Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.05.11, 09:44   #26 (linkki)
NK
(Vierailija)

CD ja www.mogo.fi

Itse sain CD:n lahjakortin syntymäpäivälahjaksi siskoltani. Lahjakortti oli 60 € arvoinen ja sillä pystyi ostamaan tuotteita verkkokaupasta nimeltä mogo. Katselin kaupan tarjontaa ja eihän siellä ole myynnissä juuri mitään koska kaikki tuotteet ovat loppu. Päätin sitten tilata poikaystävälleni pari tuotetta koska en löytäny mitään itselleni.

Tein tilauksen 3.5 ja he lupaavat toimitusehdoissaan toimitusajaksi 5-14 arkipäivää. Lueskelin sitten huvin vuoksi että mitä verkkokauppa mogosta on kirjoiteltu ja muutamat ovat jo tehneet rikosilmoituksen kyseisestä puljusta, kun eivät ole saaneet tuotteitaan tai tai rahojaan takaisin.

Leikinpä sitten salapoliisia ja kas kas... Mitäs löysinkään!

a. mogo.fi kuuluu yritykselle nimeltä Fashion Fin Group Oy
b. Fashion Fin Groupin operatiivinen toimitusjohtaja on Risto Juntunen
c. Facebookista kyttäsin että SAMA Risto Juntunen työskentelee City Managerina Grouponilla
d. Groupon omistaa City Dealin

jos lasketaan 1+1+1+1= HELVETISTI MÄTÄÄ TÄS HOMMAS

Nyt olen ihan PA mutta tekisi mieli tilata kauppalehdeltä kaikki tiedot kyseisistä yrityksistä ja uskon, että sieltä varmasti löytyy enemmänki paskaa taustalta.
  Vastaa viestiin
23.05.11, 18:20   #27 (linkki)
Hmmm (eik.)
(Vierailija)

Jahas. Olipa hyvä kun kerroit. CityDeal siis kauppaa omia tavaroitaan.
  Vastaa viestiin
24.05.11, 13:08   #28 (linkki)
NK
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm (eik.) Näytä viesti
Jahas. Olipa hyvä kun kerroit. CityDeal siis kauppaa omia tavaroitaan.

eikä siinäkään mitään jos homma toimis... mutta tavaraa ei tule ja itsekkin maksoin toimituskulut 7.50 € etukäteen.. se meni suoraan fashion fin group oy:lle ja mitä jos joku ei hoksaakkaan pyytää rahojaan takaisin city dealiltä...
  Vastaa viestiin
24.05.11, 13:14   #29 (linkki)
NK
(Vierailija)

Fashion Fin Group Oy = mogo.fi

Kaikille vielä, joilla on ollut ongelmia mogo.fi tilauksien kanssa... Muilta palstoilta kattelin ja kukaan ei ole tainnut hoksata että mikä yritys mogo.fi:n takana on. Monet ihmettelivät kun ei löytynyt
asiakaspalvelun puhelinnumeroa...

Tuossa olis Fashion Fin Groupille = 09-35401100

itse en ole vielä kokeillut soittaa, mutta soitelkaa ainakin te jotka olette odotelleet rahojanne takaisin jo kuukausien ajan!
  Vastaa viestiin
25.05.11, 14:18   #30 (linkki)
lol
(Vierailija)

idioottimaista

Mullakin mogolle 60 €:n lahjakortti. Tilasin 18.5 poikaystävälle kengät ja itselleni topin. Maksoin siis vain postimaksut. Sivuilla lukee tilausseurannassa: Olemme vastaanottaneet tilauksesi ja odotamme suoritustasi.
Mitä h*lvetin suoritusta kun oon jo maksanut postimaksun? Todella ärsyttävää toimintaa. Lähetin sähköpostia ilmoittaakseni että olen maksanut jo maksettavan summan, mutta ei ole vielä kuulunut mitään.....
kohta lähtee soitto citydealille
  Vastaa viestiin

27.05.11, 22:39   #31 (linkki)
Anna-Mari
(Vierailija)

Mogo

Kappas, lähdin googlettamaan tätä Mogo-juttua, kun mulle kävi kans niin, että ostin 60 eur. lahjakortin ko. liikkeeseen. Mitään ei oikeen ollut kaupan, mutta lopulta tilaisin yhden paidan kun ei muutakaan ollut. Maksoin postikulut ja sen jälkeen ei ole mitään kuulunut, ei tavaraa eikä asiakaspalvelu vastaa sähköposteihin.

Eli häh, onko CityDeal omistaja kaikenkusetuksen takana? Saako siis mistään rahoja takaisin?
  Vastaa viestiin
30.05.11, 08:27   #32 (linkki)
NK
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna-Mari Näytä viesti
Kappas, lähdin googlettamaan tätä Mogo-juttua, kun mulle kävi kans niin, että ostin 60 eur. lahjakortin ko. liikkeeseen. Mitään ei oikeen ollut kaupan, mutta lopulta tilaisin yhden paidan kun ei muutakaan ollut. Maksoin postikulut ja sen jälkeen ei ole mitään kuulunut, ei tavaraa eikä asiakaspalvelu vastaa sähköposteihin.

Eli häh, onko CityDeal omistaja kaikenkusetuksen takana? Saako siis mistään rahoja takaisin?

Eli City Deal on ihan laillinen yritys ja nähtävästi on monelle toiminutkin hyvin! Tuo mogo.fi ja city dealin city managerin juntusen toiminta vaan pikkasen hämää... Epäilin että meneeköhän siellä rahaa jostain välistä omaan pussiin ja minkä takia toiminta on vielä käynnissä vaikka kaupasta on tehty ilmoituksia kuluttajansuojavirastoon sekä poliisille!

Laita CD:lle sähköpostia missä toivot rahojasi takaisin tai jos olet saanut sen lahjaksi niin sano asiasta lahjakortin ostajalle!
  Vastaa viestiin
06.06.11, 12:18   #33 (linkki)
Lanttu
(Vierailija)

ota yhteys citydealiin

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lol Näytä viesti
Mullakin mogolle 60 €:n lahjakortti. Tilasin 18.5 poikaystävälle kengät ja itselleni topin. Maksoin siis vain postimaksut. Sivuilla lukee tilausseurannassa: Olemme vastaanottaneet tilauksesi ja odotamme suoritustasi.
Mitä h*lvetin suoritusta kun oon jo maksanut postimaksun? Todella ärsyttävää toimintaa. Lähetin sähköpostia ilmoittaakseni että olen maksanut jo maksettavan summan, mutta ei ole vielä kuulunut mitään.....
kohta lähtee soitto citydealille

Itsellä sama juttu. Sain Citydeallilta Mogon yhteyshenkilön nimen ja puhelin numeron.
Asia on selvittelyssä ja katsotaan mitä tapahtuu. Seuraavaksi yhteys Kulutta neuvontaan (kuluttaja viranomaiseen), jos asia ei etene. Netissä voi tehdä ilmoituksen kuluttajaviranomaiselle ks. toiminnasta. Citydealin kanssa itsellä ei ole ollut ongelmia ja olen ostanut sitä kautta monenlaista.
  Vastaa viestiin
14.06.11, 16:03   #34 (linkki)
pa
(Vierailija)

huijaukselta vaikuttaa..

Itse ostin kaksi lahjakorttia, toisen itselle, toinen puolisolle. Itse sain farkut norm. ajan kuluttua tilauksesta, mutta nyt myöhemmin toukokuun lopussa puoliso tilasi laukun. Tätä ei kuulu, eikä kuittauksiakaan. Sähköposteihin ei vastata. Rupesin selvittämään asiaa ja nyt vaikuttaa siltä, että kaikki Fashion Fin Groupin (eli mogo.fi) puh.nrot on otettu pois käytöstä sekä tämä Risto Juntunenkaan ei tunnu vastaavan puheluihin. Kuluttajaneuvontaa en ole vielä ollut yhteydessä, onko heille tullut valituksia (kiinni jo tältä päivältä). Väittäisin, että mogo.fi:llä/Fashion Fin Groupilla ei ole enää aikomuksiakaan toimia laillisesti. Pian ainut keino saada rahat takaisin on rikosilmoitus.
  Vastaa viestiin
15.06.11, 16:06   #35 (linkki)
citydeal lahjakortit
(Vierailija)

citydeal

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Perkeletto Näytä viesti
Itselläni seuraava kokemus,ostin tuolta lahjakortin kosmetologille,nimeä en halua laittaa,kun tilasin aikaa niin hoitolassa ilmoitettii,että City Dealin lahjakorttihoidot tehdään muitten aikojen oheessa ja ovat ajaltaan lyhyempiä kuin muut normaalihintaiset.
Onko muilla vastaavia kokemuksia?

On vastaava kokemus. Jalkahoito 75 minuuttia, tosiasiallinen kesto oli 25 minuuttia! ! ! ! !
  Vastaa viestiin
15.06.11, 16:08   #36 (linkki)
vierailija
(Vierailija)

citydeal kokemus

Lainaus:
Itselläni seuraava kokemus,ostin tuolta lahjakortin kosmetologille,nimeä en halua laittaa,kun tilasin aikaa niin hoitolassa ilmoitettii,että City Dealin lahjakorttihoidot tehdään muitten aikojen oheessa ja ovat ajaltaan lyhyempiä kuin muut normaalihintaiset.

Ostin jalkahoitolahjakortin 75 minuutin jalkahoitoon. Hoito kesti 25 minuuttia. Se siitä CityDealista!
  Vastaa viestiin
18.06.11, 06:27   #37 (linkki)
Mustahammas
(Vierailija)

Citydeal

Aíka outoa hommaa. Eilen oli päivän diilinä:

Säästä 75% - Kaksi tehokasta ja tarkkaa hampaidenvalkaisukynää vain 55,00€ (arvo 220,00€)

Aikamoista kusetusta sanon minä. Hampaiden valkaisukynä (Karbamiidiperoksidi 35%) 19,90/kpl
Ideapuoti.fi-Verkkokauppa. Hyviä ideoita. eli vielä 7,7 euroa halvempi kuin tämä 75 % säästäminen tässä huippudiilissä.

hoh hoijaa....
  Vastaa viestiin
30.06.11, 11:50   #38 (linkki)
city deal
(Vierailija)

lahjakorttien hankala käyttö

Lainaus:

Myös huonoja kokemuksia City Dealista: lahjakortteja myydään niin paljon ettei yrittäjä pysty ottamaan vastaan asiakkaita. Jono kasvohoitoon tai väripakettiin on jopa puoli vuotta! City Deal määrää sen kuinka paljon lahjakortteja myydään. Ja koska City Deal saa 50% kaikista lahjakorteista, niitä halutaan myydä paljon. Kokemusta hoitolan resursseista ei luonnollisestikaan ole.

Asiaa mutkistaa myös City Dealin hämäräperäinen omistajapohja.

Lopetin City Dealin ja muiden vastaavien lahjakorttien oston. Tarjouksia saa lähes jatkuvasti muutenkin ja ajan saa silloin kun se itselle parhaiten sopii!
  Vastaa viestiin
30.06.11, 11:52   #39 (linkki)
lahjakortit
(Vierailija)

hämäräperäistä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm Näytä viesti
Lue alempaa juttu Vip Beauty Salon.

CityDeal-tarjousten kanssa kannattaa olla varovainen.

Samaa mieltä paitsi jyrkemmin: city deal boikottiin!
  Vastaa viestiin
30.06.11, 11:55   #40 (linkki)
yrittäjä
(Vierailija)

oma ilmoitus lehteen - kaikki tyytyväisiä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pp Näytä viesti
Itse yrittäjänä melkein tein Citydeal diilin. Ennen kuin luin pienellä printatut osiot, jossa sanottiin, että sopimus on voimassa 24kk ja se uusitaan ajetaan kerran kuukaudessa. Ensin annetaan reilu 50% alennus ja siitä jäävästä osasta Citydeal ottaa 50%. Eli töitä 75% alennuksella. Se on ok yhden kerran, mutta joka kuukausi sama juttu (josta he eivät tietenkään puhelimessa mitään sanoneet), niin väkisin siinä saa lahjakortin ostaja joiltain yrityksiltä hieman "huonoa" palvelua, koska tosiaan siellä voi olla satoja "ylimääräisiä" lahjakortteja josta yrittäjä ei ole ollut edes tietoinen. Sehän ei todellakaan ole lahjakortin ostajan vika, vaan Citydealin ja yrittäjän. Tarkkana niiden sopimusten kanssa. Niin ja käyttämättömistä lahjakorteista koko summa jää Citydealille, ei yrittäjälle. Sucks ääs.

Olenkin ihmetellyt miksi yrittäjät menevät mukaan City Dealin tyyppisiin juttuihin. Kun laittaa paikallislehteen pienen ilmoituksen jossa tarjoaa palveluksesta jonkun edu, saa roppakaupalla asiakkaita eikä tarvitse maksaa kuin lehti-ilmoituksen muutaman kympin hinta! Reilua itselle ja asiakkaille!
  Vastaa viestiin

08.07.11, 12:54   #41 (linkki)
iitu10
(Vierailija)

mogo

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja NK Näytä viesti
Kaikille vielä, joilla on ollut ongelmia mogo.fi tilauksien kanssa... Muilta palstoilta kattelin ja kukaan ei ole tainnut hoksata että mikä yritys mogo.fi:n takana on. Monet ihmettelivät kun ei löytynyt
asiakaspalvelun puhelinnumeroa...

Tuossa olis Fashion Fin Groupille = 09-35401100

itse en ole vielä kokeillut soittaa, mutta soitelkaa ainakin te jotka olette odotelleet rahojanne takaisin jo kuukausien ajan!

Yritin just soitella em. numeroon mutta: "numero ei ole käytössä" Ylläri!! Itse olen odotellut tilaustani toista kk:tta ja viestiä viestin perään olen laitellut saamatta vastausta. Silkkaa kusetusta siis!!
  Vastaa viestiin
13.07.11, 23:18   #42 (linkki)
no more CD
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja city deal Näytä viesti
Myös huonoja kokemuksia City Dealista: lahjakortteja myydään niin paljon ettei yrittäjä pysty ottamaan vastaan asiakkaita. Jono kasvohoitoon tai väripakettiin on jopa puoli vuotta! City Deal määrää sen kuinka paljon lahjakortteja myydään. Ja koska City Deal saa 50% kaikista lahjakorteista, niitä halutaan myydä paljon. Kokemusta hoitolan resursseista ei luonnollisestikaan ole.

Asiaa mutkistaa myös City Dealin hämäräperäinen omistajapohja.

Lopetin City Dealin ja muiden vastaavien lahjakorttien oston. Tarjouksia saa lähes jatkuvasti muutenkin ja ajan saa silloin kun se itselle parhaiten sopii!

Yrittäjä itse voi määritellä kuinka monta lahjakorttia myydään, ei City Deal sitä päätä. Ja mikäli asiakas ei saa varattua aikaa lahjakortin voimassaolo aikana, hän saa rahansa takaisin kun on yhteydessä CityDealin asiakapalveluun.

Pieni varoituksen sana yrittäjille:

Yrittäjänä maksat alv:n kaikista lunastetuista lahjakorteista, esim. jos lahjakortteja on lunastettu 1000 e edestä, Citydeal hyvittää siitä sopimuksen mukaan puolet eli 500 e. Alv:n joudut kuitenkin maksamaan tuosta 1000 eurosta. Ja jostain syystä verottaja katsoo Citydealin toiminnan arvonlisäverottomaksi, jolloin et voi edes vähentää alv osuutta. Kun tähän vielä lisää materiaalikustannukset (tarjouksesta riippuen) niin eipä juuri kannata.
  Vastaa viestiin
18.07.11, 09:19   #43 (linkki)
Norppa
(Vierailija)

monta hyvää kokemusta ja yksi paha pettymys

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hille2 Näytä viesti
Eihän kenenkään yrittäjän tarvitse väkisin mennä citydealiin mukaan, jos ei huvita tehdä niitä hoitoja. Jos ovat menneet, sitten tekevät kunnolla, jos aikovat ao. kampanjan avulla houkutella uusia asiakkaita.

Käsittämätöntä valittelua yrittäjältä.

Samaa mieltä; minä olen löytänyt ihanan jalkahoitajan ja hierojan. Tytär vaihtoi ripsi- ja kynsitekijän diilin kautta löytyneeseen. Itse löysin Hepon, mistä olen ostanut paljon ihania kenkiä.

Viime viikolla kävin Helsinkiläisessä kauneushoitolassa, missä palvelu oli kiireistä ja luvatusta luistettiin pahasti. Eli ei saanut meistä uusia asiakkaita. Harmi sinänsä, kun tarvitsen uuden kasvohoitajan, kun nykyinen jäi kesän alussa eläkkeelle.
  Vastaa viestiin
21.07.11, 21:47   #44 (linkki)
seek
(Vierailija)

suututtaa

Ostin ripsienpidennyslahjakortin ja diilissä luki kosmetologin nimi kuka tekee nämä kaikki diilit. No muutama päivä sitten tulikin sähköpostia, että kyseinen kosmetologi ei pystykään tekemään diilejä. Lahjakortti maksoi 50, mutta on diilin mukaan 140e:n arvoinen. Nyt saisi käyttää 140e muihin kauneushoitolan hoitoihin tai pyytää rahat takaisin. Ärsyttää koko juttu niin paljon, että pyysin rahat takaisin, tosin ei ole vielä näkynyt. Mielellään voisinkin käyttää tuon toisiin hoitoihin, mutta tiedä onnistuisiko sitten nekään. Meni kyllä nyt itselleni ainaki citydealin maine. Toivon, että rahat palautuvat pian.
  Vastaa viestiin
25.07.11, 16:31   #45 (linkki)
Turhautunut yrittäjä
(Vierailija)

huijjattu

Näin yrittäjänä olen ainakin huomannut, että mihinkään, mitä myyjät citydealilla sanovat ei kannata uskoa. Citydeal tuntuu ajavan vaan omaa etuaan. Olen itse tehnyt 2 kampanjaa heidän kanssaan, ensimmäinen meni tosi kivasti kun asiakkaita tuotiin kohtuullinen määrä, tässä toisessa kampanjassa pakoitettiin tekemään lahjakortti vuoden mittaiseksi ja ottamaan hurja määrä asiakkaita. Tässä ei kärsi pelkkä yrittäjä vaan myös asiakkaat kun eivät voi lunastaa lahjakorttejaan..
  Vastaa viestiin
25.07.11, 18:06   #46 (linkki)
Merre
(Vierailija)

CityDeal, kv-firman moraali hakusessa

CityDeal ja Groupon (sama firma) ovat maailmallakin aiheuttaneet paljon pahennusta ja kritiikkiä toimintatavoillaan. Jos nyt pysytään Suomessa, niin olen myös kuullut, miten he ovat hyvillä myyntipuheillaan "huijanneet" yksityisyrittäjiä myymään aivan liikaa diilejä, aivan liian edullisesti, ja aivan liian pitkän voimassaoloajan.

Käsitykseni mukaan kyse ei ole myyjissä, vaan johdoltahan nämä vaatimukset tulevat. Euroopassa CityDealia pyöritetään Saksassa. Sinne menee rahat ja sieltä varmaan tulee myös käskyt.

Päivän diili-bisnes on oikein tehtynä hyvinkin hieno keksintö: Kuluttaja saa tuotteita ja palveluja huokeaan hintaan, ja diilin tarjoaja saa lisää potentiaalisia asiakkaita ja riskitöntä markkinointia. Tässä tulee kuitenkin muistaa kohtuus: ei olla ahneita, vaan diilejä myydään rajoitettu määrä ja käyttöaika on rajoitettu. Hyvä yritys taas kohtelee diili-asiakkaitaan aivan yhtä hyvin, kuin muitakin asiakkaita. Vain tällä keinolla asiakkaat palaavat yritykseen uudelleen.

Itse kannattaisin kotimaisia, reilun meiningin bisneksiä. Kiinnostavin uusista tulokkaista on kuulemani mukaan facediili. Huhut kertovat kaikkea hyvää, ilmeisesti toiminta alkaa aivan lähiaikoina. Heidät löytää facebookista: Facediili | Facebook ja netistä Index of /.

Toivottavasti tämä valaisee hieman :)
  Vastaa viestiin
03.08.11, 13:27   #47 (linkki)
minnuli111
(Vierailija)

citydeal

olen ostanut monia lahjakortteja citydealista, valokuvakirjan kahteen kertaan, pariin eri ravintolaan , kosmetologille ja piruettiin.
Olen ollut TODELLA tyytyväinen näihin kaikkiin palveluihin ja tuotteisiin!!!!!
älkää ihmiset valittako turhasta, menepä vaikka ihan ilman citydeal korttia johonkin palveluun niin et taatusti saa sen parempaa/huonompaa palvelua kyllä se on niin siitä asiakaspalvelijasta kiinni koko kokemus!!
  Vastaa viestiin
05.08.11, 15:52   #48 (linkki)
Esa
(Vierailija)

Pyramidin pohjalla se raha lepää :D
  Vastaa viestiin
09.09.11, 12:50   #49 (linkki)
PIUKU
(Vierailija)

Kahdet Bluetooth kuullokkeet

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ilona Näytä viesti
Ostin City Dealista lahjakortin Tampereelle, leikkaus ja väri yhteensä 40e. Maksoin lahjakortin 21.4 ja vieläkään ei ole lahjakorttia tullut! Olen laittanut City Dealiin viestiä asiasta, mutta mitään vastausta ei ole kuulunut. Pitääköhän tässä tehdä rikosilmoitus?...
Ostin viikko sitten lapsilleni joululahjaksi lahjakorttit bluethooth kuulloke parille... 28€ kpl ja
oli kerääntynyt jotain boonuksi tilille 10€ eli maksoin yht.46€ !!! tilauksesta tuli vahvistus ja
Koko summa oli veloitettu tililtäni mutta sain vain yhden lahjakortin
sähköpostiin tuli myös viesyi citydealiltä että oli tapahtunut maksuhäiriö verkkomaksussa ja pahoittelivat sattumaa ja voisin tilata uudestaa kuulokkeet tarjousajan puitteissa!!
Ollen lähettänyt monta viestiä citydealiin enkä ole saanut vastausta eikä rahoja ole palautettu tilille!! Onko kenelläkään neuvoja miten saat rahat takaisin? Enään en uskalla tilata mitään!!!
  Vastaa viestiin
12.09.11, 10:23   #50 (linkki)
Miimu
(Vierailija)

TEHKÄÄ RIKOSILMOITUS!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PIUKU Näytä viesti
Ostin viikko sitten lapsilleni joululahjaksi lahjakorttit bluethooth kuulloke parille... 28€ kpl ja
oli kerääntynyt jotain boonuksi tilille 10€ eli maksoin yht.46€ !!! tilauksesta tuli vahvistus ja
Koko summa oli veloitettu tililtäni mutta sain vain yhden lahjakortin
sähköpostiin tuli myös viesyi citydealiltä että oli tapahtunut maksuhäiriö verkkomaksussa ja pahoittelivat sattumaa ja voisin tilata uudestaa kuulokkeet tarjousajan puitteissa!!
Ollen lähettänyt monta viestiä citydealiin enkä ole saanut vastausta eikä rahoja ole palautettu tilille!! Onko kenelläkään neuvoja miten saat rahat takaisin? Enään en uskalla tilata mitään!!!

Tee rikosilmoitus. Se onnistuu sähköisesti Poliisin verkkosivuilla ja yrityksen tiedot saat sen omilta sivuilta. Itse tein ilmoituksen Mogo.fi -nimisestä huijaripuljusta joka ei toimittanut CityDeal-lahjakortilla tilaamiani tavaroita eikä myöskään hyvittänyt lahjakortin arvoa. Poliisista totesivat, että paras tapa karsia näitä tapauksia on että KAIKKI HUIJATUT TEKEVÄT RIKOSILMOITUKSEN, jolloin asia menee paremmin läpi syyteharkinnasta. Ei siis kannata epäröidä vaan tehdä se ilmoitus, voit saada omat rahasi takaisin ja auttaa myös muita samalla.
  Vastaa viestiin

Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku