| |  | | |
03.11.08, 21:41
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Pepsodent White Now
Onko joku jo kokeillut tuota uutta hammastahnaa? Toimiiko oikeasti?
| |
| | |
03.11.08, 21:47
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Toissapäivänä ostin kyseisen tuotteen!
Toiveikkaana kokeilin, mutta en huomannut juurikaan muutosta.
Hyvin pettynyt olin. Puhtailta ja kiiltäväpintaisilta näyttivät, vaan sama keltaisuus kukoisti edelleen. Enpä menisi suosittelemaan!
| |
| | |
03.11.08, 23:03
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | mainos paljastaa
ko. tuotteen mainoksessa jo pienellä tekstillä ilmoitetaan että valkoisuuden vaikutelma on väliaikainen. ja selvähän se että kun siniharmaalla tahnalla harjaa niin huuhtelun jälkeen saattaa kuvitella hymynsä valkoisemmaksi. :D kyllä yotuel on silti paras .
| |
| | |
03.11.08, 23:12
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ei mitään eroa tavalliseen Pepsodentiin. Jos tästä ei saa rahoja takaisin niin ei mistään!
| |
| | |
04.11.08, 08:58
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Yotuelia voisin kokeillakin, mutta Pepsodent kuulostaa huijaukselta. Sinisellä tahnalla valkoisemmat hampaat, yeah right :D
| |
| | |
04.11.08, 09:12
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Joo, ihan ärsyttää oma typeryys, kun menin tähän(kin) lankaan.
Hammastahna on vielä mielestäni normaalia huonompaa, eikä todellakaan aikaansaa mitään hampaissa. Aivan turha tuote, ja vielä sikahintainen.
| |
| | |
04.11.08, 10:45
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Oli pitkä aika taukoa etten jaksanut kokeilla mitään noita valkasevia tahnoja kun ei ne tuntunut ikinä tehoavan, Mut nyt ostin Colgaten Max White tahnan ja siitä täytyy kyllä sanoa että on ihan selvästi poistanut tummentumia. Mulla on varsinkin hammasvälit ollut paljon tummemmat ja niihinkin on tehonnut! Enkä ole käyttänyt vielä viikkoakaan. En tiedä sitten mitä tekee hampaille pidemmällä käytöllä (aamuin illoin), pitäis varmaan pestä tavallisella tahnalla välillä, mutta kun ei malta! Tuo ei ollut kallistaan, jotain 1,50€.
| |
| | |
04.11.08, 12:21
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
tarkeinta ei ole se, toimiiko, vaan se ettei kiille vahingoitu. varmistakaa etta RDA on alhainen, tuossa on esim yksi lista
http://www.kingtooth.com/files/TOOTHPASTE_RDA_VALUES_5-30-08.pdf
jos luu on keltainen, tavallinen hammastahna ei voi sita valkaista vaan poistaa vain tummentumia.
| |
| | |
04.11.08, 12:30
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Faktahana on se, ettei noissa marketin ja apteekin tuotteissa riitä tehot oikeasti valkaisemaan. Värjäytymiä saattaa hieman vaalentaa, mutta ei valkaise.
| |
| | |
04.11.08, 18:41
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Samaa mieltä !!! (ehdottomasti ) Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja hammaspeikko? Toissapäivänä ostin kyseisen tuotteen!
Toiveikkaana kokeilin, mutta en huomannut juurikaan muutosta.
Hyvin pettynyt olin. Puhtailta ja kiiltäväpintaisilta näyttivät, vaan sama keltaisuus kukoisti edelleen. Enpä menisi suosittelemaan! | Joo ei, mul on sama juttu, kyl ne kiilteli mut en huomannu eroo, että ois hampaat muka menny valkeammaks :( en suosittele !!! | |
| | |
04.11.08, 19:17
|
#11 (linkki)
| | Killing Whispers
Rekisteröitynyt: 07/2008 Sijainti: In the darkest shadows...
|
Aivan, luun keltaisuutta ei mikää tahna poista. Itse käytän Denivit:iä.
| |
| | |
04.11.08, 19:46
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Yotuel parasta
Nyt just on taas loppu, mutta eron huomaa helposti: juon päivittäin kahvia ja teetä, ja jos käytän jotakin muuta hammastahnaa juomat värjäävät hampaita pikku hiljaa. Yotuelilla värjäymät lähtevät, huomaa aina jo heti pestessä. Tahna ei myöskään hio kiillettä, niin kuin hammaslääkärini varoitti aikanaan Denivitistä, ja suositteli käyttämään sitä vain harvakseen "ennen kuin lähtee viihteelle".
| |
| | |
04.11.08, 21:29
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
yotuelin RDA on 36, Denivit on 55 (50 on miedosti hankaavan ylaraja), 200 kielletty
monet pepsodentit, colgatet menee yli 100:n etc
| |
| | |
05.11.08, 13:29
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ostin tuota hammastahnaa ja pieni varoituksen sana; päälläni oli aika kallis Dolce&Gabbanan valkoinen toppi ja siihen jäi sinisiä roiskeita jotka eivät lähteneet pois pesussa! | |
| | |
05.11.08, 14:05
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Ziva Aivan, luun keltaisuutta ei mikää tahna poista. Itse käytän Denivit:iä. | Yhtä hyvää ja toimivaa kuin Denivit tai Yotuel - edullisempaa vain. Itse siirryn nyt Pepsodentiin.
| |
| | |
05.11.08, 19:49
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pepsodentin RDA on 150 (white now en loytanyt), joten jos joku haluaa hangata killteensa pois, olkaa hyva vaan. edullisesti ainakin. | |
| | |
06.11.08, 07:53
|
#17 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja merkit Pepsodentin RDA on 150 (white now en loytanyt), joten jos joku haluaa hangata killteensa pois, olkaa hyva vaan. edullisesti ainakin.
| Ihme hammaskiilto-friikkejä jotkut. Aina vouhottamassa hammaskiilteistä. No, ehkä jollakin on niin olemattomat kiilteet, että huuhtoutuu jo vettä juodessa pois... heh!
Itse olen yli 40 v ja kun näistä kiilteistä niin vouhkataan, niin puoli vuotta sitten hammaslääkärille tuumasin, että onkohan mulla hammaskiillettä enää ollenkaan, koska olen syönyt ja juonut kiilteelle "vaarallisia" aineita montakymmentä vuotta. Lääkärin mukaan kiille ei ollut mitenkään vaurioitunut. Ja olen käyttänyt halpoja hammastahnoja, juonut mehuja ja limuja, syönyt sitrushedelmiä, juonut viinejä... että näin meillä ja pepsodentilla meinaan edelleen hampaani pestä. | |
| | |
06.11.08, 08:31
|
#18 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 09/2007 Sijainti: Pk-seutu
|
Minäkin haksahdin kokeilemaan tuota uutta Pepsodenttiä. Silkkaa huijausta koko tahna. Ehkä se jotain värjäytymiä hiukan poistaa, mutta minusta myöskin Yotuel on parempi. Ja silloin tällöin pesen hampaani soodalla tai vahvalla suolavedellä joka maistuu kammottavalle. Näillä saa parhaiten syömisten ja juomisten aiheuttamat tummentumat pois. Sooda tosin kuluttaa kiillettä, ei siis ole jatkuvasti käytettynä hyvä vaihtoehto!
| |
| | |
16.11.08, 20:10
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kaikki ilmeisesti olettaa sen toimivan heti ensimmäisen kerran jälkeen kuten minäkin. mutta nyt olen käyttänyt sitä viikon ajan aamuin illoin ja olen huomannut että keltaiset laikut hampaista on alkaneet hävitä hampaista eivätkä ole tulleet takaisin vaikka olen juonut kahvia yms.. Itse suosittelisin kunhan tuotetta jaksaa käyttää kärsivällisesti ja jaksaa odottaa vaikutusta muutamasta kolmeen päivään.
| |
| | |
17.11.08, 11:36
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kyllä mullakin noin viikko meni ennenkuin tuloksia oli selvästi näkyvissä. Tyytyväinen olen ollut tuotteeseen ja meinaan käyttää jatkossakin.
| |
| | |
24.11.08, 09:06
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | ?
Siis itse olen ymmärtänyt, että toi white now on tahna, joka antaa ns. valkoiset hampaat vain hetkeksi, eikä sillä ole vaikutusta värjäytymiin pidemmällä tähtäimellä? Muodostaa vaan jonkun sinisen kalvon hampaan pinnalle hetkeksi..:D voi olla että olen käsittäny jotenkin väärin:D
| |
| | |
24.11.08, 20:47
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
miksi minun hampaita alkoi vihlomaan ihan sikana sen jälkeen kun harjasin tuolla tahnalla kolme kertaa??????
| |
| | |
24.11.08, 21:02
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mainos sanoo selkeästi että antaa välittömästi vaikutelman valkoisemmista hampaista kalvon avulla, joka haalistuu päivän mittaan. Valkaisevaa vaikutusta sillä ei ole, mutta ei myöskään tuota "hetken valkoiset"-efektiä. Nyt joku kyllä huijaa jos muuta väittää!
| |
| | |
28.11.08, 00:52
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) |
joo siinä on sellasta ainetta joka taittaa kellaisuutta valossa vain väliaikaissesti mutta en kyllä itekkään eroa paljon huomannut
| |
| | |
28.11.08, 08:52
|
#25 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja bull sh.. Mainos sanoo selkeästi että antaa välittömästi vaikutelman valkoisemmista hampaista kalvon avulla, joka haalistuu päivän mittaan. Valkaisevaa vaikutusta sillä ei ole, mutta ei myöskään tuota "hetken valkoiset"-efektiä. Nyt joku kyllä huijaa jos muuta väittää! | Jos sinä et saa hetken valkoiset -efektiä, se ei tarkoita, etteikö joku muu saa. Olen itse tosi tyytyväinen tähän tahnaan. Tiedän kyllä, ettei se oikesti valkaise hampaita, vaan mikä kaupasta ostettava tahna niin muutenkaan tekisi? Saan itse tuon hetken valkoiset -efektin, joka kestää useita tunteja.
| |
| | | | |