| |  | | |
13.11.08, 20:25
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) |
Joo, heti nuorenet 5v., ja kun päivällä lisäät voidetta niin lähtee toiset 5v.!
| |
| | |
14.11.08, 09:31
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mulla kasvot näyttää valahtaneemmilta jos olen pyöreämmässä kunnossa. Kun laihdun ja kasvot kapenevat, ne ei roiku. Joten täytyy pitää itsensä hoikassa kunnossa ;) Oon myös huomannut että uni tekee valtavan hyvää iholle, samoin hyvän rasvan syönti ja vedenjuonti. Plus tietenki hedelmät ja marjat, kasvikset yleensäkin. Ja siitä pidän huolen ettei painoni sahaa edestakaisin. Uskon että muutaman kilon heitot ei vielä vanhenna ennenaikaisesti vaan kymmenen kilon heitot ja sitä suuremmat.
Aurinkoa haluaisin ottaa, tai nauttia siitä mutta olen vältellyt sitä. Nyt olen ajatellut ettei siinä ole mitään järkeä. Pitäähän elämästä nauttia! Kai aurinkovoiteet ehkäisee ja suojaa ihoa. | |
| | |
14.11.08, 15:02
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) |
Etsi joku kukkarollesi sopiva aikuisen naisen sarja , josta ostat silmänympärysvoiteen, yö-ja päivävoiteen ja mielellään jonkun kiinteyttävän seerumin ja näiden säännöllinen käyttö antaa taatusti nuorekkaamman ilmeen.
Itse vaihtelen ja kokeilen eri merkkejä. Esim. Lumeneltakin löytyy näitä tuotteita ja sitten on tietysti kalliimpia.
Mutta vaikuttaa taatusti nuorentavasti kun on kunnon tuotteet käytössä, ei ne pelkkää huuhaata ole.
Esim. laivalla osataan tax-freessä hyvin neuvoa oikeita tuotteita tai sitten jostain markettien kemppariosastoilta saa myyjiltä apua jos itse on epävarma.
| |
| | |
14.11.08, 22:16
|
#29 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minulle on myyty ei oota kerta toisensa jälkeen kun olen ihan suoraan kysynyt löytyykö tuotteita jotka oikeasti (näennäisesti) liftaavat. Tänne voi laittaa ennen- ja jälkeenkuvia jos joku on tulosta saanut. Sitten voisi uskoakin...
| |
| | |
15.11.08, 00:34
|
#30 (linkki)
| | (Vierailija) |
Luin että kasvojumpasta ei ole valahtamiseen apua. Koska jumppa voi lisätä noita ilmejuonteita, ja jumppa vaikuttaa lihaksiin, mutta valahtaminen johtuu ihon kollageenin yms. löystymisestä.
Ihonhoito ja kunnon ruokavalio tukee jonkin verran, moni voi olla hieman pyöreämpänä nuorekkaampi.
Ihonhoitotuotteilla ei varmaan ihmeitä saa aikaan, myyntipuheet eivät vastaa todellisuutta. Kauneusleikkauksilla saa tulosta, mutta eihän ne kestä kuin vähän aikaa ja saattavat aiheuttaa ongelmia ihoon, muutenkin heikentää ihoon aineenvaihduntaa entisestään. Botox ei mielestäni vaikuta ihon kollageeniin mitenkään.
Ja suomalaisia naisia kun katselee julkisilla paikoilla niin kaikilla on otsa rypyssä ja suupielet alaspäin. Nopea antivalahadus face-lift: kohota kulmakarvoja ja hymyile leveästi! :-) | |
| | |
15.11.08, 00:38
|
#31 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos erilaisista vastauksista.
Onneksi oon sinut itseni kanssa (jotakuinkin), ja tykkään että rypyt ja juonteet kertovat minun eletystä elämästä ja siihen liittyvästä iän lisääntymisestä eli vanhenemisesta.
Aloitusviestissäni ilmaisin itseäni huonosti. Tarkoitin kasvojen veltostumista, joka tietyssä vaiheessa kuuta tuntuu suoranaiselta valahtamiselta!! Sama tunne muuten koko kropan kanssa.
Oma pärstä (ei kovin itsekunnioittava ilmaisu?) on hmmm... jotenkin ei niin kiva. Voiteita mulla on käytössä jne. Itse näen sen veltostumisen paremmin kuin muut. Tietty oon myös miettiny että onko se enempi oma tuntemus...
No mutta jatketaan tahoillamme :)) Kiitos vastauksista ja siitä kun sain velttoilla täällä.
| |
| | |
15.11.08, 12:18
|
#32 (linkki)
| | (Vierailija) |
Nopea antivalahadus face-lift: kohota kulmakarvoja ja hymyile leveästi! :-)
joo.. jaksa sitten pitää tuo ilme koko päivän yllä,niin ei kukaan huomaa...
| |
| | |
15.11.08, 22:59
|
#33 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen 43-vuotias ja mulla on sama ongelma kuin alkuperäisellä. Kasvoni ovat pyöreät, eikä niissä juuri ole ryppyjä, lukuunottamatta sibelius-ryppyä, joka näkyy toisinaan paremmin, toisinaan huonommin. Pahinta ovat valahtaneet suupielet ja posket - leuankärjen molemmin puolin roikkuu pienet pussit. Hymyily tosiaan auttaa, mutta ei sitä koko päivää voi olla kuin Naantalin aurinko.
Aamuisin en todellakaan ole kauniimpi - kasvoni ovat hieman pöhöttyneen näköiset, silmäluomet paksut ja sibeliusryppy näkyvämpi.
| |
| | |
16.11.08, 14:37
|
#34 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ihokudoksen laatu vaikuttaa olellisesti siihen kuinka paljon ikääntyessä painovoima vetää kohti maata...
Sähköllä/laserilla saadaan lyhytaikaisia tuloksia, veitsellä hieman pidempiä. Mutta yhtään toimivaa rasvaa ei ole keksitty...
| |
| | |
18.11.08, 13:48
|
#35 (linkki)
| | (Vierailija) |
Paitsi etta tanaan luin lehdesta etta on kehitelty hoito, jossa vauvojen rutiiniymparileikkauksista saaduista esinahoista on eristetty soluja joita ruiskutetaan ihoon, joka nuorentuu jopa pysyvasti. Ja tama ei muuten ole mikaan vitsi vaikka silta todellakin kuulostaa! ;) Et semmostakin on jollekin tiedemiehelle tai naiselle juolahtanut mieleen...
| |
| | |
18.11.08, 20:00
|
#36 (linkki)
| | (Vierailija) |
Juu, onhan noita voiteita tehty istukastakin joskus nelkyt vuotta sitten ja kiinalaiset lisäävät voiteisiinsa vieläkin ihmisverta.
| |
| | |
11.01.09, 20:43
|
#37 (linkki)
| | (Vierailija) | Ikääntykäähän kukin vuorollanne...
Maitotuotteiden lipittäjien ja iltasyöppöjen buldogginaamat ovat juuri sitä miten on pedannut... Kysykää Helena Lindgreniltä, hän tekee armotonta pilaa suurimmasta osaa Suomen mummoja. Näyttele siinä sitten tyhmää, ettei olisi ansainnut kohtaloaan.
| |
| | |
12.01.09, 12:29
|
#38 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ilmeily on vaikuttava tekijä. Katsokaapa esimerkiksi nelikymppisten näyttelijöiden kasvoja. Ne ovat usein kuluneen ja juonteikkaan näköiset. Olettaisin, että voimakkaat maskit sekä naaman vääntely työkseen (sekä muutenkin raskas työ pitkine työpäivineen) tekevät tehtävänsä. Joskus olen melkein pelästynyt, kun olen nähnyt katuvilinässä kauniina pitämäni naisnäyttelijän meikittä.
| |
| | |
02.02.09, 18:25
|
#39 (linkki)
| | (Vierailija) |
Omien "tutkimusteni" mukaan kasvojumpalla voi todellakin vaikuttaa ikääntymiseen ja korjata jo syntyneitä vaurioita. Uskoo ken tahtoo, minä ainakin haluan uskoa niin ja siksi jumppaan 5 kertaa viikossa :) Mielestäni paras jumppa löytyy http://www.carolynsfacialfitness.com/ - kannattaa tsekata ennen ja jälkeen -kuvia. Tämän jumpan joutuu tietysti tilaamaan erikseen, mutta se on ihan toista luokkaa kuin naistenlehtien jumpat yms. mitä löytää netistä ilmaiseksi. Sillä saa lihakset samalla lailla aroiksi alkuun kuin kuntosalilla ekalla kerralla = varmasti toimii.
| |
| | |
14.02.11, 19:00
|
#40 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja katsokaa näyttelijöitä Ilmeily on vaikuttava tekijä. Katsokaapa esimerkiksi nelikymppisten näyttelijöiden kasvoja. Ne ovat usein kuluneen ja juonteikkaan näköiset. Olettaisin, että voimakkaat maskit sekä naaman vääntely työkseen (sekä muutenkin raskas työ pitkine työpäivineen) tekevät tehtävänsä. Joskus olen melkein pelästynyt, kun olen nähnyt katuvilinässä kauniina pitämäni naisnäyttelijän meikittä. | Kaivoin tämän vanhan ketjun esiin kun (pahemman puutteessa?) ryhdyin murehtimaan painovoiman vaikutuksia naamassani.
Mites se muuten lie - kumpi saa naaman roikkumaan, lihasten vähäinen käyttö eli itsekseen viihtyminen tai vähäeleisyys muuten, vai ilmeily, kuten tuossa arvellaan?
Tuolla aiemmin joku kirjoitti että hieman pyöreämpänä voi näyttää nuorekkaammalta. Nyt vain herää kysymys että miten joku saa kasvojen poskia pyöreämmäksi ilma että ne toiset posket ja vatsa sekä reidet pyöristyvät? :) Minä en osaa tuota temppua ainakaan, päin vastoin kyllä saisi varmaan odottaa ennen kuin naama alkaisi pyöristyä toivotulla tavalla. Siihen mennessä jo olisi vaatekoko kasvanut parilla numerolla.
| |
| | |
05.05.11, 21:40
|
#41 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kasvojumpalla saa lihakset vetreämmäksi ja toimii ihan oikeasti.
Lihaksia pidentävät liikkeet saavat hamsteripussitkin pienenemään.
Joogassa on joitain asentoja, jossa venytetään kaulaa ja samalla läskit tasoittuvat paremmin naamassa.
Marja Putkiston Kasvokoulu-kirjassa on hyviä liikkeitä.
| |
| | |
26.04.12, 17:20
|
#42 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja -40v Jos vanhenemista ei ajan kanssa pysty prosessoimaan ja hyväksymään, ei ehkä luota siihen että ulkonäöstä huolimatta voi olla muiden silmissä viehättävä ja puoleensavetävä ihminen. Kuvittelee että rakastetuksi tuleminen edellyttä tietynlaista ulkonäköä. Joskus näin onkin, mutta silloin kyse ei ole rakkaudesta vaan esineellistämisestä, jolloin on mahdollista ettet ihmisenä merkitsekään juuri mitään. |
Hölö hölö. Täysin merkityksettömiä lauseita.
| |
| | |
27.04.12, 17:37
|
#43 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kasvojumppaaja Omien "tutkimusteni" mukaan kasvojumpalla voi todellakin vaikuttaa ikääntymiseen ja korjata jo syntyneitä vaurioita. Uskoo ken tahtoo, minä ainakin haluan uskoa niin ja siksi jumppaan 5 kertaa viikossa :) Mielestäni paras jumppa löytyy Facial Exercises | Facial Exercises by Carolyn's Facial Fitness? LLC - kannattaa tsekata ennen ja jälkeen -kuvia. Tämän jumpan joutuu tietysti tilaamaan erikseen, mutta se on ihan toista luokkaa kuin naistenlehtien jumpat yms. mitä löytää netistä ilmaiseksi. Sillä saa lihakset samalla lailla aroiksi alkuun kuin kuntosalilla ekalla kerralla = varmasti toimii. | Ennen-kuvat on otettu kovassa valossa ja jälkeen-kuvissa on pehmeä valo. Jo pelkästään tämän perusteella sanon, että kokeilematta roskaa.
| |
| | | | |