| |  | |
06.11.08, 10:26
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Kampaamo Rockabella Oulu
Lyhyestä virsi kaunis..onko kokemuksia ko. kampaamosta?
Olitteko tyytyväisiä ja mikähän oli hintataso? kiitos
| |
| | |
16.12.08, 18:59
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Rockabella Oulussa
Kävin leikkauttamassa ja värjäys myös.Hinta keskitasoa.Samoin työn jälki.Ei työn osalta paha mutta asiakaspalvelu liiankin tuttavallista.Mutta kannattaa kokeilla.
| |
| | |
14.01.09, 20:34
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Rockabellasta
Kävin.En tykänny.Tosi suttuista ja suunnittelematonta niin työ kuin paikkakin. Ihan kun joku harrastelija pitäis kampaamoa. Hinta keskitasoa.Työ alakantissa aika pahasti ja ei kovin tarkkaa. | |
| | |
13.03.09, 03:31
|
#4 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2009
| Kokemuksia kampaamo ROCKABELLASTA
Mielestäni parturi-kampaamo ROCKABELLA on tosi tyylikäs paikka vintage tyylisine sisustuksineen. Hinta erittäin kohdallaan! Kiva palvelu ja hyvä työ. Lämminhenkinen rockpaikka vauvoista vaareihin ja mukuloista mummoihin! SUOSITTELEN !!!
| |
| | |
13.03.09, 03:43
|
#5 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2009
| Rockabillyman (vieras)
Mä oon hakenu 50`s tyylistä mestaa vuoskaudet ja nyt sit Oulusta löyty ! Paikas tehään muunkityylisii juttuja, mut taitoo riittää tän tyylinki tekoon ja sitä saa ettii tänä päivänä!
Asiallinen meininki, siisti sisustus, hinnat ok, makee kimma asiakaspalvelijana, siisti työ ( osaa jutun). Täs ainaki mun mesta mun letille!
| |
| | |
02.07.09, 16:46
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Huh.
En voi suositella. Palvelu kyllä ystävällistä, mutta työn jälki, varsinkin hintaan nähden, Huonoa. Paikka on siivoton kuin lähtevä laiva ja kampaajat ravaavat tupakilla tuon tuostakin. Tuntuu perusasiat olevan aika pahasti hakusessa vielä...
| |
| | |
22.07.09, 23:13
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | huono oli
Tosi pettymys oli. Asiatonta meininkiä. Työn jälki epämääräistä ja sotkuista. Työn mulle teki tyttö, joka selvästi ei kartalla ollenkaan. En suosittele.
| |
| | |
10.09.09, 06:27
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | en suosittele
Ei vastannut odotuksia, parempaakin on tarjolla. Taitaa olla aloittelia.
| |
| | |
10.10.09, 13:38
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | sotkuista
sotkuinen liike kuin tyttökin... ennen ainakin.. nyt kuulemma uusi tyttö töissä joka on siisti.. kannattais olla sen pidempi aikaisen työntekijän mieluummin ilman meikkiä, kuin sottasesti
| |
| | |
15.04.11, 22:37
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Oulu
Onko tärkeetä saaha hiukset kuntoon, vai katselletteko miltä lattia näyttää voi vittu! Omistaja osaa hommansa Oulun parhaiten ja porukat kattoo mitä sattuu ! Ei helmiä sijoille !
| |
| | |
15.04.11, 22:40
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | hiukset
kävin liikkeessä ; mahtava palvelu ja mielestäni Oulun paras kampaaja itse olen kotoisin Turusta ja varma tapaus tässä liikkeessä
| |
| | |
15.04.11, 22:44
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | haloo hei
Olin tosi tyytyväinen ystävälliseen palveluun sekä hyvään jälkeen ; varmaan käy useastikin:)
| |
| | |
09.08.11, 03:14
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | noin
laitteleeko tähän foorumiin nyt viestiä itse liikkeen pitäjät vai mites?kun noi positiiviset kommentit tuntuu olevan jotenkin ihmeen peräkkäin laittetuna tänne:P!niinkö samana päivänä ja muutaman minuutin välein^^hih.no anyways työ jälki,asiakaspalvelu ja paikan siisteys puhuu varmaan enemmän kun mitkään tämän ketjun viesteistä.Joten keskitytäämpä siihen eiks:)Parempaa jatkoa rockabellalle!Ja negan heittäjät.mainitkaa sille työntekijällekin ystäväälisesti jos joku seikka häirittee.eihän sitä voi muuten parantua!
| |
| | |
18.08.11, 13:33
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
mulla tuli ihan sama mieleen et näkyy laittavan ;)
| |
| | |
14.01.12, 09:22
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | tykkään ainaki
Minä ainakin oo tykännyt käydä täällä, ei tarvi vaihtaa enää. Ensimmäinen kampaaja jolta voi suoraan lähtä kaupungille ilman että tarvisi kotiin mennä itse oikaisemaan tukkaa. Lyhyttä tukkaa osaa ainakin leikata tosi hyvin ja värjätä :)
| |
| | |
28.01.12, 21:44
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | rockabella!
Suosittelen oikeesti tosi lämpimästi, mä en ymmärrä miten jonku mielestä siellä on sotkusta .
Tosi monerdi kohtuu hinnat siistiä jälkeä! Just tänään olin siellä ja hiukset on niin upean näköset et täytyy koko ajan katsoo itteään peilistä!:) 120e maksoi hiusten leikkaus ja värjäys, se on halpaa!
| |
| | |
30.01.12, 01:34
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | | |
| | |
20.03.12, 15:14
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | rockabellan palvelusta
Kampaaja puhuin ryyppäämisestä ja hyppäsi tupakilla, joten väkisinkin tuli mieleen "voi ei, teini mun tukkaa laittaa", mutta täytyy sanoa, että työn jälki oli tähän astisista paras(ja hyvin useissa oulun kampaamoissa oon käyny). Sain juuri sellaiset hiukset kuin halusin, eikä hintakaan päätä huimannut. Hiukset kerrostettiin, värjättiin mustaksi ja laitettiin kirkkaanpunaisia raitoja. Btw.onko kellään kokemusta, että osaako neiti laittaa jatkeita?tai rastoja?ja onko minkä hintasta?
| |
| | | | |