Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.01.12, 17:13   #26 (linkki)
Lash
(Vierailija)

Cliniquen Lash Power on hyvä, sen saa lämpimällä vedellä silmistä eikä ärsytä herkkiä silmiä liikaa. Miinusta tulee kalliista hinnasta (en osta koskaan Suomesta) ja siitä että puteli kuivahtaa nopeasti.
  Vastaa viestiin
26.03.12, 12:59   #27 (linkki)
Clinique
(Vierailija)

Clinique ripsari ja silmänympärysvoide

Itse pidän Cliniquen ripsiväristä ja viime viikolla jälleen ostin, tosin sellaisen tarjouspakkauksen, jossa tuli mukana silmänympärysvoide. Muutaman päivän kerkesin rullailla sillä, kunnes huomasin pienet punaiset näppylät silmien alla. Ikinä moisia ollut, muutenkin silmänaluset näytti sairaammilta, joten roskiin jouti se myrkky. Muistinpa siinä kun näppylöitä ihmettelin, että parin vuoden takainen cliniquen kasvovoide aiheutti uskomatonta kirvelyä naamassa. Ei taida se sarja sopia mulle.
  Vastaa viestiin
26.03.12, 15:23   #28 (linkki)
opiskelija
(Vierailija)

Lumene blueberry

Sepä ikävää että silmiä pitää oikein hinkuttaa puhtaaksi ripsivärin jäljiltä.
Itse olen käyttänyt aiemmin Kanebon 38 ripsiväriä mutta nyt sitten menin ostamaan "Lumenen bluberry". Ei vastaa Kaneboa ja vaivalloisempaa poistaa iltaisin. Kuitenkin mielestäni parempi jälki kuin hentoisella Kanebolla.
Cliniquen Lash Power kuulostaa kokeilemisen arvoiselta tuotteelta, joskin opiskelijabudjetilla mennään.
  Vastaa viestiin
26.03.12, 15:47   #29 (linkki)
Tiuti
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelija Näytä viesti
Sepä ikävää että silmiä pitää oikein hinkuttaa puhtaaksi ripsivärin jäljiltä.
Itse olen käyttänyt aiemmin Kanebon 38 ripsiväriä mutta nyt sitten menin ostamaan "Lumenen bluberry". Ei vastaa Kaneboa ja vaivalloisempaa poistaa iltaisin. Kuitenkin mielestäni parempi jälki kuin hentoisella Kanebolla.
Cliniquen Lash Power kuulostaa kokeilemisen arvoiselta tuotteelta, joskin opiskelijabudjetilla mennään.
Lumenen ripsivärit joutuivat mustalle listalle uusimmassa Kuluttaja-lehden testissä. Sisältävät syöpää aiheuttavia yhdisteitä.
  Vastaa viestiin
27.03.12, 13:47   #30 (linkki)
opiskelija
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiuti Näytä viesti
Lumenen ripsivärit joutuivat mustalle listalle uusimmassa Kuluttaja-lehden testissä. Sisältävät syöpää aiheuttavia yhdisteitä.
Niinpä näyttää kotisivujen mukaan. auts.
  Vastaa viestiin
28.03.12, 15:52   #31 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2007
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lash Näytä viesti
Cliniquen Lash Power on hyvä, sen saa lämpimällä vedellä silmistä eikä ärsytä herkkiä silmiä liikaa. Miinusta tulee kalliista hinnasta (en osta koskaan Suomesta) ja siitä että puteli kuivahtaa nopeasti.
Mulla on sama kokemus tästä tuotteesta. Muuten mahtava tuote, mutta tosiaan kuivahtaa aika äkkiä, eikä tällä saa kovin näyttäviä ripsiä. Harja on ihanan pieni ja erotteleva, siitä plussaa.

Sensain 38c -mascaralla saa ehkä vähän enemmän näyttävyyttä, mutta toisaalta, se myös varisee poskille, mulla ainakin... mitä taas tuo Clinique ei tehnyt.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku