| |  | | |
13.08.10, 14:40
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Mistä AA-kokoisia rintsikoita?
Ensinnäkin sorry, että tämä on väärällä palstalla, mutta en jaksa kirjautua tuonne vaatepalstalle. Tällä palstalla on kuitenkin paljon nuoria naisia, joten kysyn asiaa täältä.
Olen katsellut 11-v tyttärelleni rintaliivejä. Kun aikoinaan minulle ostettiin ensimmäisiä liivejä, ne olivat ns. harjoitusrintsikoita. Kävin katselemassa liivejä tavallisista ostoskeskuksemme kaupoista (Seppälä, Lindex, Prisma jne), mutta en löytänyt. Oliko vain huonoa tuuria, että valikoimat ovat lopussa vai mistä löytyy parhaiten nuorelle niitä ensimmäisiä liivejä? En haluaisi välttämättä ostaa heti kaarituellisia liivejä, koska ne painavat herkästi tottumatonta ihoa. Vinkkejä?
| |
| | |
13.08.10, 14:44
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jos kuppikoko on AA ja ikää 11, niin mihin ihmeeseen tarvii rintsikoita?
Kaarituet eivät paina, jos liivit ovat oikeankokoiset. Käykää mieluummin liivikaupassa. Olen nähnyt myös Lindexin alusvaateosastolla kaarituettomia enemmän toppimallisia "rintsikoita", esim. Hello-kitty -kuvioilla.
| |
| | |
13.08.10, 15:14
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
CM:ssä oli sellaisia perusvalkoisia ihan lasten alusasu-osastolla, ei kaaritukia, mutta kuitenkin vähän paksumpi kuin ihan pelkkä toppi. Pienet(kään) tytöt eivät halua että niistä näkyy läpi se mitä niillä halutaan peittää. Itsekin todettu, että valikoimat on aika kehnot monessa liikkeessä.
| |
| | |
13.08.10, 17:34
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
H&M:ltä löytyy joskus AA-kuppisia rintsikoita sekä tavallista pienempiä A-kuppeja. Minullekin normaalikauppojen A-kupit ovat usein liian suuret.
| |
| | |
13.08.10, 18:46
|
#5 (linkki)
| | Killing Whispers
Rekisteröitynyt: 07/2008 Sijainti: In the darkest shadows...
|
Ihan perusmarketeissa ja Anttilassa olen nähnyt myytävän.
Tosin ei tuonikäinen vielä ihan ehkä varsinaisia rintaliivejä tarvitse, vaan paidan alle voi pistää kevyen topin, joka vähän peittää enempi niitä tulevia muotoja :)
| |
| | |
14.08.10, 00:30
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
[viesti moderoitu]
Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 14.08.10 07:11.
| |
| | |
14.08.10, 01:14
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Öh, kyllähän liivejä tarvitsee vaikka olisi vain pienet rinnat. Ikäkysymys taas riippuu yksilöstä.
| |
| | |
14.08.10, 02:08
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja käsittämätöntä [viesti moderoitu] | No täällähän ne koulu- ja työpaikkakiusaajat riehuu. Oliko sulla ihan oikeaa asiaakin?
Viimeinen muokkaaja Plaza-tiimi; 14.08.10 07:12.
| |
| | |
14.08.10, 06:51
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Äityli haluaa pukea tyttökultansa seksikkääksi. Ja kun on rintsikat, voi jotain täytettä sulloa, joten saa pienet kohoumat aikaan rintojen kohdalle.
Meikkejä eikä hiusvärejä passaa unohtaa.
| |
| | |
14.08.10, 10:12
|
#10 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 12/2009
| ^ Ha, ha, ha. Oletpa niin.. kulunut. Voisitko Sohvis oikeasti jättää tämän palstan rauhaan ja oletko huomannut mitä nämä huikean fiksut "johtopäätökset" kertovat sinusta itsestäsi? Melko häiriintynyttä räksytystä.. :(
---
Seppälästä pitäisi löytyä lasten puolelta kaarituettomia, toppimaisia "ensirintsikoita", kuuluvat settiin jossa alushousut mukana :) !
| |
| | |
14.08.10, 10:43
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä kummastelen näitä kommentteja, joissa rintaliivejä tyttärelleen ostavaa äitiä paheksutaan. Itselleni alkoivat rinnat kasvaa 9-vuotiaana. Kun olin 9-10 niin äiti lähti mun kanssa kauppoihin, ekaksi ostettiin sellainen bikinitoppi. 11-vuotiaana mun rinnat oli ns. valmiit ja ostettiin rintaliivikaupoista AA-kuppisia liivejä mulle. Mä olen siis nyt yli 40-vuotias ja yhä AA-A kuppien käyttäjä ;) Yleensä kun menkat alkaa niin rintojen ja pituuden kasvu tyssää siihen, tosin en tiedä miten nykyisin tuo lihominen vaikuttaa asiaan. Itse olin tosi hoikka.
Mutta muistan kuinka minua pienirintaisemmalle tytölle pojat ilkkuivat tunnilla ala-asteella, kun hänellä näkyivät nännit puseron läpi. Seuraavana päivänä eivät enää näkyneet. Eli vaikka ne tissit ei oliskaan niin isot, moni haluaa murkkuna peittää ne nännit. Lisäksi kasvavat rinnat on ihan sairaan kipeät! Hipaisukin sattuu, joten liivit vähän suojaa.
| |
| | |
14.08.10, 11:10
|
#12 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 12/2009
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nimesi Minä kummastelen näitä kommentteja, joissa rintaliivejä tyttärelleen ostavaa äitiä paheksutaan. Itselleni alkoivat rinnat kasvaa 9-vuotiaana. Kun olin 9-10 niin äiti lähti mun kanssa kauppoihin, ekaksi ostettiin sellainen bikinitoppi. 11-vuotiaana mun rinnat oli ns. valmiit ja ostettiin rintaliivikaupoista AA-kuppisia liivejä mulle. Mä olen siis nyt yli 40-vuotias ja yhä AA-A kuppien käyttäjä ;) Yleensä kun menkat alkaa niin rintojen ja pituuden kasvu tyssää siihen, tosin en tiedä miten nykyisin tuo lihominen vaikuttaa asiaan. Itse olin tosi hoikka.
Mutta muistan kuinka minua pienirintaisemmalle tytölle pojat ilkkuivat tunnilla ala-asteella, kun hänellä näkyivät nännit puseron läpi. Seuraavana päivänä eivät enää näkyneet. Eli vaikka ne tissit ei oliskaan niin isot, moni haluaa murkkuna peittää ne nännit. Lisäksi kasvavat rinnat on ihan sairaan kipeät! Hipaisukin sattuu, joten liivit vähän suojaa. | Itse olisin ollut nyt ajateltuna ihan tyytyväinen siihen jos äitini olisi ottanut asiakseen opastaa rintsikka-asioissa, mutta kyllähän sitä tietoa saa itsekin jos on tahtoa :) Vaikka siinä rintamuksessa ei kokoa olisikaan niin kyllähän sitä tiettyä häveliäisyyttä jo esiteineistäkin löytyy kun huomaa että kroppa alkaa muuttumaan ja ei kuulostaa ollenkaan tyhmältä idealta alkaa totuttelemaan toppeihin. Siitähän se rinnan muodostuminen lähtee kun nännipiha nousee koholle ja kyllä ne mielellään peittikin..
Menkkojen alkaessa muuten rintojen kasvu ei suinkaan lopu siihen, silloinhan hormonitoiminta vasta kunnolla onkin käynnissä :) Rinnat voi kasvaa ihan parikymppiseksi asti. Pituuskasvusta muistan yläasteella sanotun, että menkkojen alkamisesta keskimäärin kahdeksan senttiä vielä kasvaisi. Itse kyllä taisin jäädä alle keskiarvon.. Hmph :D
| |
| | |
16.08.10, 09:58
|
#13 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Romycat Vaikka siinä rintamuksessa ei kokoa olisikaan niin kyllähän sitä tiettyä häveliäisyyttä jo esiteineistäkin löytyy kun huomaa että kroppa alkaa muuttumaan ja ei kuulostaa ollenkaan tyhmältä idealta alkaa totuttelemaan toppeihin. Siitähän se rinnan muodostuminen lähtee kun nännipiha nousee koholle ja kyllä ne mielellään peittikin.. | Romycat ymmärsi juuri sen, mitä ajoin alkuperäisessä viestissäni takaa. Tarkoituksenani ei todellakaan ole pukea lastani miksikään pikku-Lolitaksi!!!! Tarkoituksenani on auttaa tytärtäni, jonka mielestä rintojen kasvaminen on jotenkin noloa. Jos vain kaupasta löytyisi sopivia liivejä, niin hän voisi esim. kotioloissa aloittaa harjoittelemaan rintsikoiden käyttöä. Muistan itse omasta murrosiän alusta juuri sen, että kohonneet, turvonneet nännit tuntuivat aroilta ja jopa kipeiltä, joten ensimmäiset liivit olivat helpotus.
Tosiaan 80-luvulla oli myytävänä kaarituettomia ohuita, toppaamattomia rintaliivejä ilman pitsejä tms. koristeita, joten ne olivat huomaamattomat t-paidankin alla. Niiden tarkoituksena ei ollut tukea rintaa, koska tukea ei vielä tarvitse, vaan lähinnä juuri totuttaa tyttöä liiveihin ja myös estää paitaa hiertämästä arkoja rintoja. Tällaisia en ole vielä löytänyt (ilmeisesti ei ole sellaisille kysyntää), mutta etsintä jatkuu. Kiitos asiallisille vastaajille!
| |
| | |
17.08.10, 08:49
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Lindexiltä löytyy myös pieniä kokja rintstikoissa - on sekä harjoitusliivejä että pienikuppisia liivejä. Kannattaa myös sieltä käydä katsomassa, sillä valikoimaa löytyy etenkin nuorelle sopivissa malleissa.
| |
| | |
17.08.10, 08:56
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
Seppälässä oli ainakin alessa nuorten tyttöjen kesäliivejä. Ostin itsellenikin vaikka vanhempi ämmä olenkin, mutta nämä eivät ainakaan purista eikä näissä ole kaaritukia, mutta voi pitää t-paidan alla :) a-kuppi olen, b-kuppi menkkojen aikaan...
| |
| | |
19.08.10, 23:00
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja miemie Seppälässä oli ainakin alessa nuorten tyttöjen kesäliivejä. Ostin itsellenikin vaikka vanhempi ämmä olenkin, mutta nämä eivät ainakaan purista eikä näissä ole kaaritukia, mutta voi pitää t-paidan alla :) a-kuppi olen, b-kuppi menkkojen aikaan... |
Minä olen käyttänyt burlesquen hengessä niitäö lindeksin pieninkuppisia tissiliivejä vaikka ei minulla rintoja olekkaan. Tuntee itsensä naiseksi ja saa tukea, ettei rinnat vallan valahda. Kyllä kannattaa ostaa liivit ehdottomasti, saa peitettyä nänninsä, ellei muuta tarvetta ole.
| |
| | |
20.08.10, 17:30
|
#17 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja lmao Minä olen käyttänyt burlesquen hengessä niitäö lindeksin pieninkuppisia tissiliivejä vaikka ei minulla rintoja olekkaan. Tuntee itsensä naiseksi ja saa tukea, ettei rinnat vallan valahda. Kyllä kannattaa ostaa liivit ehdottomasti, saa peitettyä nänninsä, ellei muuta tarvetta ole. |
Tuota.. miksi? Miksi mun pitäisi peittää nännini? Vaikka mun tisut on pienet, ne on kuitenkin kauniin muotoiset ja pystyt sekä terhakkaat. Nännitkin on nätit kuin ruusunnuput. Miksi pitäisin puristavia liivejä, sen sijaan että vedän tiukan topin ja annan miesten(kin) nauttia näkymistä? Toki joskus voi iltaa piristämään hankkia asusteita, mutta Lindexin tavis-tissiliivit ei ihan mätsää mun ajatukseen seksikkäistä iltahepeneistä ;)
| |
| | |
20.08.10, 20:03
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
^ minä ainakaan en juuri halua niitä vieraita miehiä nauttimaan nänneistäni ja toljottamaan.
| |
| | |
23.08.10, 01:35
|
#19 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ja a ^ minä ainakaan en juuri halua niitä vieraita miehiä nauttimaan nänneistäni ja toljottamaan. |
Nautitteko te vieraiden miesten nänneistä?
| |
| | |
25.06.11, 21:11
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | No.. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kisu Nautitteko te vieraiden miesten nänneistä? | ei tietenkään
| |
| | |
26.06.11, 04:34
|
#21 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja AA and proud of it Tuota.. miksi? Miksi mun pitäisi peittää nännini? Vaikka mun tisut on pienet, ne on kuitenkin kauniin muotoiset ja pystyt sekä terhakkaat. Nännitkin on nätit kuin ruusunnuput. Miksi pitäisin puristavia liivejä, sen sijaan että vedän tiukan topin ja annan miesten(kin) nauttia näkymistä? Toki joskus voi iltaa piristämään hankkia asusteita, mutta Lindexin tavis-tissiliivit ei ihan mätsää mun ajatukseen seksikkäistä iltahepeneistä ;) |
Älä lauta luule liikoja itsestäsi. Tuskin kukaan mies noin olemattomien tissien katselemisesta nauttii. Nuohan on pelkät nännit vaan ja sellaisethan heillä on itselläänkin.
| |
| | |
26.06.11, 05:18
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja AA and proud of it Tuota.. miksi? Miksi mun pitäisi peittää nännini? Vaikka mun tisut on pienet, ne on kuitenkin kauniin muotoiset ja pystyt sekä terhakkaat. Nännitkin on nätit kuin ruusunnuput. Miksi pitäisin puristavia liivejä, sen sijaan että vedän tiukan topin ja annan miesten(kin) nauttia näkymistä? Toki joskus voi iltaa piristämään hankkia asusteita, mutta Lindexin tavis-tissiliivit ei ihan mätsää mun ajatukseen seksikkäistä iltahepeneistä ;) |
Olen aina ihmetellyt tätä naisryhmää, jolle elinehto on tissien näyttely yleisillä paikoilla miehille. Itse ainakin haluan, että mies kiinnostuu minusta eikä tisseistäni. Mutta makunsa kullakin.
| |
| | |
26.06.11, 12:01
|
#23 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja älä naurata Älä lauta luule liikoja itsestäsi. Tuskin kukaan mies noin olemattomien tissien katselemisesta nauttii. Nuohan on pelkät nännit vaan ja sellaisethan heillä on itselläänkin. | Äläpäs vähättele. Miestäkin on moneksi ja yhtä monta makua kuin miestä. Jos tytöllä on oikea asenne, niin mitä väliä tissien koolla. Minä ainakin katselen mielelläni, jos toinen haluu näytellä, olkoon kuppikoko mikä tahansa.
| |
| | |
02.02.12, 22:38
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | oikeessa!! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nimesi Minä kummastelen näitä kommentteja, joissa rintaliivejä tyttärelleen ostavaa äitiä paheksutaan. Itselleni alkoivat rinnat kasvaa 9-vuotiaana. Kun olin 9-10 niin äiti lähti mun kanssa kauppoihin, ekaksi ostettiin sellainen bikinitoppi. 11-vuotiaana mun rinnat oli ns. valmiit ja ostettiin rintaliivikaupoista AA-kuppisia liivejä mulle. Mä olen siis nyt yli 40-vuotias ja yhä AA-A kuppien käyttäjä ;) Yleensä kun menkat alkaa niin rintojen ja pituuden kasvu tyssää siihen, tosin en tiedä miten nykyisin tuo lihominen vaikuttaa asiaan. Itse olin tosi hoikka.
Mutta muistan kuinka minua pienirintaisemmalle tytölle pojat ilkkuivat tunnilla ala-asteella, kun hänellä näkyivät nännit puseron läpi. Seuraavana päivänä eivät enää näkyneet. Eli vaikka ne tissit ei oliskaan niin isot, moni haluaa murkkuna peittää ne nännit. Lisäksi kasvavat rinnat on ihan sairaan kipeät! Hipaisukin sattuu, joten liivit vähän suojaa. |
Oon nyt 12 -v mul on rinnat kasvuvaiheessa ja mun kaverilla ei oo ees alkanu kasvaa nii jos se vahingossa joskus lyö mua rintaan niin se sattuu ihan sikana mut se ei vaa tajuu sitä ku ei oo viel samas vaihees. Kerran meinasin ruveta melkei itkee ku sattu nii paljo ku se vahingos huitas mua taas rintaan toivoisin et senki rinnat alkas kasvaa nii tietäs kui paljon se sattu. Ja muuten mäki etsiskelin sellasii AA-kokosia rintsikoita mut en oo töytäny viel sopivia!!:(
| |
| | |
02.02.12, 23:52
|
#25 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja MMMies Äläpäs vähättele. Miestäkin on moneksi ja yhtä monta makua kuin miestä. Jos tytöllä on oikea asenne, niin mitä väliä tissien koolla. Minä ainakin katselen mielelläni, jos toinen haluu näytellä, olkoon kuppikoko mikä tahansa. |
Lienet pedofiili, jos tissittömät tyttöset kiinnostaa...
| |
| | | | |