Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.09.09, 16:43   #1 (linkki)
Seline
(Vierailija)

Itsetehdyt geelikynnet

Moi!

Onko elleillä kokemusta näistä geelikynsien tekoon tarkoitetuista tarvikepaketeista (sis. mm. UV-uunin ym.), pystyykö niillä saamaan aikaan hyvät, kestävät kynnet, ja tarvitaanko tekemiseen kaveria, vai pystyykö tekemään itse kumpaankin käteen?

Katselin yhtä settiä eräästä kampaamotarvikkeita myyvästä nettikaupasta, hintaa paketilla oli karvan alta 200 euroa. Kannattaako sijoittaa vai meneekö rahat hukkaan?
  Vastaa viestiin

13.09.09, 12:33   #2 (linkki)
kokeilijana vielä
(Vierailija)

geelikynnet

Tilasin itse paketin saksasta, sain sen juuri muutama päivä sitten. Tänään saan ystävältäni opastuksen niiden käyttämiseen. Maksoin aloituspaketista 62 euroa rahteineen, joten tuo 200 kuulostaa kalliilta. Tosin vielä en tiedä mikä näiden laatu on....
Tilasin http://www.naildesigneurodiscountsuomi.com tuollaisesta osoitteesta. Sieltä aloitussetit --> geelisetit --> Aloitussetti 1 classic. Toimitus kesti vajaa 2 viikkoa.
  Vastaa viestiin
13.09.09, 22:23   #3 (linkki)
Kertokaa tyhmälle, kiitti :D
(Vierailija)

Haiseeko se kynsiaine kun niitä tekee & lämmittää?

Minulla ei siis mitään kokemuksia rakennekynsistä :D
  Vastaa viestiin
17.09.09, 16:52   #4 (linkki)
kokeilijana vielä
(Vierailija)

Ei haise, ainakin nää geelit on hajuttomia.
  Vastaa viestiin
28.09.09, 01:23   #5 (linkki)
Celona
(Vierailija)

kotona tehtynä

Heips!
Ajattelin tilata netistä (Euro Discountista) tarvittavat aineet ja välineet geelikynsiä varten. En halua valmista pakkausta koska mielestäni siinä tulee myös jotain turhaa, mistä en myöskään halua maksaa turhaan. Laitatin kynnet ammattilaisella ja nyt ajattelin ainakin huollattaa niitä itse ja ehkä tehdä kavereille kans;) , tai no ainakin koittaa ja yrittää!
Nyt kaipaisin hieman vinkkiä mitä kannattaa tilata, itsellä on ranskalainen dippi. Pärjäisinköhän viilalla, liimalla, (ranskis)tipeillä, primerilla, rakennegeelillä/kertageelillä, viimeistelygeelillä, pensselillä, pensselinpuhd.aineella, uv-lampulla ja kynsinauhavoiteella? puuttuuko tästä jotain ollennaista?
Onko tota pohjageeliä pakko laittaa (jos ei oo "ongelmakynnet") vai korvaako primer sen osittain tai jotain?

Ja sit toi työjärjestys ja miten laitetaan ja millä kuivataan jnejne. on vähän hämärän peitossa, kyllä mä jotain vinkkiä sain kun silmä kovana kattelin kun se näitä mulle laitto laitto mut oisko jollain viitseliäisyyttää laittaa mulle jotain simppeliä step-by-step ohjetta siis ihan jotain yksinkertasta tai jotain hyvää suomenkielistä nettisivua:)

Ja onko se huolto sitten sillain että sitten kun se kynsi kasvaa niin se luonnonkynnen ja geelikynnen "kynnys" viilataan tasasex ja siihe laitetaan ne samat mömmöt kun ihan ekallakin kerralla laitettaessa?
Kiitos jos joku ihana ihminen jaksaa vastata ja auttaa mua :):)
  Vastaa viestiin
19.10.09, 22:24   #6 (linkki)
Omar8984
(Vierailija)

Geelikynnet

Geelikynsistä tietoa etsivän kannattaa suunnistaa tänne:

http://rakennekynnethelposti.com/geelikynnet

Vastaa viestiin
05.11.09, 13:43   #7 (linkki)
Matilda
(Vierailija)

postikulut?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kokeilijana vielä Näytä viesti
Tilasin itse paketin saksasta, sain sen juuri muutama päivä sitten. Tänään saan ystävältäni opastuksen niiden käyttämiseen. Maksoin aloituspaketista 62 euroa rahteineen, joten tuo 200 kuulostaa kalliilta. Tosin vielä en tiedä mikä näiden laatu on....
Tilasin Rakennekynsi | Kynnet | Rakennekynnet | Kynsi | Geelikynnet | Kynnet Design | Kynsi Designs | Nail | Kynsien | Nails | Kynnen Muotoilu | Art tuollaisesta osoitteesta. Sieltä aloitussetit --> geelisetit --> Aloitussetti 1 classic. Toimitus kesti vajaa 2 viikkoa.

moi

katselin noita nettisivuja ja olisin varmaan tehnyt myös tilannut vastaavan paketin mutta kun siirsin tuotteen ostoskoriin niin postikulut näytti ekalla kerralla 88 e ja toisella kokeilulla yli 200 e?? No, en sitten tehnyt tilausta. Mitkä oli maksutavat?
  Vastaa viestiin
10.11.09, 13:01   #8 (linkki)
julle
(Vierailija)

kannattaa tilata

Tilasin juuri tuolta nailseurodiscountista aloituspaketin ja ylimääräisiä geelipurkkeja koska ne 5 ml on niin pienet. postituskulut oli jonkun 10 euroa. Olen huoltanut kynteni ranskalaisella tipillä jo paru kertaa ja tehnyt äidillekin. Pysyy tosi hyvin, melkein paremmin kuin ammattilaisten huolloissa. Eikä ole oikeastaan vaikeaa, vaatii vain viitseliäisyyttä ja aikaa ja hieman taitoa ja vakaata kättä tehdä vasemmalla kädellä oikean käden ranskis tipit. ;) Ekalla kerralla meni kolmisen tuntia. Mulla on paypal account joka ei ole vaikea avata ja se on luotettavampåi kuin että laittaa korttinumeron jonnekin nettiin. Sillä maksoin ja sain paketin 1,5 viikossa.

QUOTE=Matilda;10292466]moi

katselin noita nettisivuja ja olisin varmaan tehnyt myös tilannut vastaavan paketin mutta kun siirsin tuotteen ostoskoriin niin postikulut näytti ekalla kerralla 88 e ja toisella kokeilulla yli 200 e?? No, en sitten tehnyt tilausta. Mitkä oli maksutavat?[/QUOTE]
  Vastaa viestiin
10.11.09, 13:10   #9 (linkki)
julle
(Vierailija)

aloituspaketti

Tilaisin ainakin: lampun (tottakai), kynsien puhdistusainetta suuremman pullon koska sitä menee (sillä putsataan kynsistä rasvat pois että geeli tarttuu, geelin kovetettua, ennen viilausta, tahmea kerros pois sekä pensseli), Karkeat käyrät viilat ja viilatyynyn (se neliskulmainen jolla bufferoidaan eli viimeistellään gelin sileä pinta, pärjää myös ilman tätä), nukkaamattomat pumpulit!, primer, building gel, french gel, top coat!, (geelit 15 ml purkit) kynsinauhaöljy, tipit, leikkuri, liimaa, (tippitarvikkeita ei tartte huoltoa varten koska ne on kynsien pidennykseen ekan kerran.)

Mä ajattelin kans että kaikkea turhaa tulee mukaan mutta lähes kaikki on ollut tarpeellista ja kun vertailin pakettia ja jos ostaa kaikki erikseen niin ei ollut paljoakaan eroa. Jotain glitteriä yms muuta turhaa tulee mukana mutta oli mielestäni silti edullisempaa. Tilasin samantien extra purkit geeliä koska nuo toimituskulut on mitä on :)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Celona Näytä viesti
Heips!
Ajattelin tilata netistä (Euro Discountista) tarvittavat aineet ja välineet geelikynsiä varten. En halua valmista pakkausta koska mielestäni siinä tulee myös jotain turhaa, mistä en myöskään halua maksaa turhaan. Laitatin kynnet ammattilaisella ja nyt ajattelin ainakin huollattaa niitä itse ja ehkä tehdä kavereille kans;) , tai no ainakin koittaa ja yrittää!
Nyt kaipaisin hieman vinkkiä mitä kannattaa tilata, itsellä on ranskalainen dippi. Pärjäisinköhän viilalla, liimalla, (ranskis)tipeillä, primerilla, rakennegeelillä/kertageelillä, viimeistelygeelillä, pensselillä, pensselinpuhd.aineella, uv-lampulla ja kynsinauhavoiteella? puuttuuko tästä jotain ollennaista?
Onko tota pohjageeliä pakko laittaa (jos ei oo "ongelmakynnet") vai korvaako primer sen osittain tai jotain?

Ja sit toi työjärjestys ja miten laitetaan ja millä kuivataan jnejne. on vähän hämärän peitossa, kyllä mä jotain vinkkiä sain kun silmä kovana kattelin kun se näitä mulle laitto laitto mut oisko jollain viitseliäisyyttää laittaa mulle jotain simppeliä step-by-step ohjetta siis ihan jotain yksinkertasta tai jotain hyvää suomenkielistä nettisivua:)

Ja onko se huolto sitten sillain että sitten kun se kynsi kasvaa niin se luonnonkynnen ja geelikynnen "kynnys" viilataan tasasex ja siihe laitetaan ne samat mömmöt kun ihan ekallakin kerralla laitettaessa?
Kiitos jos joku ihana ihminen jaksaa vastata ja auttaa mua :):)
  Vastaa viestiin
19.11.09, 00:48   #10 (linkki)
Geelikynnet
(Vierailija)

Geelikynnet

Geelikynsien hinta? - Silikonit.info - Keskustelua silikonirinnoista ja kauneuskirurgiasta

Geelikynsien hinta helsingissä?
  Vastaa viestiin
20.11.09, 08:57   #11 (linkki)
zipa
(Vierailija)

CesarsShop

Saksasta tilatut geelit olivat huonolaatuisia. Ei ainakaan pysyny mulla. CesarsShopista tilattu Cesars Secrets geeli on laadukasta ja pysyy hyvin, ja on myös kotimainen verkkokauppa. Mukana tuli myös hyvät käyttöohjeet. Saksasta voi tilata uunin ja muut välineet ne on ok! Käyttöohjeet olivat huonot.
  Vastaa viestiin
10.12.09, 09:10   #12 (linkki)
avun tarpeessa
(Vierailija)

geelien järjestys

Itsekin innostuin tilaamaan geelikynsien aloitussetin tuolta Saksasta.
Nyt olen täysin ymmälläni mikä geeli ja missä järjestyksessä?
Primer ("kynsilakkapullo" , ohutta nestettä), Bonding gel (kirkas), Builder gel (pink), Frech gel (white), Finish gel (kirkas).

Tarkoitus on tehdä kynsistä kirkkaat/läpinäkyvät, ja sitten lakalla vetää niihin joku kiva väri, mutta mikä geeli missäkin vaiheessa????

Jo etukäteen kiitän sitä, joka minua osaa neuvoa.
Auttakaa avutonta
  Vastaa viestiin
14.01.10, 18:26   #13 (linkki)
tuijar
(Vierailija)

Geelikynsivälineet + uv-lamppu - Muihin osastoihin sopimattomat - Sekalaista - Huuto.net
  Vastaa viestiin
29.05.10, 23:33   #14 (linkki)
jjjjj
(Vierailija)

Katso youtubesta!

Gel nails,
Ja joku näistä 3-step gel

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja avun tarpeessa Näytä viesti
Itsekin innostuin tilaamaan geelikynsien aloitussetin tuolta Saksasta.
Nyt olen täysin ymmälläni mikä geeli ja missä järjestyksessä?
Primer ("kynsilakkapullo" , ohutta nestettä), Bonding gel (kirkas), Builder gel (pink), Frech gel (white), Finish gel (kirkas).

Tarkoitus on tehdä kynsistä kirkkaat/läpinäkyvät, ja sitten lakalla vetää niihin joku kiva väri, mutta mikä geeli missäkin vaiheessa????

Jo etukäteen kiitän sitä, joka minua osaa neuvoa.
Auttakaa avutonta
  Vastaa viestiin
30.05.10, 06:47   #15 (linkki)
Mitä järkeä?
(Vierailija)

Aivan älytöntä. Ensin pitää saada läpinäkyväksi, kynsi on luonnostaan läpinäkyvä, sitten peittää se värillisellä lakalla. Sipaise värilakkaa suoraan kynsiesi päälle, niin säästyy aikaa ja rahaa muuhunkin tuhraamiseen.
  Vastaa viestiin
09.06.10, 13:01   #16 (linkki)
joku
(Vierailija)

sanoo tyttö jonka on niin pahasti syönyt kynnet että ei voi ees kynsiä saada..eli kateutt
  Vastaa viestiin
10.06.10, 10:37   #17 (linkki)
Siina-
(Vierailija)

Löytyisikös jostain kuvia itsetehdyistä geelikynsistä? Ihan amatöörin tekemistä siis. Olisi kiva nähdä miten hyvin niissä voi onnistua itse tekemällä.
  Vastaa viestiin
10.06.10, 11:01   #18 (linkki)
Ymmärsinkö oikein?
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joku Näytä viesti
sanoo tyttö jonka on niin pahasti syönyt kynnet että ei voi ees kynsiä saada..eli kateutt

Että sinulla on niin syödyt kynnet, ettet voi saada tekokynsiä? Kyllä kuule onnistuu, kunhan on ammattitaitoinen laittaja. Esim. lasikuitukynnet pysyvät mainiosti, kokemusta on.
  Vastaa viestiin
10.06.10, 20:30   #19 (linkki)
Galw.
(Vierailija)

Rakensin itselleni uudet kynnet kattopellistä. Naapurin kattoremontista jäi peltiä tähteeksi, ja hän reiluna ihmisenä lahjoitti minulle kämmenenkokoisen palan 0.5 mm. paksua ylijäämä peltiä.
Siitä leikkasin ja muotoilin uudet kynnet, ja sikaliimalla laitoin paikalleen.
Lopputulos todella hyvä, naapurikin kävi ihmettelemässä, kuin oikein osasitkin?
  Vastaa viestiin
11.06.10, 22:35   #20 (linkki)
Ihanaaaa!
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Galw. Näytä viesti
Rakensin itselleni uudet kynnet kattopellistä. Naapurin kattoremontista jäi peltiä tähteeksi, ja hän reiluna ihmisenä lahjoitti minulle kämmenenkokoisen palan 0.5 mm. paksua ylijäämä peltiä.
Siitä leikkasin ja muotoilin uudet kynnet, ja sikaliimalla laitoin paikalleen.
Lopputulos todella hyvä, naapurikin kävi ihmettelemässä, kuin oikein osasitkin?
Tosi kivalta kuulostaa! Eikun diskoon ja menoksi!
Onnistuisikohan sama aurinkopaneleista? Tekisi mieli kokeilla.
  Vastaa viestiin
12.06.10, 08:44   #21 (linkki)
Kit
(Vierailija)

Hei, osaisitteko neuvoa miten oman kynnen geelaus tehdään käytännössä? En halua tippejä koska tykkään pitää kynteni suht lyhyinä mutta kynsilakkahan ilmeisesti pysyy hyvin jos on geelit? Pidän aina kynnet punaisina ja olisi hienoa jos lakka pysyisi hyvänä kauan, ja kynteni lohkeilee ja katkeilee helposti. Tarvitsenko muuta kuin uv-lampun, geelin (minkälaisen geelin? niitä on niin monta erilaista..) ja siveltimen..? Miten geeli levitetään, pitääkö jättää pieni osa omaa kynttä paljaaksi tuosta juuresta? Tarvitsenko vielä jonkun tasoittavan viilan? Ja miten ylläpidetään tätä geelihommaa kynnen kasvaessa? Mistä kannattaa tilata tuotteet? Apuja kiitos! =)
  Vastaa viestiin
04.08.10, 16:16   #22 (linkki)
tsirptsirp
(Vierailija)

älytöntä

mutta toisaalta ehkä ymmärrettävää.

Miksi tilata halpoja tai kalliita aloitus settejä, ja tehdä itselle saati kavereille jos ei osaa.
Tiedän ja ymmäräärn että kynsien teettäminen ammatilaisilla on ehkä jopa kallista. Ja sen vuoksi
houkuttelee tehdä halvemmalla, mutta ei niistä kyllä voi yhtä hyviä tulla.
Se että kynsi pysyy kiinni, ei ole todellakaan ainoa kriteeri mitä minä ainakaan kynsille vaadin.
Ja vaikka rakennekynnen tekeminen itselle on näennäisesti helppoa, se ei sitä välttämättä ole.
Tässäkään viesti ketjussa kukaan ei ole ottanut hygienia tai muita tärkeitä asioita puheeksi.
Vaikka onhan niitä vaikka mitä helppoheikkejä nykyään tekemässä kynsiä ja jopa kouluttamassa toisille tekemistä. Joissain jopa liikkeissä tekevät tunnissa "hienoja" kynsiä.

Pelottaa mitä te saatte aikaan sille omalle kynnelle, kun on aika luopua rakennekynsistä syystä tai toisesta.
  Vastaa viestiin
06.09.10, 11:21   #23 (linkki)
Kokeneemmilta apuja??!!
(Vierailija)

Mä olen nyt kolunnut nettiä ja erilaisia sivustoja, olen googletellut ym ym. Mutta en vaan löydä hakemaani! ELI, AUTTAKAA HYVÄT IHMISET! Miten poistatte geelikynnet? Viilaamalla?? Ku olen yrittänyt etsiä, että myydäänkö siihen jotain omaa ainetta. Katsoin kun kaverille tehtii liikkeessä geelaukset ja se tyttö poistatti vanhan geelin jonkun aineen, tupon ja uunin avulla. Sano että säästää kynttä ku ei viilaa sitä vanhaa geeliä pois..
Ja mä en ny löydä mistään sellasta ainetta, mikä soveltus tohon!! Jotain akryylikynsille tarkotettua ainetta löytyy, mut ei suoranaisesti geelauksille! Mietin vaan että kun se olis paljon mielyttävämpi, helpompi ja kynttä säästävämpi tapa poistaa geelaukset, kun niiden aika koittaa...

AUTTAKAA, KERTOKAA, NEUVOKAA!!
Terveisin, hivenen jo toivoton tohon nettiselaamiseen :D
  Vastaa viestiin
06.09.10, 17:56   #24 (linkki)
Kokeilija,
(Vierailija)

Näin minä poistan

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kokeneemmilta apuja??!! Näytä viesti
Mä olen nyt kolunnut nettiä ja erilaisia sivustoja, olen googletellut ym ym. Mutta en vaan löydä hakemaani! ELI, AUTTAKAA HYVÄT IHMISET! Miten poistatte geelikynnet? Viilaamalla?? Ku olen yrittänyt etsiä, että myydäänkö siihen jotain omaa ainetta. Katsoin kun kaverille tehtii liikkeessä geelaukset ja se tyttö poistatti vanhan geelin jonkun aineen, tupon ja uunin avulla. Sano että säästää kynttä ku ei viilaa sitä vanhaa geeliä pois..
Ja mä en ny löydä mistään sellasta ainetta, mikä soveltus tohon!! Jotain akryylikynsille tarkotettua ainetta löytyy, mut ei suoranaisesti geelauksille! Mietin vaan että kun se olis paljon mielyttävämpi, helpompi ja kynttä säästävämpi tapa poistaa geelaukset, kun niiden aika koittaa...

AUTTAKAA, KERTOKAA, NEUVOKAA!!
Terveisin, hivenen jo toivoton tohon nettiselaamiseen :D

Eli mä oon nyt puolvuotta tehny itelleni ja muutamalle ystävällä noita geelikynsiä ja tää homma lähti nimenomaan vain ja ainoastaan siitä kun oikein ammattilaisella laitettuna ovat yyper kalliit joten päätin sijoittaa laitteisiin ja tarvikkeisiin ja ruveta harjotteleen ;) nyt voi sanoa, et kaunista jälkeä tulee :) Mä poistan geelin yleensä joko viilaamalla tai asetonilla (hiero asetoniin kostutettua topsia geeli kohtaan, mutta älä hiero omaa kynttä) viilaamalla menee kauemmin aikaa.
  Vastaa viestiin
06.09.10, 18:49   #25 (linkki)
neitokainen
(Vierailija)

^ Kiitos vinkistä! Lähteekö sillä asetonilla hyvin vai joudutko kauankin topsipuikolla hankailemaan?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku