Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
15.10.08, 19:55   #1 (linkki)
mantti
(Vierailija)

Timanttihionta kasvoille

Onko kokemuksia kasvojen timanttihiontahoidosta? Kosmetologi viimeksi mikrohionnassa käydessäni kehui timanttihiontaa tehokkaammaksi epäpuhtauksien poistossa sekä pienien arpien häivyttämisessä. Ihoni on herkkä ja suhtaudun hieman skeptisesti uusiin "erikoishoitoihin". Esim. Hjeronymus-hoito ei vakuuttanut minua lainkaan eikä sopinut omalle ihotypilleni.
  Vastaa viestiin

15.10.08, 21:12   #2 (linkki)
kosmetologi
(Vierailija)

Todellakaan ei herkälle iholle hiontaa.
  Vastaa viestiin
17.02.09, 13:10   #3 (linkki)
z.z
(Vierailija)

toimii

Otin kolmen hoidon sarjan, iho on parantunu huomattavasti..ensin tuli pintaan paljon näppyjä(entinen akneiho) ,mutta kuukauden kuluttua lopputuloksen huomas vasta.Suosittelen lämpimästi. herkälle iholle ei ehkä paras mahdollinen, mutta toimii.
  Vastaa viestiin
17.02.09, 14:15   #4 (linkki)
rahan lypsäämistä
(Vierailija)

Tekee KAMALAN kipeää, raapivat ihon pintaa pois. oli saksan telkussa. Tuollainen oli saksan telkussa, 6 naista olivat niin kuin koekaniineja tuosta timanttihoidosta, haluivat tutkia tekeekö mitä lupaa?
Naiset jopa itki siinä maaten. koska "" hoito "" sattuu. jokainen sanoi " ei koskaan enää! ja toinen " miten mä olen antanut itselleni luvan rääkätä ihoani näin?? miksi mä uskon kaikkea mitä ne keksii?? ja toinen halui keskeyttää hoidon heti, oli pahempaa kuin istua hammaslääkärin tuolissa, aivan kuin pistettiin neuloja syvälle, sanoi taas joku toinen.
sitten tulivat kaikki näyttää miltä iho näytti viikon päästä....
Jokaisella naisella oli vieläkin sinipunaisia läiskiä naamassa, oli kamala näky, iho ihan raavittu, punaisia läiskiä naama täynnä, ja ne kosmetologit siellä vain uskottivat että, " jooooh mutta tuota noin , tää tekee niin hyvää sun iholle! kyllä ne pian häviää....
paskanpuhujat.

Lopputulos ohjelmassa : kuka HULLU uskoo moisiin keksintöihin?
sanoivat : naisia pidetään vain hulluna, kaikkea skeidaa ne keksii naisille ihon suhteen, käyttävät naisten vanhenemista vain hyväksi.
  Vastaa viestiin
17.02.09, 14:22   #5 (linkki)
hiukan logiikkaa peliin naiset..
(Vierailija)

Lopputulos ohjelmassa : kuka HULLU uskoo moisiin keksintöihin?
sanoivat : naisia pidetään vain hulluna, kaikkea skeidaa ne keksii naisille ihon suhteen, käyttävät naisten vanhenemista vain hyväksi. "

joo, ja varsinkin sitä naisten kasvojen ihoa käyttävät hyväksi. Uskottavat kaiken maailman seidaa naisille kasvojen ihon suhteen.
Kun miksi eivät puhu myös koko ihon kropasta? eikö sitäkin pitäisi sitten samalla antaa raapia tuolla timanttihoidolla oikein sinne syvälle?
onhan sekin ihoa joka vanheneen? ;-)

Vastaa viestiin
23.02.09, 17:16   #6 (linkki)
z.z
(Vierailija)

ööh

Empä tiedä sitten siitäkään. Totta kai se hiontapää on karhea ja kuorii ihoa, mutta en kyllä sanois että sattuu ja on kamalaa.Eikä kyllä sattunu yhtään. Eikä varsinkaan jääny mitään läiskiä.
  Vastaa viestiin
23.02.09, 17:17   #7 (linkki)
z.z
(Vierailija)

ja kyllä

sitä timanttihiontaa tehdään myös vartalolle.
  Vastaa viestiin
23.02.09, 17:17   #8 (linkki)
z.z
(Vierailija)

mutta

Kannattaa mennä ammattitaitoselle. Ne osaa hommansa.
  Vastaa viestiin
23.02.09, 17:19   #9 (linkki)
z.z
(Vierailija)

huom

Lisään viellä että mun iho ei ole herkkä, vaan entinen akneiho.
  Vastaa viestiin
05.03.09, 00:02   #10 (linkki)
milja.
(Vierailija)

Kävin Tampereella timanttihionnassa ja tykkäsin hoidosta kovasti. Iho ei punoittanut kovin pahasti edes heti toimenpiteen jälkeen. Sävy tasoittui ja vielä kahden viikon jälkeenkin iho on ihanan sileä, ihonalaiset rasvapatit on tiessään :) Aion ihan varmasti mennä uudestaan. Ei sattunut yhtään, ihan kuin joku rikkaimuri, jossa on kuminauha päässä, joka pikkaisen tarttuu ihoon nihkeänä, tuntu oikeestaan aika kivalle.

Mulla on herkistynyt pintakuiva rasvoittuva epäpuhdas iho.
  Vastaa viestiin
05.03.09, 02:59   #11 (linkki)
juuuoo
(Vierailija)

Paljonko lysti maksaa? Tekeekö sen kosmetologi vai lääkäri?
  Vastaa viestiin
05.03.09, 05:31   #12 (linkki)
hiotaan ja hiotaan
(Vierailija)

Huh, kyllä ravisuttaa kun näkee miten naiset inhoavat itseänsä. Ihoakin pitää hioa kun on viallinen. Kyllä se hiomalla muuttuu lapsen pepuksi (tai menee pilalle, rupiseksi köntiksi)
  Vastaa viestiin
06.03.09, 14:29   #13 (linkki)
milja.
(Vierailija)

Kyseessä on kosmetologin tekemä hoito. Se on vähän kuin kuorinta ja ilmeisesti siinä on sama idea kuin mikrohionnassa. Se siis poistaa kuollutta pintasolukkoa. Rasvoittuva ihohan sarveistuu liian nopeasti (aivan kuin kuiva ihokin), joten hionta sopii sille hyvin. Kun kuolleet ihosolut jäävät pintaan, ne tukkivat ihoa ja aiheuttavat epäpuhtauksia. Sen jälkeen voidaan tarvittaessa tehdä mekaaninen ihonpuhdistus. Mun mielestä tää on hyvä hoito. Olen kokeillut myös jotain happohoitoja ja ultraäänipuhdistusta, mutta tää tuntui kaikkein sopivimmalle mun iholle. Toki jokaisen iho on yksilöllinen ja reagoi eri tavoin, joten yksi hoito ei ole paras kaikille. Uskon, että epäpuhtaalle, rasvoittuvalle iholle timanttihionta on kuitenkin hyvä hoito.

Kertahoito maksaa yleensä kai jotain 50-70 euron välillä riippuen paikasta ja mitä hoito sisältää.
  Vastaa viestiin
06.03.09, 14:48   #14 (linkki)
voi elämä...aikaa ja sarjaa vaatii
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mantti
Onko kokemuksia kasvojen timanttihiontahoidosta? Kosmetologi viimeksi mikrohionnassa käydessäni kehui timanttihiontaa tehokkaammaksi epäpuhtauksien poistossa sekä pienien arpien häivyttämisessä. Ihoni on herkkä ja suhtaudun hieman skeptisesti uusiin "erikoishoitoihin". Esim. Hjeronymus-hoito ei vakuuttanut minua lainkaan eikä sopinut omalle ihotypilleni.
Hjeronymys selittämällesi ihollesi ei yhdestä kerrasta tee ihmeitä, kuten ei mikään muukaan ihon erikoishoito vaan vaatii todellakin sarjahoitoa ja laadukasta kotihoitoa jo pelkästään matalinkien arpien häivyttämiseen, yksi kerta vasta käynnistää ihossasi prosessin joka vaatii sarjahoitoa 10-14 päivän välein.

Jos ihosi todella oikeasti herkkä tai erittäin herkkä, Hjeronymus tasan se oikea, parempi ja hellävaraisempi kuin timanttihionta!

Ärsyttää todella kun täällä jaksetaan riekkua heti tässä ja nyt tulosta -tyyliin...johon vain plastikka-kirurgi voi antaa vastauksen ihon siirrolla!

Pyydä kosmetologiltasi seuraavaksi esim. Hjeronumys-esite, siinä saat intensiivistä ja oikeaa tietoa herkälle ihollesi ja sen hoitamiseen ja todellakin sarjahoitona huomaat mistä asiassa puhutaan ja muistat mitä hoitolassa ihollesi soveltuvana on puhuttu ja älä säästä kotihoitotuotteissa vaan hoida ihoasi sitten laadukkailla ja niiden tarpeeseen vastaavilla tuotteilla.
Jos ei varaa sarjahoitoon, kannattaa panostaa sitten laadukkaisiin kotihoitotuotteisiin!

Ihon erikoishoito ja päivittäistavara-konseptit harvoin mitenkään lupaava yhdistelmä.
Joskus tai jopa usein näillä yhdistelmillä saadaan ei toivottuja jälkireaktioita iholle aikaiseksi, johon ihon erikoishoidon tehnyt kosmetologi ei todellakaan syypää!

Jos koet ihosi olevan ongelman suosittelen kosmetologin suorittamaa ihon erikoishoitoa ja siihen kehitetyn ja valmistetun ammattisarjan kotihoitotuotteiden yhdistelmää...tai pyydät ihotautilääkärin konsultaatiota jos iho sen vaatii.

Todellakaan ei kannata hakea yhtä osaa vastaukseen tuolta ja toista täältä, tulosta ei sillä synny ja rahaa palaa turhaan... ja iho voi yhä huonosti.
  Vastaa viestiin
06.03.09, 15:20   #15 (linkki)
milja.
(Vierailija)

Viittaan tuohon hjeronymus-keskusteluun yllä. (voi elämä...)

Hoitoja on niin monenlaisia ja jokainen saa päättää ihan itse mihin rahansa laittaa. Jos hoito ei vain tuntunut itselle sopivalle, niin kyllä minusta ihmisellä on oikeus jo yhden kerran perusteella päättää ettei halua enää mennä siihen. Voi olla, että hoito olisi tehonnut useamman kerran jälkeen tai sitten ei, sitähän ei voi tietää ellei kokeile. Mutta ei kaikilla vain ole resursseja/intoa kokeilla joka ikistä hoitoa useita kertoja ja sitten vasta kokeilla jotakin muuta.

Ja vaikea sitä on tietää satojen ellei tuhansien eri laadukkaiden kotihoitotuotesarjojen maailmassa, että mihin sarjaan sitä kannattaisi rahansa laittaa. Jokainen kosmetologi edustaa vain yhtä tai muutamaa tuotesarjaa, eivät hekään tiedä mikä kaikista maailman tuotteista olisi juuri minulle paras. Itse olen kokeillut niin montaa eri sarjaa, enkä ole löytänyt sitä yhtä ylivertaista. Siksi käytän ihan vaan Aqualan L:aa ja muita perus-apteekkituotteita ja -sarjoja.

Mutta ihan totta varmasti on, että valitsee sitten minkä tahansa hoidon kokeiltavaksi, sitä kannattaisi kokeilla useamman kerran sarjana (itse en kyllä lähtisi ottamaan sarjahoitoa, jos eka hoitokerta ei edes jollakin tapaa vakuuttaisi). Ja kannattaisi myös valita hoitoa täydentävät laadukkaat kotihoitotuotteet. Hjeronymuksen kohdalla nämä tuotteet lienee sarjan omat, mutta esimerkiksi timanttihiontaa tekee käsittääkseni monien eri tuotesarjojen edustajat.
  Vastaa viestiin
06.03.09, 15:31   #16 (linkki)
................
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja milja.
Viittaan tuohon hjeronymus-keskusteluun yllä. (voi elämä...)

Hoitoja on niin monenlaisia ja jokainen saa päättää ihan itse mihin rahansa laittaa. Jos hoito ei vain tuntunut itselle sopivalle, niin kyllä minusta ihmisellä on oikeus jo yhden kerran perusteella päättää ettei halua enää mennä siihen. Voi olla, että hoito olisi tehonnut useamman kerran jälkeen tai sitten ei, sitähän ei voi tietää ellei kokeile. Mutta ei kaikilla vain ole resursseja/intoa kokeilla joka ikistä hoitoa useita kertoja ja sitten vasta kokeilla jotakin muuta.

Ja vaikea sitä on tietää satojen ellei tuhansien eri laadukkaiden kotihoitotuotesarjojen maailmassa, että mihin sarjaan sitä kannattaisi rahansa laittaa. Jokainen kosmetologi edustaa vain yhtä tai muutamaa tuotesarjaa, eivät hekään tiedä mikä kaikista maailman tuotteista olisi juuri minulle paras. Itse olen kokeillut niin montaa eri sarjaa, enkä ole löytänyt sitä yhtä ylivertaista. Siksi käytän ihan vaan Aqualan L:aa ja muita perus-apteekkituotteita ja -sarjoja.

Mutta ihan totta varmasti on, että valitsee sitten minkä tahansa hoidon kokeiltavaksi, sitä kannattaisi kokeilla useamman kerran sarjana (itse en kyllä lähtisi ottamaan sarjahoitoa, jos eka hoitokerta ei edes jollakin tapaa vakuuttaisi). Ja kannattaisi myös valita hoitoa täydentävät laadukkaat kotihoitotuotteet. Hjeronymuksen kohdalla nämä tuotteet lienee sarjan omat, mutta esimerkiksi timanttihiontaa tekee käsittääkseni monien eri tuotesarjojen edustajat.
Timanttihionta ihon erikoishoitona vaatii todella herkän ihon, kosteuttavia ja uudistavia tuotteita vaikka iho ei olisikaan timanttihiontaan mentäessä yhtään herkkä... ja en suosittelisi yhdenkään päivittäistavara-tuotteen käyttöä iholle tämän ihon erikoishoidon jälkeen, jos ei siinä erikseen lue päivittäistavara-valmistajan suositus: käy myös timanttihionnan jälkeiseen ihonhoitoon! (mitä nyt tuskin mainintana löytyy yhdestäkään päivittäistavarana myytävästä hoitotuotteesta)

Timanttihionta todellakin oikeaoppisesti tehtynä uusii ihoa ilman vaurioita ja tekee ihon kuin ihon hetkellisesti erittäin herkäksi ja erittäin haavoittuvaksi (ja vaatii useinkin sarjahoitoa erinomaisiin tuloksiin pääsemiseksi). Siksi juuri solarium, hikoilu ym on suositeltavasti kielettyä välittömästi tämän erikoishoidon jälkeen ja mielellään pitäisi näitä em. välttää n. 2-3 päivää ja ehdoton suositus, josta ei olisi hyvä tinkiä, on käyttää timanttikuoritulle iholle valmistettuja ja soveltuvia hoitotuotteita.

Erittäin herkälle ja couperoottiselle iholle ei tasan paras ja lähellekkään oikea vaihtoehto, vaikka kuinka epäpuhdas tai muuta ongelmaa ihossa mukana... asiakkaan ihosta välittävä ammattilainen kiertää vähintäin nämä alueet hoidettavalla alueella ja selvittää syyn moiseen myös tyhjentävästi asiakkaalle.
  Vastaa viestiin
28.10.09, 20:38   #17 (linkki)
Vierailija
(Vierailija)

Timanttihionta

Olin tänään timanttihionnassa ja oli hyvin miellyttävä hoito. Raapimista ei tuntunut vaan pieni imun tunne, kosmetologi vaihteli koneen päitä hoidettavan alueen tarpeen ja herkkyyden mukaan. Jälkeen päin iho on pehmoinen kun vauvan pylly ja vaikka samana iltana olisi menoa niin ei haittaisi, meikata voi ekä mitään punoitusta tai muuta ongelmaa ole.
Ihon tasaista väriä on ilo katsoa. Mulla on hieman rasvainen iho t-alueella ja muuten herkkä, lisäksi olen lievästi atooppinen. Suosittelen lämpimästi!
  Vastaa viestiin
04.09.10, 19:17   #18 (linkki)
Elli
(Vierailija)

Timanttihionta kasvoille

Kävin eilen kyseisessä hoidossa. Mukava ja kivuton tapa saada tehokas ihonkuorinta ja samalla
juonteet ja rypytkin tasottuvat. Uusi hoito viikon päästä sillä sarjana saa paremmat tulokset.
  Vastaa viestiin
07.12.10, 15:22   #19 (linkki)
Kipsukka
(Vierailija)

Timanttihionta

Kävin timanttihionnassa 4 päivää sitten ihan tiestimielessä, ja jo nyt tulokset ovat niin käsin kuin silminkin huomattavat! Iho on pehmeä sekä huomattavasti terveemmän oloinen, ja jopa aiemmin kärsitystä aknesta jääneet arvet vaalenivat hienosti. Iho on tasainen ja kauniin kuulas, kun epäpuhtaudet saivat kyytiä timanttihionnassa. Ensimmäiset kaksi päivää iho oli kuiva, ja tarvitsi paljon hoitavia ja rasvaisia hoitotuotteita, mutta ahkeran rasvauksen myötä kuivuus hävisi asteittain, ja itse timanttihionnan tulos pääsi esiin. Itse hoito ei mielestäni ollut millään tavalla epämiellyttävä, vaikka itselläni on suht herkkä ja ohut iho. Päinvastoin, ja hoidon jälkeen laitettava rauhoittava kasvonaamio oli aivan ihana rentoutushetki! Hoito teki omalle iholleni todellakin vain hyvää, ja tulen varmasti vielä tulevaisuudessa käyttämään kyseistä hoitoa niin ihon puhdistukseen kuin myös arpien häivyttämiseen. Sain hoidon jälkeen jopa ihailevia katseita ja kyselyjä monelta taholta, että miten ihmeessä ihoni näyttää jotenkin niin terveeltä ja kauniilta. Oli sitten mukava kertoa käyneensä timanttihionnassa, kun muutkin ihmiset huomasivat hyvät tulokset!
Suosittelen lämpimästi epäpuhtaalle ja arpiselle iholle!
  Vastaa viestiin
03.09.11, 03:35   #20 (linkki)
Hermukka
(Vierailija)

Ajattelin tänään mennä testaamaan timanttihiontaa, kun tuntuu toimivan hienosti.
  Vastaa viestiin
06.01.12, 11:07   #21 (linkki)
Roosa
(Vierailija)

Suuret ihohuokoset

Moi!
Olen miettinyt itsekin timanttihiontaa, sillä nyt saisin sen edullisesti. Pieni taustakartoitus ei liene siltikään pahasta. Minulla on pintakuiva/rasvoittuva iho, vielä 20-vuotiaanakin epäpuhtauksia varsinkin T-alueella ja muuallakin paikoittain. Lisäksi nenän vieressä ja poskilla on laajentuneita ihohuokosia. Mietinkin tässä, että kuinka hoito puree niihin? Pienenevätkö huokoset, pysyvätkö samana? Entä kuinka kauan tulos voisi kestää, mikäli huokoset pienentyisivät?
  Vastaa viestiin
23.01.12, 21:42   #22 (linkki)
mim
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Roosa Näytä viesti
Moi!
Olen miettinyt itsekin timanttihiontaa, sillä nyt saisin sen edullisesti. Pieni taustakartoitus ei liene siltikään pahasta. Minulla on pintakuiva/rasvoittuva iho, vielä 20-vuotiaanakin epäpuhtauksia varsinkin T-alueella ja muuallakin paikoittain. Lisäksi nenän vieressä ja poskilla on laajentuneita ihohuokosia. Mietinkin tässä, että kuinka hoito puree niihin? Pienenevätkö huokoset, pysyvätkö samana? Entä kuinka kauan tulos voisi kestää, mikäli huokoset pienentyisivät?

Mulla on ihan samat iho-ongelmat, ja olen saman ikäinen kanssasi...ja mulla olis n. kk päästä tämmönen timanttihionta varattuna.
Oletko jo käynyt tässä hoidossa? Auttoiko se?
  Vastaa viestiin
24.01.12, 01:41   #23 (linkki)
Updatea vaan
(Vierailija)

Eikö tämä hionta ole jo jotain 3-4 vuotta sitten ohimennyt juttu myös tuolla maailmalla, ja monia uusia parempia hoitoja tullut tilalle?
  Vastaa viestiin
27.04.12, 14:23   #24 (linkki)
Sanna
(Vierailija)

Kävin ystäväni suosituksesta timanttihionnassa kuukausi sitten. Ennen hiontaa minulla oli ongelmana otsan iho, joka on täynnä pientä finniä. Minulle luvattiin, että nämä ongelmat katoavat varmasti timanttihionnalla helposti.
Hoidon jälkeen koko naamani on nyt kuukauden verran ollut täynnä pientä finniä ja useampia tulehtuneitakin. En todellakaan suosittele tätä "hoitoa" kenellekään.
Ihoni ei ole ikinä ollut näin huonossa kunnossa.
Haluan kertoa tämän varoittavana esimerkkinä, sillä minakin etsin tietoa juuri tällaisilta keskustelupalstoilta ennen kuin menin timanttihiontaan.
Toivon edelleen, että voisin kääntää aikaa kellossa taaksepäin ja perua koko jutun, mutta kun ei.
Monesti näissä asioissa ihminen tuntee olevansa epätoivoinen. Olen kokeillut monia tuotteita ym. Näistä niin sanotuista hoidoista ei kuitenkaan ole mitään todistettavaa hyötyä tai tieteellisiä tutkimuksia. Älkää siis uskoko kaikkea mitä kosmetologi sanoo, sillä hän yrittää vain ansaita rahaa ja tehdä bisnestä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku