Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
24.02.09, 18:48   #1 (linkki)
hymyy
(Vierailija)

tietoa Carl Wilhelm akatemiasta?

Olen kiinnostunut kyseisestä yksityiskoulusta. Erityisesti parturi-kampaaja-maskeeraaja -linja kiinnostaa. Olen lueskellut netistä jonkun verran yksityiskouluista ja aika paljon negatiivista ollut ilmassa, mites tämä koulu ja tämä linja? Muita hyviä kouluja voi kertoa jne. onko tuon rahan arvoista...
  Vastaa viestiin

28.02.09, 22:32   #2 (linkki)
asasasasas
(Vierailija)

ei kannata

Hei
koulu on aivan ala-arvoinen, ei kannata käydä. Johto on erittäin hankalaa, opetus tosi huonoa, hintavaa jne. Tämä sisäpiirin tietoa
  Vastaa viestiin
05.03.09, 16:59   #3 (linkki)
kyyninen
(Vierailija)

mieti vähän

Miksi et hakisi ammattikouluun parturi-kampaaja -linjalle? Saisit varmasti laadukkaampaa opetusta kuin Carl Wilhelm Akatemiassa.

Yksityinen kampaajakoulu on yritys, jonka tarkoitus on tuottaa voittoa, tämä siis tarkoittaa että kulut minimoidaan (opetusta vähän ja "halvoilla" opettajilla, mikä tarkoittaa nimenomaan tässä koulussa ammattitaidottomien sukulaisten ja tuttavien (pimeää?) palkkaamista) ja tulot maksimoidaan (eli oppilaat tekevät ilmaiseksi työtä yritykselle).

Miksi maksaisit suuren summan siitä, että pääset työskentelemääm ilmaiseksi koululle (suurin osa "opetuksesta" kun on asiakkaille maksullista oppilastyötä koulun kampaamossa)?

Et kai voi tosissasi uskoa, että muutaman kuukauden mittainen koulutus antaa saman perustan kuin kolmen vuoden ammattikoulu?

Sisäpiireissä ei ainakaan tämän koulun opetusta ja koulun käyneitä arvosteta lainkaan.

ELI MIETI VIELÄ KAHDESTI, mihin rahasi ja aikasi laitat!!
  Vastaa viestiin
09.06.09, 22:39   #4 (linkki)
työllistynyt
(Vierailija)

Tyytyväinen

Itse olen kyseisen koulun ja linjan käynyt. Koulussa on myös mahdollista suorittaa virallinen tutkinto (hiusalan perustutkinto), jonka itsekin suoritin. Asiakaspalvelusta opiskeluaikana oli erittäin paljon hyötyä, jonka huomasin viimeistään kun hain ja sain töitä. Itse tykkäsin systeemistä tosi paljon. Suosittelen.
  Vastaa viestiin
09.06.09, 23:08   #5 (linkki)
työllistynyt
(Vierailija)

tyytyväinen

Hei,

Itse olen kyseisen koulun ja linjan käynyt. Suoritin siellä myös tutkinnon, joka on virallinen tutkinto. Asiakaspalvelusta oli tosi paljon hyötyä, jonka huomasin viimeistään työtä hakiessani. Suosittelen henkilöille, jotka ovat tosi motivoituneita ja valmiita tiukkan opiskeluun.
  Vastaa viestiin
11.06.09, 14:30   #6 (linkki)
apass
(Vierailija)

hyvääkin

Ystäväni valmistui kyseisestä koulusta viime vuonna. Olen itsekin kampaaja ( eri koulun käynyt ) ja olen saanut ystävältäni muutamia tosi hyviä käytännön vinkkejä työhöni! Siis on siellä hyviäkin opettajia..
  Vastaa viestiin
12.07.09, 14:17   #7 (linkki)
maanvaiva
(Vierailija)

Ei ei ei!

Mene muualle. Tuosta maksat vain itsesi kipeäksi, etkä edes saa kaikkea mitä sinulle on luvattu.
  Vastaa viestiin
16.07.09, 01:32   #8 (linkki)
käkäkä
(Vierailija)

Kyseinen koulu

Älkää maksako turhasta. Valitkaa joku toinen laitos. Opetus surkeaa ja ylikallista! Tilatkin huonot. Ei positiivista sanottavaa.
  Vastaa viestiin
20.03.10, 00:32   #9 (linkki)
v******
(Vierailija)

Älkää hyvät ihmiset..carl wilhelm paskateemia

Älkää hyvät ihmiset menö tuonne carl wilhelm akatemiaan opiskelemaan mitään (henk. koht. kokemusta).

Miettikää kaksi kertaa mihin rahanne laitatte!!

Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 11.08.11 10:11.
  Vastaa viestiin
21.05.10, 10:22   #10 (linkki)
oppilas
(Vierailija)

paras yksityinen

Hei!
Kolulla on paljon tarjottavaa ja laatua löytyy. Oppilaskavereista sen verran, että ihmetyttää että lintsasivat koulusta monta tuntia ja sitten haukkuivat koulun huonoa opetusta. Kuinka varaa maksaa koulu ja sit lintsata ja odottaa että saa työelämätaidot. Itse olen töissä ja tutkinnon suorittanut ja aion hakea ammattikorkeakouluun. Muuten vielä saatiin hyvää käytännön opetusta koulussa ja olen kuulluut että muissa kouluissa tehdään vaan tekopäille ja toisilleen harjoitusta kun heillä ei riitä asiakkaita. Hyvää paikkaan tulee asiakkaita niinkuin mun valitsemaan kouluun.
  Vastaa viestiin
25.01.11, 20:11   #11 (linkki)
ex oppilas
(Vierailija)

ÄLKÄÄ!!!

Älkää hyvät ihmiset vaan menkö tuohon kouluun!!! Koulu on pelkkää rahastusta ja opetus täysin surkeaa! Nettisivuilla luvataan ammattitaitoisia opettajia mutta todellisuudessa opettajina toimii edellisvuonna valmistuneita oppilaita jotka eivät todellakaan osaa opettaa. Opetus on todella ala-arvoisen surkeaa!!!
Oppilaita uhkaillaan, hoputetaan ja haukutaan jatkuvasti!!! Oppilailta vaaditaan ammattimaisuutta mutta "opettajat" itse eivät tätä hallitse. Jos todella haluatte hyviksi parturi-kampaajiksi niin menkää tavalliseen ammattikouluun jossa on ammattitaitoiset opettajat.
Saatte maksaa tuolla itsenne kipeäksi, menetätte rahanne ja mielenterveytenne!
Jokainen koulun oppilas on sitä mieltä että koulu on täyttä kieroilua ja rahan haaskausta!!!
Koulun johto ei suostu näkemään toimissaan mitään vikaa tai onhan se heille tuottavaa kun oppilaat maksavat kalliin lukukausi maksun ja sitten tekevät heille ilmaiseksi töitä joista he saavat rahat!!!
  Vastaa viestiin
26.01.11, 16:20   #12 (linkki)
ex1 oppilas
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ex oppilas Näytä viesti
Älkää hyvät ihmiset vaan menkö tuohon kouluun!!! Koulu on pelkkää rahastusta ja opetus täysin surkeaa! Nettisivuilla luvataan ammattitaitoisia opettajia mutta todellisuudessa opettajina toimii edellisvuonna valmistuneita oppilaita jotka eivät todellakaan osaa opettaa. Opetus on todella ala-arvoisen surkeaa!!!
Oppilaita uhkaillaan, hoputetaan ja haukutaan jatkuvasti!!! Oppilailta vaaditaan ammattimaisuutta mutta "opettajat" itse eivät tätä hallitse. Jos todella haluatte hyviksi parturi-kampaajiksi niin menkää tavalliseen ammattikouluun jossa on ammattitaitoiset opettajat.
Saatte maksaa tuolla itsenne kipeäksi, menetätte rahanne ja mielenterveytenne!
Jokainen koulun oppilas on sitä mieltä että koulu on täyttä kieroilua ja rahan haaskausta!!!
Koulun johto ei suostu näkemään toimissaan mitään vikaa tai onhan se heille tuottavaa kun oppilaat maksavat kalliin lukukausi maksun ja sitten tekevät heille ilmaiseksi töitä joista he saavat rahat!!!
olen kyllä niin samaa mieltä tuon ex oppilaan kanssa. koulussa meni järki ja kaikki oma vapaa-aikakin meni koulun tehtävien tekemisessä. ei siis mitään muuta omaa elämää. harkitkaa oikeesti että minne kouluun menette. jos nyt itse saisin päättää tämän koulun käynnin jälkeen niin en olisi koskaan mennyt!!
  Vastaa viestiin
27.01.11, 18:47   #13 (linkki)
ex2 oppilas
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ex1 oppilas Näytä viesti
olen kyllä niin samaa mieltä tuon ex oppilaan kanssa. koulussa meni järki ja kaikki oma vapaa-aikakin meni koulun tehtävien tekemisessä. ei siis mitään muuta omaa elämää. harkitkaa oikeesti että minne kouluun menette. jos nyt itse saisin päättää tämän koulun käynnin jälkeen niin en olisi koskaan mennyt!!
HUOM!!! carl wilhelm akatemia on pelkkää rahastusta. olen itse valmistunut koulusta ja voin kertoa, että meni rahat sekä järki! opetus oli aivan ala-arvoista, eikä oppilaita kohdelltu inhimillisesti. koulun johto ei osaa muuta kuin huutaa ja valittaa, eikä positiivista palautetta juurikaan herunut. koko ajan tuli uusia laskuja maksettavaksi kyseisestä koulusta!!! luulisi firmalla menevät hyvin......... ÄLKÄÄ MENKÖ KYSEISEEN KOULUUN! muista yksityiskouluista ei kokemusta, mutta uskon että ammattikoulu olisi parhain vaihtoehto! itse en myöskään menisi enää kyseiseen kouluun jos nyt jälkeenpäin saisin valita!! humpuukia.....
  Vastaa viestiin
18.02.11, 17:25   #14 (linkki)
yks ex oppilas
(Vierailija)

ÄLKÄÄ MENKÖ Carl Wilhem Akatemiaan

Olen aivan samaa mieltä näiden muiden entisten oppilaiden kanssa. Opetus ja opettajat ovat ala-arvoisia! EN MISSÄÄN NIMESSÄ SUOSITTELE! Rahastus haisee kilometrien päähän,eikä opettajat välitä oppilaista tai oppilaiden hyvinvoinnista tippaakaan.Oppilaita nimenomaan haukutaan,syyllistetään ja kohdellaan kuin paskaa! Älkää hyvät ihmiset tehkö samaa virhettä kuin me! Kiertäkää tämä koulu kaukaa! Urheiluhieroja/personal trainer puolelle pätee sama meininki. Hierot ittes kipeeks yli 400h asiakaspalvelua ilmasena työvoimana koululle,etkä saa kun haukut päälle!
  Vastaa viestiin
30.05.11, 15:40   #15 (linkki)
pekko
(Vierailija)

koulusta

Hei! Olen saanut asiakkaana hyvää hierontaa ja oppilaat olleet tosi mukavia ja tyytyväisen oloisia.
Jotkut oppilaat eivät alussa osaa ihan hyvin ja asiallisesti palvella asiakkaita, kun omat menot mielessä. Mutta koulussahan kehitytään. Olen ollut yli 10 vuotta asiakas ja pidän puhtaasta ja kivasta koulusta. Henkilökunta on ystävällistä. Sinne vaan!
  Vastaa viestiin
30.05.11, 18:11   #16 (linkki)
Oppilas
(Vierailija)

Suosittelen

Itse opiskelen siellä ja ihan hyvin on meitä kohdeltu. Tiiviistä aikataulusta minulle sanottiin jo haastattelussa, ja maksutkin ovat olleet ihan sitä mitä on pitänytkin olla. En voi ymmärtää niitä lintsailevia angstisia teinejä joita ei tunneilla näy ja kuvittelevat silti valmistuvansa joita omastakin ryhmästä löytyy. Opettajistakaan ole mitään pahaa sanottavaa, hyvää oppia olen saanut ja palaute on ollut ihan yhtälailla kritiikkiä kuin positiivistakin. Voin vain suositella!
  Vastaa viestiin
28.06.11, 23:33   #17 (linkki)
ghd
(Vierailija)

Henkilökunnan keskeinen kommunikointi on olematonta, mistä taas oppilaat kärsivät kun mitään mitä on sovittu ja luvattu ei tapahdu ajallaan (jos tapahtuu ollenkaan..).

Omatoimisesti ja suurella motivaatiolla varustettuna sain ok koulutuksen, mutta en silti suosittele kenellekään jolla ei ole rautaiset hermot ja rahapuuta takapihalla.

Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 11.08.11 09:57.
  Vastaa viestiin
08.07.11, 07:23   #18 (linkki)
detective
(Vierailija)

shaisseee!!!!!!

Nämä kaksi viimeistä "pekko" ja "oppilas" taitavat olla koulun henkilökuntaa XD Kuulostaa ainakin niin "neiti nokkavan" ilmaisu tyyliltä!!! Joo ja angstisia teinejä todellakin kaikki, pistää vain miettimään miten suurin osa oppilaista voi olla väärässä ilmaistessaan mielipiteensä että koulu on surkea ja samoin opetus? Opettajakunta todellakin koostuu entisistä oppilaista ja sitä ei koulu voi kiistää!! Kusi myös noussut useammalla päähän...

Repesin täysin ;'DDDD love ya ghd <3

Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 11.08.11 09:58.
  Vastaa viestiin
13.07.11, 00:50   #19 (linkki)
Koulun käynyt
(Vierailija)

joopa joo

Yhdyn useimpien kirjoittajien mielipiteisiin koulun opetuksen tasosta ja asioiden organisoinnista. Todella paljon motivaatiota täytyy olla että jaksaa taistella koulussa määräilevien "opettajien" keksimiä omia sääntöjä vastaan ja omatoimisesti opiskella kotona. Todella epämääräistä on informaatio henkilökunnalta oppilaille ja jokainen saa ihan itse käydä kyselemässä asioita, joiden kuuluisi olla opettajien tehtävä ilmoittaa yhteisesti kaikille. Ensimmäisenä tulikin mieleen että Pekko taitaa olla itse koulun henkilökuntaa tai sen lähipiiriin kuuluvaa. Useita tapauksia tiedän, joissa asiakas on valittanut opettajien tai vastaanoton tylyä kohtelua hierojalle(oppilas). Itse en tunteja koulusta lintsannut,mutta kylläpä turhauttavalta tuntui saada itsekkin maksavana asiakkaana niin tylyä kohtelua. En tiedä kuinka monella henkilökunnasta on pedagoginen koulutus, mutta käyttäytymisestä päätellen.. noh jokainen voi itse päätellä.. Mielestäni tämän tasoista koulua ei saisi olla vaihtoehtona, näin oppilaan näkökulmasta. Halvan hieronnan/hiusten leikkuun perässä juoksevien mielipide voi olla toinen, koska tarjoaahan koulu oppilaidensa kautta todella edullisen palvelun.Bisneksellehän se homma perustuu, muulla ei ole väliä.. Jokainen kuitenkin päättäköön mihin rahansa laittaa. Jokatapauksessa ei olisi pahitteeks jos opetusministerion kautta joku taho kävis tarkastamassa toiminnan. Vois pistää vähän mietityttään...
  Vastaa viestiin
13.07.11, 23:22   #20 (linkki)
Bravo
(Vierailija)

Carl Wilhelm akatemia

En suosittele kans kenellekkään. Erittäin huonot tilat, ammattitaidottomat opettajat, kallis. Lähinnä meininki on se, että hymyillään sulle niin kauan kun sulta on vielä eriä maksamatta. Kun on maksut hoidettu ruvetaan haistattamaan vittua noin niinkun ihan kirjaimellisesti päin naamaa. Itse suosin ammattitaitoista yksityistä hierojaa ja tuen mieluummin toiminimellä työskentelevää yksityisyrittäjää kuin syytäisin rahani ahneille ja ilkeileville ihmisille.
  Vastaa viestiin
15.07.11, 18:39   #21 (linkki)
Ent. opiskelija
(Vierailija)

Olen koulun entinen oppilas. Ihmetyttää, miten nykypäivänä tällainen "oppilaitos" voi ylipäänsä olla toiminnassa. Koko opiskeluaikana asiakaspalveluhierontaa ei käynyt seuraamassa YKSIKÄÄN opettaja (ja huom. asiakaspalvelu alkaa, kun koulua on kulunut vasta noin kuukausi!! Siinähän osaa jo hieroa oikeaoppisesti ja turvallisesti...). Esimerkkitapaus: asiakkaaksi tuli viimeisillään raskaana oleva nainen. Minkäänlaista koulutusta ko. tilanteen varalle ei ollut annettu, mutta sepä ei koulua haitannut: pääasia ei ollut turvallisuus tai hieronnan laatu vaan koululle tuleva raha. Mitään ei voinut kysyä, sillä vastaus oli suoranaista haistattelua (opettajien huutaminen oli varmasti asiakkaillekin kiusallista). Kaikesta maksutettiin erikseen. Oppilas oli velvollinen korvaamaan joka ikisen poissaolonsa (syyllä ei ollut mitään merkitystä), mutta koulu ei ollut velvollinen mihinkään. Asiakaspalvelun tuntimääriä ei laskettu, vaan oppilaat laitettiin tekemään hommia tasan niin paljon kuin koulu halusi. Vaikka asiakkaana oli ollut kuinka epäilyttävä perverssi, piti hänet hieroa. Myös rasismia koulu tuntui sietävän hämmentävän hyvin. Mm. kaikesta tästä johtuen en MISSÄÄN NIMESSÄ suosittele koulua kenellekään: en opiskelu- enkä hierontapaikkana!

Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 11.08.11 09:56.
  Vastaa viestiin
18.07.11, 19:06   #22 (linkki)
hih
(Vierailija)

Onko hieroja/urheiluhieroja/personal trainer koulutuksesta samasesta oppilaitoksesta tietoa? Onko yhtä surkeaa?
  Vastaa viestiin
19.07.11, 01:56   #23 (linkki)
koulun käynyt
(Vierailija)

Yleensä en näihin sivuihin kirjoita, mutta olen käynyt koulun ja minulla on nyt oma liike. Asiakasvirta on hyvä ja saan elantoni. Opetus oli kyllä minulle hyvää ja yksilöllistä. Englantimatka oli kiva kokemus ja päästiin tekeen asiakaspalvelua siellä ja sain kyllä verrata taitojani heidän valmistuviin oppilaisiin. Ei tarvinnut tosiaan hävetä omaa osaamista. Itse olen tyytyväinen.
  Vastaa viestiin
20.07.11, 14:43   #24 (linkki)
TYYTYVÄINEN
(Vierailija)

hierojakoulusts

Kiva kurssi hieronnassa ja kiva ja osaava opettaja englantilaissyntyinen Pate!
  Vastaa viestiin
20.07.11, 14:48   #25 (linkki)
Heippuli
(Vierailija)

jopsista

Kaikki saa olla ja pitää oman mielipiteensä ja kaikissa syteemeissä on hyvät ja vähemmän hyvät puolet. Itse osaan tehdä hyviä leikkauksia ja värejä enkä kyllä itsekseni niitä olisi voinut oppia.
Hommia on löytynyt, joten en voi valittaa. Koulu on vain muisto enää ja oma työelämä on vienyt mukanansa ja perustaidot saatiin koulussa ja nyt vuosien varrella ammattitaito on vahvistunut. Näin se menee.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku