| |  | | |
19.09.11, 12:18
|
#101 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja etsijä Täältä suomaisesta nettikaupasta löytyy jos jonkimoista! Swarovskeja, helmikoruja, virkattuja, ja tosi värikkäitä kaulakoruja! Itse ostin pari viikkoa sitten, ja lähetys saapui alle viikossa hyvin pakattuna ja kauniiseen kangaskassiin laitettuna, siis heti lahjaksi annettavana. Hinta-laatu -suhde priimaa ja palautusoikeuskin taisi olla... Voin suositella! |
Niin ja se linkkikin olisi varmaan kiva laittaa, niin muutkin löytää :D All products from Kedikekik - DaWanda | |
| | |
11.10.11, 14:26
|
#102 (linkki)
| | (Vierailija) |
Oon jo kauan odotellut että tällainen sivu aukeaisi taas: www.taikakoru.tk
Ostin sieltä jo 2 vuotta sitten läjän koruja, joita tulee pidettyä edelleen. Ne olivat juuri sellaista mitä olen aina etsinyt, "parempilaatuista rihkamaa" eli metallisia, ei mitään markettien Ibero-kamaa mutta eivät jalometallejakaan.
Olen jo viestitellyt joka paikkaan että mistä näitä saisi, ainoat korut joita käytän paljon ja ovat kestäneet ja sopivat melkein kaikkiin vaatteisiini. Isäntäkin kaipaisi uutta taskukelloa, vaikka edellinen jonka tuolta hänelle hankin toimii yhä aivan kuin ostaessa.
Yhyy, ei tällaisia koruja vaan ole Suomesta muualta löytynyt. No, onneksi on noita huutiskohteita edes
| |
| | |
17.10.11, 11:52
|
#103 (linkki)
| | (Vierailija) | Hewi täällä on ihania Suomalaisia hopea ja pronssikoruja Browse Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LadyNicotine Oon jo kauan odotellut että tällainen sivu aukeaisi taas: www.taikakoru.tk
Ostin sieltä jo 2 vuotta sitten läjän koruja, joita tulee pidettyä edelleen. Ne olivat juuri sellaista mitä olen aina etsinyt, "parempilaatuista rihkamaa" eli metallisia, ei mitään markettien Ibero-kamaa mutta eivät jalometallejakaan.
Olen jo viestitellyt joka paikkaan että mistä näitä saisi, ainoat korut joita käytän paljon ja ovat kestäneet ja sopivat melkein kaikkiin vaatteisiini. Isäntäkin kaipaisi uutta taskukelloa, vaikka edellinen jonka tuolta hänelle hankin toimii yhä aivan kuin ostaessa.
Yhyy, ei tällaisia koruja vaan ole Suomesta muualta löytynyt. No, onneksi on noita huutiskohteita edes | | |
| | |
17.10.11, 11:54
|
#104 (linkki)
| | (Vierailija) | Siis täällä.. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mirella | Browse | |
| | |
29.10.11, 11:36
|
#105 (linkki)
| | (Vierailija) | Kaiverrukset Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mirella | Korumaa.fi vaikutttaa laadukkaalta verkkokaupalta. He tekevät myös kaiverrukset koruihin ja avaimenperiin.
Keskustelua lukeneena, on ikävä, että markkinoilla on myös huijarifirmoja Lue lisää. | |
| | |
15.11.11, 22:30
|
#106 (linkki)
| | (Vierailija) | la Puella
joo, sen nimi on nykyään la puella ja sieltä saa tosi mageita metalli-puu-ja helmikoruja kans. Ostin yhdet puuhelmet ja olin tosi tyytyväinen:)
| |
| | |
20.01.12, 09:41
|
#107 (linkki)
| | (Vierailija) | Korurasian aarteet
Aivan ihania käsityönä tehtyjä koruja löytyy osoitteesta Korurasian aarteet | Facebook. Tytöiltä löytyy laaja valikoima erilaisia koruja moneen eri makuun. Persoonallisia ja ihan uniikkeja yksittäiskappaleita. Käy kurkkaamassa, jos haluat korun, jollaista toista ei tule heti vastaan! :)
| |
| | |
13.02.12, 20:49
|
#108 (linkki)
| | (Vierailija) | Bisuteria koruja
edullisia pukukoruja tilasin www.korushop.fi. Halpoja ja tietenkin rihkamaa. Sopii minulle, kun haluan aina vaihdella koruja.
| |
| | |
04.03.12, 07:35
|
#109 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2010
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LeenaMaija edullisia pukukoruja tilasin www.korushop.fi. Halpoja ja tietenkin rihkamaa. Sopii minulle, kun haluan aina vaihdella koruja. |
Tuolta löytyy hopeakoruissa erikoisuuksia, mutta ei halpaa rihkamaa Pyriv Kivi | |
| | |
05.03.12, 12:21
|
#110 (linkki)
| | (Vierailija) | hyvä nettikauppa Vestrumshop - Verkkokauppa naisille tuolta löytyy paljon erilaisia koruja! en oo samanlaisia muualla nähnyt, tilasin itekin pari ja oli tosi nopea toimitus. sieltä löytyy kaikkea muutakin kivaa, hauskoja kelloja ja aivan ihania iltalaukkuja! koruhuiveja aattelin ostaa seuraavaks..
| |
| | |
16.03.12, 12:46
|
#111 (linkki)
| | (Vierailija) | Ihania Jalokiviä
Löysinpäs ihanan sivun missä jokaiseen koruun voi itse valita jalokiven. Siinähän vierähti pari tuntia, mutta löytyihän se kauan haluttu rubiinisormus :) Muutenkin tosi kivan näköiset sivut ja erittäin mukavaa asiakaspalvelua puhelimen välityksellä.
| |
| | |
16.03.12, 12:47
|
#112 (linkki)
| | (Vierailija) | Ihania Jalokiviä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Minna Löysinpäs ihanan sivun missä jokaiseen koruun voi itse valita jalokiven. Siinähän vierähti pari tuntia, mutta löytyihän se kauan haluttu rubiinisormus :) Muutenkin tosi kivan näköiset sivut ja erittäin mukavaa asiakaspalvelua puhelimen välityksellä. |
Ja unohtuihan ne sivut laittaa :) Onko muilla kokemuksia? 21Diamonds.fi | |
| | |
02.05.12, 20:37
|
#113 (linkki)
| | (Vierailija) | korubar.fi Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luotettavasti Onko tietoa luotettavista nettikaupoista joissa on laajat valikoimat koruja? Katselin tuossa esim. Korut, kultaa ja hopea - koru jokaiseen makuun - Chanti jossa on paljon kauniita hopeasormuksia, mutta sivut on vähän kököt eivätkä anna luotettavaa kuvaa. Kenellään kokemusta tuosta kaupasta, tai olisko vinkkejä muista vastaavista? | www.korubar.fi | |
| | |
09.05.12, 20:43
|
#114 (linkki)
| | (Vierailija) | Koruja .. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luotettavasti Onko tietoa luotettavista nettikaupoista joissa on laajat valikoimat koruja? Katselin tuossa esim. Korut, kultaa ja hopea - koru jokaiseen makuun - Chanti jossa on paljon kauniita hopeasormuksia, mutta sivut on vähän kököt eivätkä anna luotettavaa kuvaa. Kenellään kokemusta tuosta kaupasta, tai olisko vinkkejä muista vastaavista? | Tilasin itse hauskoja Ulinxin koruja Brandstore.fi :stä
Ja tuoteet tulivat kolmessa päivässä. Joten ainakin minä olin tyytyväinen. Alla osoite. www.brandstore.fi/Ulinx-brandstore.html | |
| | |
09.05.12, 23:28
|
#115 (linkki)
| | (Vierailija) | Cailapillakin on kauppa
Nyt on muuten just avattu uusi korujen ja muita kauneustuotteita myyvän suomalaisen Cailapin verkkokauppa, ootteko käynyt katsomassa? Inspiraatiota ajankohtaisiin asusteisiin - Cailap.fi Sieltä saa perinteisiä koruja ja sitten noitten eri suunnittelijoiden juttuja myös. Vähnä rihkamaa, mutta mun mielestä niitten laatu on parantunut ja näytää noi olevan nikkelitestattuja ainakin
| |
| | |
11.05.12, 18:49
|
#116 (linkki)
| | (Vierailija) | Kauniita koruja Swarovskin kristalleilla
Uusi verkkokauppa Stylestore.fi myy Keski- ja Etelä-Euroopassa erittäin suosittuja Cango & Rinaldi koruja. Nämä on todella laadukkaita tuotteita ja myös erittäin kauniita. Makuasia tietty...
Saksassa ja Italiassa asuvat kaverit suositteli näitä mulle (tuotteet tehdään käsityönä Italiassa) ja tilasin itselleni kaulakorin.
Tuote tuli mulle parissa päivässä ja oli vielä kauniimpi kuin kuvissa. Toimitus oli muuten ilmainen, joka oli ilonen yllätys :-D. Nyt koitan mieheltäni pyytää äitienpäivälahjaks rannekorua, joka sopis tohon samaan.
| |
| | | | |