| |  | | |
22.10.09, 22:11
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 11/2006
| Cliniquen kamala ripsari!
High Impact Curling Mascara on aivan kamala. Vaikea saada pois.
Olen käyttänyt silmämeikin poistoainetta, sekä vesiliukoiselle että vedenkestävälle tarkoitettua. Ensin näyttää että siltä että ripsari olisi lähtenyt, mutta kun peset kasvot vedellä onkin se yhtäkkiä pitkin naamaa suurina murusina. Vanulapuilla saa hinkata silmät kipeiksi että edes suurin osa lähtisi.
Kyllä nyt lentää tämä mascara roskiin enkä ikinä enää osta yhtään Cliniquen ripsiväriä!
Onko muita tämän käyttäjiä joilla samoja kokemuksia? Tai vinkkejä millä saada värit ripsistä helpommin. | |
| | |
22.10.09, 22:50
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja sispu High Impact Curling Mascara on aivan kamala. Vaikea saada pois.
Olen käyttänyt silmämeikin poistoainetta, sekä vesiliukoiselle että vedenkestävälle tarkoitettua. Ensin näyttää että siltä että ripsari olisi lähtenyt, mutta kun peset kasvot vedellä onkin se yhtäkkiä pitkin naamaa suurina murusina. Vanulapuilla saa hinkata silmät kipeiksi että edes suurin osa lähtisi.
Kyllä nyt lentää tämä mascara roskiin enkä ikinä enää osta yhtään Cliniquen ripsiväriä!
Onko muita tämän käyttäjiä joilla samoja kokemuksia? Tai vinkkejä millä saada värit ripsistä helpommin. | Vie liikkeeseen takaisin, ja vaadi rahojen palautusta. Tai ota yhteyttä maahantuojaan.
| |
| | |
22.10.09, 23:00
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Clinique on ihan syvältä, oikeasti! En ymmärrä miksi tuotteet maksavat paljon mutta ovat laadultaan täyttä kuraa. Meikeistä en niinkään tiedä, mutta ihonhoito on kyllä aivan pohjanoteeraus. Erityisesti se Dramatical moisture lotion tai mikä olikaan, ei todellakaan eroa mistään viiden euron halpisvoiteesta..en vain ymmärrä.
| |
| | |
23.10.09, 09:45
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ettei se olisi sellaista, joka ei lähde meikinpoistoaineella, vaan pitää pestä pelkällä vedellä? Kerran ripsiväriostoksilla minulle sanottiin näin, ja muistelisin sen olleen joku Cliniquen ripsiväreistä.
| |
| | |
23.10.09, 12:40
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Clinique lahinna tekee vihaiseksi, niin hirvean kemiallista, mutta huonlaatuista torkya koko sarja! Todella vahvoja myrkkyja, ja ne hoitavat ainesosat ovat tummelin tasoista persussilikonia.
Ja sitten yrittavat tata ammattimaista ihonhoidon lookkia pitaa ylla, niin kamalaa valehtelua ja asiakkaan kusetusta! Sarjan tuotteet tulisi maksaa 1 euro per purkki.
| |
| | |
23.10.09, 12:48
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Heh, kyllä Cliniquella on hyviäkin tuotteita, mutta se DDML ei ole sellainen. Moisture Surget on kaikki hyviä, samoin Total TurnAroundit. On pari muutakin. Sama se on kaikilla merkeillä, että osa tuotteita on hyviä, osa huonoja.
| |
| | |
23.10.09, 14:58
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minulla on ollut käytössä useita Cliniquen ripsivärejä ja niiden joidenkin poistamiseen toisaan käy vaan lämmin vesi. Kevyesti kostuttelemalla lämpimällä vedellä hetken, hieromatta ja sitten huuhtelemalla lähtee hyvin.
| |
| | |
23.10.09, 15:49
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja sispu High Impact Curling Mascara on aivan kamala. Vaikea saada pois.
Onko muita tämän käyttäjiä joilla samoja kokemuksia? Tai vinkkejä millä saada värit ripsistä helpommin. | Kyseessä on nimenomaan ripsiväri joka lähtee ripsistä AINOASTAAN kädenlämpöisellä vedellä, ei hinkkaamalla erilaisilla aineilla. Toisin sanoen toimii kuten Kanebon 38. Kannattaa varmaankin tutustua kunnolla tuotteeseen ennen käyttöä. | |
| | |
23.10.09, 16:21
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
juu, siinä saakin hinkata oikein tosissaan jos ei tiedä minkä tuotteen on ostanut :D itsellä kanebon38 ja lähtee helposti lämpimällä vedellä.
| |
| | |
23.10.09, 17:48
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | En pide Kanebon 38 enkä ole kokeillut Cliniqueta
Olen kokeillut tuota Kanebon 38, ja sen poistaminen oli myös vaikeaa. Yleensä meikkaan silmiä muutenkin kun laitan ripsaria, ja muu silmämeikki vaatii omat poistotuotteensa. Sitten pitäisi vedellä poistaa erikseen ripsiväri, ei kiitos.
Käytän silmämeikin poistamiseen Lorealin silmämeikinpoistovettä, enkä käytä vedenkestäviä meikkejä.
Cliniquen tuotteita olen kokeillut, ainoa hyvä on silmänympärysvoide All About Eyes. Ei turvota kun laittaa yötä vasten, jotkut toiset turvottaa. Tuota DDML olen myös käyttänyt, kun "halvalla sai", ei imeytynyt ollenkaan, en muista onko vielä kaapissa, vai heitinkö roskikseen. Kuorivaa kasvovettä nro 2 käytän poikani epäpuhtaan (finni)selän pyyhkimiseen, just sopivaa siihen.
| |
| | |
26.10.09, 18:56
|
#11 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 11/2006
|
Annoin sille vielä yhden mahdollisuuden ja koitin poistaa lämpimään veteen kastetulla vanulapulla. Eipä juurikaan auttanut. Se oli sitten siinä, meidän lyhyt ja raivostuttava suhde. | |
| | |
26.10.09, 19:19
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen tykännyt tuosta Cliniquen versiosta enemmän kuin Kanebon vastaavasta. Pesen naaman lämpimällä cedellä, ja sen jälkeen kastan sormet vielä vähän lämpimämpään veteen ja hieron ripset läpi. Lähtee hyvin irti.
Niin ja musta taas toi ripsari on Cliniquen ainoa hyvä tuote. :D
| |
| | |
13.10.10, 19:34
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Onko muita tämän käyttäjiä joilla samoja kokemuksia? Tai vinkkejä millä saada värit ripsistä helpommin. |
Eikö tuo ole 38 asteessa pois peseytyvä ripsari...itse käytän sitä ja se on parasta mitä ikinä olen käyttänyt. Ei tarvitse meikinpoistoainetta ja tämä lähtee miedommassa lämmössä kuin Sensain 38 ripsari. Älä siis vielä heitä ripsaria pois. :) Käytä vaan pestessä yli 38 asteista vettä niin hyvin lähtee!!
| |
| | |
14.10.10, 11:44
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja DDML ihan kamalaa Olen kokeillut tuota Kanebon 38, ja sen poistaminen oli myös vaikeaa. Yleensä meikkaan silmiä muutenkin kun laitan ripsaria, ja muu silmämeikki vaatii omat poistotuotteensa. Sitten pitäisi vedellä poistaa erikseen ripsiväri, ei kiitos.
Käytän silmämeikin poistamiseen Lorealin silmämeikinpoistovettä, enkä käytä vedenkestäviä meikkejä.
Cliniquen tuotteita olen kokeillut, ainoa hyvä on silmänympärysvoide All About Eyes. Ei turvota kun laittaa yötä vasten, jotkut toiset turvottaa. Tuota DDML olen myös käyttänyt, kun "halvalla sai", ei imeytynyt ollenkaan, en muista onko vielä kaapissa, vai heitinkö roskikseen. Kuorivaa kasvovettä nro 2 käytän poikani epäpuhtaan (finni)selän pyyhkimiseen, just sopivaa siihen. |
Itse käytän ainoastaan Kanebon 38 ripsaria, aina olen saanut lämpimällä (lähes kuumalla) vedellä sen pois, mitään poistoaineita en ole tarvinnut. Käytän myös Cliniquen nestemäistä kasvosaippuaa (pumppupullossa) ja alkoholitonta kasvovettä, ne ovat ainoat (kaikista kokeilemistani, vuosien aikana useita kymmeniä eri tuotteita) puhdistustuotteista jotka sopivat omalle iholleni. Kosteusvoiteena minulla on apteekista ostettu, koska Cliniquen rasvat eivät vaan toimi omalla ihollani (paitsi yksi taivaallisen ihana silmänympärysvoide, jonka nimeä en juuri nyt muista).
| |
| | |
14.10.10, 11:50
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kanebo ja Clinique Itse käytän ainoastaan Kanebon 38 ripsaria, aina olen saanut lämpimällä (lähes kuumalla) vedellä sen pois, mitään poistoaineita en ole tarvinnut. Käytän myös Cliniquen nestemäistä kasvosaippuaa (pumppupullossa) ja alkoholitonta kasvovettä, ne ovat ainoat (kaikista kokeilemistani, vuosien aikana useita kymmeniä eri tuotteita) puhdistustuotteista jotka sopivat omalle iholleni. Kosteusvoiteena minulla on apteekista ostettu, koska Cliniquen rasvat eivät vaan toimi omalla ihollani (paitsi yksi taivaallisen ihana silmänympärysvoide, jonka nimeä en juuri nyt muista). |
Sensai 38 piti siis kirjoittaa eikä Kanebo...
| |
| | |
14.10.10, 14:52
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja -khia Olen tykännyt tuosta Cliniquen versiosta enemmän kuin Kanebon vastaavasta. Pesen naaman lämpimällä cedellä, ja sen jälkeen kastan sormet vielä vähän lämpimämpään veteen ja hieron ripset läpi. Lähtee hyvin irti.
Niin ja musta taas toi ripsari on Cliniquen ainoa hyvä tuote. :D |
Hierot ripset läpi? Ei varmasti suositeltavaa, sehän irrottaa ripsiä ennen aikojaan.
| |
| | |
14.10.10, 15:07
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minäkin teen niin, että kastan sormet kuumaan veteen ja puristan ripsiä niiden välissä kunnes värin saa kiskottua irti (sehän lähtee sellaisina suikaleina). Ripset kyllä pysyvät päässä :)
| |
| | |
14.10.10, 16:12
|
#18 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kanebo ja Clinique Itse käytän ainoastaan Kanebon 38 ripsaria, aina olen saanut lämpimällä (lähes kuumalla) vedellä sen pois, mitään poistoaineita en ole tarvinnut. Käytän myös Cliniquen nestemäistä kasvosaippuaa (pumppupullossa) ja alkoholitonta kasvovettä, ne ovat ainoat (kaikista kokeilemistani, vuosien aikana useita kymmeniä eri tuotteita) puhdistustuotteista jotka sopivat omalle iholleni. Kosteusvoiteena minulla on apteekista ostettu, koska Cliniquen rasvat eivät vaan toimi omalla ihollani (paitsi yksi taivaallisen ihana silmänympärysvoide, jonka nimeä en juuri nyt muista). | Minulla myös Cliniquen kasvosaippua pumppupullossa ja on itselleni hyvä puhdistusaine. Samaten se all about eyes on hyvä silmänympärysaine. Myös luomivärit ovat hyviä ja pysyvät paremmin kasassa hajoamatta kuin vaikkapa Lumenen vastaavat.
| |
| | |
21.02.11, 12:51
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | -.-
Mun mielestä cliniquen tuotteet on tosi hyviä. Samaa ripsaria itsekkin käytän ja lähtee tosi helposti käden lämpöisellä vedellä! Sitten mulla on cliniquen kasvojen hoitotuotteita,kasvovesi on ainakin tosi hyvää ja raikastaa kivasti. kannattaa tutustua tuotteeseen ennenkun ostaa tai käyttää. on kyllä hintansa arvoisia tuotteita!!
| |
| | |
23.02.11, 14:33
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olin eilen ostamassa meikinpoistoainetta, koska käyttämäni tuote ei poistanut Clarinsin säänkestävää mascaraa, vaikka käytinkin vedenkestävän meikin poistoainetta. Myyjä kertoi, että mun pitää ostaa meikinpoistoaine samasta sarjasta, kuin mascarakin! Ovat kuulemma suunniteltu niin, että mascara lähtee saman sarjan silmämeikineikinpoistoaineella. Ja kappas vaan, illalla meikki lähti huomattavasti helopmmin!
| |
| | |
24.02.11, 12:28
|
#21 (linkki)
Onko muita tämän käyttäjiä joilla samoja kokemuksia? Tai vinkkejä millä saada värit ripsistä helpommin. |
Paras ripsiväri, mitä ikinä olen käyttänyt!! Lähtee tosiaan ihan pelkällä lämpimällä vedellä pois, eikä siihen tarvii mitään vanulappuja, joilla pitäs hangata eikä mitään puhdistusaineita! Kanebon (vai Sensai nykyisin) lämpimällä vedellä poislähtevää käytin ennen ja sen kanssa oli vaikeuksia! Se takertui ripsiin ja sai hangata silmiä mut tän High Impactin kans ei oo ollu mitään ongelmia!
Maailman kätevin keksintö et ripsiväri lähtee pois "palasina" lämpimällä vedellä eikä varmasti ole silmien aluset mustana pesun jälkeen!
Kannattaa juu tutustua ripsivärin "käyttöohjeisiin" ensin ennen kun tekee hätiköityjä johtopäätöksiä ;)
| |
| | |
25.02.11, 13:06
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | poispestävyys
Nyt kun näistä lämpimällä vedellä poispestävistä ripsareista on puhetta- niin miksi firmat eivät kerro suoraan mitkä lähtee kuumalla vedellä pois! Cliniquen Lash Power on yksi mutta ei sitäkään paketissa kerrota mitenkään.
Entäs MaxFactorin joku uusi ripsari- siinä lukee Washable waterproof. Siis hä? Oisko tääkin nyt tämmöinen kuumalla vedellä poistettava sitten?
Oon siirtynyt Kanebon 38sta, Cliniquen kautta Fiberwigiin--joka myöskin salailee tätä maanmainiota ominaisuutta paketissaan. Miksi ihmeessä???
| |
| | |
25.02.11, 14:35
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
Cliniquen ripsari on jo reilun vuoden ollut suosikkini. Ennen käytin tuota täällä useaankin kertaan mainittua Sensai/Kanebo 38-ripsaria. Mielestäni Cliniquen ripsari pysyy paremmin kuin Kanebon vastaava. Cliniquen ripsari tarvitsee pestä hitusen lämpimämmällä vedellä pois kuin Kanebon, mutta nätisti lähtee kyllä :)
| |
| | |
03.12.11, 22:53
|
#24 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja korppu Cliniquen ripsari on jo reilun vuoden ollut suosikkini. Ennen käytin tuota täällä useaankin kertaan mainittua Sensai/Kanebo 38-ripsaria. Mielestäni Cliniquen ripsari pysyy paremmin kuin Kanebon vastaava. Cliniquen ripsari tarvitsee pestä hitusen lämpimämmällä vedellä pois kuin Kanebon, mutta nätisti lähtee kyllä :) | Minusta myös paras ripsari ikinä on Cliniquen High Impact. Se erottelee ja pidentää, kun taas Sensain vastaava ei tee sitä yhtä hyvin. Lähtee lämpimällä vedellä eikä ole pandasilmiä pesun jälkeen. Eikä pyyhkeet mustina...Olen käyttänyt tätä tuotetta jo pari vuotta enkä ole löytänyt parempaa. Kokeilin YSL:n singulair -ripsaria tässä välissä, mutta se tuote oli ehkä huonoin ripsari ikinä.
| |
| | |
22.01.12, 12:34
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | Clinique laatuerot
Mulla on ollut nyt vuoden käytössä vain Cliniquen Lash Power, joka on paras koskaan kokeilemani ripsiväri. High Impact taas oli mulle ihan pommi kokemus. Cliniquen tuotteissa tuntuu tosiaan olevan suuria eroja! All About Eyes on ihan mahtava, samoin se keltainen peruskasvovoide kesäkäytössä. Vaihdoin kokeilun vuoksi silmänympärysvoiteen Lumenen Sensitive sarjan tuotteeseen joitain kuukausia sitten ja musta tuntuu, että silmänympärysrypyt on nyt paljon syvemmät ja iho huonommassa kunnossa (voi olla että kuvittelen, mut tää on mun subjektiivinen vahva mutu tuntemus).
Myös Cliniquen kasvovesi (2) on käytössä, mutta en ole varma onko se niin hyvä. Mulle on tullut noin vuoden ajan paljon enemmän näppylöitä kuin mulla on ollut koskaan aiemmin, enkä ole varma mistä se johtuu. Nyt käytössä sama puhdistusaine kuin jo monia vuosia, uutta ihonhoidossa on just tuo Cliniquen kasvovesi ja Baba De Caracol ihovoide, mutta myös olen ajoittain käyttänyt Cliniquen meikkipuuteria jota en aiemmin käyttänyt, liekö se näppyjen syynä. Onko kellään vastaavia kokemuksia näistä tuotteista?
Ja hirvein kasvovoidekokemus ever mulla on Cliniquelta, yritin käyttää samaista kasvovoidetta kolmeen eri otteeseen (välissä kuukausia) ja joka kerta sain ihan hirveän ihottuman koko kasvojen alueelle! Siis nyt tarkoitan että koko kasvojen iho oli parin levityskerran jälkeen kirjaimellisesti täynnä kutisevia punaisia patteja, joiden häviäminen kesti viikon voiteen käytön lopettamisen jälkeen. Ihan hirveä kokemus! Sain voidetta Cliniquen pakettitarjousten mukana. Ekan kerran jälkeen ajattelin, että se allerginen reaktio johtui jostain muusta ja kokeilin rohkeasti voidetta uudestaan. Kolmannella kerralla voide oli hieman erinäköisessä purkissa toisessa tarjouspaketissa eli vahingossa meni naamaan kolmannen kerran. Ja aina hirveä kutiseva allergia! Vastaavaa en ole saanut mistään tuotteesta koskaan aiemmin tai sen jälkeen. Muistaakseni nimi oli Super Defence tai vastaava.
Ja sitten taas se kelt. perusvoide on ihan paras kesäkasvovoide.
| |
| | | | |