Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
12.06.08, 11:12   #1 (linkki)
ihmevoide
(Vierailija)

Parhaat seerumit

Oletko löytänyt huippuseerumin jota ilman et enää pärjää? Kerro tuotteen nimi, vaikutus sekä noin-hinta.
Itseäni kiinnostaa kosteuden säilyttävät, kiinteyttävät, ja tietenkin kaikki "ihmeitä tekevät" tuotteet.
  Vastaa viestiin
12.06.08, 11:49   #2 (linkki)
jep.
(Vierailija)

lancome on tosi hyvä
  Vastaa viestiin
12.06.08, 13:28   #3 (linkki)
Jääkaappivelho
(Vierailija)

Jos pitää illanistujaisten jälkeen lähteä aamulla heti liikenteeseen, ennen nukkumaan menoa Guerlainin Issima Midnight Secret ja samaa sarjaa vastaava seerumi silmänympärysiholle on ihan ehdoton. Pelastanut monta "turpo"aamua. Arkikäytössä on usein Clarinsin Contouring Facial Lift, jota voi laittaa joko aamulla tai illalla. Tosi tehokas tuote.

Käytän myös Lumenen sellaista seerumia, jossa on kaksi "korkkia". Toisesta tulee aamuseerumi ja toisesta yöseerumi. Se on tosi raikas ja jääkaapissa säilytettynä virkistää ihanasti aamuisin. Myös ROC:n seerumi on hyvä.

Vastaa viestiin
16.06.08, 19:10   #4 (linkki)
KatieScarlett
(Vierailija)

Exuviancen Vespera on LOISTAVA. Iho siloittuu, on kuulas, kiinteä ja kosteutettu aamusta iltaan... hintava tuote, mutta mielestäni hengenpelastaja ja joka sentin arvoinen!
  Vastaa viestiin
16.06.08, 19:16   #5 (linkki)
mistähän
(Vierailija)

Mistähän saisi ja mihin hintaan? Asun pk-seudulla.
Kiitos.
  Vastaa viestiin
17.06.08, 08:55   #6 (linkki)
iitu77
(Vierailija)

itse taas en luopuisi BM sarjan gel 28-tehoseerumista!!
  Vastaa viestiin
17.06.08, 12:55   #7 (linkki)
aloittaja
(Vierailija)

Kerrotteko samalla seerumin vaikutuksista, kiitos.
Minkälaiselle iholle tuo BM on?
  Vastaa viestiin
17.06.08, 16:48   #8 (linkki)
Sini-70
(Vierailija)

Kanebon 10 sekunnin ihmetipat, olen ollut niille uskollinen jo toistakymmentä vuotta.
  Vastaa viestiin
17.06.08, 17:57   #9 (linkki)
Juve
(Vierailija)

Mulla taas noi Kanebon tipat ei tee kyllä mitään, en oo vielä keksinyt, että mitä oikeastaan pitäis tapahtua, kun mun nassussa ei tapahdu mitään...

Itse käytän Juvenan Juvedical-sarjan seerumia, ei ole mikään Midnight Secret -typpinen ihmeitä tekevä, vaan auttaa kaikenlaisissa iho-ongelmissa ja rauhoittaa. Hinta taitaa olla "maissa" yli 100 euroa, eli maksaa ihan järkyttävästi, mutta tästä on jo kolmas purkki menossa.

Clarinsin Beauty Flash Balm (vai mikä se nyt on) -naamiota käytän usein seerumien asemasta, erityisesti jos aamulla väsyttää ja olen räjähtäneen näköinen. Kosteuttaa ja tekee ihosta paremman värisen.

Guerlainilta mulla on tuon Midnight Secret -sarjan ampulleja, ovat kallita, mutta kentältä saa suht järkevään hintaan, pitävät meikin hyvänä ja heleyttävät.
  Vastaa viestiin
17.06.08, 19:57   #10 (linkki)
fgb
(Vierailija)

mä tykkään myös BM28 geelistä

se käy kaikenlaiselle iholle. Käytän myös Estee lauderin seerumia vihreässä pullossa sekä lancomen c-vitamiiniseerumia jota suomesta ei saa, kausiluontoisesti vaihtelen näitten välillä. BM ei ole sellainen silikoniseerumi kuin nuo toiset jotka selkeästi pienentävät huokosia ja tekevät mattapinnan, mutta tekee kyllä muuten iholle todella hyvää.
  Vastaa viestiin

17.06.08, 20:41   #11 (linkki)
,.,
(Vierailija)

Minulla on myös käytössä Lancomen c- vitamiiniseerumi, joka on kyllä toimivaa. Käytän tätä aamuisin, koska mielestäni se sisältää jotain valoa heijastavia osia. Ainakin omalla ihollani olen tämän huomannut.Käytössä on myös iltaisin Lancomen High Resolution Collaser-48 Serum, joka tekee ihon todella sileäksi ja pehmoiseksi ja on koostumukseltaan tuhdimpaa.
  Vastaa viestiin
17.06.08, 22:30   #12 (linkki)
Biotherm
(Vierailija)

Olisiko kellään kokemuksia Biotherm Aquasource Superserumista?
  Vastaa viestiin
22.06.08, 08:18   #13 (linkki)
Alr
(Vierailija)

Minulla oli kaapissa pieni pullo Juvenan Juvedical seerumia ja tämän palstan innoittamana olen laittanut yöksi pelkästään vain seerumia.
Tätä on pakko ostaa lisää kunhan entiset loppuu.
Kärsin herkästä couperosaihosta ja näyttää että ihokin on aamuisin niin tasaisen värinen ja pehmeä.
  Vastaa viestiin
13.01.12, 21:37   #14 (linkki)
loriel
(Vierailija)

White Lotus Anti Aging seerumi toimii...

Kyseinen seerumi toimii minulle erittäin hyvin dermarollerin kanssa...harmittaa vain se, että se on aika kallista... (Kotikosmetologi.com - Kosmetologin vlineet kotiin myy.. )
  Vastaa viestiin
14.01.12, 00:34   #15 (linkki)
Kanebofani
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Juve Näytä viesti
Mulla taas noi Kanebon tipat ei tee kyllä mitään, en oo vielä keksinyt, että mitä oikeastaan pitäis tapahtua, kun mun nassussa ei tapahdu mitään...
Toimii parhaiten kun kasvoille laittaa ensin kosteusvoiteen ja sitten pari painallusta sitä seerumia juuri ennenkuin voide on imeytynyt, ja sitten seerumin päälle meikki. Iho näyttää tosi raikkaalta koko päivän ja meikki pysyy siistinä eikä sitä tarvitse koheltaa yhtään :)
  Vastaa viestiin
14.01.12, 00:36   #16 (linkki)
c-vitamiini nuorentaa
(Vierailija)

Miksi Suomessa ei muuten myydä esimerkiksi Diorin c-vitamiinivoidetta tai Rubinsteinin c-vitamiiniseerumia??? Onko niissä liikaa sitä uutetta, vai?

Nimittäin c-vitamiini on se ainesosa näissä kasvotuotteissa joka ehkäisee ryppyjä ja ihon "valahtamista" ja siksi plasikkakirurgit suosittelevat c-vitamiinipitoisten tuotteiden käyttöä, ja tottakai vähintään 15-aurinkosuojaa ulkona ollessa.
  Vastaa viestiin
04.03.12, 22:03   #17 (linkki)
emsi
(Vierailija)

seerumi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmevoide Näytä viesti
Oletko löytänyt huippuseerumin jota ilman et enää pärjää? Kerro tuotteen nimi, vaikutus sekä noin-hinta.
Itseäni kiinnostaa kosteuden säilyttävät, kiinteyttävät, ja tietenkin kaikki "ihmeitä tekevät" tuotteet.
Tämä on mun kokeilemista parhaaksi havaittu. Jo parin käyttökerran jälkeen mun mielestä näytti siltä, että mun "siristysrypyt" oli huomattavasti silenneet. Myöskin ihon pinta tuntuu silkkiseltä ja tasaiselta.
Hyalogic LLC, Episilk, Pure Hyaluronic Acid Serum, 1 fl oz (30 ml) - iHerb.com

Tää on taas huomattavasti halvempi ja mun mielestäni ihan hyvä myös.
Now Foods, Solutions, Hyaluronic Acid Firming Serum, 1 fl oz (30 ml) - iHerb.com

Episilk on postikuluineen suomeen 39,5 € ja Now foodsin seerumi taas 14,20.

Alennusta saa 5 dollaria kirjoittamalla koodin MAB036 referal code kohtaan. Tuotteet ovat perillä n. viikon päästä tilauksesta. Koskaan ei ole ollut mulla ainakaan mitään ongelmia tilausten kanssa.
  Vastaa viestiin
26.03.12, 18:51   #18 (linkki)
Ratface
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja emsi Näytä viesti
Tämä on mun kokeilemista parhaaksi havaittu. Jo parin käyttökerran jälkeen mun mielestä näytti siltä, että mun "siristysrypyt" oli huomattavasti silenneet. Myöskin ihon pinta tuntuu silkkiseltä ja tasaiselta.
Hyalogic LLC, Episilk, Pure Hyaluronic Acid Serum, 1 fl oz (30 ml) - iHerb.com

Tää on taas huomattavasti halvempi ja mun mielestäni ihan hyvä myös.
Now Foods, Solutions, Hyaluronic Acid Firming Serum, 1 fl oz (30 ml) - iHerb.com

Episilk on postikuluineen suomeen 39,5 € ja Now foodsin seerumi taas 14,20.

Alennusta saa 5 dollaria kirjoittamalla koodin MAB036 referal code kohtaan. Tuotteet ovat perillä n. viikon päästä tilauksesta. Koskaan ei ole ollut mulla ainakaan mitään ongelmia tilausten kanssa.
Hei,

Valmiiden seerumeiden sijasta kannattaa tilata C-vitamiini jauheena ja sekoittaa sitä pieni hyppysellinen yö- tai päivävoiteen sekaan. Nuo seerumit kun vanhenevat todella nopeasti C-vitamiinin oksidaation takia. Vanhenemisen huomaa helposti seerumin kellastumisesta, josta syystä useimmat C-vitamiinivoiteet ovat jo tehtaalta lähtiessään värjätty keltaiseksi. (ettei pilaantumista huomaisi)

Suosittelen esim. tätä C-vitamiinijauhetta. Purkillisesta riittää jopa pariksi vuodeksi!
Now Foods, Vitamin C Crystals, 8 oz (227 g) - iHerb.com

Lisäksi huomautettakoon, että nimenomaan askorbiinihappo (ascorbic acid) on C-vitamiinin eri muodoista parhaiten ihon kautta imeytyvä.

Vielä tämän kuun loppuun saakka iHerb antaa 10 dollarin alennuksen ensitilaajille koodilla JOB362. Yli 60 dollarin tilauksista lisäksi 5% lisäale.
  Vastaa viestiin
26.03.12, 20:29   #19 (linkki)
juujaa
(Vierailija)

^C-vitamiini askorbiinihappona on aika ärsyttävää ja kuivattavaa. Saan itse siitä finnejä. MAP-muoto sen sijaan sopii minulle hyvin (ja säilyy muuten paremmin), mutta en jaksa tilata ulkomailta.

Hyaluronihappoa voi myös ostaa erikseen ja boostailla omia voiteita.
  Vastaa viestiin
26.03.12, 21:36   #20 (linkki)
c-vitamiinista
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ratface Näytä viesti
Hei,

Valmiiden seerumeiden sijasta kannattaa tilata C-vitamiini jauheena ja sekoittaa sitä pieni hyppysellinen yö- tai päivävoiteen sekaan. Nuo seerumit kun vanhenevat todella nopeasti C-vitamiinin oksidaation takia. Vanhenemisen huomaa helposti seerumin kellastumisesta, josta syystä useimmat C-vitamiinivoiteet ovat jo tehtaalta lähtiessään värjätty keltaiseksi. (ettei pilaantumista huomaisi)

Suosittelen esim. tätä C-vitamiinijauhetta. Purkillisesta riittää jopa pariksi vuodeksi!
Now Foods, Vitamin C Crystals, 8 oz (227 g) - iHerb.com

Lisäksi huomautettakoon, että nimenomaan askorbiinihappo (ascorbic acid) on C-vitamiinin eri muodoista parhaiten ihon kautta imeytyvä.

Vielä tämän kuun loppuun saakka iHerb antaa 10 dollarin alennuksen ensitilaajille koodilla JOB362. Yli 60 dollarin tilauksista lisäksi 5% lisäale.

Ostin apteekista askorbiinihappoa. Miten sen kanssa pitäisi toimia, kun se jauhe ei "liukene" voiteen sekaan? Kökkösiä jää kasvoille :D Ei liuennut myöskään kuuman veden sekaan....neuvokaa höhlää.....
  Vastaa viestiin

31.03.12, 23:13   #21 (linkki)
Ratface
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja c-vitamiinista Näytä viesti
Ostin apteekista askorbiinihappoa. Miten sen kanssa pitäisi toimia, kun se jauhe ei "liukene" voiteen sekaan? Kökkösiä jää kasvoille :D Ei liuennut myöskään kuuman veden sekaan....neuvokaa höhlää.....
Hei,

Yökäytön kanssa tuo liukenevuus tuskin on suuri ongelma, mutta päivällä on tosiaan ikävä kulkea "sokeria" naamassa :D

Neuvoisin jauhamaan kristalleja hieman hienommaksi esim. mortelissa tai jollain muulla tavalla. Paljonko muuten maksoit C-vitamiinistasi?
  Vastaa viestiin
07.04.12, 14:44   #22 (linkki)
c-vitamiinista
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ratface Näytä viesti
Hei,

Yökäytön kanssa tuo liukenevuus tuskin on suuri ongelma, mutta päivällä on tosiaan ikävä kulkea "sokeria" naamassa :D

Neuvoisin jauhamaan kristalleja hieman hienommaksi esim. mortelissa tai jollain muulla tavalla. Paljonko muuten maksoit C-vitamiinistasi?

Kiitos vinkistä. Ostin yliopiston apteekista, oisko maksanu jotakin kolme euroa....

Jännä ilmiö kävi tuossa, sekoitin c-vitamiinia hiukan jojoba-aaloegeeli-sotkun sekaan, liukeni sinne ja koko setti meni ihan liruksi. Eli kyllä näemmä sittenkin liukenee :)
  Vastaa viestiin
07.04.12, 15:31   #23 (linkki)
T.L.K

Käyttäjän One of You avatari

Rekisteröitynyt: 01/2012
Sijainti: On The Earth
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmevoide Näytä viesti

YR Elixir 7.9. todella kiinteyttää. Kannattaa sekoittaa kaksi pisaraa, käyttämäänsä voiteeseen. Käyttö tietenkin säännöllisesti. Iho TODELLA kiinteytyy. Eikä hintakaan ole kovin huimaava!
  Vastaa viestiin
13.04.12, 18:27   #24 (linkki)
T.L.K

Käyttäjän One of You avatari

Rekisteröitynyt: 01/2012
Sijainti: On The Earth
Parhaat Seerumit

Tuoteseloste Elixir 7.9. :sta
7 KASVIAINEOSAA:
  • Akaasiakumi
  • Vihreän Riisin Inositol
  • Tarapuun galaktoosi
  • Aloe Veran Polysakkaridit
  • Aphloian mangiferiini
  • Punajuuren betaiini

9 TULOSTA
  1. Rypyt ja juonteet silottuvat
  2. Hieno ihon pinta
  3. Iho tuntuu uudistuneelta
  4. Kiinteämpi iho
  5. Iho kuulaus elpyy
  6. Iho saa kimmoisuutta
  7. Iho saa elinvoimaa
  8. Iho saa suojaa
  9. Iho rentoutuu

Ja vielä:
TÄYDELLINEN TUOTE NAISEN IHOLLE
Ihon nuorekkutta tukevat toiminnot aktivoituvat.
"Tämä eliksiiri vahvistaa anti-age-tuotteeni vaikutuksia."
" Ensimmäistä kertaa kokeilen näin tehokasta tuotetta, se palauttaa ihoni nuorukkuuden."
"Ihoni ei ole ollut koskaan näin heleä ja kiinteä."

Testi: 200 naista käyttivät tuotetta 2:sti/vrk:dessa 1 kuukauden ajan. Elixir7.9 nuorekkuutta tukevien vaikutusten itsearviointi.
Tuote oli tarjouksessa 30 ml pullo maksoi 22,50 €. Alennus 49 %
Olen itse käyttänyt tätä tuotetta noin viikon ja huomaan ihoni kiinteytyneen ja juonteet ovat jo hieman siloittuneet. Sopii myös rasvoittuvalle iholle.
Käyttö: yksi tippa ennen tavallista käyttämääsi voidetta. Minä teen niin, että sekoitan sen annokseen kasvovoidetta, silloin se varmasti leviää kaikkialle kasvojen ja kaulan iholle
  Vastaa viestiin
13.04.12, 22:20   #25 (linkki)
Kaiken testannut
(Vierailija)

Minusta Guerlainin Midnight Secret-voideseerumi on ehdottomasti ainoa tuote joka tekee kasvoille radikaaleja muutoksia käytön jälkeen. Jos tiedät että edessä lyhyt ja huonosti nukuttu yö jos on lähdössä esim. matkoille, niin kerros tuota kasvoille (ruusun tuoksu rauhoittaa myös) niin kasvojen iho on herätessä virkeän näköinen kuin mikä! :)
  Vastaa viestiin