoittautuu. Omat hiukseni ovat maantien ja pahvilaatikon välimaastosta ja liven kaikkein valkoisin (jonka nimeä tai numeroa en nyt muista) jättää aavistuksen kellertäväksi, jota vähän joutuu vaahdoilla korjailemaan. Garnierilta olen kerran käyttänyt värinpoistoa, enkä pitänyt siitä. Tehoton.
| |
| | |
29.05.08, 09:38
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itse olen käyttänyt Garnieria, värisävyä en varmaksi muista (oisko joku 10.1?). Oma sävy on vaaleahko maantie, ja tähän ainakin tepsii hyvin. Ei tee keltaiseksi ja hiukset on ihan kiiltävät (vaikka latvoja olenkin vaalentanut useampaan otteeseen, kun en ole viitsinyt pelkkään tyveen levittää).
| |
| | |
29.05.08, 12:42
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Garnier Itse olen käyttänyt Garnieria, värisävyä en varmaksi muista (oisko joku 10.1?). Oma sävy on vaaleahko maantie, ja tähän ainakin tepsii hyvin. Ei tee keltaiseksi ja hiukset on ihan kiiltävät (vaikka latvoja olenkin vaalentanut useampaan otteeseen, kun en ole viitsinyt pelkkään tyveen levittää). | Käytitkö sitä garnierin nutrissea missä lukee pakkauksessa voimakkaasti vaalentava?
| |
| | |
30.05.08, 11:03
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kyllä siinä muistaakseni lukee "voimakkaasti vaalentava". Mutta ei se minun suht vaaleista alkup. hiuksista mitenkään hirveän vaaleita tee (tyyliin Linda/Johanna), vaikka annankin aina olla ihan täyden ajan. Mutta varmaan riippuu omasta hiuksesta ja sen sävystä, millainen lopputuloksesta tulee. Vaalennuksen jälkeen tukka on parin pesun ajan suht kuivan tuntuinen, mutta kun "oma rasva" palautuu, on ihan kiiltävä ja hyväkuntoinen.
| |
| | |
30.05.08, 12:08
|
#6 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Garnier Kyllä siinä muistaakseni lukee "voimakkaasti vaalentava". Mutta ei se minun suht vaaleista alkup. hiuksista mitenkään hirveän vaaleita tee (tyyliin Linda/Johanna), vaikka annankin aina olla ihan täyden ajan. Mutta varmaan riippuu omasta hiuksesta ja sen sävystä, millainen lopputuloksesta tulee. Vaalennuksen jälkeen tukka on parin pesun ajan suht kuivan tuntuinen, mutta kun "oma rasva" palautuu, on ihan kiiltävä ja hyväkuntoinen. | Täytyy kokeilla tuote ensi kerralla. Värjäsin nimittäin äsken taas ferialla ja aine oli niin plöröä että valui noroina pitkin naamaa ja jopa vatassa asti kun yritin tuota levittää tyveen. Miten noi on niin löysiä!
| |
| | |
10.08.08, 15:31
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Huono hiusväri, olen värjännyt sävyllä 8: luonnonvaalea , tuli ihan harmaa tukka! ja erittäinkirkas tuhkanvaalea teki hiuksistani valkoiset. en suosittele. Kohtalotovereitakin löytyy.
| |
| | |
02.10.08, 20:57
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Myös pettynyt... Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja pettynytt Huono hiusväri, olen värjännyt sävyllä 8: luonnonvaalea , tuli ihan harmaa tukka! ja erittäinkirkas tuhkanvaalea teki hiuksistani valkoiset. en suosittele. Kohtalotovereitakin löytyy. | Mäkin värjäsin hiukseni Garnierin Luonnolliset Sävyt- hiusvärillä (tuhkanvaalea).. Tuli osittain harmaat hiukset eli ei kiva :( Ei kun vaan huomenna uutta hiusvärii osteleen kauppaan... Ja kyllä ottaa päähän ku rahaakin meni ihan hukkaan :/ | |
| | |
16.11.08, 18:24
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Harmaa hiusväri
Mulla on samanlaisia kokemuksia kuin edellisillä.... Oon värjännyt monta kertaa jo Garnierin "Luonnolliset sävyt" sävyllä 10 (kirkas vaalea) ja ollut oikein tyytyväinen. Nyt ei kaupassa tuota ollut joten otin sävyn 8 (luonnon vaalea) kun se näyttää melkein samalta. Väri oli jotain ihan kauheaa - aivan täysin harmaa. En suosittele sitä ikinä kenellekään!
| |
| | |
16.11.08, 18:52
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Lievän tuhkaisuuden saa pois hiuksista pesemällä syväpuhdistavalla shampoolla ja jättämällä kunnon tehohoidot hiuksiin. Väri kuluu siten pois.
| |
| | |
17.11.08, 10:08
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja pettynytt Huono hiusväri, olen värjännyt sävyllä 8: luonnonvaalea , tuli ihan harmaa tukka! ja erittäinkirkas tuhkanvaalea teki hiuksistani valkoiset. en suosittele. Kohtalotovereitakin löytyy. | Heh, ennemmin se tuhka kuin pissankeltainen. Sellaiseksi tuli mun letti aina markettiväreillä, enää en niitä päähäni laita, vaan kampaaja saa laittaa omat aineensa mun lettiini!
| |
| | |
20.01.09, 14:42
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | garnier 8 ei ikinä
Samat kokemukset kun mummoksi muuttuneella. Olen vaalentanut juurikasvuani jo vuosia erillaisilla mahdollisimman vaalentavilla markettiväreillä ja ollut ihan tyytyväinen. Luonnolliset sävyt Garnier nro 8 teki hiusistani rotan harmaan ruskeat joka on kyllä minun luonnollinen väri. Työkaverillani oli sama juttu. Nyt ollaan tosi luonollisia kumpikin.
| |
| | |
21.01.09, 10:15
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | kokemuksia?
Minä en edes muista mitä kaikkia vaalennusaineita olen käyttänyt, sen sijaan kampaajalla en ole värjäyttänyt hiuksia oikeastaan koskaan.
Oletteko tekin uskollisia tee se itse-värjääjiä...? Minä mietin nyt, josko värjäyttäisin kampaajalle, kun kaipaisin jotain uutta, tai ainakin elävämmän näköistä lopputulosta. Mutta kysymys kuuluu, että jos en halua kovin radikaalia muutosta, niin pystyykö kampaaja saamaan jotenkin paremman lopputuloksen kuin saisin kotikonstein...? Minulla kyllä värjäys rasittanut hiuksia, mutta voiko kampaaja tällekään mitään.
| |
| | |
21.01.09, 10:21
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mikähän olisi tehokkain värinpoistoaine markettien valikoimasta?
| |
| | |
21.01.09, 10:27
|
#15 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
| Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja entäpä...? Mutta kysymys kuuluu, että jos en halua kovin radikaalia muutosta, niin pystyykö kampaaja saamaan jotenkin paremman lopputuloksen kuin saisin kotikonstein...? Minulla kyllä värjäys rasittanut hiuksia, mutta voiko kampaaja tällekään mitään. | Olen saanut ihan yhtä hyvää lopputulosta paljon halvemmalla aikana kuin mitä kampaajat jos tehdään ihan perusvärjäys ilman erikoista kikkailua.
Hiuksia voi hoitaa hiusnaamioilla ym. Jätät vaikka sen tavallisen hoitoaineen latvoihin vähän pidemmäksi aikaa kuin normaalisti.
Muutaman kerran olen ottanut värjäyksen kampaajalla enkä ole suurta eroa huomannut. Kerran kampaaja hämmästyi oman työni tulosta koska luuli että värjäys oli tehty kampaamossa.
| |
| | |
21.01.09, 11:36
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja huilleri Kiinnostaisi kuulla kokemuksia markettien voimakkaasti vaalentavista kestoväreistä. Kokeillut olen preferencen vaaleista vaalein tuhka-sävyä ja se ei vaalentanut kovin hyvin, vaan jätti kupariseksi. Feria metallic blonde silver toimi ihan hyvin, mutta siinäkin pieni kellertävyys jäi tyveen. Onko tuo edes voimakkaasti vaalentavaa. Oma hiukseni on n. 7-asteinen maantienvärinen.
Erityisesti kiinnostaisi kuulla kommentteja garnierin nutrissen voimakkaasti vaalentavasta tuhkasävystä ja garnierin uudesta luonnolliset sävyt väristä jossa vaikutusaika vain 20min. Miten toi vaikutusaika voi olla noin lyhyt, onko aine todella vahvaa myrkkyä? Siinähän ei ehdi koko tyveen edes levittää ennen kun toinen puoli alkaa jo vaalenemaan enemmän kun toinen? Entä onko joku kokeillut Schwarzkopf brillancea? Siinäkin oli joku voimakkaasti vaalentava tuhkasävy. Schwarzkopfin live sarjassa on kai voimakkaasti vaalentavia sävyjä, mutta menee varmaan liian voimakkaaseen, kun en halua platinablondia. | Itse olen suht vaalea luonnostani. Olen kokeillut lukuisat markettiblondaajat, mutta kaikilla tulee se kusenkeltainen lopputulos. Toive on ollut se platinablondi! :) Olen käyttänyt ohjeen mukaan mutta se kellerrys tulee AINA.
Ainoa paikka mistä olen onnistunut saamaan kirkkaan platinan/tuhkan sävyn, on kampaaja.
| |
| | |
21.01.09, 12:44
|
#17 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2009
| mitä nyt?
itse olen kauan värjännyt juuri tuolla Ferian metallic blonde silver 'llä ja pitänyt siitä kovasti. lopputulosta olen vielä "vaalentanut" hopeasamppoolla ja -hoitsikalla. no nyt en ole löytänyt ko. väriä mistään! ei kai sitä, perhana sentään, ole menty lopettamaan?! mistähän saisi varman tiedon ja mitä ihmettä nyt teen..? hyviä vinkkejä hopeahkosta kestoväristä otetaan vastaan, sillä kallis kampaaja ei saa mielestäni niiin erityistä lopputulosta ettenkö voisi pystyä siihen itsekin..
| |
| | |
02.02.09, 15:25
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | Hiiren harmaa Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja rottaruudolf Samat kokemukset kun mummoksi muuttuneella. Olen vaalentanut juurikasvuani jo vuosia erillaisilla mahdollisimman vaalentavilla markettiväreillä ja ollut ihan tyytyväinen. Luonnolliset sävyt Garnier nro 8 teki hiusistani rotan harmaan ruskeat joka on kyllä minun luonnollinen väri. Työkaverillani oli sama juttu. Nyt ollaan tosi luonollisia kumpikin. | Ihan samoin kävi. Aiemmin ei ole ollut mitään ongelmia Garnierin värien kanssa.
| |
| | |
03.02.09, 12:55
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
Onko kukaan kokeillut vaalentamista vaalean ruskeaksi (vaalennusaineella)?
Tällaisen toteutusta suunnittelen, ja olen mietiskellyt vaikutusaikaa joka lienee hyvin lyhyt.
Hyvinkö onnistuu, tarvitseeko sävyä välttämättä korjata, kauanko pidät? Kiitos
| |
| | |
27.03.09, 22:45
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | Onko kenelläkään vinkkejä miten "harmaan" hiusvärin saisi pois hienosti
Minäkin värjäsin sävyllä 8 "luonnonvaalea" ja tuloksesta tuli=harmaat?! miten se voi olla mahdollista mutta mitä te olette tehneet että saatte sen pois ? =) värjäsittekö päälle vai värinpoisto?
| |
| | |
13.05.09, 22:46
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | joo, todella harmaarotta
Paketti garnier,luonnolliset värit, nro 8...Just sain hiukset kuivaks, ja kas vain, ihan järkky harmaa, omat on huomattavasti vaaleammat, ehkä sellaset tuhkanvaaleat. No eipä ole enää. Onko kellään ehdottaa, et kannattaako nyt laittaa se garnierin 10 tai jotain? värinpoistoa en uskaltais tehä, ku vetää ihan valkoseks. Minulla on voimakas luonnonkihara ja hius on hento rakenteeltaan. Aiemmin oli ongelmana, että punaiset sävyt vetivät todella tummiks ja ruskeiksi. Sen jälkeen olenkin ollut luonnollisen vaalea/ välillä värjännyt vaaleilla. Tätä harmaata show:ta edellisestä kestovärjäyksestä vajaa 2 vuotta, siinä välillä vain kevytvärejä, ja käytän syväpuhdistavaa shampoota, ettei hiuksissa pitänyt olla edes jäämiä tai muuta vastaavaa... Mutta olisiko kellään ehdotuksia? Sen verran järkky, et pitää huivi päässä käydä toinen väri hankkimassa xD
| |
| | |
14.05.09, 13:28
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itse tein värinpoiston ja värjäsin päälle lorealin 9.1 värillä ja tulos on silti oranssi, vaikka värinpoisto teki hiuksista tasaisen vaaleat(toki kellertävät). kannattaisikohan minun nyt laittaa tuo garnierin "luonnolliset sävyt" 8 tähän oranssihtavaan hiuspehkooni? En hae mitään kirkkaan vaaleaa vaan luonnonvaaleaa. Neutraali sävy joka taittaa mieluummin viileään kuin lämpimään olisi hakusessa. Vai onko tuo garnierin 8 jo ihan mummoharmaa?
Onkohan tossa garnierissa jotain vikaa, kun pitäs olla neutraali sävy ja monet saanut ilmeisesti harmaan? :D
| |
| | |
21.05.09, 03:51
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
Laitoin lorealin excell10 sävyn 8.13 tuhkanvaalea tänään hiuksiini jotka viikko sitten olin saanut oranssinvaaleiksi lorealin 9.1 tuhkanvaalealla. Hiukset tummeni jonkun verran ja yhä on oranssisen sävyiset! Mikä noissa mättää kun tulee oranssi, vaikka laittaa jo valmiiksi vaaleeseen hiukseen tuhkasävyn? Onko niissä niin olematon se tuhkapigmentti että tulisi esille vasta valkoisessa hiuksessa! Harkitsen vakavasti seuraavaksi kokeilevani tuota garnierin harmaaksi tekevää sävyä.
Ilmeisesti monet on saanut excell10 8.13 sävyllä harmaan ja oletettua tummemman sävyn, mutta minulla ei ole ainakaan harmaudesta tietoakaan!
| |
| | |
20.06.09, 16:09
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) |
ittellä on jokku maantienharmaat hiukset, ja vaaleita raitoja. ajattelin kokkeilla garnier nro 10, hiusväriä. Mutta tuleeko lopputuloksesta ihan väärän väriset jos tämänhetkinen on jotku tälläset http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/63577/1951480.jpg hieman ehkä muutamaa astetta vaaleammat. tulisko onnistumaan?
| |
| | |
21.06.09, 00:05
|
#25 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kit Mikähän olisi tehokkain värinpoistoaine markettien valikoimasta? | Seuraavia on kehuttu:
Tarjoustalosta ja Saiturinpörssistä, Espoossa ja Helsingissä myydään unkarilaista Elea-merkkistä värinpoistoainetta. Monien mielestä se on hyvä koska siinä on mukana paljon sinistä pigmenttiä joka taittaa pois oranssia ja keltasuutta.
Mutta jos alkulähtökohtana on kovin ruskeet, tummat tai punaset hiukset niin aika monta kertaa silläkin joutuu vaalentamaan ennenkun hiukset on niin vaaleenkeltaset että niihin kannattaa laittaa päälle joku hopeinen vaalee kestoväri lopulta, aste 9-10.
Sitte paljon on kehuttu Stargazer-vaalennusainetta jota voi tilata netistä osotteesta cybershop.fi ja on niillä myymäläkin H:gin Kaivokadulla.
Stargazer on Eleaa vahvempaa, pakkaus maksaa 20 euroa, Elea on ehkä hiukan noita Garniereja ja Lorealia vahvempaa (mut kehuttu paljon) ja hinta on per pakkaus ainoastaan 4,90 e. | |
| | | | |