| |  | | |
06.05.12, 16:59
|
#2176 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pomppis Aika mielenkiintoista, että Hyvinvoinnin Tavaratalo 'tekee yhteistyötä' iHerbin kanssa. Liekö kenen alennuskoodi tuo heidän sivuillaan oleva, HT:n omistajan, johtajan...? https://www.hyvinvoinnin.fi/iherb-lu...n-verkkokauppa
Osui vaan silmään kun tilasin Hyvinvoinnista Benecosin superhyvän huulikiillon (iHerb myy myös hintaan $12,99) hintaan 7,50 €... | Kannattaa muuten muidenkin laittaa tuosta sähköpostia Iherbille, sillä heidän palkkiojärjestelmässä on selvästi kielletty "yhteistyökumppanuuden" mainostaminen, eli kukaan ei voi mainostaa olevansa yhteistyössä Iherbin kanssa. Itse laitoin jo postia, mielenkiinnolla odotan vastausta Iherbiltä, että mitä he tuohon sanovat.
On todella törkeää käytöstä Hyvinvoinnin tavaratalolta johtaa harhaan suomalaisia, Iherbistä tietämättömiä kuluttajia, jotka saattavat luulla tilaavansa Hyvinvoinnin tavaratalon kautta Iherbin valikoimaa, vaikka tilaavatkin suoraan Iherbistä tuotteita. Lisäksi tuossa koodin jakelussa saattaa tapahtua verottajankin kannalta vilunkia, kun HT:n koodia jakava henkilö saa mahdollisesti palkkioilla ilmaisia tuotteita, joita voi sitten myydä HT:ssa ja kääriä voitot omaan taskuun.
| |
| | |
06.05.12, 21:45
|
#2177 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Melkoista toimintaa Kannattaa muuten muidenkin laittaa tuosta sähköpostia Iherbille, sillä heidän palkkiojärjestelmässä on selvästi kielletty "yhteistyökumppanuuden" mainostaminen, eli kukaan ei voi mainostaa olevansa yhteistyössä Iherbin kanssa. Itse laitoin jo postia, mielenkiinnolla odotan vastausta Iherbiltä, että mitä he tuohon sanovat.
On todella törkeää käytöstä Hyvinvoinnin tavaratalolta johtaa harhaan suomalaisia, Iherbistä tietämättömiä kuluttajia, jotka saattavat luulla tilaavansa Hyvinvoinnin tavaratalon kautta Iherbin valikoimaa, vaikka tilaavatkin suoraan Iherbistä tuotteita. Lisäksi tuossa koodin jakelussa saattaa tapahtua verottajankin kannalta vilunkia, kun HT:n koodia jakava henkilö saa mahdollisesti palkkioilla ilmaisia tuotteita, joita voi sitten myydä HT:ssa ja kääriä voitot omaan taskuun. | Kielletty? Linkkiä?
| |
| | |
06.05.12, 22:07
|
#2178 (linkki)
| | (Vierailija) | Terms & Conditions - rewards.iHerb.com
"12. No Agent, Independent Contractor or Employee:
Your participation in the Program does not make You Our agent, legal representative, employee or independent contractor. You determine the extent of Your participation in the Program, such as the number of people You contact to inform them of the Program, whether to use Our printed materials to give to friends, family and any others you may meet. In providing information about the Program to others you will not represent to them that you are Our agent, legal representative, independent contractor, employee or affiliate."
| |
| | |
07.05.12, 20:35
|
#2179 (linkki)
| | (Vierailija) |
Joo onpa huvittavaa rewardsien keräämistä tuo Hyvinvoinnin.fi-kaupan toiminta. Ja tosiaan kiellettyä noin mainostaa, hohhoijaa.
| |
| | |
07.05.12, 21:21
|
#2180 (linkki)
| | (Vierailija) | Varokaa!
No huhhuh... Eipä tarvitse Hyvinvoinnin tavaratalosta enää ikinä tilata mitään, ja laitan tasan tarkkaan varoittavan sanan kyseisestä firmasta kiertämään.
Tuohan on yksityisen ihmisen koodin jakamista hyväuskoisille asiakkaille, ja sillä ajetaan omaa etua firmalla ratsastaen. Törkeetä. Vai onko kenties niin, että Hyvinvoinnin tavaratalon myymiä tuotteita tilataankin iHerbin kautta ja myydään sitten eteenpäin Suomen hinnoilla asiakkaille? Epäilyttävää.
Joka tapauksessa, iHerbin koodi on tarkoitettu yksityistä kuluttajaa varten, ei frmoja eikä näitä spämmääjiä varten, joita tämäkin palsta vilisee...
VAROKAA EPÄILYTTÄVÄÄ HYVINVOINNIN TAVARATALOA!
Älkää tilatko mitään, sillä silloin tukisitte epäasiallista liiketoimintaa!
| |
| | |
09.05.12, 07:31
|
#2181 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 04/2012
|
Now, through the end of Monday, May 14th, iHerb is offering 10% off orders of $60 or more. Or, receive 5% off orders totaling less than $60.
| |
| | |
09.05.12, 14:01
|
#2183 (linkki)
| | (Vierailija) | Pakkaaminen
Olen ihmetellyt herbin pakkaustyyliä. Jokainen tuote on omassa muovipussissa, vaikka todellista valumisen tai hajoamisen vaaraa tuotteessa ei ole. Viimeisimmässä paketissa oli yksi shampoo laitettu todella suuren "kanamunakennon" sisälle ja paketti oli todella suuri, vaikka puolet pienempi laatikko olisi riittänyt. Eli se siitä ekoilusta ja jätteen vähentämisestä...
| |
| | |
09.05.12, 15:02
|
#2184 (linkki)
| | (Vierailija) |
Paljon on tullut Iherbista tilattua ja yleensä olen ollut todella tyytyväinen tuotteisiin. Nyt tuli kuitenkin yksi jota on aivan pakko hehkuttaa: Auromere, Rejuvenating Mud Bath & Mask, 16 oz (454 g) - iHerb.com
Aivan mahtava tuote sekä kasvoille että vartalolle: puhdistaa ja kosteuttaa. Iho alkaa ikään kuin hengittämään aivan uudella tavalla. Sopii ikäänyvälle herkälle kasvojeni iholle paremmin kuin mikään kasvonaamio ikinä. Tästä tuotteesta voi liioittelematta sanoa, että iho alkaa suorastaan hehkumaan! Onneksi tilasin heti isomman purkin, niin raaskin käyttää vartalollekin.
Niin, ja sitten se koodi: QAB017. Tällä ensitilaaja saa 5 dollarin alennuksen tilauksestaan :)
| |
| | |
09.05.12, 16:49
|
#2185 (linkki)
| | (Vierailija) | Kasvovoide haussa
Onko kenelläkään antaa vinkkiä hyvästä kasvovoiteesta; päiväkäyttöön lähinnä? Siis herkälle ja pintakuivalle iholle (t-alue rasvoittuu kesällä). Olen käyttänyt Dermalogican Skin Smoothing-voidetta, mutta nyt ei enää lompakko oikein kestä noin tyyristä voidetta, vaikka on ollut kyllä paras voide ikinä.
Kovasti hehkutetusta Egyptian Magic-voiteesta voin sanoa, että ei sovi ainakaan minulle; ei imeydy kunnolla ja on muutenkin jotenkin epämiellyttävää. Säärille kyllä käy hyvin.
Yhtä voidetta olen vähän harkinnut: Avalon Organics, Vitamin C Sun Aging Defense, Renewal Facial Cream, 2 fl oz (50 ml) - iHerb.com
Onko käyttäjäkokemuksia tästä?
| |
| | |
09.05.12, 21:04
|
#2186 (linkki)
| | (Vierailija) |
Now, through the end of Monday, May 14th, iHerb is offering 10% off orders of $60 or more. Or, receive 5% off orders totaling less than $60.
ja koodilla BOD791 tietenkin 5$ alennus ensitilaajille :)
| |
| | |
10.05.12, 09:08
|
#2187 (linkki)
| | (Vierailija) |
Täytyy kyllä yhtyä tuohon biotiinishampoon pesemättömyyteen. Varsinkin minun nopeasti rasvoittuvat hiukset jäävät likaisen tuntuisiksi ja huomaa siitäkin, että kuivuvat hitaasti. Onko kokemuksia muista vastaavista tuotteista, joita voisi lähteä seuraavaksi testaamaan?
Näin käy minulle aina. Kun löydän täydellisen tuotteen, minkä tahansa, aina sen valmistus lopetaan!
| |
| | |
10.05.12, 20:23
|
#2188 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hei, Olen käyttänyt näytteen verran tuota Madre Labs, Moisturizing Shampoo, Strawberry Oasisia ja voin suositella.
| |
| | |
11.05.12, 08:56
|
#2189 (linkki)
| | (Vierailija) | ...
Desert Essencen shampoot ovat mielestäni hyviä, laatuja on joka lähtöön, itse olen kokeillut hajustamatonta ja värjätyille hiuksille tarkoitettua versiota, ja kumpikin toimi oikein hyvin, ja pesee puhtaaksi.Minäkään en biotiini shampooseen tykästynyt, aiheutti kutinaa päänahkaan.
Kolmen viikon odottelun jälkeen saapui odoteltu paketti, jossa everyday Mineralsin jo entuudestaan tuttua mineraalipohjaa.Joku ketjussa harmitteli kun valikoimista ei löydy sävyä "linen", se on yksi sävy josta itsekin olen tykännyt, muttei tosiaan iherbin valikoimissa ole.Tilasin sitten sävyn "multi-tasking neutral" ja sopii ainakin minulle ihan täydellisesti, joten suosittelen testaamaan.Tämä on siis vaaleahko sävy ilman punaiseen tai keltaiseen taittuvia pigmenttejä.
Minä arvostan sitä että iherb pakkaa kunnolla, sillä paketit matkaavat aika matkan toiselta puolen maailmaa, ja itselläni ainakin on pari kertaa käynyt niin että nestemäinen tuote on päässyt vuotamaan pakkauksista huolimatta muovipussiinsa.Eipä ole koko satsi päässyt piloille kun on pakattu erikseen.Sitäpaitsi mulla ainakin löytyy noille pusseille paljonkin uusiokäyttöä, joten hukkaan ne ei käytön jälkeen mene.
Koodilla NEN469 saat ensitilaajana alennuksen, kiitos jos käytät :)
Ai niin, ja tuli muuten tilattua frownies ninisiä "kurttuteippejä", vai miksi noita nyt kutsuisi...Kahden yön käytön perusteella voin sanoa olevani tyytyväinen.Mulla siis tulee tuonne silmien väliin otsalle semmoinen sibeliusryppy näkyviin varsinkin jos olen ollut paljon auringossa ja kurtistellyt.Nyt olen kahtena aamuna herännyt suht silootsaisena kun on tuo laastarin tapainen ollut yön vaikuttamassa.Vetää siis mekaanisesti kurtut suoriksi tuollaisissa ilmejuonteissa.Suosittelen kurttuotsia kokeilemaan :)
| |
| | |
11.05.12, 21:49
|
#2190 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja :))) Hei, Olen käyttänyt näytteen verran tuota Madre Labs, Moisturizing Shampoo, Strawberry Oasisia ja voin suositella. | Jaa... Omasta mielestäni jotenkin keinotekoinen tuoksu, inci-lista miljoonan kilometrin pituinen & itselleni aiheutti päänahan kutinaa. En suosittele.
| |
| | |
11.05.12, 21:51
|
#2191 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Joitsu Olen ihmetellyt herbin pakkaustyyliä. Jokainen tuote on omassa muovipussissa, vaikka todellista valumisen tai hajoamisen vaaraa tuotteessa ei ole. | Niin no, itselleni on tullut paketti, jossa oli hajonnut shampoopurkista korkki. Onneksi oli pakattu erilleen, niin muut tuotteet pysyivät hyvinä.
| |
| | |
12.05.12, 07:26
|
#2192 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Joitsu Olen ihmetellyt herbin pakkaustyyliä. Jokainen tuote on omassa muovipussissa, vaikka todellista valumisen tai hajoamisen vaaraa tuotteessa ei ole. Viimeisimmässä paketissa oli yksi shampoo laitettu todella suuren "kanamunakennon" sisälle ja paketti oli todella suuri, vaikka puolet pienempi laatikko olisi riittänyt. Eli se siitä ekoilusta ja jätteen vähentämisestä... |
No jaa, hehän käyttävät kierrätyslaatikoita ja pusseja, näin kertovat sivuillaan, ja minä ainakin käytän niitä pusseja uudelleen kotona. Itse en tilaa mitään shampoita ulkomailta, on ekompaa ostaa ne kotimaasta mun mielestä, ja tilata vaan välttämättömät vitamiinit ja lisäravinteet ulkomailta (Suomen hinnoilla niihin ei ole varaa) jolloin pakettikin on pienempi. Tykkään todella paljon Herbinan biohajoavasta shampoosta ja hoitoaineesta.
| |
| | |
12.05.12, 10:38
|
#2193 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mulla oli kyllä viime paketti täysin riekaleina, koska pesuainepullo oli hajonnut. Täysin tyhjä, eli ei siitä ziplockista hyötyä ollut. Oli näköjään ottanut iskua kunnolla. Muu kama oli kyllä mukana ja kunnossa, mutta ilman jäin Methodin kaakelipuhdistajaa.
| |
| | |
12.05.12, 12:16
|
#2194 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Anjaana Muu kama oli kyllä mukana ja kunnossa, mutta ilman jäin Methodin kaakelipuhdistajaa. | Viestiä iherbille, niin saat kys. tuotteesta korvauksen.
Ainakin itse olen hajonneista aina saanut.
| |
| | |
13.05.12, 00:26
|
#2195 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itsekin olen useamman kerran tuotteita tilannut. Muutenkin luomua ja orgaanista kannattavana tuolla on todella hyvä valikoima. Voisin erityisesti suositella tuota suoladeodorantti (suihke), itselläni ollut paras deodorantti ikinä!! Kesällä suihkautan sitä myös naamaan niin ei naamakaan hikoile yhtään niin paljon kuin normaalisti. Ja iho tykkää!! Ensitilaajat saa tietty sen 5 dollaria alennusta koodilla MOZ630. Ps. mitä luultavammin ei viimeinen tilauksesi!!
| |
| | |
13.05.12, 16:08
|
#2196 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja teresa-s Itsekin olen useamman kerran tuotteita tilannut. Muutenkin luomua ja orgaanista kannattavana tuolla on todella hyvä valikoima. Voisin erityisesti suositella tuota suoladeodorantti (suihke), itselläni ollut paras deodorantti ikinä!! Kesällä suihkautan sitä myös naamaan niin ei naamakaan hikoile yhtään niin paljon kuin normaalisti. Ja iho tykkää!! Ensitilaajat saa tietty sen 5 dollaria alennusta koodilla MOZ630. Ps. mitä luultavammin ei viimeinen tilauksesi!! | Mikäs se sellainen deodorantti on, jota voi naamaankin suihkia? Voisitko panna linkin tai nimen?
| |
| | |
14.05.12, 17:23
|
#2198 (linkki)
| | (Vierailija) | Pakettien viipyminen/iHerb Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -ellen- Minulla on paketteja matkalla seuraavasti:
tilattu 15.3. --> ei ole saapunut
tilattu 16.4. --> saapunut 3.5.
tilattu 18.4. --> saapunut 3.5.
tilattu 24.4. --> ei ole saapunut
tilattu 24.4. --> ei ole saapunut
tilattu 29.4. --> ei ole saapunut
tilattu 3.5. --> ei ole saapunut | Hei, joko paketteja on alkanut saapua?
Itse olen tilannut 15.3 eikä ole mitään näkynyt/kuulunut. Kyselin myös iHerbiltä, mutta hehän eivät tiedä asiasta sen enempää, kuin mekään lentorahtina tilanneina. Toki sinne kannattaa palautetta asiasta antaa, että tietävät missä mennään. Me suomalaiset emme ole todennäköisesti ainoita odottelijoita ja jos kuljetukset eivät toimi laajemmalti, niin kyllä sen pitäisi ko. putiikkia kiinnostaa ja kiinnostaakin, mutta eivät voi tietää asian ontuvan, jos ei palautetta asiasta anneta.
| |
| | |
14.05.12, 19:50
|
#2199 (linkki)
| | (Vierailija) |
Paketit voi välillä jäädä tullin tutkittaviksi. Olen tilannut noin 20 -30 kertaa ja aina paketti on saapunut. Joskus viikossa ja joskus vastan kuukauden kuluttua. Iherbista ne kyllä lähtee silloin kun tulee ilmoitus että paketti on postitettu. Yksi mun paketti makasi Itellan tiloissa viikkoja, koska eivät kuulemma tunteneet osoitetta, heh :)
| |
| | |
14.05.12, 20:38
|
#2200 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi52 Paketit voi välillä jäädä tullin tutkittaviksi. Olen tilannut noin 20 -30 kertaa ja aina paketti on saapunut. Joskus viikossa ja joskus vastan kuukauden kuluttua. Iherbista ne kyllä lähtee silloin kun tulee ilmoitus että paketti on postitettu. Yksi mun paketti makasi Itellan tiloissa viikkoja, koska eivät kuulemma tunteneet osoitetta, heh :) | Ensimmäinen kerta on minullekin, että vähintään 2 kk menee paketin saapumiseen. Jonkin kerran on mennyt reilu kuukausi, mutta pääasiallisesti vain 1-2 vk. Lähipostissa (Siwa) sitä ei ole ja jos se olisi tullia kiinnostanut, niin ennen pitkäähän se tulisi varmaan sieltäkin pois, kun mitään laitonta ei ole ja lopuista selviää tullimaksuilla, jos sikseen menee... :)
| |
| | | | |