| |  | | |
20.08.08, 12:45
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Onko kukaan käynyt Ihoakatemiassa tai vastaavassa?
Hei! Olen miettinyt, mitä voisin tehdä 40+ naamalleni saadakseni sitä vähän hehkeämmäksi ilman meikkiä. Lueskelin Ihoakatemian nettisivua (http://www.ihoakatemia.fi/) ja vähän ihmettelin hinnastoa. Kaikki ilmoitetaan alkaen-hinnoin. Käykö niin, että jos ensin menee johonkin kartoitukseen, niin firma tyhjentää lompakkoni vähitellen pohjia myöten? Tietysti teen itse päätökset mahdollisista hoidoista, mutta täysin maallikkona tuskin pystyisin sanomaan, pitäisikö ihoani kuoria, laseroida vai leikellä. Toisaalta voisin mennä vain ihoanalyysiin ja sitten etsiä edullisen hoitopaikan jostain lomakohteesta. Suomessa kun kaikki on niin kallista.
Kiitos kommenteista :)
| |
| | |
20.08.08, 13:58
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Epäilyttävältä vaikuttaa tuollainen alk. hinnasto. Omassa hoitolassani hinnasto on tarkka hintainen kullekin hoidolle ja "lisämausteet" esim. ampullit tai eteeriset öljyt hieronnassa ilmoitan erikseen. Myös kysyn asiakkaalta haluaako hän jotain lisätuotetta käytettävän. | |
| | |
20.08.08, 14:05
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
toihan on plastiikkakirurginen paikka. käytettävien aineiden (restylane, botuliini) hinnat on ihan eri luokkaa kuin peruskosmetologin sarjakosmetiikkatuotteiden. Alkaen hinta tulee siitä, että asiakkaat ovat yksilöllisiä ja jollekin riittää vähemmän, toinen kurttunaama tarvitsee tukevamman satsin ja ehkä kaksi käsittelykertaa. Sama laserhoidoissa eli aikaa menee enemmän tai vähemmän.
Mun mielestä toi hinnasto on ihan normaali ja reilu. Ensin käydään vastaanotolla ja siellä tehdään kustannusarvio toimenpiteistä. Ei mielestäni mitään ihmeellistä tai epäilyttävää.
Ja suomessa kannattaa ennemmin teettää tollaset hoidot, kun on potilasvakuutuslait olemassa ja korvausvastuu tekijöillä. toisin kuin tallinnassa, missä hygienia ja turvallisuus ovat ihan toista luokkaa. noita nyt ei montaa kertaa elämässään tee, niin mielestäni kannattaa tehdä kerran ja kunnolla. | |
| | |
20.08.08, 14:33
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mutta nuo lekurithan ovat virolaisia. Toimivatko he eri etiikalla Suomessa ja kotimaassaan? EU:ssa pitäisi sitä paitsi olla sama vakuutusturva kaikkialla.
| |
| | |
20.08.08, 18:22
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
kussakin maassa on kunkin maan lait. tietenkin siinä maassa jossa operoidaan noudatetaan sen maan lakeja riippumatta siitä onko lekuri virosta, suomesta vai intiasta.
miten niin eu:ssa pitäisi olla potilasvakuutuslaki joka maassa samanlainen? eihän edes perusterveydenhuolto ole yhdenmukaista saati mitkään muutkaan lait. varmaan teoriassa olisi kivaa jos olisi, mutta tosiasiahan on, että virossa ei ole potilasvakuutuksesta mitään lakia säädettynä. jos jotain siellä käy, niin kukaan ei korvaa siellä eikä julkinen puoli suomen kansalaisille yhtään sen paremmin kotimaassa.
| |
| | |
08.03.11, 16:12
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | nyt ryhtiä keskusteluun!!
[Kuuntelen juuri radiosta suositusta "Pahaa puhumisen paastosta", mikä on eirittäin suositeltavaa myös tällä palstalla!
Etenkin, kun puhutaan, huhutaan, ja huhu-puhutaan. Arvellaan ilman kokemusta.
No, minä päätän puhua hyvää. Kun siihen on asiaa. Nyt on. Ihoakatemiassa olen käynyt hoidattamassa kasvojani nuorekkaaseen kuosiin ja voin vain kehua ja kiittää Ihoakatemian taitavaa lääkäriä Marge Uibua!
Suosittelen lämpimästi paitsi Ihoakatemiaa, myös elämänasenteen muuttamista ennakkoluuloista todellisen tiedon etsimiseen.
Mitäs jos alettettaisiin puhua selän takana tästä lähtien hyvää!!!!??????
| |
| | |
05.04.11, 00:46
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Marge Uibusta Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maako ratkaisee...? Mutta nuo lekurithan ovat virolaisia. Toimivatko he eri etiikalla Suomessa ja kotimaassaan? EU:ssa pitäisi sitä paitsi olla sama vakuutusturva kaikkialla. | Marge Uibu on kylläkin opiskellut ja valmistunut Suomesta, Tampereen yliopiston lääketieteellisestä tiedekunnasta ja toiminut myös mm. ylilääkärinä (ihotaudit) ennen
Ihoakatemiaa.
Ja ihan kuriositeettina: toisaalta, myös muualla maailmassa on maita, joissa opiskellaan ja tehdään lääketiedettä, Suomi ei ole tässäkään poikkeus, vaikka täällä meillä erinomainen koulutus onkin.
| |
| | |
03.05.11, 18:30
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | ihoakatemia
Hei!
Siitä ei pääse mihinkään, että ihoakatemia ylihinnoittelee tekemänsä hoidot. Mutta toivotaan paksuja kukkaroita asiakkaille!
| |
| | |
05.05.11, 21:13
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
CityKlinikkaa voin suositella (ent. Botuliiniklinikka).
Konsultaatio on ilmainen ja realistinen.
Lääkäri ei lähtenyt tekemään hoitoa jonka halusin, koska katsoi ettei ole sen väärti.
Eli säästin selvää rahaa.
Tilat ovat uudenraikkaat saamani hoito oli ensiluokkaista.
Hinnat ovat mielestäni kohtuulliset, keskitasoa. Vertailin niitä ensin.
Menen syksyllä isompaan "remppaan" sinne, koska vakuutuin osaamisesta.
| |
| | |
28.12.11, 15:29
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Ihoakatemia ja hoidot
Menin Ihoakatemiaan saamaan vaihtoehtoja veistettömistä hoidoista, halusin nimenomaan apua veltostuneeseen ilmeeseen ja ryppyihinkin. Lähestyn nyt 50v ja en vielä haluaisi ryhtyä mihinkään radikaalimpaan toimenpiteeseen. Varasin ajan Marge Uibu lle ja hän suositteli hoitoa nimeltä Intracel.
Virolaisuus kyllä näkyi ja kuului puheesta, eikä siinä mitään vikaa ole, tuntui vain ettei hän ymmärtänyt ihan kaikkea mitä hänelle puhuin. Muutenkin vastaanottoa ja myöhempiä käyntejä leimasi valtava kiireen tuntu, tuli olo että kiireesti vaan rahat pois ja ulos.
No, olen nyt käynyt Intracell-hoidossa 2 kertaa, enkä ikävä kyllä huomaa mitään muutosta kasvoissani. Että näin. Taidan sittenkin pikkuhiljaa siirtyä plastiikkakirurgien potilaaksi.
| |
| | |
29.12.11, 18:48
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
[Viestiä moderoitu mahdollisen virheellisen väittämän osalta.] Eipä silti, itse otin hoitoa kolmen kerran kuurin juuri suomessa ja ihoakatemiassa enkä voi kyllä minkäälaista tulosta huomata. Lompakko kyllä keveni... Olisi pitänyt itsekin ymmärtää hoidon tehottomuus jo heti alussa [viestiä moderoitu] ... Jatkossa asioin näissä asioissa ainoastaan plastiikkakirurgien kanssa, jotka mielestäni osaavat hoitaa ikään liittyviä muutoksia [...]! Omaan piikkiin siis laitan tämän rahan menon, mutta älkää hyvät ihmiset muut olko yhtä typeriä kuin minä.
Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 29.03.12 14:56.
| |
| | |
31.01.12, 20:23
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Toimii minulla
Pakko kommentoida, kun on sen verran erilaiset kokemukset.. .
Jokaisella on tietysti oikeus omaan mielipiteeseensä, mutta hieman pistää epäilyttämään nämä kommentit kolmesta tuloksettomasta hoidosta. Jos kokee hoidot noin huonosti toimivaksi, kannattaisi varmasti keskustella hoitavan lääkärin kanssa?
Itse olen todella kriittinen kuluttaja kosmetiikan ja erilaisten hoitojen suhteen, ja kokemukseni on hyvin erilainen. Ihoakatemia on hintatasoltaan mielestäni kohtuullinen moneen kilpailijaan verrattuna, mutta tärkein syy asiakkuuteeni on hoitojen toimivuus. Lääkäreistä minulla on kokemusta vain Marge Uibusta, joka todella osaa asiansa. Hänen ikäänsä en tiedä tai osaa arvioida, joten jätän sen kommentoinnin väliin :)
HUolehdin ihostani hyvin, huon paljon vettä, en tupakoi ja käytän hyviä hoitotuotteita. Suuren elämänmuutoksen myötä ihoni alkoi oireilla ja oli todella huonossa kunnossa, hilseili ja puski näppyjä. Ystäväni suositteli Ihoakatemiaa ja kävin siellä ihoanalyysissa. "Kalliita" hoitoja ei myyty mitenkään väkisin vaan lääkärin kartoitettua ihonhoitotuotteeni ja rutiinini sain mukaani reseptin apteekin hoitovoiteeseen (joka maksoi alle 20 euroa) sekä suosituksia erilaisista hoidoista, joita voisin halutessani kokeilla. Otin ensin kuurina ja myöhemmin kerran-pari vuodessa mesoterapiaa ja sain jatkuvasti kehuja hyvästä ihostani.
45-vuoden rajapyykin ohitettuani iho alkoi tuntua jotenkin veltommalta ja aloin harkita täyteaineita ja Botoxia. Osa minusta kuitenkin vierasti ajatusta ilmeiden "jäädyttämisestä". Ihoakatemiassa kerrottiin Intracel-hoidosta ja uskaltauduin kokeilemaan sitä. AIvan mieletön lopputulos! MInulle tehtiin yksi hoito, ja tulokset ovat lähes hämmentävän hyvät. Peilistä katsoo sama naama lähes 10 sitten, eli tulos on todella luonnollinen. MInua luullaan selvästi itseäni nuoremmaksi ja kasvojen linja on jotenkin selkiintynyt ja olemus napakoitunut.
Alussa kasvot tuntuivat kuivilta, mutta nyt kun toimenpiteestä on noin 4 kk tuntuu, että kosteustasapainokin on parantunut entiseen verrattuna. Parasta hoidosta on omasta mielestäni sen luonnollisuus, eli minä ainakin pyrin völttämään plastiikkakirurgisia toimenpiteitä enkä haluakaan muovista, epätodellisen liikkumatonta naama, jollainen esim. mielestäni usein poski-implantien ja botoxin laitosta tulee. Elämäntapoja ei voi myöskään väheksyä, tupakanpoltto ja auringonotto ovat myrkkyä iholle ja toki tämäkin täytyy muistaa sitä ikuista nuoruutta tavoitellessa :)
Lyhyesti sanottuna minulle intracel on toiminut odotetusti tai jopa vähän paremmin ja voin vilpittömästi sitä suositella kuten tekee myös upean näköinen lähes kuusikymppinenLena Meriläinen joka on kertonut hoidoistaan paljon.
| |
| | |
01.02.12, 09:50
|
#13 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2007
|
Tuosta Ihoakatemiasta sen verran, että olen käynyt siellä hoidoissa monta kertaa, ja ollut aina 100% tyytyväinen. Tosiaan kyseessä on lääkäriasema, ei kauneushoitola. Olen aina saanut suoran kustannusarvion ja olen saanut itse päättää, mitä hoitoja otan.
Lääkäri Marge Uibu on virolainen, mutta puhuu tosi hyvää suomea. Rouvan oma, hehkeä iho on hänen paras käyntikorttinsa. Mielestäni hän on tosi asiallinen, eikä ole koskaan tullut sellaista oloa, että minulle yritettäisiin pakkomyydä jotain tuotteita tai palveluita. Marge on suositellut mitä kannattisi tehdä, mutta olen aina itse päättänyt, mitä hoitoja otan.
| |
| | |
03.02.12, 18:37
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen käynyt ja ollut pääosin tyytyväinen. En ole käynyt "kauneuteni" takia, vaan saanut erikoislääkäriltä tuloksellista hoitoa arpiin. Hoitokertoja ja toipumisaikoja on ollut useampia, mutta onnekseni osa arvista on jopa häipynyt kokonaan.
| |
| | |
04.03.12, 22:33
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
mitä arpihoitoja otit?
| |
| | |
09.03.12, 17:49
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | Ihoakatemian intracel
Moi vaan kaikille!
Mies 39v, Intracel hoitoja kuusi ( 6 ) kertaa takana, otin syviin ja leveällä alueella oleviin aknearpiin ja tulos MIELETTÖMÄN HYVÄ!
Tunnetusti aknearvet eivät lähde millään hoidolla KOKONAAN kasvoista, olipa kyseessä mikä hoito tahansa, mutta suosittelen Inracel-hoitoa sen nopean toipumisajan ( 2-3 pv ), suht kivuttoman hoidon ja syvän vaikutuksen takia.
Ainoa miinus on tuo hinta...
Poskien ihossa on luonnollinen, hyvä väri ja arvet eivät enää hallitse kasvoja.
Samalla nuorekkuutta on tullut lisää!
| |
| | |
20.03.12, 12:01
|
#17 (linkki)
|
|
No niin, intracell on nyt tehty ja nyt odottelen niitä tuloksia. Toistaiseksi en havaitse muuta kuin helvetillisesti hilseilevän ihon. Lopputulos pitäisi olla nähtävissä parin kuukauden päästä. Kerron lisää sitten...
Viimeinen muokkaaja ainokainen; 03.04.12 13:05.
| |
| | |
06.04.12, 20:35
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | Intracell
Itse olen menossa Intracell hoitoon tämän kuun lopussa.Oliko naama kuinka turvonnut tms hoidon jälkeen ? vai miten teillä reagoi? ( turvotusta tms?) että otanko vähän lomaa töistä vai kehtaiskoo mennä....
| |
| | |
11.04.12, 08:39
|
#19 (linkki)
|
|
Mun käynnistä on nyt 3 viikkoa. Heti käsittelyn jälkeen naama oli punoittava, mutta ei turvonnut. Mitään "sairaslomaa" ei mielestäni tarvita, mutta varaudu siihen, että se hilseily (kestää 3-4 päivää) on tosi ärsyttävää. Naama kuoriutuu kokonaan irti, ihosta lähtee sellaisia oikein kunnon riekaleita. Nice.
Mulle pamahti päälle rosacea tuosta käsittelystä, mutta sain sen onneksi oikein hoitamalla talttumaan hetkessä. Mulla on muutenkin taipumusta rosaceaan, joten en usko, että tuo käsittely sen sinänsä aiheutti. Laukaisi vain.
Nyt 3 viikon jälkeen voin sanoa, että kasvot tuntuvat napakammilta ja yleisilme on selvästi freessimpi, iho tuntuu todella sileältä ja väsymyksen merkit ja velttous ovat kadonneet. Lopullisen tuloksen näkee kuulemma vasta 2 kk päästä, mutta tähän mennessä vaikuttaa todella hyvältä!
| |
| | |
12.04.12, 16:23
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitti! kerran olen käynyt matri-hoidossa,mutta sarjahoito jäi kesken kun tulin silloin raskaaksi.Kokeilen nyt tuota Intracelliä,raportoin tulosta parin viikon päästä ( tai lopullisia parin kuukauden..)
| |
| | |
26.04.12, 18:11
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen niin pettynyt, että minunkin pitää osallistua keskusteluun. Olen käynyt Intracellissa 2 kertaa ja MITÄÄN näkyvää en huomaa eikä huomaa ystävänikään. Hain nimenomaan nuorekkaampaa ilmettä ja napakampaa ihoa. Haaveeksi jäi...
| |
| | |
07.05.12, 12:05
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | Intracel
Moi kaikki,
Kävin itse Ihoakatemiassa 3 kertaaa Intracel hoidossa viime kesänä kun oli edessä suuret juhlat. Hoidon antoi Marge Uibu ja on hyvä ja asiallinen lääkäri. Ihosta tuli kaunis, kiinteä ja väsymyksen merkit hävisivät. Nyt kun hoidosta on vajaa vuosi huomaan, että iho on alkanut 'väsymään ' eli uudelleen pitäsi hoitoon mennä kun taas juhlia pukkaa.
Ne vain tulevat aika kalliksi eli viime satsi maksoi n. 3000 Eur. Toinen vaihtoehto olisi heti hoidon jälkee ottaa Mesoterapia hoitoja kuurina, mutta nekin tulevat aika kalliksi kun yksi hoito on 300 Eur ja pitäisi useampi hoitokertaa ottaa.. Eli hoidot kyllä tepsii, mutta onko tämmösellä keskitulosella niihin varaa vai pitääkö kerralla maksaa kunnolla ja mennä kasvojen kohotukseen..en tiedä.
Yhtäkaikki tämmönen pehmeiden hoitojen nuorennus tulee kyllä kallimmaksi pitkällä juoksulla, mutta on tietenkin mielyttävämpää ja luonnollisempaa.
EN vaan tiedä onko siihen varaa..sitä kyllä ihmettelen, että nämä rikkaat tähdet eivät käytä näitä luonnollisia hoitoja kun niihin olisi varaa..ovat niin leikellyn ja luonnottaman näköisiä..luulisi olevan varaa jo 30 kymppisestä käydä näissä frekvenssihoidoissa. Kaipa sitä pitää olla ylinuoren näköinen ja siksi menee överiksi.
| |
| | |
14.05.12, 13:22
|
#23 (linkki)
|
|
Alan olla samaa mieltä. Ei ehkä olisi kannattanut sittenkään.
Omasta intracel-käsittelystä on nyt noin 2 kk ja aluksi näytti siltä, että iho oli ihanan sileä ja kiinteytyneen oloinen, mutta nyt tuntuu siltä, kuin mitään ei olisi ikinä tapahtunutkaan.
Aika kova hinta, 900€ näin vaatimattomasta lopputuloksesta. Olisin odottanut enemmän.
| |
| | |
19.05.12, 14:59
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | Intracel
Minulle kävi aivan samoin kuin Siruselle: 3 kertaa Intracelliä ja lopputulos ihan ok, ei mikään mullistava. MUTTA. Nyt hoidoista kohta vuosi ja kasvot siinä pisteessä mistä lähdettiin. Ei ollut todellakaan hintansa yli 3000 arvoista. En suosittele.
| |
| | |
29.05.12, 16:09
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | Intracel Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja iines Minulle kävi aivan samoin kuin Siruselle: 3 kertaa Intracelliä ja lopputulos ihan ok, ei mikään mullistava. MUTTA. Nyt hoidoista kohta vuosi ja kasvot siinä pisteessä mistä lähdettiin. Ei ollut todellakaan hintansa yli 3000 arvoista. En suosittele. | Mun kokemukset taas intracel hoidosta ihon kiinteyttämisessä on olleet tosi hyvät. olen joskus käynyt ottamassa pelkästään täyteaineita (lääkäriasemalla Vantaalla), eikä lopputulos ollut musta todellakaan luonnollinen ja rahaakin paloi eikä tuloksetkaan pysyneet hyvänä kuin alle vuoden.
| |
| | | | |