| |  | | |
23.02.11, 14:22
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) |
^ Kasvattihan se ripsiä, mutta tuotteen lopettamisen jälkeen ripset putosivat melkein konaan pois ja jäljelle jäi lyhyemmät tyngät kun aloittaessa.
| |
| | |
22.03.11, 14:29
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) | DHC Eyelash Tonic
Onko kukaan vielä ehtinyt kokeilla tälläistä uuruutta ripsien kasvatukseen? Pitäisi tehota jopa 4 viikossa ja on halvempaa kuin esim. Revitalash. BeautyForAll.nu | |
| | |
14.04.11, 20:42
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) | IdolLash
Kokeilkaa IdolLashiä, se on supersuosittu maailmalla ja edullinen valmiste, sitä myy yksi suomalainen maahantuoja Kauneudeksi.fi ja tilaa sitä itse suoraan valmistajalta, joten kaikki välikädet jäävät jakeluketjusta pois ja hinta pysyy edullisena.
Hinta vain 45 € / kpl (5 ml) ja toimii!!!!!!!
Ja ideanahan noissa on se, että ei niiden käyttöä voi lopettaa koska tottakai uusi kasvava karva on sitten sitä "normaalia" eikä tuuheata jos ei saa koko ajan uusiutuessaan riittävästi ravinteita. Ja kun normaalia karvaa alkaa juuresta kasvaa, niin ei se jaksa kannatella sitä vanhaa painavaa ja siksi tippuu ennenkuin uusi karva kasvaa taas ennalleen. Eka noita pitää käyttää joka ilta jotta karva kasvaa ja sittenkuin ollaan saavutettu haluttu pituus, niin sitten tuotteita käytetään ylläpitävästi eli ensin joka toinen ilta ja sitten harvennetaan niin, että käytetään muutama krt viikossa.
Sama juttu jossain hiustenhoitoaineissa eli jos saat jollain seerumeilla ym. hiuksesi kiiltämään ja ravittua hiusta, niin tottakai lopettaessa se palaa ennalleen. Eihän nuo seerumitkaan voi toimia niin, että käytät kuukauden ja sitten sulla ikuisesti olisi täydelliset ripset ilman mitään jatkuvaa kasvavan/uusiutuvan karvan hoitoa/stimulointia. Sama jos käytät jotain lääkettä niin kyllä se sen vaikutus loppuu kun lopetat lääkkeenkin.
| |
| | |
04.05.11, 14:36
|
#29 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja huh... joo, ja tuo roska on testattu ensin eläimiin. testasivat sitä niin kauan kun ei enää kirvellyt eläimien silmissä.
miksi ette osta tuotteita merkkejä jotka ei rääkkää eläimiä? |
Revitalashia EI OLE testattu eläinkokeilla.
| |
| | |
12.05.11, 13:12
|
#30 (linkki)
| | (Vierailija) | Vinkki: Kokeilkaa silmänympärysvoidetta...
Hyvät leidit... Jos Revitalashien yms. hinnat hirvittää niin kokeilkaa ensin sipaista joka ilta ennen nukkumaanmenoa silmänympärysvoidetta ripsiinne. Itsellä tämä on parissa kuukaudessa kasvattanut ripsiä n. 2 mm, joka on minun alun alkaen tynkäripsissä huikea lisä! :) Jotenkin tuntuu että ripsiä olisi enemmän. Eli ovat lisäksi jotenkin tuuheamman oloiset.
Eli siis illalla meikin puhdistuksen yhteydessä silmänympäryksen voidellessa pyyhkäisen sormella läpi myös ripset. Silmänympärysvoidetta siksi, että on testattu ja tarkoitettu silmänympärysalueelle, ja turvallisempi silmille kuin jokin tavallinen voide. Itsellä käytössä Weledan Villiruusu silmänympärysvoide, ja se ainakin tehoaa. Miksei myös jokin muu tuiki tavallinen silmänympärysvoide.
| |
| | |
03.06.11, 13:50
|
#31 (linkki)
| | (Vierailija) |
Nyt takana 30pv revitalashia. Eka viikko silmät vähän punoitti aamusta mutta ei muita sivuvaikutuksha. Nyt ripset kasvaneet jo selvästi 2-3mm vaikka vaikutus luvataan 60pv päästä. Itselläni ei taipuisuutta ole tullut lisää mutta kun taivuttimella taivuttaa pituuden huomaa selvästi. Ja muut ovat huomanneet. En kaipaa enää ripsienpidennyksiä, ovat niin luonnottomannäköisiä ja tänä päivänä jo joka toisella. Suosittelen, ehdottomasti hintansa arvoinen!
| |
| | |
26.06.11, 12:28
|
#32 (linkki)
| | (Vierailija) | ei eläimillä testattuja kauneustuotteita Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Whisty Hävettää myöntää mutta en tiedä yhtäkään merkkiä joka ei testaa eläimillä. Joku asiasta tietävä voisi kirjoittaa siitä niin vastaisuudessa voisi tehdä eettisesti parempia ostoksia! | body shop, MaryKay..
| |
| | |
09.07.11, 20:12
|
#33 (linkki)
| | (Vierailija) | Paras on ollut LiLash Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nn-- body shop, MaryKay.. | Omasta kokemuksesta YLIVOIMAISESTI paras tuote on ollut LiLash Eyelash Serum, jota voi tilata jenkkilästä, ei myydä vielä suomessa. On maailmalla todella suosittua. Hinta on Revitalashin luokkaa mutta PALJON parempi! Olen kokeillut myös Idol Lashia eikä sekään tehnyt tämän jälkeen vaikutusta. LiLash kestää n. puoli vuotta, sitä laitetaan iltaisin ja sitten ylläpitomaisesti tämän jälkeen. Maksoi muistaakseni öpaut 100e mutta tämän jälkeen ei ole tarvinnut enää käyttää mitään ihmeripsareita tai ripsenpidennyksiä kuten ennen, ihan perus halpisripsareillakin tulee nykyään TODELLA näyttävät, ripsenpidennysmäiset ripset. Kaverit eivät meinanneet uskoa alussa että en ollut ottanut pidennyksiä vaan ripset olivat omat :) nykyään tilaamme porukalla aina satsin näitä kaikille.
Käykää katsomassa tuotteen sivut! Talikat yms ovat pelkkää rahanhukkaa. Idol Lash saattoi hieman auttaa, mutta on aivan eri sarjassa LiLashin kanssa. Revitalashista sain silmätulehduksen :(
Tästä linkistä löytyy! http://www.shareasale.com/r.cfm?B=12...524697&M=14587 | |
| | |
25.07.11, 22:50
|
#34 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Pitkäripsinen :) Omasta kokemuksesta YLIVOIMAISESTI paras tuote on ollut LiLash Eyelash Serum, jota voi tilata jenkkilästä, ei myydä vielä suomessa. On maailmalla todella suosittua. Hinta on Revitalashin luokkaa mutta PALJON parempi! Olen kokeillut myös Idol Lashia eikä sekään tehnyt tämän jälkeen vaikutusta. LiLash kestää n. puoli vuotta, sitä laitetaan iltaisin ja sitten ylläpitomaisesti tämän jälkeen. Maksoi muistaakseni öpaut 100e mutta tämän jälkeen ei ole tarvinnut enää käyttää mitään ihmeripsareita tai ripsenpidennyksiä kuten ennen, ihan perus halpisripsareillakin tulee nykyään TODELLA näyttävät, ripsenpidennysmäiset ripset. Kaverit eivät meinanneet uskoa alussa että en ollut ottanut pidennyksiä vaan ripset olivat omat :) nykyään tilaamme porukalla aina satsin näitä kaikille.
Käykää katsomassa tuotteen sivut! Talikat yms ovat pelkkää rahanhukkaa. Idol Lash saattoi hieman auttaa, mutta on aivan eri sarjassa LiLashin kanssa. Revitalashista sain silmätulehduksen :(
Tästä linkistä löytyy! http://www.shareasale.com/r.cfm?B=12...524697&M=14587 | Mä tilasin tuota LiBrow'ta, joka on käytännössä samaa kuin LiLash, ja käytin sitä yhteen loveen kulmakarvassa. Kasvoi joo umpeen, mutta kun lopetin käytön niin vielä enemmän karvoja tippui loven ympäriltä ja nyt kohta on vielä kaljumpi. Eli mitä tehokkaampi tuote ja mitä nopeampi kasvu, sitä jyrkempi on vaikutus lopetettaessa, en suosittele. Ripsiaineista neuLashillä tapahtui kaverille sama, että ripset tippuivat vaan solkenaan pois.
Ne aineet joilla kasvaa maltillisemmin eli RevitaLash ja IdolLash ainakin, niin ripset eivät lopettaessa tipu noin vaan vaan ohenevat pikkuhiljaa normaalin kasvun kautta. neuLash ja Lilash/LiBrow ja kuulemma MaxoLashkin ovat samaa myrkkyä, nopeasti kasvaa mutta sitten kaikki lähtee poiskin yhtä nopeasti.
| |
| | |
26.07.11, 16:33
|
#35 (linkki)
| | (Vierailija) | Revitash
Olen kirjoittanut tämän kokemukseni RevitaLashistä jo pariin keskusteluun +(paikkaan) ripsiseerumeista, koska tuotteen maahantuojan käytös on ollut aika outoa minua kohtaan. Toiminta oli niin kummallista, että jaan tietoni mielellään muidenkin tilaamista harkitsevien kanssa.
Mm. tämän ja parin muun keskustelun ripsiseerumeista innoittama aloin kyselemään RevitaLashistä niiden FB -sivuilla. Eka kysymykseni oli, että miksi osassa ennen ja jälkeen -kuvissa ennen kuvissa ollaan ilman ripsiväriä ja toisessa ripsivärillä. Että eikö se tulos vähän hämärry siinä. Sain vastauksen että nyt on korjattu maininnoilla missä on ripsiväriä ja missä ei.
Kysyin sitten vielä toisenkin kysymyksen eli kun osiossa usein kysyttä on, että mitä jos pigmentti alkaa tummumaan Revitlashin käytön yhteydessä niin mitä pitää tehdä, ja siinä käsketään lopettamaan käyttö. Kysymykseni heille siis oli, että mikä ainesosa aiheuttaa tuon tummisen kerran se on testattu ja siinähän on pakko löytää syy-seuraussuhde, jotta tuote voidaan todeta turvalliseksi. Ja että tiedän että bimatoprosti saa aikaan tuon ominaisuuden ja myös sen, että tulevaisuudessa omat kasvavat ripset ovat jäykkää, haurasta ja helposti katkeilevaa, jonka takia bimatoprostia sisältävät tuotteet ovat huonosta. Ja että tuo ominaisuus viittaisi siihen että tuotteessa on bimatoprostia, vaikka sitä ei ainesosaluettelossa näykään, eli onko sitä siinä silti mutta sitä on lisätty muiden ainesosien yhteyteen niin pieniä määriä että sitä ei tarvitse mainita?
Tämän viimeisen kysymyksen jälkeen Revitalashin FB -sivujen ylläpitäjä oli poistanut molemmat kysymykseni sekä oman ensimmäisen vastauksensa + laittanut minut blockki -listalle eli en pääse enää kirjoittamaan/kysymään sinne sivustolle yhtään mitään minnekään, minut on siis bannattu toisen kysymykseni johdosta johon en koskaan edes saanut heiltä vastausta.
Mielenkiintoista toimintaa maahantuojalta. Kertoo paljon tuotteesta ja maahantuojasta, koska kysymykset olivat asiallisia ja asiallisesti kirjoitettuja.
| |
| | |
17.10.11, 14:41
|
#36 (linkki)
| | (Vierailija) | ilmaa hinnoissa
Melkosesti ainakin tuo Beautyforall laittaa ilmaa hintaan. Jos tilaat itse tuota DHC Eyelsg Tonicia jenkeistä niin maksat vaan usd17 / kipale (noin 12€) kun taas jos tilaat tuolta Beautyforall:sta niin hinta oli 145€! Tosin nyt siellä oli kyseinen tuote -60%...
| |
| | |
18.10.11, 10:20
|
#37 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2007
|
Kiitos varoituksesta, Heidi! Törkeää toimintaa maahantuojalta. Mitä jos kirjoittaisit asiasta suoraan valmistajalle USA:han?
| |
| | |
20.10.11, 22:28
|
#38 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Varjotar Body shopin tuotteiden pitäis olla testaamattomia, vaikka onki L `Orealin omistuksessa.
No joo, mä en joteki tajuu, miten ripset voi olla joilleki nii iso juttu, et niille tehää vaiks mitä.. Haloo, miksei se normi ripsari riitä? |
Body Shopin tuotteet ON testattu eläimillä... he eivät vain itse ole tehneet sitä! Siksi sanoat etteivät ole testanneet tuotteita eläimillä.
| |
| | |
21.10.11, 08:08
|
#39 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Whisty Listaan tähän ne muutamat ripsienhoitoaineet joita olen käyttänyt,niiden hyvät ja huonot puolet:
*Mavalan ripsienhoitoaine,(oisko 10e hujakoilla) Itse en huomannut mitään erikoista vaikutusta mutta muutamat ystäväni ovat käyttäneet tätä jo vuosia ja pitävät ko.tuotteesta. Aika kevyt, voi laittaa ripsarin alle. Riittoisa, pullo kestää ikuisuuden--->puolessa välissä käyttöä on "loppukama" jo aika likaisen näköistä...(tuote on pullossa läpinäkyvää mutta ripsillä näkymätöntä) Tuoksuton.
*Depend ripsiravinne,(6-8e) Tämä on ollut mun suosikkituote. Öljymäinen,kiiltoa tuova hoitoaine. Runsaasti laitettuna leviää koko luomelle,(wetlook-efekti) Jos oon laittanut yöksi liikaa on luomet hiukan turvonneet, mutta mulla on aika herkät luomet ja "normi" aamuturvotuskin löytyy. Olen käyttänyt ripsarin sijasta jos oon värjännyt ripset,pelkkä ripsien taivuttaminen+hoitoaine on riittänyt. Miinusta antaisin hankalasta pakkauksesta. Tuote on pikkuisessa tuubissa ja mukana seuraa levitysharja. Epähygieenistä jos haluaa pitää välineistöä mukana, harjalla ei ole mitään suojaa...no, onhan se helppo pestä ennen käyttöä mutta silti. Itse rikoin harjan ja nykyään levitän tuotteen puhtain sormin tai pienellä kammalla. Tuoksu on mielestäni kiva, ehkä hieman lääkemäinen.
*ja tämä uusi tuttavuus, L'orealin ripsiseerumi...en voi vielä sanoa muuta kun että runsaaasti käytettynä muodostaa ripsiin ikäänkuin kalvon joka sitten silmiä hieraistaessa lähtee liikkeelle ja päätyy ripsien päihin. Näyttää kuin ripsissä olisi jäänteitä ripsiliimasta. (Luulen että yliannostelen tuotetta) Ei ärsytä silmiä/luomia. Ei toimi ripsivärin alla,ainakaan minulla.
*Lopuksi on vielä pakko tunnustaa että äitini kertoi käyttäneensä jotain öljyä ripsien hoitamiseen kun hän oli teini. Pakkohan sitä oli kokeilla mutta tuloksia ei tullut, ainoastaan nostalginen olo,että näin on äitikin nuorena tehnyt... :)
Jos muistatte tuotteiden hintoja niin laittakaa ne ihmeessä viesteihin, on kiva verrata samojen tuotteiden hintoja ympäri maailmaa... | Risiiniölyä taisit hakea,mun isoäiti on käyttänyt sitä.
| |
| | |
08.11.11, 07:53
|
#40 (linkki)
| | (Vierailija) | Seerumeiden käyttö
Eli laitetaanko seerumit yöksi (?) pöhisemään ripsiin ja se on sillä selvä? Pestäänkö seerumit aamulla pois, vai voiko ne jättää niikseen? En käytä ripsiväriä tms.
| |
| | |
22.11.11, 09:48
|
#41 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Riitta Eli laitetaanko seerumit yöksi (?) pöhisemään ripsiin ja se on sillä selvä? Pestäänkö seerumit aamulla pois, vai voiko ne jättää niikseen? En käytä ripsiväriä tms. | Seerumit ovat eyeliner mallisia ja värittömiä, niitä laitetaan kuten eyelineriä illalla puhdistetulla iholle ripsien tyveen ja jätetän yöksi. Eli vedetään sillä viiva ripsien tyveen. Aamulla siinä saattaa olla sitten se seerumi kuivuneena viivana, jonka voi pestä pois tai sitten pyyhkiä esim. puhdistetulla pumpulipuikolla se viiva pois jos se on jäänyt kuivuneena näkyviin. Joskus se seerumi on itsestään "lähtenyt" pois yön aikana jos on hankautunut tyynyyn ym, koska sitä pitääkin laittaa vain ohut viiva ja titenkin mitä enemmän ainetta laitat sen enemmän sitä on siinä aamulla myös kuivuneena. Käyttö on tosi helppoa kuitenkin.
| |
| | |
06.02.12, 18:36
|
#42 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Emsku Hyvät leidit... Jos Revitalashien yms. hinnat hirvittää niin kokeilkaa ensin sipaista joka ilta ennen nukkumaanmenoa silmänympärysvoidetta ripsiinne. Itsellä tämä on parissa kuukaudessa kasvattanut ripsiä n. 2 mm, joka on minun alun alkaen tynkäripsissä huikea lisä! :) Jotenkin tuntuu että ripsiä olisi enemmän. Eli ovat lisäksi jotenkin tuuheamman oloiset.
Eli siis illalla meikin puhdistuksen yhteydessä silmänympäryksen voidellessa pyyhkäisen sormella läpi myös ripset. Silmänympärysvoidetta siksi, että on testattu ja tarkoitettu silmänympärysalueelle, ja turvallisempi silmille kuin jokin tavallinen voide. Itsellä käytössä Weledan Villiruusu silmänympärysvoide, ja se ainakin tehoaa. Miksei myös jokin muu tuiki tavallinen silmänympärysvoide. |
Ihan kaikkia silmänympärysvoiteita ei saa laittaa liikkuvalle luomelle. Ideana hyvä ja kokeilunarvoinen. Jos tätä tekniikkaa haluaa kokeilla niin kannattaa ilman muuta varmistaa että tuotetta saa käyttää liikkuvalle luomelle, ettei silmä ärsyynny :)
| |
| | |
06.02.12, 18:55
|
#43 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja mie Body Shopin tuotteet ON testattu eläimillä... he eivät vain itse ole tehneet sitä! Siksi sanoat etteivät ole testanneet tuotteita eläimillä. | Body shopin tuotteiden ainesosia on testattu eläimillä, mikäli on nähty tarpeelliseksi niitä testata. Esimerkiksi luonnollisia säilöntäaineita yms. on testattu miten ne ihoon reagoivat.
Yleisesti ottaen eläinkokeet eivät mielestäni ole huono asia. Jos tuotteet jätetään testaamatta ja aiheuttaa oireita esim. silmissä, nousee kohu. Mitä jos ihmisen silmään laittaa tuotetta joka sokeuttaa ihmisen silmän? Ikävää tietysti on että söpöjä elukoita uhrataan, mutta haluatteko maailmaan yhden sokean rotan vai yhden sokean ihmisen lisää? Sama pätee uusien lääkkeiden kehittelyyn. Lääkkeiden testaaminen ihmisille voisi olla kohtalokasta. Tietysti tekniikka kehittyy, ettei alusta alkaen kaikkea täydy eläimiin testata. Tänäpäivänä mielipiteeni on brutaali, mutta eläinkokeiden vankka vastustaminen on tekopyhien puuhia.
| |
| | |
07.02.12, 18:52
|
#44 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2010
|
Eikös joku aika sitten tullut juttua, että meikkejä ei enää saa testata eläimillä, mutta meikeissä ei saa olla ainesosia, joita ei ole joskus testattu?
Saattoi tosin joku iltalehden "uutinen" olla.
| |
| | | | |