Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.05.09, 14:32   #1 (linkki)
Morena
(Vierailija)

Geelilakkaus

Hei!

Olisin kysellyt kokemuksia geelilakkauksista. Eli en nyt tarkoita geelirakennekynsiä, vaan näitä viime aikoina mainostettuja geelilLAKKAUKSIA, joiden olisi tarkoitus pysyä huomattavasti normaalia pidempään. Oletteko olleet tyytyväisiä? Kauanko pysyi kynsissä? Hyviä/edullisia paikkoja pääkaupunkiseudulla?
Soitin jo yhteen kynsisalonkiin kyselläkseni asiasta, mutta virolaisen myyjän puheesta ei paljoa selvää saanut eikä hän kyllä tuntunut tietävänkään asiasta mitään...
  Vastaa viestiin

27.05.09, 19:05   #2 (linkki)
dfkdaofjaienud
(Vierailija)

Tarkoitat siis luonnonkynsien geelausta? Geelaukset pysyy kynsissä niin kauan kuin kynsi kasvaa (ellet sitten pureskele yms).Itsellä on ollut parit geelaukset ja ovat pysyneet hyvinä n kk,sitten alkaa se raja kasvamaan jossa erottaa luonnonkynnen ja gaalauksen rajan mutta senkin saa normi lakalla "piiloon".Pääkaupungista en paikkoja tiedä,treelta kylläkin.
Oikein ihanat gaalaukset on varpaissa,itselläon juuri ranskalainen manikyyrigeelaus varpaissa ja ovat tosi ihanan näköiset!
  Vastaa viestiin
16.07.09, 09:46   #3 (linkki)
-Blanca-
(Vierailija)

http://www.stockmann.fi/portal/fi/kosmetiikka/ajankohtaista_tavaratalossa/kauniit_kynnet_viikoiksi/

Näitä ilmeisesti tarkoitettiin aloituksessa. Joko löytyisi kokemuksia? Kauanko tähän menee aikaa? Olisikohan Tallinnassa käydessä mahdollista saada nämä ilman ajanvarausta?
  Vastaa viestiin
16.07.09, 17:02   #4 (linkki)
hyväksi todennut!
(Vierailija)

Hei!

Olin toukokuussa Tallinnassa ja laitatin kyseisen lakkauksen varpaankynsiin. Voin ehdottomasti suositella sellaista paikkaa kuin Bogarika Ilustudio ja siellä tyttöä nimeltään Aleksandra Lutt (pyysin nimen paperille, koska olin itse tyytyväinen hänen työhönsä ja ajattelinkin suositella häntä täällä).

Paikka ei ole tosiaankaan mikään hieno, mutta työnsä tuo tyttö ainakin teki hyvin. Paikka sijaitsee vanhassa kaupungissa ihan "alkupäässä", jos katsotaan Viru hotellin päästä "pääkatua" (osoite on Vana-Viru 4).

Niin ja siis sitten siitä lakkauksesta...Hinta oli 40e ja siihen kuuluin jalkahoito. Aikaa meni yhteensä n. 1,5-2h. Itse otin ranskalaisella lakkauksella, mjutta tuohon hintaan olisi saanut jotain "timantteja" myös ja lisähinnasta muitakin koristeita. JOku geeli siinä laitetaan kynnelle ja se sitten kovetetaan uv-laitteessa. Mulla on ollut ne nyt 7 viikkoa ja pysyneet loistavasti. Ainoastaan nyt on kynnet kasvaneet niin, että maanataina menen laitattamaan uudet. Harmi vaan, että täällä ne maksavat enemmän ilman jalkahoitoa...
  Vastaa viestiin
16.07.09, 17:07   #5 (linkki)
hyväksi todennut!
(Vierailija)

Edelliseen vielä, että näköjään heillä on myös kotisivut:
www.bogarika.ee

Me mentiin kaverini kanssa ihan ilman ajanvarausta.
  Vastaa viestiin
17.07.09, 22:35   #6 (linkki)
Geelikyntinen
(Vierailija)

Niin, tämän Tallinnassa käyneen kynsijuttu on selkeästi oman kynnen geelaus, joka huoltoväli on yleensä n 3-6 viikkoa, mutta ilmeisesti alkuperäinen tarkoitti (?) linkissä mainittua kynsiLAKKAUSTA, joka ei siis ole sama kuin oman kynnen vahvistus, vaan joku vahvempi kynsilakka?

Itselläni on myös oman kynnen geelivahvistukset, on "timantteja" ja ranskis pohjalla, mutta ei tätä voi sanoa lakkaukseksi, on tämä paljon vahvempi ja pidempikestoisempi juttu. Toisaalta ei ole kyseessä tekokynnetkään eli jotain siltä väliltä.
  Vastaa viestiin
12.06.10, 12:33   #7 (linkki)
Tallinnan matkaaja
(Vierailija)

Kokemukseni Ilustudio Bogarikasta ei ollut kovin häävi. Kävin ottamassa siellä geelivahvistuksen omiin kynsiin sekä jalkahoidon. Paikassa on ilmeisesti vain yksi hyvä tekijä, jonka avulla paikkaan saadaan asiakkaita. Itselleni ei sattunut juuri tämä osaaja. Jalkahoitoa teki hirveällä kiireellä tympääntyneen oloinen nainen, joka raspasi jalkapohjia niin, että sattui. Kun homma oli äkkiä ohi, minut laitettiin odotustilaan lakkoja kuivattelemaan ja seuraava heti sisään. Olin siinä vaiheessa epävarma, että oliko työ edes loppuun hoidettu. Geelikynsiä taas teki epävarman oloinen tyttö kädet vapisten, ja kiireellä, kun seuraava asiakas jo odotti oven takana. Tuloksena geelit epätasaisesti kynsissä ja ranskalainen lakkaus oli niin ruma, että en suostunut maksamaan täyttä hintaa. Marssin sitten harmissani toiseen paikkaan, jossa poistettiin lakka kynsistäni ja tehtiin todella kaunis uusi lakkaus.

Halpa oli, mutta silti sitä haluaa hyvää kohtelua ja huolellista työtä!
  Vastaa viestiin
27.05.11, 17:39   #8 (linkki)
Annu
(Vierailija)

Hei!
Otin O.P.I.:n geelilakkausen nimenomaan Tallinnassa (nail spa). Pysyivät kiinni jopa paremmin kuin oman kynnen geelaus, sekä käsissä että jaloissa. Olin todella tyytyväinen, voin suositella! Suomesta löysin saman sävyn O.P.I:n kynsilakan, jolla paikkasin kasvurajaa. Kynnet kestivät hyvinä 2kk. Koska en pidä kynnen viilauksesta, otin riskin ja leikkasin kynsiä... Kestivät jopa sen! Suosittelen lämpimästi :)
  Vastaa viestiin
10.10.11, 14:07   #9 (linkki)
trix
(Vierailija)

Kokemusta

Oon myös käynyt Tallinnan NailSpassa, sain sieltä sen GEELILAKKAUKSEN ja olin todella tyytyväinen, mut en sen takia menny enää Tallinnaan huoltamaan niitä.
Helsingissä on useita paikkoja, missä tehdään kysessä olevia geelilakkauksia, oon mm. käynyt BioSculpures (harjoittelijalla, mut ihan okoo). Tosi tyytyväinen olen NailPointiin. Siellä on hyvät tekijät ja sijaitsee Stockan lähellä. Suosittelen.
  Vastaa viestiin
10.10.11, 17:13   #10 (linkki)
Rakkaalla lapsella
(Vierailija)

on monta nimeä: Geelilakka, hybridilakka, shellac... Minulla tuo pysyy siistinä 2 viikkoa, taipitempäänkin muuten, mutta oma kynsi kasvaa ja raja alkaa näkyä. Toki sitä voi hetken aikaa peittää samanvärisellä tavallisella kynsilakalla.
  Vastaa viestiin
12.10.11, 15:50   #11 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2007
Puhutaanko tässä nyt siis OPI:n Axxium -geelilakkauksesta?

Try This: OPI Axxium Gel Manicure The Fashion Bomb Blog /// All Urban Fashion… All the Time - All Urban Fashion // All the Time

Kyseessä ei siis ole sama asia kuin geelikynnet, tämä on vähän eri juttu. Pikemminkin kestolakkaus. Stokkalla ainakin tehdään näitä.

Olisin kiinnostunut kuulemaan, jos jollakulla on jo kokemusta?
  Vastaa viestiin
08.12.11, 10:35   #12 (linkki)
--
(Vierailija)

Nail Spa

Päätin myös testata OPI:n geelilakkaa Tallinnan NailSpa:ssa. Muutaman päivän jälkeen voin todeta, että hyvältä näyttää. Ja paikan hinta/laatu -suhde oli loistava.

Haluan mainita, että OPI:n geelilakka on hyvä laittaa lyhyille kynsille. Näin manikyristi minulle kertoi.

Ketjussa on mainintoja geelilakkauksen huollosta, mutta onko kukaan poistanut lakkaa kotona itse?
  Vastaa viestiin
30.12.11, 21:35   #13 (linkki)
natalia
(Vierailija)

geelilakka

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Morena Näytä viesti
Hei!

Olisin kysellyt kokemuksia geelilakkauksista. Eli en nyt tarkoita geelirakennekynsiä, vaan näitä viime aikoina mainostettuja geelilLAKKAUKSIA, joiden olisi tarkoitus pysyä huomattavasti normaalia pidempään. Oletteko olleet tyytyväisiä? Kauanko pysyi kynsissä? Hyviä/edullisia paikkoja pääkaupunkiseudulla?
Soitin jo yhteen kynsisalonkiin kyselläkseni asiasta, mutta virolaisen myyjän puheesta ei paljoa selvää saanut eikä hän kyllä tuntunut tietävänkään asiasta mitään...

on se hyvä lakka, kokeille soittaa sinne www.levida.fi
  Vastaa viestiin
30.12.11, 23:04   #14 (linkki)
sinine salonki
(Vierailija)

oli hyvä

otin juuri tallinassa hotelli nordic forumin yhteydessä olevassa sinisessä salongissa geelivahvistukset sekä varpaisiin että sormiin. olen tosi tyytyväinen. hinta yhteensä oli 93€, , en ottanut ihan halvimmasta päästä, eli riippui millasen pedin/- manikyyrin haluaa. omaan pakettiin kuului spa- manikyyri, hierontaa ja parafiinihoito, ja tietysti se itse siistiminen ja hoito. tosi kaunis pinta molemmissa ja tekijä, (jonka nimeä en valitettavasti muista... ) oli oikein ystävällinen ja rento, ja teki työn rauhassa ja tarkasti. aikaa meni 2,5h. suosittelen!

www.sinine.ee
  Vastaa viestiin
27.01.12, 13:40   #15 (linkki)
geelilakkaus
(Vierailija)

kolmas huolto geelilakkauksen jälkeen ja luulempa, että en jatka näiden kanssa. Ensimmäisellä kerralla minulle tehtiin ranskalainen manikyyri ja 1½ viikon jälkeen etusormen ranskalaisesta lohkesi pala pois. Kynsi ei vaurioitunut mutta geelilakkaus lähti irti. Tämä aiheutti sen, että lohjennut lakka jäi jokapuolelle kiinni ja piti mennä huoltoon.

Samalla huoltokerralla annoin palautetta myös siitä, että lakka tummenee todella paljon. ( en siis polta tupakkkaa, mitä lakkaaja ekana epäili) Tätä kynsien tummumista olen myös kuullut muilta. Seuraavalla kerralla huoltoväli oli 5 viikkoa. Kynnet olivat ihan ok:t mutta todella tummuneet ja lakan pinnassa näkyi halkeamia.

Nyt kolmannella kerralla kokelin yksiväristä lakkausta ja huomasin, että kynsien ulkosyrjästä lähtee koko lakkaus pois Alta viikko huollon jälkeen. Pala irtosi pois ja alta paljastui todella liuskoittunut oma kynsikerros. Lakkauksen mukana oli lähtenyt myös oman kynsikerros.

Tämä jälkeen otin sakset kauniiseen käteen ja leikkasin kynnet pois. Nyt mietin, että otanko yhteyttä lakkaajaan vai annanko lakan kasvaa pois

En ole aivan tyytyväinen lakkaukseen...
  Vastaa viestiin
18.05.12, 23:36   #16 (linkki)
-.-
(Vierailija)

Voika geelin väliin laittaa graffitilakkaa? Kun tavallinen kynsilakka pysyy niin huonosti, ja olishan ne varmaan kivan näkösetki...
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku