| |  | | |
21.01.11, 13:07
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | City Deal
Itselläni seuraava kokemus,ostin tuolta lahjakortin kosmetologille,nimeä en halua laittaa,kun tilasin aikaa niin hoitolassa ilmoitettii,että City Dealin lahjakorttihoidot tehdään muitten aikojen oheessa ja ovat ajaltaan lyhyempiä kuin muut normaalihintaiset.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?
| |
| | |
21.01.11, 14:26
|
#2 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006 Sijainti: Helsinki
|
Lue alempaa juttu Vip Beauty Salon.
CityDeal-tarjousten kanssa kannattaa olla varovainen.
| |
| | |
04.03.11, 21:25
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | City Deal tarjous
Ostin lahjakortin, jolla sai hiusten leikkuun, värin, kampauksen ja ripsien värjäyksen. Tulos oli hyvä, mutta käsittelyyn meni aikaa 3,5 t. Koko sen ajan yrittäjä valitti, että he ovat joutuneet tekemään ilmaisia töitä kolme kuukautta näiden CityDeal-tarjousten takia. Kortteja oli myyty lähes 500 kpl ja resurssit töiden tekoon olivat rajalliset. Aikataulut pettivät pahasti ja kuulosti siltä, että se oli asiakkaiden syy. Yrittäjä kohteli asiakkaita erittäin tylysti tyyliin "halvalla halusitte" ja nyt saatte odottaa.
Samalla hän kertoi, että lähti mukaan kampanjaan saadakseen tunnettuutta uudelle yritykselleen. Vaikka hänen työnsä tulos oli erittäin hyvä, en usko meneväni liikkeeseen toista kertaa. Onko muilla kokemuksia? En myöskään usko, että tarjouksen vertailuhinta 155 € piti paikkaansa. Kävin myös jalkahoidossa samanlaisella lahjakortilla ja molemmista paikoista sain uuden tarjouksen vastaavasta työstä lähes samaan tarjoushintaan. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Perkeletto Itselläni seuraava kokemus,ostin tuolta lahjakortin kosmetologille,nimeä en halua laittaa,kun tilasin aikaa niin hoitolassa ilmoitettii,että City Dealin lahjakorttihoidot tehdään muitten aikojen oheessa ja ovat ajaltaan lyhyempiä kuin muut normaalihintaiset.
Onko muilla vastaavia kokemuksia? | | |
| | |
05.03.11, 02:58
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Eihän kenenkään yrittäjän tarvitse väkisin mennä citydealiin mukaan, jos ei huvita tehdä niitä hoitoja. Jos ovat menneet, sitten tekevät kunnolla, jos aikovat ao. kampanjan avulla houkutella uusia asiakkaita.
Käsittämätöntä valittelua yrittäjältä.
| |
| | |
05.03.11, 09:44
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | citydeal Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hille2 Eihän kenenkään yrittäjän tarvitse väkisin mennä citydealiin mukaan, jos ei huvita tehdä niitä hoitoja. Jos ovat menneet, sitten tekevät kunnolla, jos aikovat ao. kampanjan avulla houkutella uusia asiakkaita.
Käsittämätöntä valittelua yrittäjältä. | Totta, mainostahan se on. Ostin tyttärelle hiustenleikkuun ystävänpäivälahjaksi, ja oli kuulemma elämyksellinen leikkuu, päähieronta ja mukava pesutuoli. Kesto 1h 45min. Aikoo mennä uudelleen samaan paikkaan normihinnalla.
| |
| | |
06.03.11, 19:53
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ostin city dealista tunnin kasvohoidon Sothy's salonkiin, maksoin 30 euroa. Hoito oli ihana, sain vielä näytteitä mukaani. Ei tullut tunne, että hoidetaan nopeasti pois alta tämä halpisjuttu.
Taidan mennä samaan salonkiin jatkossakin.
Huono kokemus city dealin kautta hankitusta siivouksesta minulla on, ei tullut asiakasta minusta sille firmalle.
| |
| | |
07.03.11, 22:28
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Hyvä luoja, älä käytä CityDealiasi!
Värjäsin ja leikkasin hiukset Vip Beauty Salonissa. Brasialainen Fabio värjäsi ohuet hennot blondit hiukseni. Hiuksistani tuli k***n keltaiset. Äijä ei puhu englantia, on todella raju otteissaan esim. pesupaikalla. Hän ei laittanut hiuksiani, vaan lähti paikalta todella nopeasti. Tulin itse takaisin ja laitoin hiukseni itse iltaa varten. Järkyttävämpää kampaajakokemusta saa hakea!! Sain uuden värin toiselle kerralle korvauksena, ja tällä kertaa vaadin kevytvärin. Se laitettiin , mutta nyt olen brunette!! Kevytvärin laitto sujui kuitenkin hyvin ja palvelu oli ystävällistä, väri oli vain väärä. Tuntuu, että puolet hiuksista on lähtenyt pois päästä ja minulla on lähes tyvestään katkenneita hiuksia pää täynnä. Sain 25€ lahjakortin, jonka voi muuten käyttää vain yli 40€ ostoihin, ja peruspalveluista on yliviivattu suurin osa pois (esim. manikyyriin tai hiustenleikkaukseen korttia ei voi käyttää...). En aio käyttää lahjakorttia, sillä en halua astua enää liikkeeseen jalallani.
En ole ikinä ollut näin järkyttynyt mistään palvelusta. En odottanut maailman parasta kampaamoa mutta en huonointakaan. Lisäksi omistaja soitti minulle sunnuntai-iltana klo. 21.20 ja sanoi, että maanantain klo. 8.00 aika ei käykään...!!! Kuka soittaa asiakkaille keskellä yötä!??!!?
| |
| | |
08.03.11, 01:56
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ai se elefantin kaatavan suuhajun omaava on Brasiliasta.
Mulla on tosiaan joku VIp Beauty Salonin lahjakortti, mutta en aio käyttää niitä. Lukekaa syyt toisesta ketjusta otsikolla Vip Beauty Salon.
| |
| | |
08.03.11, 21:16
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Antakaa palautetta City Dealiin, jos ette ole tyytyväisiä, minäkin annoin. Korvasivat heti osan. Ihmettelen kyllä niitä firmoja, eivät ne tuolla tyylillä saa city dealin kautta tutustuvista uusia asiakkaita!
Se kai siinä on tarkoitus?
| |
| | |
15.03.11, 11:52
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä olen ostanut CityDealiltä kasvohoitoihin lahjakortteja ja olen ollut kaikkiin tosi tyytyväinen. Ennen kuin ostin lahjakortit kävin katsomassa yritysten nettisivut ja koska ne näyttivät hyviltä ja luotettavilta niin ostin lahjakortit. Sain kaikissa paikoissa oikein ystävällistä palvelua ja ylimääräistä neuvontaakin!
Yrittäjien on myös mielestäni ihan turha valittaa, että tekevät ilmaiseksi töitä, koska ovat itse kuitenkin lähteneet mukaan juttuun. Kyseessä on kuitenkin yksi keino mainostaa ja markkinoida ja sellaiseen tunnetusti menee rahaa. Jos tuo ei ole yrittäjän mielestä hyvä keino markkinoida niin pitäisikö sitten tyytyä ihan perus lehti-ilmoituksiin ym. Ja käsittääkseni yritys voi määrittää lahjakorteille ostorajan, eli vaikka 50 lahjakorttia, jos ei halua sen enempää laittaa.
| |
| | |
18.03.11, 15:52
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | city deallahjakortti optikolle
Ostin City-deal lahjakortin optikolle. Se sisälsi näöntarkistuksen, kehykset, kotelon ja puhdistusliinan.
Varasin ajanSynsam Kamppiin ja näöntarkastus oli ihan asiallinen, joskin loppuvaiheessa alkoi painostus, että kyllä sun kannattaa jo hankkia moniteholasit (vaikka tarvitsin vain lukulaseja), sekä ehdottomasti valita pinnotetut linssit jne.
Selvisi että 130 euroa olisi ollut minimi, jolla olisi saanut askeettisimmat linssit.
Myyjä yritti kaupata sitkeästi pinnotettuja yli 250 eurolla ja sanoi, että jos en osta, en myöskään saa mukaani kehyksiä, enkä koteloa, vaikka ehdoissa sanottiin, että SINÄ SAAT:kehykset, näöntarkistuksen, kotelon ja puhdistusliinan.
Nyt on ollut paha mieli koko päivän.
Menen huomenna Specksaversille ja ostan lukulasit tai vaikka kahdet 29 euroa kappale.
| |
| | |
19.03.11, 14:48
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minulla on nyt varattuna lahjakortti kasvohoitoon Salon AnnLizziin, Sibeliuksenkadulle. Onko kellään kokemuksia?
| |
| | |
19.03.11, 15:37
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Kiva kommentti
Minä otin tänään Helsingistä taxin ja juttelin taksikuskin kanssa jotain Helsingin ravintoloista.
Me puhuimme yhdestä 70-luvun ravintolasta ja hän huomautti minulle, ettet sinä ollut varmaan syntynytkään vielä silloin, mutta minä sanoin hänelle, että olen syntynyt jo 60-luvulla ! Hän ei meinannut millään uskoa sitä, mutta totta se on, enkä ole käynyt plastiikkakirurgin luona leikattavana, en ainakaan vielä.
| |
| | |
19.03.11, 17:41
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuorena syntynyt Minä otin tänään Helsingistä taxin ja juttelin taksikuskin kanssa jotain Helsingin ravintoloista.
Me puhuimme yhdestä 70-luvun ravintolasta ja hän huomautti minulle, ettet sinä ollut varmaan syntynytkään vielä silloin, mutta minä sanoin hänelle, että olen syntynyt jo 60-luvulla ! Hän ei meinannut millään uskoa sitä, mutta totta se on, enkä ole käynyt plastiikkakirurgin luona leikattavana, en ainakaan vielä. | mikä tuossa oli se city deal-osuus? :O
| |
| | |
13.04.11, 18:51
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | vip beauty henkilökunta Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JK Värjäsin ja leikkasin hiukset Vip Beauty Salonissa. Brasialainen Fabio värjäsi ohuet hennot blondit hiukseni. Hiuksistani tuli k***n keltaiset. Äijä ei puhu englantia, on todella raju otteissaan esim. pesupaikalla. Hän ei laittanut hiuksiani, vaan lähti paikalta todella nopeasti. Tulin itse takaisin ja laitoin hiukseni itse iltaa varten. Järkyttävämpää kampaajakokemusta saa hakea!! Sain uuden värin toiselle kerralle korvauksena, ja tällä kertaa vaadin kevytvärin. Se laitettiin , mutta nyt olen brunette!! Kevytvärin laitto sujui kuitenkin hyvin ja palvelu oli ystävällistä, väri oli vain väärä. Tuntuu, että puolet hiuksista on lähtenyt pois päästä ja minulla on lähes tyvestään katkenneita hiuksia pää täynnä. Sain 25€ lahjakortin, jonka voi muuten käyttää vain yli 40€ ostoihin, ja peruspalveluista on yliviivattu suurin osa pois (esim. manikyyriin tai hiustenleikkaukseen korttia ei voi käyttää...). En aio käyttää lahjakorttia, sillä en halua astua enää liikkeeseen jalallani.
En ole ikinä ollut näin järkyttynyt mistään palvelusta. En odottanut maailman parasta kampaamoa mutta en huonointakaan. Lisäksi omistaja soitti minulle sunnuntai-iltana klo. 21.20 ja sanoi, että maanantain klo. 8.00 aika ei käykään...!!! Kuka soittaa asiakkaille keskellä yötä!??!!? |
Vastaava huono kokemus samasta paikasta, brasilialainen yrittäjä käyttää sekalaista työvoimaa, laatu ei vastaa normia. (mutta brasilialainen työvoima on halpaa...)
| |
| | |
14.04.11, 01:34
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | Elixia
ONko joku ottanut diilin Elixialle tai johonkin muuhun kuntokeskukseen? minkälaista palvelua sielä saa kun ei ns.maksa täyttä hintaa?
| |
| | |
14.04.11, 03:55
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Otin citydealin Studio Elizabeth Chan -kampaamoon, diiliin sisältyi hiustenleikkuu, kulmien muotoilu ja ripsien kestovärjäys. Erinomainen palvelu ja kaikki tehtiin kunnolla, eli mitään hutaisten huonosti tehty -palvelua ei citydealillakaan välttämättä kaikkialla saa. Paikka on myös miellyttävän siisti ja rauhallinen.
| |
| | |
27.04.11, 18:57
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | cd elixia Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Miten on? ONko joku ottanut diilin Elixialle tai johonkin muuhun kuntokeskukseen? minkälaista palvelua sielä saa kun ei ns.maksa täyttä hintaa? | Olen erittäin tyytyväinen Itäkeskuksen Elixiaan! palvelu pelaa ja henkilökunta on erittäin ystävällinen. Ostan myös jatkossa sinne CityDealin...nyt mulla on jo toinen kk-kortti. Ensimmäinen oli 15€/kk nyt 20€/kk.
| |
| | |
03.05.11, 11:08
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | ei tullut lahjakorttia
Ostin City Dealista lahjakortin Tampereelle, leikkaus ja väri yhteensä 40e. Maksoin lahjakortin 21.4 ja vieläkään ei ole lahjakorttia tullut! Olen laittanut City Dealiin viestiä asiasta, mutta mitään vastausta ei ole kuulunut. Pitääköhän tässä tehdä rikosilmoitus?...
| |
| | |
03.05.11, 11:43
|
#20 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ilona Ostin City Dealista lahjakortin Tampereelle, leikkaus ja väri yhteensä 40e. Maksoin lahjakortin 21.4 ja vieläkään ei ole lahjakorttia tullut! Olen laittanut City Dealiin viestiä asiasta, mutta mitään vastausta ei ole kuulunut. Pitääköhän tässä tehdä rikosilmoitus?... | Oletko katsonut sähköpostisi tai kysynyt asiaa suoraan City Dealista? He kyllä vastaavat aika nopeasti ja korjaavat virheensä, vaikka firma töppäisikin. Tämä on mun kokemukseni.
(Lahjakortti siis tulee sähköpostiin.)
| |
| | |
03.05.11, 12:57
|
#21 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja cherie Oletko katsonut sähköpostisi tai kysynyt asiaa suoraan City Dealista? He kyllä vastaavat aika nopeasti ja korjaavat virheensä, vaikka firma töppäisikin. Tämä on mun kokemukseni.
(Lahjakortti siis tulee sähköpostiin.) |
Joo, sähköpostiin sitä lahjakorttia odotankin ja City Dealista asiaa kysyin. Olitko itse yhteydessä sinne spostitse vai soittamalla?
| |
| | |
03.05.11, 20:35
|
#22 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
|
Mulla on kyl joka kerta tullut puolen yön aikoihin se meili jossa on kuponki. Se voi mennä myös roskapostiin, jos et ole laittanut City Dealia luotetuksi sähköpostilähettäjäksi.
| |
| | |
04.05.11, 09:46
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
No niin, johan selvisi. Vastaus oli tosiaan mennyt roskapostiin ja itse lahjakortti oli mennyt toiseen sähkopostiosoitteeseen, jota en juuri käytä. *noloa*
| |
| | |
05.05.11, 09:56
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | Treenipassi
Ostin CityDealin kautta 3 kk treenipassin jumppaan/salille, lahjakortissa luvataan seuraavaa:
Saat 3 kuukauden treenipassin CMS Fontaneen, sisältää kuntosalin ja ryhmäliikuntatuntien vapaan käytön.
Tosiasiassa ostamani kortti on voimassa vain ma-to klo 16-20, ei muina aikoina.
Ei ole mielestäni ihan sitä mitä luvattiin. Lisähinnalla sain toki ostaa avainkortin, jolla pääsee sisään myös muina aikoina, hinta jäi silti edulliseksi mutta mielestäni tuo lahjakortin teksti on hyvinkin harhaanjohtava.
| |
| | |
10.05.11, 14:09
|
#25 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Joponas Ostin CityDealin kautta 3 kk treenipassin jumppaan/salille, lahjakortissa luvataan seuraavaa:
Saat 3 kuukauden treenipassin CMS Fontaneen, sisältää kuntosalin ja ryhmäliikuntatuntien vapaan käytön.
Tosiasiassa ostamani kortti on voimassa vain ma-to klo 16-20, ei muina aikoina.
Ei ole mielestäni ihan sitä mitä luvattiin. Lisähinnalla sain toki ostaa avainkortin, jolla pääsee sisään myös muina aikoina, hinta jäi silti edulliseksi mutta mielestäni tuo lahjakortin teksti on hyvinkin harhaanjohtava. |
Itse yrittäjänä melkein tein Citydeal diilin. Ennen kuin luin pienellä printatut osiot, jossa sanottiin, että sopimus on voimassa 24kk ja se uusitaan ajetaan kerran kuukaudessa. Ensin annetaan reilu 50% alennus ja siitä jäävästä osasta Citydeal ottaa 50%. Eli töitä 75% alennuksella. Se on ok yhden kerran, mutta joka kuukausi sama juttu (josta he eivät tietenkään puhelimessa mitään sanoneet), niin väkisin siinä saa lahjakortin ostaja joiltain yrityksiltä hieman "huonoa" palvelua, koska tosiaan siellä voi olla satoja "ylimääräisiä" lahjakortteja josta yrittäjä ei ole ollut edes tietoinen. Sehän ei todellakaan ole lahjakortin ostajan vika, vaan Citydealin ja yrittäjän. Tarkkana niiden sopimusten kanssa. Niin ja käyttämättömistä lahjakorteista koko summa jää Citydealille, ei yrittäjälle. Sucks ääs.
| |
| | | | |