Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
12.11.09, 20:12   #1 (linkki)
Whisty
(Vierailija)

L'orealin uusi ripsiseerumi

Ostin tänään uuden ripsien hoitoaineen, Renewal lash serumin. Tuote ilmeisesti kasvattaa ripseni pitkiksi,paksuiksi ja ennennäkemättömiksi. Putkilo on saman kokoinen kun ripsiväriputkilot ja hinta oli melkein 18 e. Suti on pitkä, viikatemainen, ja pehmeä, levitys oli helppoa. Aion käyttää tätä tuotetta aamuisin ja iltaisin, katsotaan tuleeko tuloksia. (olen kokeillut myös mavalan ripsiravinnetta ja dependin ripsi-ja kulmakarvaravinnetta)
  Vastaa viestiin

14.11.09, 12:32   #2 (linkki)
Påå
(Vierailija)

Revitalash

Itse tilasin Yhdysvalloista Revitalashin ja olen käyttänyt sitä nyt ehkä noin viikon. Se on kirkasta ainetta, jota levitetään ohuella siveltimellä (samanlaisella ja samalla tavalla kuin rajausväri) ripsien juureen. Katsotaan, tuleeko ripsistäni pitkät ja mahtavat!
  Vastaa viestiin
14.11.09, 14:29   #3 (linkki)
Whisty
(Vierailija)

Listaan tähän ne muutamat ripsienhoitoaineet joita olen käyttänyt,niiden hyvät ja huonot puolet:

*Mavalan ripsienhoitoaine,(oisko 10e hujakoilla) Itse en huomannut mitään erikoista vaikutusta mutta muutamat ystäväni ovat käyttäneet tätä jo vuosia ja pitävät ko.tuotteesta. Aika kevyt, voi laittaa ripsarin alle. Riittoisa, pullo kestää ikuisuuden--->puolessa välissä käyttöä on "loppukama" jo aika likaisen näköistä...(tuote on pullossa läpinäkyvää mutta ripsillä näkymätöntä) Tuoksuton.

*Depend ripsiravinne,(6-8e) Tämä on ollut mun suosikkituote. Öljymäinen,kiiltoa tuova hoitoaine. Runsaasti laitettuna leviää koko luomelle,(wetlook-efekti) Jos oon laittanut yöksi liikaa on luomet hiukan turvonneet, mutta mulla on aika herkät luomet ja "normi" aamuturvotuskin löytyy. Olen käyttänyt ripsarin sijasta jos oon värjännyt ripset,pelkkä ripsien taivuttaminen+hoitoaine on riittänyt. Miinusta antaisin hankalasta pakkauksesta. Tuote on pikkuisessa tuubissa ja mukana seuraa levitysharja. Epähygieenistä jos haluaa pitää välineistöä mukana, harjalla ei ole mitään suojaa...no, onhan se helppo pestä ennen käyttöä mutta silti. Itse rikoin harjan ja nykyään levitän tuotteen puhtain sormin tai pienellä kammalla. Tuoksu on mielestäni kiva, ehkä hieman lääkemäinen.

*ja tämä uusi tuttavuus, L'orealin ripsiseerumi...en voi vielä sanoa muuta kun että runsaaasti käytettynä muodostaa ripsiin ikäänkuin kalvon joka sitten silmiä hieraistaessa lähtee liikkeelle ja päätyy ripsien päihin. Näyttää kuin ripsissä olisi jäänteitä ripsiliimasta. (Luulen että yliannostelen tuotetta) Ei ärsytä silmiä/luomia. Ei toimi ripsivärin alla,ainakaan minulla.

*Lopuksi on vielä pakko tunnustaa että äitini kertoi käyttäneensä jotain öljyä ripsien hoitamiseen kun hän oli teini. Pakkohan sitä oli kokeilla mutta tuloksia ei tullut, ainoastaan nostalginen olo,että näin on äitikin nuorena tehnyt... :)

Jos muistatte tuotteiden hintoja niin laittakaa ne ihmeessä viesteihin, on kiva verrata samojen tuotteiden hintoja ympäri maailmaa...
  Vastaa viestiin
14.11.09, 18:30   #4 (linkki)
huh...
(Vierailija)

eläin parkaat

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Whisty Näytä viesti
Ostin tänään uuden ripsien hoitoaineen, Renewal lash serumin. Tuote ilmeisesti kasvattaa ripseni pitkiksi,paksuiksi ja ennennäkemättömiksi. Putkilo on saman kokoinen kun ripsiväriputkilot ja hinta oli melkein 18 e. Suti on pitkä, viikatemainen, ja pehmeä, levitys oli helppoa. Aion käyttää tätä tuotetta aamuisin ja iltaisin, katsotaan tuleeko tuloksia. (olen kokeillut myös mavalan ripsiravinnetta ja dependin ripsi-ja kulmakarvaravinnetta)

joo, ja tuo roska on testattu ensin eläimiin. testasivat sitä niin kauan kun ei enää kirvellyt eläimien silmissä.
miksi ette osta tuotteita merkkejä jotka ei rääkkää eläimiä?
  Vastaa viestiin
14.11.09, 20:39   #5 (linkki)
Whisty
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja huh... Näytä viesti
joo, ja tuo roska on testattu ensin eläimiin. testasivat sitä niin kauan kun ei enää kirvellyt eläimien silmissä.
miksi ette osta tuotteita merkkejä jotka ei rääkkää eläimiä?

Hävettää myöntää mutta en tiedä yhtäkään merkkiä joka ei testaa eläimillä. Joku asiasta tietävä voisi kirjoittaa siitä niin vastaisuudessa voisi tehdä eettisesti parempia ostoksia!
  Vastaa viestiin
15.11.09, 09:40   #6 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Sijainti: In the darkest shadows...
Body shopin tuotteiden pitäis olla testaamattomia, vaikka onki L `Orealin omistuksessa.
No joo, mä en joteki tajuu, miten ripset voi olla joilleki nii iso juttu, et niille tehää vaiks mitä.. Haloo, miksei se normi ripsari riitä?
  Vastaa viestiin
15.11.09, 19:27   #7 (linkki)
testaamattomat
(Vierailija)

Mutta Body Shopin ja myös esim Yves Rocherin tuotteista tulee hirveitä allergisia reaktioita! En käytä, kun en voi yhtään luottaa niihin.

Eläimillä testaamistahan se ihmisillä testaaminenkin on, eläimiähän mekin ollaan...
  Vastaa viestiin
15.11.09, 19:51   #8 (linkki)
räpsyripsi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FrozenCorpse Näytä viesti
No joo, mä en joteki tajuu, miten ripset voi olla joilleki nii iso juttu, et niille tehää vaiks mitä.. Haloo, miksei se normi ripsari riitä?
No jos niillä on vaikka ihan lyhyet töpöripset ;)

Tai sit ne luulee, että noi oikeesti kasvattaa ripsiä. Sisältä ne ripsien, hiusten ja kynsien kasvatusaineet tulee, eli piitä vaan ja sen sellaista, niin kasvaa kyllä.
  Vastaa viestiin
18.11.09, 19:36   #9 (linkki)
Ripsifriikki
(Vierailija)

Revitalash!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Påå Näytä viesti
Itse tilasin Yhdysvalloista Revitalashin ja olen käyttänyt sitä nyt ehkä noin viikon. Se on kirkasta ainetta, jota levitetään ohuella siveltimellä (samanlaisella ja samalla tavalla kuin rajausväri) ripsien juureen. Katsotaan, tuleeko ripsistäni pitkät ja mahtavat!

Mistä nettikaupasta tilasit tuotteen??? Tuliko tullimaksuja päälle? Halvin nettikauppa minkä löysin oli tämmöinen: Buy RevitaLash Eyelash Conditioner Online at drugstore.com

Postituskuluineen ja veroineen se tulis maksaan 87€ eli silti halpa, kun Suomesta voi tilata sitä nyt hintaan 120€ + 10€ postikulut. Mutta rupes mietityttään, et tuleeko siihen vielä jotain tullimaksuja lisää kun ostos ylittää 45€:n rajan mikä on monessa ulkomaisessa nettikaupassa...? :o
  Vastaa viestiin
18.11.09, 19:42   #10 (linkki)
voi apua
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ripsifriikki Näytä viesti
Postituskuluineen ja veroineen se tulis maksaan 87€ eli silti halpa, kun Suomesta voi tilata sitä nyt hintaan 120€ + 10€ postikulut. Mutta rupes mietityttään, et tuleeko siihen vielä jotain tullimaksuja lisää kun ostos ylittää 45€:n rajan mikä on monessa ulkomaisessa nettikaupassa...? :o
Noi kuule EI tehoa! Menee vaan rahat ihan hukkaan ja joulukin tulossa :)
  Vastaa viestiin
18.11.09, 20:00   #11 (linkki)
Ripsifriikki
(Vierailija)

Revitalash!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja voi apua Näytä viesti
Noi kuule EI tehoa! Menee vaan rahat ihan hukkaan ja joulukin tulossa :)
Ootko vai kokeillut Revitalashia? Oon lukenut siitä nyt niin paljon positiivista sekä ulkomaisilta että suomalaisilta keskustelupalstoilta, että melkein oon jo kääntynyt uskoon:) Ja kun 20€:n Talikakin vaikutti positiivisesti mun ripsiin, niin mites sit tää USA:n myydyin ripsituote...Joo hömpältä kuullostaa tiedetään...
  Vastaa viestiin
21.11.09, 19:19   #12 (linkki)
Påå
(Vierailija)

Revitalash

Tilasin amazon.comista ja hinta oli muistaakseni jotain 70 dollaria + postikulut päälle niin, että lopullinen ostohinta oli 99 dollaria, mikä sen hetkisen dollarikurssin mukaan maksoi muistaakseni alle 70 euroa (maksoin visalla). Paketti tuli postilaatikkoon alle 2 viikossa eikä mennyt tulleja, mitä hieman ihmettelin. Paketin päälle oli arvoksi laitettu vain 30 dollaria, joten siinä syy miksi ei jäänyt tullipostiin eikä tullejakaan mennyt = iloinen yllätys!
  Vastaa viestiin
22.11.09, 18:37   #13 (linkki)
järki käteen nyt.
(Vierailija)

OIKEASTI, nuo ripsiravinteet eivät vaikuta _mitenkään_ ripsien kasvuun!! Ne tärkeät aineet täytyy saada sisältäpäin!
  Vastaa viestiin
28.11.09, 11:21   #14 (linkki)
Påå
(Vierailija)

Joopa joo

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja järki käteen nyt. Näytä viesti
OIKEASTI, nuo ripsiravinteet eivät vaikuta _mitenkään_ ripsien kasvuun!! Ne tärkeät aineet täytyy saada sisältäpäin!
Olen nyt käyttänyt Revitalashia n. 1,5 kk ja ripset ovat kyllä jonkin verran kasvaneet - millin, pari. Se ei ehkä kuullosta paljolta, mutta minulla on alunperin todella lyhyet ripset ja voin sanoa, että kyllä ainakin itse huomaan eron.
  Vastaa viestiin
29.11.09, 17:10   #15 (linkki)
Ripsifriikki
(Vierailija)

No pari milliähän on aikas paljon! Kävin kerran ottamassa Xtreme Lashes ripset ja ne mittas mun omat ripset, että ne on 9-10 mm ja pistivät mulle 13 mm:n ripset ja ero oli huima! Mut jotenkin mielummin kasvattaisin omia ripsiä, kun noi ripsen pidennykset on kun kovat tikut ja vähän tiellä meikattaessa ja pidemmän päälle sairaan kalliit! Mun Revitalash-paketti saapuu ensviikolla jee :)
  Vastaa viestiin
08.12.09, 00:49   #16 (linkki)
Whisty
(Vierailija)

Saattaa olla että myös ripsiin kohdistuva ärsytys pistää ne kasvamaan...muistaakseni olen lukenut tästä jostain.(mutta saatan olla myös väärässä...)
  Vastaa viestiin
14.02.10, 22:30   #17 (linkki)
hjh
(Vierailija)

Nyt on kyllä pakko puuttua tohon eläimillä testaamiseen... Oletteko tienneet että kaikki EU:n sisällä lailliset tuotteet on tehty kemikaaleista jotka on testattu eläimillä? Unionin sisällä ei myydä tuotteita jotka eivät ole testattu täysin turvallisiksi ihmisille, ja täten jos ei itse tuote, niin sen valmistusaineet on jossakin vaiheessa testattu. Ikävää mutta totta, ja pätee kaikkeen ruokatavaroista meikkeihin.
  Vastaa viestiin
24.02.10, 11:09   #18 (linkki)
sari
(Vierailija)

Lainaus:
Kyllä auttaa ! Olen käyttänyt Revitalashia ja se todella toimii !
  Vastaa viestiin
24.03.10, 20:53   #19 (linkki)
töpöripsi
(Vierailija)

ripset

Lainaus:

Ei auta ripsiin miten terveellisesti sitten syötkin! Mulla on hiukset paksut ku lampaan villa mut ripsistä ei oo tietoakaan! Kyllä tasan tarkkaan kokeilen kaikki uutuudet mitä ripsiin tulee jos sais ne edes puoli millii pidemmiksi!
  Vastaa viestiin
16.06.10, 22:27   #20 (linkki)
Nenna
(Vierailija)

Revitalash ainakin toimii. Oikeasti. Mulla oli ennen ihan muutama alaripsi, nyt on ihan kunnon rivi ripsiä. Ja yläripset on pidentyneet ja lisääntyneet huomattavasti. En olisi ikinä uskonut!
  Vastaa viestiin
18.09.10, 12:17   #21 (linkki)
Jeba
(Vierailija)

L´oréalin Renewal Lash Serum

Osaako kukaan sanoa mitään tarkempaa kokemusta tuotteesta? Ittelläni on ihan hyvät ripset, pituutta on ihan tarpeeksi omasta mielestäni, tuuheittukin on ihan hyvin (vähän toivoisin kyllä lisää) mutta pelkään, että kohtelen ripsiäni kaltoin (pesen hangaten silmämeikit pois, taivutan ripset joka arkipäivä jne.) joten mikä olisin paras tuote minulle, joka vaan haluaa ennaltaehkäistä ripsienlähtöä ja ohentumista?

Meinasin jo ostaa tuon L´oréalin, mutta ajattelin kuitenkin ensi kysyä :)
  Vastaa viestiin
22.10.10, 10:21   #22 (linkki)
pipse
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nenna Näytä viesti
Revitalash ainakin toimii. Oikeasti. Mulla oli ennen ihan muutama alaripsi, nyt on ihan kunnon rivi ripsiä. Ja yläripset on pidentyneet ja lisääntyneet huomattavasti. En olisi ikinä uskonut!
Oon kans aina suhtautunu skeptisesti noihin ripsiravinteisiin, mutta pakko oli silti ostaa ja kokeilla. Mulla on omat ripset pitkät, mutta eihän lisäpituus ikinä huono olis ;)
Olen nyt reilun kuukauden tuotetta käyttänyt, yleensä aamuin illoin, joskus vaan kerran päivässä.
Aamuisin olen laittanut tuotteen päälle ripsarin ja illalla ihan pelkästään. Ripsarin alla antanut hyvin pituutta, mutta mulla ainakin on pakko levittää ensin toiseen silmään seerumi ja heti perään ripsari, ennenkun seerumi kerkee kuivuun, muuten ripset on ihan kököllä eikä ripsari levity kunnolla.
Nyt reilussa kuukaudessa on ripset selvästi vahvemmat ja myös uusia ripsiä on tullut, ne on nyt 2-3 mm mittasia. Uusia ripsiä on ehkä noin 10/silmä ja etenkin alaripsiin niitä on tullu runsaasti. En ole huomannut et tuote olis lisännyt pituutta, toisaalta kuukausikin on aika lyhyt aika. Aion jatkaa tuotteen käyttöä. :)
  Vastaa viestiin
22.10.10, 13:40   #23 (linkki)
Livia
(Vierailija)

Hankin Mavalan ripsiravinnetta, kun omia karisee aina taivuttamisen myötä ja toisen silmän ripsiin oli jääny "kalju" kohta, josta kaikki pitkät ripset olivat pudonneet ja jäljelle oli jäänyt vain tynkiä..
Muutaman päivän kuluttua olivat ihan kiitettävästi kasvaneet pituutta. Olen jatkanut tuon käyttöä koska huomasin että nykyään ei taivuttaessa irtoa yhtä paljon ripsiä ja muutenkin taipuvat helpommin ja nätimmin, enemmän viuhkamaisesti kuin ennen. Mitään tämän ihmeempää en oikeastaan odottanut, omat ripset on jo luonnostaan todella pitkät.

Varoittaisin teitä, jotka tilaatte jenkeistä noita kasvua stimuloivia ravinteita; niiden on havaittu sivuvaikutuksena voivan aiheuttaa iiristen tummumista (siis sen värillisen osan pupillin ympärillä, jonka perusteella on siniset, vihreät tai ruskeat silmät). Ilmeisesti aineen joutuessa iirikseen, se tekee pysyviä ruskeita pisteitä. Muistaakseni Euroopassa myytävissä tämän aineen käyttö on kielletty, mutta se taitaa ollakin juuri se mikä aiheuttaa sitä kaivattua kasvua! Siis en suosittele vaaleasilmäisille, enkä itse siksi uskaltaisi käyttää.

Muuten käyttö taitaa olla suht. turvallista, muina sivuvaikutuksina on mainittu silmien ärtymistä (ohimenevä punoitus, turvotus ja kirvely) ja ripsien liiallinen kasvu (kas kummaa ;). Äärimmäisissä tapauksissa liiallinen käyttö voi heikentää näköä, siis yliannostus.
  Vastaa viestiin
24.10.10, 13:43   #24 (linkki)
vieras
(Vierailija)

Loreal Renewal lash serum

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Whisty Näytä viesti
Tuote toimii. Ei kyllä pidennä ripsiä, sehän on yksilöllistä. Mutta seerumi tuuhentaa ripsiä selvästi ja vahvistaa ripsiä. Tämä kehitys näkyy ihan peilistä. Itse käytän lähes päivittäin kun huomasin että tuote toimii.

Jos haluat meikkejä, jota ei ole testattu eläimillä, niin sitten tuotemerkki olisi Lumene, joka testaa dermatologisesti. Lumenella ei vain taida olla ripsiseerumia. Eikä myöskään Bodyshopilla. Joten sitten jäät ilman. Eikä se eläintestaus siihen lopu, vaikka lopettaisitkin eläintestattujen tuotteiden käytön.
  Vastaa viestiin
21.02.11, 15:03   #25 (linkki)
testaaja__
(Vierailija)

Revitalash

Itsellä toinen putkilo Revitalashia menossa, olen tilannut ulkomaisesta nettikaupasta huomattavasti Suomen hintaa halvemmalla. Eka putkilo kesti muutaman kuukauden ja kasvatti merkittävästi hentoja ja harvoja ripsiäni. Huomasin kuitenkin, että kasvupyrähdyksen jälkeen kun tuotteen käytön lopetti vähäksi aikaa, ripsiä myös irtoili paljon normaalia enemmän. Eli ilo kasvusta ei ollut kovin pitkäaikainen. Kuitenkin mielestäni hyvä tuote juuri vaikkapa rakojen paikkaamiseen, laittaa uudet ripset kasvamaan nopeammin.
Ekasta putkilosta mulla ei tullut merkittäviä sivuvaikutuksia, hiukan ehkä ripsirajat tummui joka ei mua haitannut. Mutta nyt toisesta putkilosta on tullut ikävät allergiaoireet: jos tököttiä laittaa yöksi niin seuraavana päivänä silmät ja luomet ovat huomattavan punottavat ja vetistävät. Menee kyllä parissa päivässä ohi, mutta käytän nykyään vain satunnaisesti jos tiedän ettei seuraavana päivänä ole menoa. En tiedä olenko herkistynyt aineelle, vai onko koostumusta muutettu mun ekan ja toisen putkilon välissä... harmi. En aio tilata lisää kuin tuo nykyinen loppuu.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku