Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.08.10, 23:26   #1 (linkki)
kokemuksia näistä?
(Vierailija)

Onko Bare Minerals parempi kuin Everyday Minerals?

Olen käyttänyt Everyday Mineralsia yli vuoden ja olen ollut ihan tyytyväinen. Sekoitan yleensä puolet semi mattea ja original glota. Ihoni on rasvoittuva kesällä ja pintakuiva talvella. Olen 37v.

Lily Lolo jää hieman rakeisen näköiseksi ihollani, ja Meow Cosmetics on liian kuivattava ja kalkkimainen.

Kysymys kuuluu: Millaisia ovat Bare Minerals meikkivoidepuuterit?
Onko verrattavissa johonkin ylläoleviin? Muuttuvatko sävyt iholla päivän mittaan vai pysyvätkö samana?
  Vastaa viestiin

17.08.10, 09:06   #2 (linkki)
layla
(Vierailija)

Mulla on ollut käytössä Lily Lolo ja Bare Minerals.

LL jätti kasvot jotenkin jauhoisen näköisiksi ja aiheutti usein pientä kutinaa/ pistelyä. Bare Minerals on iholla huomattavasti luonnollisemman näköinen ja kuulaampi, ja tuntuukin hyvältä eli ei miltään. :)

Noista kahdesta Bare Minerals on ehdottomasti omasta mielestäni parempi. Ihon kuntokin on parantunut huomattavasti sen käytön aikana. Ainut miinus siitä, että iho näyttää välillä liiankin hohtavalta, oikeastaan kiiltävältä..

Olen miettinyt kanssa tuon Everyday Mineralsin kokeilemista. Mikä voisi olla sopiva koostumus minulle? Mulla on sekaiho ja kaipaan meikkivoiteelta jonkun verran peittäyyttäkin. Onko semimatte huomattavasti vähemmän hohtava kuin Bare Minerals? Entä se intensive, matta vai ei?
  Vastaa viestiin
17.08.10, 22:32   #3 (linkki)
EM:n koostumus muuttunut?
(Vierailija)

Ostin ison kasan EverydayMineralsin näytteitä puolitoista vuotta sitten, eli niistä on riittänyt pitkään ja riittää vielä jonkin aikaa, mutta olin kuulevinani tai lukevinani jostain että niiden koostumus olisi jotenkin muuttunut ja huonontunut jossain vaiheessa sen jälkeen, tietääkö kukaan tästä?
  Vastaa viestiin
18.08.10, 10:05   #4 (linkki)
...
(Vierailija)

Kaikista kokeilemistani mineraalimeikki-merkeistä Everyday Minerals on ollut ehdottomasti paras ja EM:n koostumuksista Semi Matte sekä Original Glo. Nämä ovat helpoiten levittyviä, ohuita sekä luonnollisesti kuultavia.

Itse en ainakaan ole huomannut mitään muutosta koostumuksessa, tilasin juuri keväällä yhden uuden purkin ja ainakin omasta mielestäni oli samaa tavaraa kuin aiemminkin.
  Vastaa viestiin
19.08.10, 12:42   #5 (linkki)
EM vs. BM???
(Vierailija)

Mitä eroa Everyday Mineralsilla ja Bare Mineralsilla on käytössä ja koostumuksessa?
Kumpi kuulaampi, kumpi kuivempi, kumpi levittyy paremmin, kumpi peittää paremmin, kumpi pysyy paremmin, kumpi pitää alkuperäisen värisävynsä pidempään?
  Vastaa viestiin
19.08.10, 20:27   #6 (linkki)
Ei ehkä
(Vierailija)

liity aiheeseen mutta onko kellään kokemusta bare mineralsin muista meikkituotteista, esim. huulipunat- ja kiillot kiinnostais. Onko yhtään kummosempia ku perus markettikama?
  Vastaa viestiin
22.08.10, 00:50   #7 (linkki)
Hessu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja EM:n koostumus muuttunut? Näytä viesti
Ostin ison kasan EverydayMineralsin näytteitä puolitoista vuotta sitten, eli niistä on riittänyt pitkään ja riittää vielä jonkin aikaa, mutta olin kuulevinani tai lukevinani jostain että niiden koostumus olisi jotenkin muuttunut ja huonontunut jossain vaiheessa sen jälkeen, tietääkö kukaan tästä?
Niihin on alettu lisäämään Lauroyl Lysine-nimistä ainetta (en tiedä nimeä suomeksi, mutta kyseessä on aminohappo), jonka turvallisuudesta on kai jonkinlaista kiistaa. Aiemmin tätä ainetta ei kai EDM:n tuotteissa ole ollut ja siksi asiasta on noussut kohu?
Itse olin tilaamassa EDM:ltä meikkipohjaa, mutta sitten kuulin tästä asiasta ja päätin tilata toiselta sarjalta, jonka tuotteet eivät tätä ainetta sisällä. Harmittaa kyllä, kun nuo EDM:n olisivat halvimmat ja mattaversio etenkin kiinnostaisi. :/
  Vastaa viestiin
22.08.10, 00:54   #8 (linkki)
Lisätäänkö kaikkiin?
(Vierailija)

Onko tuota ainetta siis lisätty EM'n jokaiseen koostumukseen? (matte, semi-matte, original glo, intense)?
  Vastaa viestiin
23.08.10, 18:50   #9 (linkki)
Lynda
(Vierailija)

Kyllä BareMinerals Matte on tosi hyvä, eikä kiillä. Eikä muuta ruskettunutta ihoa harmaaksi kuten jotkut tuotteet.
  Vastaa viestiin
30.08.10, 21:49   #10 (linkki)
everyday
(Vierailija)

Kyllä mä pidän eniten Everydaymineralsista. Se tuntuu parhaalta, peittää parhaiten ja on isossa purkissa ja riittoisaa. Nuo kaksi muutakin on ihan ok. Sitten on tullut kokeiltua myös tosi edullista e.l.f:iä, mutta en oikein pitänyt sen mineraalimeikkipuuterista. Tää on tietty makuasia. On niillä kuitenkin muita ihan kelpo tuotteita ja tosi edullisia.
  Vastaa viestiin
31.08.10, 11:26   #11 (linkki)
phk

Rekisteröitynyt: 11/2006
Elegant minerals

Onko teistä kukaan kokeillut Elegant mineralsia?
  Vastaa viestiin
01.09.10, 13:46   #12 (linkki)
Rouva Kajaali
(Vierailija)

Käytän myös BareMineralsia ja olen ollut tyytyväinen lopputulokseen. Mutta minua ahdistaa että on pohja ja kiinnityspuuteri erikseen. Kun käytin Youngbloodia siinä ei ollut kun yksi tuote mitä sudittiin kasvoille, mutta en pitänyt Youngbloodin koostumuksesta.

Onko kellään kokemusta Emani Mineralsin vastaavista tuotteista?
  Vastaa viestiin
01.09.10, 14:07   #13 (linkki)
phk

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Kajaali Näytä viesti
Käytän myös BareMineralsia ja olen ollut tyytyväinen lopputulokseen. Mutta minua ahdistaa että on pohja ja kiinnityspuuteri erikseen. Kun käytin Youngbloodia siinä ei ollut kun yksi tuote mitä sudittiin kasvoille, mutta en pitänyt Youngbloodin koostumuksesta.

Minäkin käytän Bare Mineralsia, enkä ole käyttänyt kiinnityspuuteria koskaan. Ihoni on normaali, nenän ympäriltä tuppaa rasvoittumaan pikkuisen päivän mittaan, mutta rasvan painelen paperipuuterilla pois.

Olen tuon BM:n lopputulokseen tosi tyytyväinen. Olen kokeillut myös Lily Loloa,mutta sen koostumuksesta en pitänyt.

Tilasin muuten näytepakkauksen tuosta Elegant Mineralsista, sittenpähän näen itse tuloksen.
  Vastaa viestiin
03.09.10, 10:22   #14 (linkki)
Kaikki kokemukseni:
(Vierailija)

Minä: nainen 35v, jolla tyypillinen sekaiho eli kesällä hieman rasvaisempi ja talvella pintakuivempi. Satunnaisia finnejä ja mustapäitä, joitakin ilmejuonteita muttei ryppyjä.

Alkuperäinen ongelma: mikään meikkivoide tai meikkivoidepuuteri (Chanel, MAC, Kanebo, Nars, Shiseido, Chantecaille, Estee Lauder) ei yleensä ole pysynyt raikkaana koko päivää, vaan lähtee liikkumaan tai muuttaa hieman väriä. Kasvojen yleisilmeestä tuli näillä mielestäni tunkkaisen näköinen. Siksi siirryin mineraalimeikkeihin.

KOKEILUT:

Everyday Minerals: antaa tasaisimman ja parhaiten pysyvän lopputuloksen, sekä peittää pahimmat virheet kuten satunnaiset finnit. Sekoitan kaikkia ostamiani näytteitä sekaisin eli lopputuloksessa on original glota, semi mattea ja mattea. Suosikkini.

Lily Lolo: ei peitä tarpeeksi hyvin lopulta kun levitetty kasvoille, mutta silti tuntuu paksulta ja kakkumaiselta monin paikoin. Pistelee joskus kasvoilla, en tajua mistä voisi johtua, joku lisäaine? Muuttaa sävyä aavistuksen verran päivän aikana.

Meow Cosmetics: sävy pysyy samana koko päivän, mutta kuivahko koostumus vaikea saada levittymään hyvin. Ei kovin hyvä peittyvyys, mutta loistava irtopuuterina tavallisen meikkivoiteen päällä (käytin loppuun sekä normimeikkivoiteen että Meowin näytteet tällä tapaa ja hyvältä näytti!)

MAC Mineralize: ala-arvoinen kökkööntyvä tuote, ei muuta lisättävää. Ei taida edes olla ns. aito mineraalimeikki.
  Vastaa viestiin
03.09.10, 10:24   #15 (linkki)
Kaikki kokemukseni:
(Vierailija)

Eli lähetinpä äskeisen viestin taas liian nopeasti...

Piti kysyä että miten teillä muilla normaali/sekaihoisilla, onko samankaltaisia kokemuksia noista mitä mainitsin? Olisin itsekin kiinnostunut kokeilemaan vielä muutamaa merkkiä ja ehkä yhtenä vaihtoehtona juuri tuota Bare Mineralsia. En tosin tiennyt että siinä meikkipohjapuuteroinnissa on kaksi vaihetta.
  Vastaa viestiin
04.09.10, 23:42   #16 (linkki)
Rouva Kajaali
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja phk Näytä viesti
Minäkin käytän Bare Mineralsia, enkä ole käyttänyt kiinnityspuuteria koskaan.
Kokeilin myös pelkkää pohjaa, mutta se ei kestänyt läheskään yhtä hyvin kuin kiinnityspuuterin kanssa.
  Vastaa viestiin
05.09.10, 09:35   #17 (linkki)
phk

Lainaus:
Kokeilin myös pelkkää pohjaa, mutta se ei kestänyt läheskään yhtä hyvin kuin kiinnityspuuterin kanssa.
Tilasin kyllä tuota kiinnityspuuteria samalla kuin pohjaakin, mutta jostain syystä sitä ei ole tullut käytettyä. Pari kertaa olen sutaissut sitä nenän ympärille. Täytyypä alkaa käyttää sitäkin säännöllisesti, jos meikki kestää sitten vielä paremmin koko päivän.
  Vastaa viestiin
06.09.10, 14:33   #18 (linkki)
butterfly
(Vierailija)

Lainaus:
Käytän itse Emini Mineralsin mineraalimeikkipuuteria. Minulla on herkkä iho ja tästä ei ainakaan ole tullut mitään ongelmia. Meikkipuuteri on riittoisa, minulla ollut käytössä jo 4kk ja vielä kestää ainakin kk. Tämä ei tarvitse mitään kiinnityspuuteria. Saa peittävän ja luonnollisemman lopputuloksen.
  Vastaa viestiin
06.09.10, 17:44   #19 (linkki)
Huijausta?
(Vierailija)

Miksi aidolle MINERAALIMEIKILLE pitäisi vielä tarvita erikseen joku kiinnityspuuteri, koska se on itsessään jo puuterimainen tuote?
  Vastaa viestiin
07.09.10, 13:23   #20 (linkki)
Rouva Kajaali
(Vierailija)

Tilasin nyt kokeeksi Emani Mineralsin näytekokoisen mineraalimeikkipuuterin. Mielenkiinnolla odotan millaiseksi se osoittautuu.
  Vastaa viestiin
09.09.10, 12:07   #21 (linkki)
kiinnityspuuteri??
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Huijausta? Näytä viesti
Miksi aidolle MINERAALIMEIKILLE pitäisi vielä tarvita erikseen joku kiinnityspuuteri, koska se on itsessään jo puuterimainen tuote?
samaa ihmettelen minäkin.....
  Vastaa viestiin
09.09.10, 20:14   #22 (linkki)
phk

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja phk Näytä viesti
Tilasin kyllä tuota kiinnityspuuteria samalla kuin pohjaakin, mutta jostain syystä sitä ei ole tullut käytettyä. Pari kertaa olen sutaissut sitä nenän ympärille. Täytyypä alkaa käyttää sitäkin säännöllisesti, jos meikki kestää sitten vielä paremmin koko päivän.
Olen nyt sitten muutamana päivänä käyttänyt puuteriakin varsinaisen pohjan päällä. Mitään eroa en kestävyydessä ole huomannut, ihan samalla lailla kestävät molemmat versiot eikä puuteri estä kiiltoakaan.

Sain tiistaina tilaamani Elegant mineralsin näytteet ja parina päivänä olen niitä testaillut. Ihan ok tuntuu meikkipohja olevan, mutta olisiko Bare Mineralsilla tulos kuitenkin kuulakkaampi, koska se ei ole niin mattaa. Toisaalta alkaa nenän ympäriltä kiiltä nopeammin. Parempi tuo Elegant kuitenkin on kuin Lily Lolo. Jatkanpa testailua.
  Vastaa viestiin
27.01.11, 16:39   #23 (linkki)
Carmine
(Vierailija)

Ei ole

Vastaten alkuperäiseen kysymykseen, mun mielestä Everyday Minerals on paljon parempi.

Siitäkin kuitenkin vähän valikoivasti pidin, Intensive ja Matte oli kaikkein parhaimmat koostumukset, se Semimatte jätti ihon jotenkin reikäisen näköiseksi, levittyi epätasaisesti ja kestävyys oli huonompi. Se myös pölisee inhasti levittäessä. Mulla ei sitä kiinnityjauhetta ollutkaan kun tilasin vaan sen sample kit:in sävyssä Light. Oli muuten liian keltaisia sävyjä pinkahavalle eloveenalle, kannattaa harkita ehkä ennemmin sitä Fair kit:iä jos aikoo kokeilla noita. Noista vaan kahta sävyä sopi käyttää ihmisten ilmoilla, Fair Mediumia ja joku Butterscotch Beige tms. Näytteiden toimitus kesti muuten 3 viikkoa ja maksoi 3,56 euroa.

Bare Mineralsia käytin muutaman kuukauden kesällä, se ei kestänyt mun rasvoittuvalla iholla ollenkaan vaikka käytin Mineral veil -kiinnitysjauhetta. Mulla tuli myös paljon epäpuhtauksia silloin, bismuth oxycloride saattaa aiheuttaa niitä ja sitähän BM käyttää kyllä. Käytin sävyä Fairly Light joka oli suht ok, vähän ehkä liian keltainen varsinkin kun se tummentui päivän mittaan kun rasva puski läpi. Peittävyys oli kans vähän niin ja näin, mun mielestä EM peittää paremmin.

Lily Loloa käytin parin näytteen verran, Blondie oli ihan harmaa sävy mun iholla, Barely Buff vähän parempi, mutta hiukan väritön sekin, In the Buff olisi saattanut olla paras, pitää vielä kokeilla sekin. LL piti ihon parhaiten kiillottomana, mutta siitä jäi ehkä vähän kalkkimainen pinta, sävyn pitäisi olla just oikea eikä melkein ettei noin kävisi. Mun mielestä niiden kiinnitysjauhe se missä on vähän väriä on aivan mahtava, se jättää ihan erilaisen pinnan iholle kun jos käyttäisi pelkkää mineraalipohjaa. En tiedä oliko peittävyys ihan sama kuin EM:llä, mutta ainakin parempi kuin BM.

Että tälläiset testailut:)
  Vastaa viestiin
27.01.11, 23:40   #24 (linkki)
Törkeä rahti
(Vierailija)

Onpa Everyday Mineralsin rahtikulut nousseet; 35 dollaria pienestä näytepaketista!
  Vastaa viestiin
28.01.11, 07:21   #25 (linkki)
Mademoiselle
(Vierailija)

Sain tutultani hippusen Everyday Mineralsia kokeiltavaksi, tuntui ihan ok:lta. Olen vain huono nettitilaaja, joten mikä hintaluokka on Bare Mineralseilla Kicksissä?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku