| |  | | |
08.06.11, 10:55
|
#51 (linkki)
| | (Vierailija) | L´oreal 9.1 suosikkini
Taas minut pelasti kaapissa varastossa oleva L´oreal 9.1 tuhkaan taittava vaalea kestoväri.
Olin niin typerä, että menin kokeilemaan CUTRININ Prismasta saatavaa 8-asteista ( MUKA luonnonvaaleaa light blonde-sävyä..) , ja p´skat ollut mikään luonnonvaalea, veti harmaaksi, vaikka oma pohja oli 9-asteinen!
Kyllä on uskomatonta kuraa nuo MUKA kampaamon kestovärit mitä myydään nyt isoissa marketeissa. Vetävät aina poikkeuksetta ainakin minulla hiukseni 3-4astetta tummemmaksi! Keskiruskea veti mustaksi, tuo vaalea harmaaksi.
Kampaajalle en mene enkä kampaamovärejä osta. Onneksi nyt tuli säästettyä pitkä penni, kun oli varastossa tuo lorealin väri, luottovärejä ne.
Uskomatonta miten vaalea väri tarraa kiinni, vaikka viimeksi värjäsin 7.3 garnierin kullanvaalea, ja menen ostamaan 8-asteista muka vaaleampaa väriä, ja vetää harmaaksi :´D
| |
| | |
08.06.11, 10:56
|
#52 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Angelie Taas minut pelasti kaapissa varastossa oleva L´oreal 9.1 tuhkaan taittava vaalea kestoväri.
Olin niin typerä, että menin kokeilemaan CUTRININ Prismasta saatavaa 8-asteista ( MUKA luonnonvaaleaa light blonde-sävyä..) , ja p´skat ollut mikään luonnonvaalea, veti harmaaksi, vaikka oma pohja oli 9-asteinen!
Kyllä on uskomatonta kuraa nuo MUKA kampaamon kestovärit mitä myydään nyt isoissa marketeissa. Vetävät aina poikkeuksetta ainakin minulla hiukseni 3-4astetta tummemmaksi! Keskiruskea veti mustaksi, tuo vaalea harmaaksi.
Kampaajalle en mene enkä kampaamovärejä osta. Onneksi nyt tuli säästettyä pitkä penni, kun oli varastossa tuo lorealin väri, luottovärejä ne.
Uskomatonta miten vaalea väri tarraa kiinni, vaikka viimeksi värjäsin 7.3 garnierin kullanvaalea, ja menen ostamaan 8-asteista muka vaaleampaa väriä, ja vetää harmaaksi :´D |
Niin ja lisättävää tuohon, että entiedä oliko sittenkin oma mokani; olisiko pitänyt valita taittava sävy, esim. 8.3.. niitä ei ole cutrinin väreissä.
Mutta tuskin olisi siltä 8-asteista tullut, vaan se yhtä tumma. P´skaa.
| |
| | |
03.08.11, 10:04
|
#53 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja HUOM: että vaikka blondauksen jälkeen tulos olisi kellertävä, niin sen keltaisuuden saa pois...! Eli ostakaa kampaajalta hopeashampoota, ja peskää sillä hiuksianne alkuun esim. vikkon ajan joka pesussa, ja sen jälke pari viikkoa pari kertaa viikossa, ja sen jälkeen kerran viikossa --> keltaisuus pysyy poissa.
TAI hankkikaa ns. "hopeasävyte" (en tiedä mikä oikea nimi?) eli ns. hopeanvärinen "hiusväri" hiuksille, ei muuta hiuksia "harmaiksi", vaan taittaa keltaisuuden pois.
TAI hankkikaa ns. hopeahoito-hiusnaamio, joka tekee saman kun em. --> poistaa keltaisuutta.
Noita ei kai ihan markettituotteina myydä, MUTTA jokaisen ylläolevan saa 15€ (tai edullisemmin) ja ne kestävät pitkään (hopea-shampoo pisimpään, sitten naamio, ja hopeasävyte riittää vain pariin käsittelyyn, MUTTA lopputulos kestää n. kuukauden)
Ja hopeashampoolla voi taittaa "tipunkeltaista" pitämällä sitä hiuksissa esim. 15min VAIKKA pakkauksessa sanotaan että pesu ja huuhtelu. |
Kiitos sinulle neuvoista=) Värjäsin kaksi kertaa hiukset LIVE (schwarzkopf) color xxl absolute platinum, joka vaalentaa 5-7 astetta ILMAN keltaisuutta, juu mutta olisi pitänyt vaan vetää raita-aineella suosiolla mutta menin vanhaan ja uskoin mitä purkin kyljessä lukee.. nyt on sitten tipunkeltainen kuontalo!
Toisaalta hyvä kokeilla millä keinoin saa kotioloissa vaalennettua hiukset kun nuo kampaamohinnat on taivaita hipovia minulle, vaikka toki kampaamossa saa aina sen mitä pyytääkin.
| |
| | |
05.08.11, 16:08
|
#54 (linkki)
| | (Vierailija) | Garnieri paras
Minulla on tummanruskea tukka, olen kauan värjännyt garnierin 9.0. ja hyvin on onnistunut. Jotenkin muistelisin, jos hiuksissa on hiukankaan punapigmenttiä, niin ei saa valita muita numeroita kuin nolla loppuiset, ei siis sävyjä!
| |
| | |
24.01.12, 13:49
|
#55 (linkki)
| | (Vierailija) | Platinanvaaleat hiukset
Itse olen aina havitellut sellaisia platinanvaaleita/tuhkanvaaleita hiuksia, ja voin suositella ainakin Garnierin erittäin kirkas tuhkanvaalea sävy 111, jota ei tosissaan tarvi pitää kuin 20 minuuttia, itse pidän kuitenkin aina sen 30 min, jotta tulisi vaalea lopputulos!
Toinen hyvä väri platinanvaaleita hiuksia havitteleville on Syossin Frozen pearl blond sävy 9-5. Ohjeessa sanotaan että n 30 min vaikutusaikaa, mutta tuolle kyseiselle värille voi pitää myös 45 min asti. Värjäsin juuri tällä kyseisellä värillä ja tuli ERITTÄIN platinat! Vähän jo ehdin säikähtääkin että menikö nyt liian "siniseksi", mutta onneksi ei mennyt ja muutamassa pesussa jo vähän väri haalenee.
Käytän itse myös hopeashampoota, vie keltaisuutta todella hyvin pois. Suosittelen Bonacuren silver shampoota, maksaa n. 10€ kampaamoissa.
Itse tykkään mielummin "kylmistä blondiväreistä" kun lämpimistä, ehkä siksi että minun ihon väri on aika kylmä, ja lämpimät sävyt saa kasvot näyttämään ihan väsähtäneiltä. Minusta sopii paljon paremmin tuollainen hopea sävy omille kasvoille ja niissä pysytään :)
| |
| | |
28.01.12, 18:09
|
#56 (linkki)
| | (Vierailija) | Franck provost hiusväri
olen värjännyt hiukset pari kertaa FRANCK PROVOST värillä.Se oli tummanvaalea kulta. Alussa ei tullut hyvä väri,mutta sitten pikku hiljaa sain sen värin minkä halusin. Sitten kuukauden jälkeen halusin värjätä vaaleanruskealla värillä. Ostin värin SCHWARZKOPF ja värjäsin,mutta minulle tuli niin tummat hiukset. EN ollut tyytyväinen. Miten minä voin poistaa tämän värin?
| |
| | |
04.02.12, 22:55
|
#57 (linkki)
| | (Vierailija) | Schwarzkopf Blonde Silver
Hei!
Onko kukaan kokeillut uutta Schwarzkopfin Blonde Silver Blonde L101 vaalennusta? Olisi kiva kuulla kokemuksia kyseisestä väristä :)
| |
| | |
06.02.12, 21:54
|
#58 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja sansku Hei!
Onko kukaan kokeillut uutta Schwarzkopfin Blonde Silver Blonde L101 vaalennusta? Olisi kiva kuulla kokemuksia kyseisestä väristä :) | Ajattelin kokeilla, kunhan osuu kaupassa vastaan. Etsiskelty on, missä sinä tätä bongasit?
| |
| | |
11.02.12, 12:26
|
#59 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei, mää oon värjänny pari päivää sitte tolla schwarzkopf blonde silver l101
ihan ok vaalennus, tulee mukana 2 keltaisuutta taittavaa hiusnaamiota.
itellä on aika perussuomalais maantievaaleee hius luonnostaan ja toi väri jätti ehkä hiukan keltaiseksi.. mut muute oli hyvä väri :) teki oika vetyperoksi valkosiksi :)
| |
| | |
10.03.12, 18:54
|
#60 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen huora blondi Hei, mää oon värjänny pari päivää sitte tolla schwarzkopf blonde silver l101
ihan ok vaalennus, tulee mukana 2 keltaisuutta taittavaa hiusnaamiota.
itellä on aika perussuomalais maantievaaleee hius luonnostaan ja toi väri jätti ehkä hiukan keltaiseksi.. mut muute oli hyvä väri :) teki oika vetyperoksi valkosiksi :) | Laitetaanko toi L101 pelkästään tyvikasvuun, vai lopuks myös pituuksiin niinkun yleensä? tyvi on pari astetta tummempi kun pituudet kun ei oo mikään väri tarttunu kunnolla..
| |
| | |
06.04.12, 10:39
|
#61 (linkki)
Onko kukaan kokeillut uutta Schwarzkopfin Blonde Silver Blonde L101 vaalennusta? Olisi kiva kuulla kokemuksia kyseisestä väristä :) | Itse värjäsin eilen hiukseni kyseisellä värillä, ja voin sanoa että olen aikas pettynyt! Juurikasvuni on ensimmäisen keltaisuutta taittavan maskin jälkeen edelleen kellertävä.. Saas nyt nähdä miten käy toisen maskin jälkeen.. Uudelleen en kyllä erehdy ostamaan!
| |
| | |
|
#62 (linkki)
Onko kukaan kokeillut uutta Schwarzkopfin Blonde Silver Blonde L101 vaalennusta? Olisi kiva kuulla kokemuksia kyseisestä väristä :) | Itse värjäsin eilen hiukseni kyseisellä värillä, ja voin sanoa että olen aikas pettynyt! Juurikasvuni on ensimmäisen keltaisuutta taittavan maskin jälkeen edelleen kellertävä.. Saas nyt nähdä miten käy toisen maskin jälkeen.. Uudelleen en kyllä erehdy ostamaan!
| |
| | |
|
#63 (linkki)
| |
| | |
23.04.12, 20:47
|
#64 (linkki)
| | (Vierailija) | Garnierin Nutrisse ultra color-väri!
En oo ikinä värjänny hiuksiani. Ne on alkaneet tummentuun pikkuhiljaa ja haluan blondata niitä. Ostin Garnierin Nutrisse ultra color sävyn 10.31. Nyt on alkanu pelottaa että menee jotenkin karmasevasti pieleen, joten onko kokemuksia tästä väristä? Tai jotain vinkkejä värjäämiseen, sitäkään en oikei osaa :DD ? Pelottaa karu lopputulos.....
| |
| | |
25.04.12, 10:50
|
#65 (linkki)
| | (Vierailija) | miten saan ruskeaksi värjätyt hiukset vaaleammaksi
Heips. Osaako joku neuvoa; eli olen värjännyt maantien väriset hiukseni ruskeiksi ja haluaisin näin keväällä valoisuutta hiuksiini. Eli muutaman asteen vaaleammaksi tai raitoja paljon. Vinkeistä kiitollinen
| |
| | |
03.05.12, 21:16
|
#66 (linkki)
| | (Vierailija) | Värjäsin sillä Garnierilla
Niin värjäsin kun kaveri lupas tulla värjään (: Kirjotan nyt jos joku harkittee tätä väriä: Ihan hyvä lopputulos, ihan pikkasen kellertävä, mutta ei tosiaankaan pahasti! Mulla siis ei alun perinkään mitkään hirveen tummat hiukset ollu aika maantien väriset sanoisin (: Pidin väriä päässä vähän yli puoli tuntia ja koko värjäys prosessi oli ihan mukava, suju hyvin! (: Hiukset ennen värjäystä hyvässä kunnossa ja nyt värjäyksen jälkeen melkein paremmassa :DD Kiitos mukana tulevan hoitoaineen. (:
| |
| | | | |