Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.04.09, 16:39   #1 (linkki)
skinny bitch
(Vierailija)

Skinny bitch

Kuinka moni on lukenut paljon puhutun kirjan "Skinny bitch"? (http://www.skinnybitch.net/)
Millainen kirja on? onko kirjasta hyötyä...esim. oletteko laihtuneet sen avulla tai omaksuneet uusia elintapoja ja jos niin millaisia?
  Vastaa viestiin

13.09.09, 01:57   #2 (linkki)
Normaalipainoinen
(Vierailija)

Aika rankkaa tekstiä, joistakin kohdista otin jopa itseeni vaikken mikään herkkänahkainen olekaan. Tyyliin "syöt paskaa ja siis olet pelkää paskaa, älä ihmettele mikset ole skinny niinkuin me muut!".

Kirjoittajat ovat itse vegaaneja joten teurastamo-kauhujuttuja riittää. Olen lukenut vasta lähes puoleenväliin eikä kiinnosta kamalasti jatkaa.
  Vastaa viestiin
13.09.09, 01:57   #3 (linkki)
Normaalipainoinen
(Vierailija)

PelKKää
  Vastaa viestiin
13.09.09, 17:44   #4 (linkki)
olen lukenut
(Vierailija)

Olen lukenut ripuliperse-kirjan
  Vastaa viestiin
24.09.09, 16:40   #5 (linkki)
En ymmärtänyt kommenttia ^
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja olen lukenut
Olen lukenut ripuliperse-kirjan
Mitä tuo tarkoittaa?
  Vastaa viestiin
23.01.12, 18:49   #6 (linkki)
nicky
(Vierailija)

skinny bitch

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Normaalipainoinen Näytä viesti
Aika rankkaa tekstiä, joistakin kohdista otin jopa itseeni vaikken mikään herkkänahkainen olekaan. Tyyliin "syöt paskaa ja siis olet pelkää paskaa, älä ihmettele mikset ole skinny niinkuin me muut!".

Kirjoittajat ovat itse vegaaneja joten teurastamo-kauhujuttuja riittää. Olen lukenut vasta lähes puoleenväliin eikä kiinnosta kamalasti jatkaa.
Toki kirjassa on rankkaa ja hyvinkin suoraan kirjoitettua tekstiä, mutta englannin you ei aina tarkoita juuri Sinua vaan on myös passiivi eli yleinen ilmaisu. Kaikkea ei kannata ottaa niin tosissaan eikä ole syytä loukkaantua ;)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku