| |  | | |
17.06.11, 22:14
|
#151 (linkki)
| | (Vierailija) | Ansku on paras parturi
[QUOTE=Mimosa;10910011]Millaisen kuvan tämä antaa kyseisestä kampaajasta? Hän pyytää kesken hiusten värjäyksen minua lähtemään värit päässä pois, kun kello on niin paljon, että hänen pitää lähteä kotiin. Voinhan ne pestä kotonakin. Arvatkaa, että lähdinkö? Mutta en enää toista kertaa tuohon liikkeeseen astu, oli sen verran tökeröä käytöstä tältä leidiltä ja muutenkin ne jutut, surupukeutuminen yms. Ei todellakaan kiinnosta kuunnella kampaajan omia ongelmia. Missään muualla kohtelu ei ole ollut tuollaista kuin siellä.
Mun parturi Ansku on maaaailman paras parturi ja niiin söpö!!:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
| |
| | |
21.06.11, 19:06
|
#152 (linkki)
| | (Vierailija) | Palautetta Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miettii Otsikon mukainen kysymys. Osaisiko joku jelpata? Ajattelin käydä testaamassa, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia. | Kävinpä kokeilemassa. Aivan tuulesta temmattuja tuollaiset ilkeät jutut mitä täällä joku kirjoittelee, juttelin tämän kampaajan kanssa tästä ketjusta ja hän kertoi, että ei seuraa tätä palstaa enää ja tietää kuka täällä kirjoittaa näitä tarinoita, toistaa täällä itseään. Fiksuinta antaa häriintyneitten olla ja olla välittämättä. Annan hyvää palautetta, hiukset ovat oikein kivat ja kampaaja on mukava, menen uudestaan aivan varmasti.
| |
| | |
22.06.11, 10:36
|
#153 (linkki)
| | (Vierailija) | Niin varmaan Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kampaamoasiakas Kävinpä kokeilemassa. Aivan tuulesta temmattuja tuollaiset ilkeät jutut mitä täällä joku kirjoittelee, juttelin tämän kampaajan kanssa tästä ketjusta ja hän kertoi, että ei seuraa tätä palstaa enää ja tietää kuka täällä kirjoittaa näitä tarinoita, toistaa täällä itseään. Fiksuinta antaa häriintyneitten olla ja olla välittämättä. Annan hyvää palautetta, hiukset ovat oikein kivat ja kampaaja on mukava, menen uudestaan aivan varmasti. |
Miten ihmeessä kaikki Hiusvarikon asiakkaat käy lukemassa tätä ketjua, juttelee siitä kampaajan kanssa ja päätyy kirjottamaan tänne puolustuspuheen?
Jos nyt kampaajan parasta ajattelee niin ei asiakkaiden paljoa kannata tällaiseen ketjuun kirjoittaa ja nostaa sitä näin esille.
| |
| | |
08.08.11, 09:25
|
#154 (linkki)
| | (Vierailija) | mainontaa Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelenpä taasen Miten ihmeessä kaikki Hiusvarikon asiakkaat käy lukemassa tätä ketjua, juttelee siitä kampaajan kanssa ja päätyy kirjottamaan tänne puolustuspuheen?
Jos nyt kampaajan parasta ajattelee niin ei asiakkaiden paljoa kannata tällaiseen ketjuun kirjoittaa ja nostaa sitä näin esille. | Ihmettelee miten tälläinen ketju jossa aivan suoraan mainostetaan yritystä ja palveluja ( kertomalla mitä tekee, kuka tekee, missä tekee,mitä maksaa ym ) on keskustelupalstalla.
Maksullista mainostilaa on netti pullollaan..
| |
| | |
07.10.11, 11:28
|
#155 (linkki)
| | (Vierailija) | :)
Kiitos Annalle kivoista hiuksista! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miettii Otsikon mukainen kysymys. Osaisiko joku jelpata? Ajattelin käydä testaamassa, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia. | | |
| | |
07.10.11, 12:15
|
#156 (linkki)
| | (Vierailija) | who is who ?
Kukahan mahtaa olla Anna ja kuka Tiina ? Kumpi kampasi kumpaa ?
| |
| | |
24.10.11, 12:29
|
#157 (linkki)
| | (Vierailija) |
No hoh,hoh......aina on ihmisiä ketkä eivät ole tyytyväisiä.Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen.Jos liikkeen omistajana otat noin kovat herneet nenään yhdestä tyytymättömästä asiakkaasta niin herää kysymys oliko hän oikeassa.Eihän kukaan jaksa edes lukea tuota sinun romaania...
| |
| | |
08.11.11, 13:27
|
#158 (linkki)
| | (Vierailija) | kokemuksia
saisko tuoreita kokemuksia tästä kampaamosta? Muutin juuri matinkylään ja kampaaja pitäisi löytää. EN jaksanut lukea tätä koko ketjua ja aika sekavalta muutenkin vaikutti. Eli jos joku on hiusvarikossa äskettäin käynyt, kerrotko kokemuksesi kiitos!
| |
| | |
18.11.11, 21:48
|
#159 (linkki)
| | (Vierailija) | Minne mennä?
Olen aikani pyörinyt netissä etsien HYVÄÄ kampajaa Espoosta, sillä olen juuri tänne muuttanut. Minäkin haluaisin tietää minne voisin Espoossa mennä? (Lukemani viestiketjun perusteella Hiusvarikkoon EN halua mennä!!!) Missä siis hinta-/laatusuhde kohdallaan? Niin ja tietysti ystävällinen palvelu?
| |
| | |
28.11.11, 20:11
|
#160 (linkki)
| | (Vierailija) | Outo palvelu
Kävinpä tuolla tässä taannoin kerran ja en ollut yhtään tyytyväinen lopputulokseen. Kun tämän ilmaisin kampaajalle, hän suuttui minulle ja rupesi sättimään. En ole koskaan elämässäni kohdannut tuon kaltaista asiakaspalvelutilannetta kampaajalla. Jatkossa kierrän kaukaa.
| |
| | |
29.11.11, 16:07
|
#161 (linkki)
| | (Vierailija) | HÖPSISTÄ Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerta-asiakas Kävinpä tuolla tässä taannoin kerran ja en ollut yhtään tyytyväinen lopputulokseen. Kun tämän ilmaisin kampaajalle, hän suuttui minulle ja rupesi sättimään. En ole koskaan elämässäni kohdannut tuon kaltaista asiakaspalvelutilannetta kampaajalla. Jatkossa kierrän kaukaa. | JAAHAS, TAAS ON LAITETTU LISÄÄ TÄTÄ KEKSITTYÄ PUPPUA. ÄLKÄÄ IHMISET USKOKO TÄLLÄ PALSTALLA NÄITÄ KEKSITTYJÄ JUTTUJA. JOPA HUVITTAVIA NÄMÄ JUTUT. KYSEESSÄ ON MUSTASUKKAINEN KATEELLINEN JA KILPAILUNHALUINEN IHMINEN. VALITETTAVASTI SELLAISIA JOTKUT VAAN OVAT. EI OLE MINUN ASIAKAS OLLENKAAN, VAAN IHMINEN, JONKA AINOA TARKOITUS ON MANIPULOIDA NÄYTTÄMÄÄN ETTÄ EI KANNATTAISI HIUSVARIKOLLE TULLA. MAHDAN OLLA ISO UHKA HÄNELLE KUN JATKAA TÄTÄ NEGATIIVISTEN PALAUTTEIDEN ANTAMISTA ERI NIMIMERKEILLÄ. OLISIKO MINUN MENESTYMINEN HÄNELTÄ POIS? MINULLA ON TOSI TYYTYVÄISIÄ KIVOJA IHANIA ASIAKKAITA, JOILLA KIVAT HIUKSET.
VOISIN PYYTÄÄ HEITÄ TÄNNE KIRJOITTAMAAN POSITIIVISTA PALAUTETTA, MUTTA SE EI OLE MITENKÄÄN TARKOITUKSENMUKAISTA. PARAS JA ILOISIMMAKSI TEKEVÄ PALAUTE ON MINULLE ITSELLENI ANNETTU SUORA PALAUTE.
KAIKILLE MUKAVILLE IHMISILLE HYVÄÄ LOPPUVUOTTA JA HYVIÄ HETKIÄ JA HIUSKOKEMUKSIA!!!
Anna:)
| |
| | |
29.11.11, 19:15
|
#162 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ja taas noita saatanan hymiöitä, joita on joka toinen puolustusviesti pullollaan. Mistä perkeleestä aikuiset ihmiset näitä vääntää - laitatteko rusetin päähänne myös ja valkoiset polvisukat?
Ja hei: keppikirjaimilla huutaminen on täsmälleen yhtä huono tapa kuin livenä suureen ääneen torilla huutaminen. Kohta tulee piipaa-auto ja hakee pois.
| |
| | |
29.11.11, 23:26
|
#163 (linkki)
| | (Vierailija) | :) :) :)
Aivan perus-sivistykseen ja nettietikettiin kuuluu se, ettei I S O I L L A kirjaimilla kirjoiteta - oli sitten kirjoittaja kuka tahansa.
Keskustelun kun lukee, jokainen tehkööt omat päätelmänsä ja ostaa palvelun mistä haluaa.
Mutta eipä täällä kyllä näy muita kampaamoja käyvän keskusteluja.. Menen siis niihin, heillä kaiketi aikaa keskittyä työhön..
Joten kaikille hyvää loppuvuotta ja iloisia hetkiä elämässä, kampaamossa ja missä tahansa. :) :)
Kaiketi minäkin nyt kateellinenm:) :) ..vaikken tiedä mistä:) :) :)
| |
| | |
30.11.11, 17:59
|
#164 (linkki)
| | (Vierailija) | hyvä kampaamo Espoossa Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kepa Olen aikani pyörinyt netissä etsien HYVÄÄ kampajaa Espoosta, sillä olen juuri tänne muuttanut. Minäkin haluaisin tietää minne voisin Espoossa mennä? (Lukemani viestiketjun perusteella Hiusvarikkoon EN halua mennä!!!) Missä siis hinta-/laatusuhde kohdallaan? Niin ja tietysti ystävällinen palvelu? | Oikein hyvä kampaamo on Tapiolassa, Oravannahkatorilla, Kampaamo Hovikampa.
Tosi hyvä hinta/laatusuhde ja ystävällinen palvelu. Ei mitään "minä-tiedän-kaiken"-pirttihirmuja!
| |
| | |
08.12.11, 20:38
|
#165 (linkki)
| | (Vierailija) | niin... Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerta-asiakas Kävinpä tuolla tässä taannoin kerran ja en ollut yhtään tyytyväinen lopputulokseen. Kun tämän ilmaisin kampaajalle, hän suuttui minulle ja rupesi sättimään. En ole koskaan elämässäni kohdannut tuon kaltaista asiakaspalvelutilannetta kampaajalla. Jatkossa kierrän kaukaa. |
..minullekin kävi. Ei mitään käytöstapoja.
| |
| | |
13.12.11, 13:01
|
#166 (linkki)
| | (Vierailija) |
Muutama sata metriä Olarin suntaan on mun vakio parturi/kampaamo Päätähti. Koska tekevät (4-5 kampaajaa) lähinnä vakioasiakkaitaan saattaa aikaa joskus joutua odottamaan, eli aina ei löydy samalle viikolle....
| |
| | |
15.12.11, 10:44
|
#167 (linkki)
| | (Vierailija) | Hiusvarikko käyty Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tässä yksi suositus Muutama sata metriä Olarin suntaan on mun vakio parturi/kampaamo Päätähti. Koska tekevät (4-5 kampaajaa) lähinnä vakioasiakkaitaan saattaa aikaa joskus joutua odottamaan, eli aina ei löydy samalle viikolle.... | Sieltä saa ajan samalle viikolle. Mukava kokemus oli ja menen uudestaan aivan varmasti.
| |
| | |
19.12.11, 21:21
|
#168 (linkki)
| | (Vierailija) | Hyvä kampaaja Espoossa? Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Anja Sieltä saa ajan samalle viikolle. Mukava kokemus oli ja menen uudestaan aivan varmasti. |
Kiitti tosi paljon hyvistä vinkeistä! Soittelen heti huomenissa... Itse asiassa olin menossa Hiusvarikkoon, mutta onneksi vielä googletin ko. paikan, kun en siitä mitään tiennyt. Olisi vaan ollut áikasta lähellä... Onneksi googletin :)
| |
| | |
20.12.11, 10:25
|
#169 (linkki)
| | (Vierailija) | I like!
[QUOTE=Miettii;10466194]Otsikon mukainen kysymys. Osaisiko joku jelpata? Ajattelin käydä testaamassa, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia.[/QUOT
Oli hauska kampaamokäynti ja hiukset ovat just niin rock kun halusinkin. Löysinpäs Espoostakin kampaajan.
| |
| | |
24.01.12, 11:39
|
#170 (linkki)
| | (Vierailija) | Hei Hiusvarikon omistaja
Luin ketjun ja jäi mietityttämään että mistä tiedät että negatiiviset palautteet on yhden kateellisen ihmisen kirjoittamia? Täällähän voi kirjoittaa anonyyminä ja mitään ip-osoitteita ei jaeta.
Kaikilla, myös erittäin hyvillä kampaajilla on joskus tyytymättömiä asiakkaita joten miksei myös sinulla?
Haluaisin myös kysyä oletko tosiaan käskenyt asiakkaan ulos väri päässään? Tämä on jo todella paksua mikäli pitää paikkansa. Asiakkaat varmasti kertovat tällaisesta eteenpäin.
| |
| | |
24.01.12, 13:24
|
#171 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen minäkin tämän ketjun kampaamon kokeillut ja taatusti olen eri ihminen kuin nämä muut kirjoitelleet. Ihan samanlaisia kokemuksia minullakin, kampaaja myöhässä, hommat venyy ja asiakaspalvelu.. onko se jotain syötävää? Kyselin myös hänen kokemuksestaan kampaajana ja sain aika ympäripyöreitä vastauksia, en ole ihan varma mitä kouluja hän on käynyt vai onko käynyt mitään. Kyselkööt joku tarkemmin, jos kiinnostaa. Minulle riitti yksi kerta.
Voin suositella Espoosta Hiushuoltamoa, Parturikampaamo Hiushuoltamo Oy - Etusivu
Ammattitaitoista porukkaa ja hinnatkin kohtuulliset. Asiakaspalvelukin pelaa ja olen lähtenyt tuolta aina tyytyväisin mielin.
| |
| | |
27.01.12, 09:43
|
#172 (linkki)
| | (Vierailija) | Lumista hyvää talvea! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miettii Otsikon mukainen kysymys. Osaisiko joku jelpata? Ajattelin käydä testaamassa, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia. | Heippa, jos jollakin on jotakin kysyttävää ja ihmeteltävää, suosittelen yhteydenottoa puhelimitse tai sitten kasvotusten. Tarjoan kahvit, minulta saa kysyä mitä vaan, olen avoin ihminen ja tykkään jutella erilaisten ihmisten kanssa. Niin kuin olen aikaisemmin jo täällä kirjoittanut, en tietenkään ole ketään laittanut ulos värit päässä tms. Todella huvittavia höpöhöpö juttuja. Mutta annetaan ihmisten näyttää luonteensa. Tämä on mielenkiintoista. Olen aina ollut kiinnostunut ihmisistä, ihmisten luonteista, psykologiasta.
Olen käynyt yksityisen parturikampaaja koulun Helsingissä, jonka opettaja on ollut alalla kymmeniä vuosia.
Olen erikoissairaanhoitaja, äiti, nainen ja ihminen ja satun olemaan vielä aika hyvä hiusten kimpussa. Olen oppinut nämä työt soveltamalla koulusta opittuja ja sitten omaa linjaani. Sama pätee kaikkeen elämässäni. En varmaankaan ole täydellinen ihminen, enkä hiusyrittäjänäkään, mutta kiva, että asiakkaani tulevat kuitenkin takaisin. Kokonaisuus ratkaisee. Yrittäjä itse, lopputulos, ja hinnat. Tervetuloa taas uudet kivat ihmiset! Koitetaan tsempata ja nauttia elämästä! -Anna
| |
| | |
22.02.12, 14:37
|
#173 (linkki)
| | (Vierailija) | menen kyllä
Annalle menossa, sama mitä muut puhuu..sen verta hyvin on menny viereisessä putiikissa pieleen mun tukan kanssa, että tuskin mikään sen jälkeen enää juuri hätkähdyttää..no ei, odotan innolla uuttaa lookkia..
| |
| | |
22.02.12, 14:57
|
#174 (linkki)
| | (Vierailija) | Kerro Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sussu Annalle menossa, sama mitä muut puhuu..sen verta hyvin on menny viereisessä putiikissa pieleen mun tukan kanssa, että tuskin mikään sen jälkeen enää juuri hätkähdyttää..no ei, odotan innolla uuttaa lookkia.. |
Missä kävit?
| |
| | |
22.02.12, 15:08
|
#175 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jippis Missä kävit? |
Jaa mä kävin fenix kampaamossa ja siellä jokseenkin pilasivat hiukset ja maksoin siitä..
Nyt huomenna menen varikolle ja toivon että saan ennen lomareissuani kivan tukan
| |
| | | | |