Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
01.01.12, 22:36   #101 (linkki)
Epäonnistunut
(Vierailija)

Dermalive

Olen myös saanut huonon kokemuksen ketjussa mainitulta lääkäriltä joka nyt työskentelee cityklinikalla.
noin 15 v sitten hän ruiskutti huuliini dermalive täyteainetta joka heti sden jälkeen poistettiin vaarallisen a markkinoilta. tuloksena noin 5 korjausleikkausta kun ainetta joka kovettui ja rupesi vaeltamaan huulista muualle kasvoihin....ja olen aika hirviön näköinen . Meitä on monia muitakin saman aineen uhreja. Otan kyllä tästä täyden vasruun itse, suostuinhan laittaamaan ainetta joka ei kuulu ihmiskehoon, kukaan siihen ei minua pakottanut.
Nyt olen viisaampi, mutta kasvot ovat mennyttä ja huulet ovat aivan runneltu.
  Vastaa viestiin
02.01.12, 09:19   #102 (linkki)
Ihmettelen
(Vierailija)

ihmettelen

Eli jos saat lääkkeestä sivuvaikutuksen josta ei kukaan aikaisemmin ededs tiennyt se on siis lääkärin hoitovirhe????????? Tai jos saat vaikkapa jostain mausteesta allergisen reaktion sekin johtuu myyjästä joka sulle sen myi eikä mistään muusta???!!! Sen lisäksi jos se myyjä olisi vaikkapa Siwassa töissä, se olisi Siwan ketjun vika, mutta yhtä hyvin se voisi olla K-market tai S-market??? Ihmiset ovat näköjään niiin yksinkertaisia ja jollain tavoin sokeita totuudelle!!!! On niin helppo näköjään yhdistää huonot kokemukset tiettyihin henkilöihin vaikka totuus on ihan muualla!
  Vastaa viestiin
07.01.12, 01:09   #103 (linkki)
Susette
(Vierailija)

väärin

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen Näytä viesti
Eli jos saat lääkkeestä sivuvaikutuksen josta ei kukaan aikaisemmin ededs tiennyt se on siis lääkärin hoitovirhe????????? Tai jos saat vaikkapa jostain mausteesta allergisen reaktion sekin johtuu myyjästä joka sulle sen myi eikä mistään muusta???!!! Sen lisäksi jos se myyjä olisi vaikkapa Siwassa töissä, se olisi Siwan ketjun vika, mutta yhtä hyvin se voisi olla K-market tai S-market??? Ihmiset ovat näköjään niiin yksinkertaisia ja jollain tavoin sokeita totuudelle!!!! On niin helppo näköjään yhdistää huonot kokemukset tiettyihin henkilöihin vaikka totuus on ihan muualla!

Kaupan allalla kokemuksella voin kertoa sellaista--jos asiakas valita ostetun tuoten huono laatua..se tuote ensiks poistetaan myynista..ja jos se oli jotain pahempi--asia tutkitaan---ja asian yritettan korjatta--pitä tietä, mitä myy.....toisin tä Juvederm ketju..ja City-klinikan suhtautuminen asian..törkeää....sellaista ei saa olla ....
  Vastaa viestiin
07.01.12, 20:36   #104 (linkki)
Another
(Vierailija)

Logiikka ei toimi

Lainaus:
Yllä mainitun esimerkin logiikka ei toimi edes alkeellisella tasolla.. Ruoka-aineissa valmistajalla on vastuu ilmoittaa pakkauksessa valmistusaineet ja muilta osin noudattaa elintarvikkeiden valmistukseen liittyvää lainsäädäntöä. Kuluttajan vastuulla on itselleen sopivan elintarvikkeen valinta.

Terveydenhoitoalan palveluissa lääkärin lakisääteinen vastuu on ilmoittaa potilaalle/asiakkaalle mahdolliset haittavaikutukset ja muu potilaan/asiakkaan päätöksenteon kannalta olennainen tieto. Toisin sanoen, potilaalla on oikeus päättää, mitä riskejä ottaa tai jättää ottamatta.

Täyteaineiden kohdalla niitä on lääkärien toimesta 'myyty' turvallisina ja vaikutuksen informoitu olevan tilapäistä. Toisin sanoen näissä tilanteissa laki potilaan oikeuksista ei toteudu. Potilaille/asiakkaille on annettu 'tuoteinformaatio', josta on puuttunut haittavaikutukset. Lääkärit ovat myös suositelleet täyteaineita turvallisina potilaille, joille täyteainepistos saattaa aineen sisällön vuoksi olla tappava ja joista täyteaineen valmistaja ilmoittaa, että näille potilasryhmille täyteaineita ei ole tehty käytettäväksi.

Siinä mielessä esimerkki osuu asian ytimeen, että täyteaineiden kohdalla kuluttaja ei saa tietoonsa esimerkiksi elintarvikkeissa olevaa valmistusaineselostetta, vaan on lääkärin suullisesti antaman tiedon varassa. Suomessa on siis lääkäreitä, joiden mielestä potilaalla ei ole oikeutta päättää, ottaako riskin kuolla vai ei?
  Vastaa viestiin
07.01.12, 23:11   #105 (linkki)
Another
(Vierailija)

Lainaus:
Totuus on jossain muualla - missä? Pystytkö tarkentamaan?
  Vastaa viestiin
11.01.12, 14:58   #106 (linkki)
Viera
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Another Näytä viesti
Totuus on jossain muualla - missä? Pystytkö tarkentamaan?
Joo pystyn.
Sinun mukaan:Terveydenhoitoalan palveluissa lääkärin lakisääteinen vastuu on ilmoittaa potilaalle/asiakkaalle mahdolliset haittavaikutukset ja muu potilaan/asiakkaan päätöksenteon kannalta olennainen tieto. Toisin sanoen, potilaalla on oikeus päättää, mitä riskejä ottaa tai jättää ottamatta.

MUTTA:

Jos silloin kun näitä hoitoja oli annettu (noin 10 vuotta sitten)
ei ollut kenelläkään tietoa näistä haittavaiikutuksista ja aineella on ollut CE merkit + tutkimustietoa ym.. ym.. että on turvallinen ym.. onko edelleen siis mielestäsi lääkärin hoitovirhe kun epätietoisena itse riskeistä antoi ainetta potilaille? Onko siis tämä HUONON LÄÄKÄRIN MERKKI VAI esim. CE-hyväksynnän antaneen päättävän elimen VIRHE ja VASTUU???

Tämän aineen käyttö oli lopetettu heti näiden ongelmien tulon jälkeen, mutta tämän aineen kohdalla sen haittavaikutukset voivat tulla esiin jopa useiden vuosien kuluttua!!!!
  Vastaa viestiin
11.01.12, 18:11   #107 (linkki)
Nother
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viera Näytä viesti
Joo pystyn.
ei ollut kenelläkään tietoa näistä haittavaiikutuksista ja aineella on ollut CE merkit + tutkimustietoa ym.. ym.. että on turvallinen ym.. onko edelleen siis mielestäsi lääkärin hoitovirhe kun epätietoisena itse riskeistä antoi ainetta potilaille? Onko siis tämä HUONON LÄÄKÄRIN MERKKI VAI esim. CE-hyväksynnän antaneen päättävän elimen VIRHE ja VASTUU???

Tämän aineen käyttö oli lopetettu heti näiden ongelmien tulon jälkeen, mutta tämän aineen kohdalla sen haittavaikutukset voivat tulla esiin jopa useiden vuosien kuluttua!!!!

Minustakin vastuussa ovat voittoja kaksin käsin kahmivat lääketehtaat. Pitäisi vaatia pitempiä tutkimus- ja seurantajaksoja ennen kuin aineita päästetään markkinoille.
Myös ihmettelen kuluttajia, jotka eivät ota mitään itse selvää ennen kuin teetättävät vaikka mitä uunituoreita toimenpiteitä vailla mitään kriittistä tarkastelua. Mutta tietysti on kyllä ihan oikein pitää kuluttajia aivottomina pässeinä koska moni on, eli vastuun pitää olla aineiden tuottajilla ja niillä viranomaisilla jotka heppoisten tutkimusten jälkeen päästävät ne markkinoille.
  Vastaa viestiin
13.01.12, 19:00   #108 (linkki)
Mietintää
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Epäonnistunut Näytä viesti
Olen myös saanut huonon kokemuksen ketjussa mainitulta lääkäriltä joka nyt työskentelee cityklinikalla.
noin 15 v sitten hän ruiskutti huuliini dermalive täyteainetta joka heti sden jälkeen poistettiin vaarallisen a markkinoilta. tuloksena noin 5 korjausleikkausta kun ainetta joka kovettui ja rupesi vaeltamaan huulista muualle kasvoihin....ja olen aika hirviön näköinen . Meitä on monia muitakin saman aineen uhreja. Otan kyllä tästä täyden vasruun itse, suostuinhan laittaamaan ainetta joka ei kuulu ihmiskehoon, kukaan siihen ei minua pakottanut.
Ikävä kuulla tällaisesta. Mietin vain, että voitko kuitenkaan olla ihan hirviön näköinen. Huuliin tuskin on kovin suurta määrää voitu laittaa mitään ainetta. Ehkä näet itsesi pahemman näköisenä kuin olet. Muut varmasti pitävät sinua ihan viehättävänä.

City-Klinikkaa kyllä kannattaa varoa. Minulle riitti yksi kerta huonoa palvelua.
  Vastaa viestiin
14.01.12, 15:25   #109 (linkki)
Another
(Vierailija)

CE-merkintä ei tarkoita turvallisuutta lääketieteellisestä näkökulmasta

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viera Näytä viesti
Joo pystyn.
Sinun mukaan:Terveydenhoitoalan palveluissa lääkärin lakisääteinen vastuu on ilmoittaa potilaalle/asiakkaalle mahdolliset haittavaikutukset ja muu potilaan/asiakkaan päätöksenteon kannalta olennainen tieto. Toisin sanoen, potilaalla on oikeus päättää, mitä riskejä ottaa tai jättää ottamatta.

MUTTA:

Kuten otsikko kertoo, CE-merkintä ei tarkoita turvallisuutta lääketieteellisestä näkökulmasta. Jos lääkäri tai klinikka vetoaa CE-merkintään turvallisuuden takeena lääketieteellisestä näkökulmasta, on syytä epäillä jälleen kerran ammattitaidottomuutta ja ihmiskokeiden tekemistä asiakkailla.

Tässä lainaus kuluttajaviraston sivuilta:
"Mitä CE-merkintä tuotteessa tarkoittaa?
CE-merkintä on valmistajan vakuutus viranomaisille, maahantuojille ja myyjille siitä, että tuote täyttää sitä koskevat Euroopan union oleelliset turvallisuusvaatimukset. Merkintä näkyy mm. leikkikaluissa, koneissa, sähkölaitteissa, henkilösuojaimissa, rakennustuotteissa, kaasulaitteissa ja telepäätelaitteissa.
CE-merkintä ei ole yleinen turvallisuusmerkki eikä kaiken kattava turvallisuuden tai laadun tae kuluttajalle. Direktiivit eivät välttämättä kata tuotteen kaikkia ominaisuuksia esimerkiksi käyttöominaisuuksia vaan ainoastaan tietyn osan kuten kestävyys ja syttyvyys."
Lähde: Usein kysyttyä - Kuluttajavirasto
  Vastaa viestiin
15.01.12, 11:02   #110 (linkki)
Susette
(Vierailija)

:/

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Epäonnistunut Näytä viesti

älä syytä ittelis....jos aine on poistettu markinoilta, sinun on saatava korvauksia...pysyvästä kosmetisesta haitasta...mitä potilasvähinko siihen sanoi...ja laki hä on jo muutanut 15 vuoden aikana...
missä olit käynyt korjus leikauksissa, tiedän eräs proff., hän onnistuisesti korjs näiden erillaisen aineen jälkiä..jos mun juvederm vielä syksyn saaka ei poistuu, menen siihen tietusti..
  Vastaa viestiin
18.01.12, 21:16   #111 (linkki)
coelha
(Vierailija)

omia kokemuksia

Olen käynyt City-klinikalla smartlipo toimenpiteessä 3 eri kertaa. Ensin vatsa, sitten selkä ja lopuksi sisäreidet ja kaksoisleuka. Erittäin tasainen lopputulos kaikissa hoitokohdissa ja esim selkään en tarvinnut velaa jälkihoitona kuin 2 kertaa.
Palvelu on ollut joka kerta erittäin asiallista ja hyvää.
Lääkäri todella miellyttävä ja tehokas.
Asiakaspalvelussa minut otettu vastaan joka kerta tosi hienosti.
En voi sanoa mitään negatiivista ko paikasta tai henkilökunnasta.
Lopputulos nyt minusta itsestä kiinni. miten hoidan itseäni ja millaiset ovat ruokailutottumukseni, jotta tulokset pysyvät.
Olen suositellut paikkaa tuttavilleni ja teen niin jatkossakin.
  Vastaa viestiin
18.01.12, 21:16   #112 (linkki)
coelha
(Vierailija)

omia kokemuksia

Olen käynyt City-klinikalla smartlipo toimenpiteessä 3 eri kertaa. Ensin vatsa, sitten selkä ja lopuksi sisäreidet ja kaksoisleuka. Erittäin tasainen lopputulos kaikissa hoitokohdissa ja esim selkään en tarvinnut velaa jälkihoitona kuin 2 kertaa.
Lopputulos nyt minusta itsestä kiinni. miten hoidan itseäni ja millaiset ovat ruokailutottumukseni, jotta tulokset pysyvät.
  Vastaa viestiin
20.01.12, 08:36   #113 (linkki)
Susette
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja coelha Näytä viesti

Virheistä oppi! se on jo positiivista! ja se , että läääkäri( jos se on sama- P.S) on miellyttävä persona olen sama mielta, ensimmäinen vaikutus minulla ki oli samaa..
Jos nille vanhalle epäonnistunneille tapauksille tekis jotain...
  Vastaa viestiin
20.01.12, 19:02   #114 (linkki)
Another
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja coelha Näytä viesti
Miksiköhän tämä ei vaikuta oikean asiakkaan kirjoittamalta tekstiltä...?

Aiemmissa teksteissä kerrottu klinikan ja lääkärin toiminta ei ole lainsäädännön mukaista, potilaalla ei ole ollut oikeutta päättää mitä riskejä kasvojensa suhteen ottaa, eikä klinikka tähän päivään mennessä ole ottanut mitään vastuuta virheistään.

Oli kyseessä mikä tahansa toimenpide, valitsisin ennemmin klinikan/lääkärin, joka on ammattitaitoinen, noudattaa lainsäädännössä määriteltyjä potilaan oikeuksia ja kykenee kantamaan vastuuta tekemistään virheistä. Tässä keskustelussa on informoitu joistakin niistä tahoista, jotka antavat väärää informaatiota potilaalle toimenpiteestä, eivät noudata potilaan oikeuksia sekä kanna vastuuta toimintansa seurauksista. Omalla kohdallani klinikka ja lääkäri olivat eri tahot.

Jokaisella on toki myös oikeus mennä minkä tahansa epäammattimaisesti toimivan tunarin käsittelyyn, jos se tuntuu itselle parhaalta vaihtoehdolta.
  Vastaa viestiin
21.01.12, 22:29   #115 (linkki)
Hannavee
(Vierailija)

Kiitos!

Kiitos kaikille omien kokemuksien jättäneulle. Olen etsinyt paikkaa mihin mennä pariin leikkaukseen ja nyt tiedän minkä paikan kierrän kaukaa!
  Vastaa viestiin
22.01.12, 14:22   #116 (linkki)
Tyytyväinen
(Vierailija)

Onnistunut smartlipo

No huh huh. Onneksi en sattunut lukemaan näitä kokemuksia Cityklinikasta ennen smartlipo-toimenpidettäni, joka tehtiin kaksoisleukaan helmikuussa 2011. Toimenpide onnistui kaikin puolin hienosti. Sain ystävällistä ja asiallista palvelua ja ohjeistuksen käydä LPG-hoidossa 1-2 krt. Niin myös tein ja leukani on parantunut täysin ja näyttää hyvältä.

En ole henkilökuntaa eikä minulla ole muitakaan kytköksiä ko. paikkaan, jonne menin Citydeal-tarjouksen innoittamana.
  Vastaa viestiin
24.01.12, 17:09   #117 (linkki)
Onnellinen asiakas
(Vierailija)

Ihmettelen kaikkia näitä kommentteja

Kaksi eri toimenpidettä Cityklinikalla olen ottanut ja molemmista vain ja ainoastaan positiivista sanottavaa. Ihmettelen kaikkia näitä negatiivisia kommentteja. Onneksi en lukenut näitä viestejä aikaisemmin vaan menin rohkeasti katsomaan paikanpäälle! Onneksi en ole sentään ainoa täällä kenen mielestä Cityklinikka on onnistunut upeasti: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muo...-hyva-palaute/
  Vastaa viestiin
06.02.12, 13:27   #118 (linkki)
V2
(Vierailija)

City-klinikka

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen asiakas Näytä viesti
Kaksi eri toimenpidettä Cityklinikalla olen ottanut ja molemmista vain ja ainoastaan positiivista sanottavaa. Ihmettelen kaikkia näitä negatiivisia kommentteja. Onneksi en lukenut näitä viestejä aikaisemmin vaan menin rohkeasti katsomaan paikanpäälle! Onneksi en ole sentään ainoa täällä kenen mielestä Cityklinikka on onnistunut upeasti: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muo...-hyva-palaute/

Olen teetänyt rintojen pienennyksen City-klinikalla Tallinnassapari vuotta sitten. Rintani olivat kokoa 80G-I. Ikääkin on jo liki kuusikymmentä. Leikkaus onnistui oikein hyvin ja sain liian rasvan ja veltostuneen ihokudoksen lähdettyä itselleni takaisin sellaiset rinnat kuin minulla oli 16-vuotiaana, koko nyt 80C. Siinä samalla parantui sitten koko decolte-alue. Voi pitää aivan rauhassa avokaulaisia vaatteita, rintavako ei näytä rypistyneeltä. Olen siis todella tyytyväinen leikkaukseen, harmittaa vain, etten mennyt aiemmin.

Ainoa asia, josta minullekin jäi vähän huono maku, oli asiakaspalvelu. Minulle tuli haavatulehdus ja oli tosi vaikeaa saada antibiootit siihen ja samalla suhtauduttiin vähän ynseästi, ikään kuin peläten, että tuosta tulee valittaja. No, ei tullut vaan aion tänä keväänä käydä leikkauttamassa maha-alueen. Kasvojani en kyllä uskalla keikkauttaa missään. Kyllä minusta ne tulokset, mitä tv:ssä näkee, ovat aivan hirveitä. En voi sanoa Hannele Lauriakaan kauniiksi.
  Vastaa viestiin
11.02.12, 11:10   #119 (linkki)
Turhautunut
(Vierailija)

Botox!

Minäkin kävin City-klinikalla ja olisin halunnut Restylinea,koska siitä aiemmin hyvä kokemus. Lääkäri ei suostunut laittamaan sitä,vaan halusi laittaa Botoxia. Botoksilla ei pienet juonteet hävinneet ja soitin klinikalle,jonne sainkin uuden ajan. Samainen lääkäri laittoi veloituksetta uudestaan Botoxia,josta ei taaskaan mitään hyötyä. Hän teki ilmaiskäynnistä turhan suuren numeron ja sanoi,että iho vanhenee,eikä hoidot tehoa aina niin hyvin. Käsittääkseni juuri ihon vanhenemisen vuoksi ryppyhoitoja tehdäänkin. Lisäksi juonteeni olivat hyvin pieniä,vasta alkamassa olevia ryppyjä. Menin muualle laitattamaan Restylinea ja olen tulokseen tyytyväinen. Harmittaa vain hukkaan heitetyt rahat.
  Vastaa viestiin
19.02.12, 11:24   #120 (linkki)
Lääketieteen lisensiaatti
(Vierailija)

Tiedätkös mitä koulutukseen kuuluu?

Vai pelkkä yleislääkäri "vaan".

Tiedätkös mitä se käytännössä tarkoittaa?

Vaikeita pääsykokeita (n 10 % pääsee sisään tiedekuntaan), 6 vuoden lääket lis opintoja ja 2 vuoden perusterveydenhuollon lisäkoulutusta ja tässä tapauksessa vielä laajaa koulutusta esteettistestä lääketieteestä, joka EI ole Suomessa oma erikoisalansa. Sen takia ei voida kutsua ko. lääkäriä esteettisen lääketieteen erikoislääkäriksi, vaikka käytännössä niitä ovatkin.

Kyseessä on siis yliopistotasoinen lisensiaattikoulutus ensin, sitten 2 v pakollista kaikille, missä on yleismedisiinaa ja sairaalatyötä ja rankkoja päivystyksiä eri erikoisaloilla. Tämän jälkeen esteettisen lääket. mahd monet koulutusohjelmat päälle.

Katso vaan CV luetteloa niin sieltä löytyy osaamisensa jos ovat sen sinne ilmoittaneet. Kaikkihan ei sitä tee.

T. Medisiinaa vuodesta 1992, erikoislääkäri, Helsinki

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna Näytä viesti
Kuulin alan ammattilaiselta että [moderoitu] on pelkkä yleislääkäri. Älkää menkö, pilasi myös minun kasvot !! Siellä on halpaa mutta laatukin sen mukaista. Pitäisi sulkea koko firma !!
  Vastaa viestiin
20.02.12, 18:31   #121 (linkki)
Another
(Vierailija)

Tarkoittaa käytännössä, että lääkärillä ei ole plastiikkakirurgin pätevyyttä, puhumattakaan tohtorin tutkinnosta, mikä useammalta suomalaiselta alan toimijalta löytyy.

Selvennetttynä: yleislääkäri on akateemiselta koulutukseltaan ihan 'peruslekuri' - sama koulutus kuin vaikkapa niillä sedillä ja tädeillä, jotka hoitavat flunssapotilaita terveyskeskuksissa.

Menisitkö operoiduttamaan naamaasi terveyskeskuslääkärille?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lääketieteen lisensiaatti Näytä viesti
Vai pelkkä yleislääkäri "vaan".

Tiedätkös mitä se käytännössä tarkoittaa?

Vaikeita pääsykokeita (n 10 % pääsee sisään tiedekuntaan), 6 vuoden lääket lis opintoja ja 2 vuoden perusterveydenhuollon lisäkoulutusta ja tässä tapauksessa vielä laajaa koulutusta esteettistestä lääketieteestä, joka EI ole Suomessa oma erikoisalansa. Sen takia ei voida kutsua ko. lääkäriä esteettisen lääketieteen erikoislääkäriksi, vaikka käytännössä niitä ovatkin.

Kyseessä on siis yliopistotasoinen lisensiaattikoulutus ensin, sitten 2 v pakollista kaikille, missä on yleismedisiinaa ja sairaalatyötä ja rankkoja päivystyksiä eri erikoisaloilla. Tämän jälkeen esteettisen lääket. mahd monet koulutusohjelmat päälle.

Katso vaan CV luetteloa niin sieltä löytyy osaamisensa jos ovat sen sinne ilmoittaneet. Kaikkihan ei sitä tee.

T. Medisiinaa vuodesta 1992, erikoislääkäri, Helsinki
  Vastaa viestiin
21.02.12, 22:46   #122 (linkki)
coelha
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Another Näytä viesti
Miksiköhän tämä ei vaikuta oikean asiakkaan kirjoittamalta tekstiltä...?

Aiemmissa teksteissä kerrottu klinikan ja lääkärin toiminta ei ole lainsäädännön mukaista, potilaalla ei ole ollut oikeutta päättää mitä riskejä kasvojensa suhteen ottaa, eikä klinikka tähän päivään mennessä ole ottanut mitään vastuuta virheistään.

Oli kyseessä mikä tahansa toimenpide, valitsisin ennemmin klinikan/lääkärin, joka on ammattitaitoinen, noudattaa lainsäädännössä määriteltyjä potilaan oikeuksia ja kykenee kantamaan vastuuta tekemistään virheistä. Tässä keskustelussa on informoitu joistakin niistä tahoista, jotka antavat väärää informaatiota potilaalle toimenpiteestä, eivät noudata potilaan oikeuksia sekä kanna vastuuta toimintansa seurauksista. Omalla kohdallani klinikka ja lääkäri olivat eri tahot.

Jokaisella on toki myös oikeus mennä minkä tahansa epäammattimaisesti toimivan tunarin käsittelyyn, jos se tuntuu itselle parhaalta vaihtoehdolta.

-ihan ihka oikea asiakas minä olen.
Ja vieläkin tyytyväinen tuloksiin.. ensimmäisestä operaatiosta nyt yli vuosi.
Toinen asia, josta haluan mainita on laserilla tapahtuva luomien poisto. Minulta otettiin syksyllä samalla kertaa 55 luomea mahasta pois. ja tulos todella vakuuttava. vain muutama pieni arpi jäi..ei muuta.
  Vastaa viestiin
07.03.12, 07:24   #123 (linkki)
Toinenkin potilaskertomus
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyytyväinen Näytä viesti
No huh huh. Onneksi en sattunut lukemaan näitä kokemuksia Cityklinikasta ennen smartlipo-toimenpidettäni, joka tehtiin kaksoisleukaan helmikuussa 2011. Toimenpide onnistui kaikin puolin hienosti. Sain ystävällistä ja asiallista palvelua ja ohjeistuksen käydä LPG-hoidossa 1-2 krt. Niin myös tein ja leukani on parantunut täysin ja näyttää hyvältä.

En ole henkilökuntaa eikä minulla ole muitakaan kytköksiä ko. paikkaan, jonne menin Citydeal-tarjouksen innoittamana.

Kävin samassa toimenpitessä viimeviikolla, enkä ole oikein tyytyväinen klinikan toimiin. Konsultaatio kesti n. 3 min ja hoitaja kertoi hyvin suppeasti toimenpiteestä ja jälkihoidosta (siitä sain kopion). Mielestäni hoitaja oli ihan ystävällinen mutta vastaanoton henkilökunta tuntui keksittyvän muuhun kuin asiakkaisiin. Lääkäri ole persoonana mukava.

Itse toimepide meni kai hyvin. En tiedä kun en ole ennen sellaisessa ollut. Tunsin kipua putkien laitossa mutta se kuulemma kuului asiaan. Toimenpiteen jälkeen sain kaulatuen ja minut passitettiin kassalle. Olin ollut sen verran jännityynyt toimenpiteessä, että menin maksamaan ja suoraan kotiin. Kotona vielä kerratessani jälkihoito-ohjeita mainittiin tikeistä ja niiden poistamisesta. En tiedä onko minulle laitettu tikkejä vai ei. Siitä minulle ei mainittu. Jotkut teipit leuan alla kyllä on. Mistään LPG-hoidosta minulle ei mainittu sanaakaan. Ainoa mitä lääkäri mainitsi oli, että kesälomien jälkeen jälkitarkastukseen. Mielestäni leuan alaosa ei ole symmetrinen (toisella puolella "pussi"), mutta paranemisprosessi kestää lukemani mukaan n. 3 kk. Toivottavasti siitä tulee hyvännäköinen.

Vähän jäi minulle liukuhihnatoiminnan ja rahastuksen tuntu. Sen tiedän, etten enää ikinä menee vastaavaan toimintoon.
  Vastaa viestiin
13.03.12, 12:26   #124 (linkki)
ahdista
(Vierailija)

voisiko kukan kuvitella, mikä elämä on epäonnistunut kauneushoidon jälkeen, ....ahdistua. depressio..elävä kuolut.....
  Vastaa viestiin
18.03.12, 21:06   #125 (linkki)
bambina 111
(Vierailija)

botuliiniklinikka

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja botox -kokemus Näytä viesti
Kävin otattamassa botoxia Helsingin Cityklinikalla (entinen Botuliiniklinikka). Ei ollut aikaisempia kokemuksia, joten kyselin paljon ja lääkäri kertoilikin laajasti asiasta. Hän vaikutti oikein miellyttävältä ja osasi myös myydä palvelujaan. Päädyin sitten kuitenkin pelkkään botoxiin. Kun olin aikani kotona odotellut vaikutuksia, soitin klinikalle ja kerroin, että toivottua vaikutusta ei näkynyt. Sain uuden ajan, jolloin lääkäri totesi saman heti minuun katsoessani. Hän laittoi botoxia samaan paikkaan. Lisäpiikitys kuului hintaan, joten maksua ei toisesta kerrasta mennyt.

Odoteltuani taas aikani vaikutusta, ei vieläkään tapahtunut mitään. Soitin jälleen klinikalle ja kerroin tilanteen. Tällä kertaa vastaanotto oli todella nihkeä. Lääkäriä en saanut mitenkään puhelimeen. Pyysin soittoaikaa, mutta sellaistakaan ei järjestynyt. Virkailija selitti, että joka tapauksessa joutuisin maksamaan kolmannesta piikistä. Sanoin, että kyse ei ollut ensisijaisesti rahasta, vaan siitä että mitään vaikutusta ei näkynyt, kuten siinä vaiheessa olisi jo pitänyt. Virkailija sanoi, että seuraavan piikin voisi ottaa vasta kuukausien kuluttua, jolloin tietenkään ei olisi voinut myöskään nähdä, oliko toinen annos vaikuttanut. Lopulta kyllästyin keskustelemaan hänen kanssaan ja päätin olla menemättä enää koko paikkaan. Mielestäni tuonkaltainen palvelu on liian intiimiä, jotta samanaikaisesti pystyisi luottamaan lääkäriin ja keskustelemaan jostain kuluttajansuojaan liittyvistä asioista.

Johtuipa mistä tahansa, että botox ei tehonnut, niin palvelu oli siis kehnoa ja ynseää. Tuntui kuin minua olisi epäilty jostain, aivan kuin olisin yrittänyt saada uutta ilmaista palvelua. Minusta heidän olisi ainakin pitänyt selittää, mistä mahdollisesti johtui, että vaikutus ei kahdenkaan kerran jälkeen ollut sellainen kuin lääkäri oli kuvaillut. Ehkä klinikalla ajateltiin, että en kuitenkaan toisi tarpeeksi rahaa heille, joten minusta ei ollut niin väliä. Toivottavasti muut ovat saaneet parempaa palvelua. Itse en voi Cityklinikkaa suositella. Ja tietysti ilman botoxia ja botullinihoitojakin pärjää.

I was at Botuliini kliinikka once doing Restyline filler - at reception there was a very rude lady. Doctor was all right, he put me the filler in the forehead wrinkle (I believe in Finland it is called Sibelius wrinkle?)and it has been 4 years - still no traces of that wrinkle. If they kicked out that ugly and rude receptionist I would go there again - now I need to have filler under eyes.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku