Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.02.12, 17:06   #151 (linkki)
essi
(Vierailija)

joooo sama täällä . tilasin kylläkin vasta 3.1.12 mutta kohta on jo se 5 viikkoa kulunut ja ei pidennyksiä näy... e-extensionin sivulla vaan näkyy että tuote on käsittelyssä mutta siitäkin päivityksestä on jo yli kuukaus aikaa , asiasta voisi tehdä rikosilmotuksen porukalla !!
  Vastaa viestiin
09.02.12, 17:48   #152 (linkki)
never again
(Vierailija)

Itselläni myös erittäin huonoja kokemuksia. Diilini on ostettu 1.1.2012 ja diili päättyi 4.1.2012, jonka jälkeen minulle ilmoitettiinkin että diili on toteutunut ja tuotteen toimitusaika piti olla 1-2 viikkoa. Nyt siis kulunut jo 5 viikkoa. Olen laittanut useita viestejä, joista ensimmäiseen vastattiin ja luvattiin että tuote on kyllä pian tulossa.
Seuraaviin viesteihin en olekaan vastausta saanut. Paluuviesti vain ilmoittaa että "asiakaspalvelussamme on ruuhkaa". Tällä toiminnalla en sitä kyllä yhtään ihmettele. Luettuani tätä viestiketjua otin puhelimen kauniiseen käteeni ja soitin heidän numeroonsa. Yllättäen siellä vastattiin melkein heti. Asiakaspalvelija katsoi tiedoistaan, että tilaamani tuotteen toimituslista on laitettu eteenpäin jo 5.1.2012. Tarkisti myös että toimitusosoite ja nimi olivat oikein, mutta ei osannut sanoa mitään siitä, koska tuote toimitetaan.

Viestiketjun alkupäässä oli seuraava kommentti:

"Leikinpä sitten salapoliisia ja kas kas... Mitäs löysinkään!

a. mogo.fi kuuluu yritykselle nimeltä Fashion Fin Group Oy
b. Fashion Fin Groupin operatiivinen toimitusjohtaja on Risto Juntunen
c. Facebookista kyttäsin että SAMA Risto Juntunen työskentelee City Managerina Grouponilla
d. Groupon omistaa City Dealin

jos lasketaan 1+1+1+1= HELVETISTI MÄTÄÄ TÄS HOMMAS"

Tuosta tuli mieleeni, että mahtaako kyseessä olla vielä sama Risto Juntunen joka aikoinaan toimi fonepoint verkkokaupassa. Sielläkin toiminta oli kuuleman mukaan samanlaista. Tuotteet sai tilattua ja maksettua mutta tuotteiden toimitusta ei tapahtunut... mutta se onkin sitten jo eri tarina.
  Vastaa viestiin
09.02.12, 18:00   #153 (linkki)
TanjaKuu
(Vierailija)

"Hei!

Euro1Supply kehittää koko ajan asiakaspalveluaan parempaan suuntaan. Olemme myös kehoittaneet Euro1Supplyn asiakaspalvelua hoitamaan mahdollisimman tehokkaasti nämä marginaaliset "seisovat" tapaukset.

Emme tekisi yhteistyötä yrityksen kanssa ellei meillä olisi myös tuhansittain tyytyväisiä asiakkaita, jotka ovat heidän palveluaan käyttäneet."

"Hei!

Pahoittelemme, että tuotteene ovat edelleen saapumatta.

Lähdemme selvittämään missä vaiheessa toimitukset ovat ja kehoitamme samalla kiirehtimään toimitusten käsittelyissä."

- Citydealin viimeaikaiset kommentit CityDeal Suomi facebook sivulla, koskien hiustenpidennyksiä. Käykää seurailemassa sitäkin ja kirjoitelkaa sinnekin näitä kokemuksia niin saatais nää kaikki ihmisten silmiin, eikä kukaan tilais enää esim. tuolta Euro1Supplystä mitään.

Mulle tosiaan tilaushistorian mukaan lähetetty 31.1, mutta ei oo kyllä vieläkään tullut kotiin asti... Hitto että ketuttaa...
  Vastaa viestiin
09.02.12, 18:07   #154 (linkki)
Jenni
(Vierailija)

Laitoin Citydealille äsken viestiä että haluan rahani takaisin, minusta toimitusaika on ihan kohtuuton.
  Vastaa viestiin
10.02.12, 08:58   #155 (linkki)
Tukaton :(
(Vierailija)

Mulla edelleen preparin for delivery.. Ja kävin myös tsekkaa sen naamakirjan tekstin, blaah eli saa tässä vielä odotella..

Jännittää nyt kovasti saat sä TanjaKuu nyt millon noi karvat. Hongkongista taitaa keskimäärin postitus kestää 12pvä, eli sulla on vielä toivoa et ne ois oikeestikin lähetetty tammikuun lopussa.
  Vastaa viestiin
10.02.12, 09:38   #156 (linkki)
Aha
(Vierailija)

vähän faktaa

Toimituksen viivästyminen etämyynnissä - Kuluttajavirasto

Etämyynnissä tuotteelle luvataan yleensä tietty toimitusaika. Jos kauppias viivästyy sovitusta toimitusajasta, voit yleensä perua kaupan vetoamalla etämyynnin peruutusoikeuteen. Jos tarkkaa toimitusajankohtaa ei ole sovittu, tuote on saatava viimeistään 30 päivän kuluttua tilauksesta.

Jos perut kaupan viivästymisen vuoksi, myyjän on palautettava maksamasi kauppasumma 30 päivän kuluessa peruutusilmoituksestasi. Jos myyjä ei palauta kauppasummaa 30 päivän kuluessa peruutusilmoituksestasi, voit vaatia kauppasumman lisäksi viivästyskorkoa.

Meitä huijattuja näyttää olevan aika paljon, joten varmaan parhainta olisi varmaan valittaa kuluttajavirastoon..
  Vastaa viestiin
10.02.12, 10:54   #157 (linkki)
sama juttu
(Vierailija)

CD ei ota vastuuta

Lähetin reklamaation, jossa vaadin rahani takaisin ja sain vastaukseksi saman kuin näemmä monet muut "olkaa yhteydessä myyjään ja mukavampaa päivän jatkoa". Tsiisus.

Rikosilmoitus vai kuluttajasuojaasiamiehelle ilmoitus? Kuluttajasuojaasiamies taitaa lähettää vaan huomautuksia ja suosituksia, vai miten asia etenee? Summahan nyt ei ole niin iso, että sen kannalta itkettäisi - periaateasia tää on enemmän kuin muuta.
  Vastaa viestiin
10.02.12, 15:01   #158 (linkki)
An
(Vierailija)

Hiusten pidennykset

Sotiin äsken kuluttaja neuvontaan ja sieltä neuvottiin ensin ottamaan yhteyttä Euro1Suplyyn ja vaatimaan hyvitystä viivästymisestä. Samalla kun ottaa sinne yhteyttä pitää antaa asia tiedoksi CityDealille että on yhteydessä tavaran toimittajaan. Mikäli tuotetta ei tule, voi vaatia rahoja takaisin CityDealilta koska lahjakortti ei ole toiminut luvatulla tavalla. Tällöin viestiin tulee laittaa myös että, mikäli rahoja ei palauteta asia viedään kuluttujariitalautakuntaan.
  Vastaa viestiin
10.02.12, 15:02   #159 (linkki)
An
(Vierailija)

Lisäys

Lisäksi sanoivat, että jos kyseessä on paljon ihmisiä joita tämä koskettaa on kyse jo huijauksesta ja sitten asia pitää viedä poliisin käsittelyyn. (Tämä siis sitten jos asia ei muuten ratkea)
  Vastaa viestiin
10.02.12, 15:10   #160 (linkki)
yksi huijattu lisää
(Vierailija)

hiuslisäkkeet odottavat edelleen postitusta

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sama juttu Näytä viesti
Lähetin reklamaation, jossa vaadin rahani takaisin ja sain vastaukseksi saman kuin näemmä monet muut "olkaa yhteydessä myyjään ja mukavampaa päivän jatkoa". Tsiisus.

Rikosilmoitus vai kuluttajasuojaasiamiehelle ilmoitus? Kuluttajasuojaasiamies taitaa lähettää vaan huomautuksia ja suosituksia, vai miten asia etenee? Summahan nyt ei ole niin iso, että sen kannalta itkettäisi - periaateasia tää on enemmän kuin muuta.
Olen odottanut toimitusta marraskuusta. Kun ainoa vastaus sp.viesteihin on täydellinen hiljaisuus, niin onhan selvää että huijauksesta on kyse. Laitoin CD:n kyselyn asiasta ja
jos sieltä nyt ei vastatat tai kunnon selitystä ei tule, olen valmis osallistumaan "joukkokanteeseen" Kyllä CItyDealin pitää ottaa yhteyttä myyjään kun asiakkaille ei vastata, heillehän rahatkin
lähetettiin. Pysytään linjoilla!
  Vastaa viestiin
11.02.12, 00:01   #161 (linkki)
odottelija
(Vierailija)

Blazema

Minä olen ilmoittanut luottokuntaan Blazeman meikkikurssista, joka siis olisi siirtynyt lahjakortin voimassaolon ulkopuolelle. Peruutin kurssin jo viikkoja sitten, mutta rahojani en ole nähnyt, vaikka CD ilmoittikin peruutuksen olevan riittävä. Huomenna aion tehdä kuluttajavirastoon ilmoituksen Blazemasta ja e-extensionista. Harkitsen myös rikosilmoituksen tekemistä.
  Vastaa viestiin
11.02.12, 10:34   #162 (linkki)
aha
(Vierailija)

citydiili

Sain Citydiilistä sähköpostin, jossa epäiltiin etten ole tehnyt tilauksiani ehtojen mukaisesti. Eli olisi siis oma syyni,ettei tilauksia toimiteta. No, sattumoisin olen tehnyt tilaukseni lahjakortin voimassaolo aikana.. Tympäsee kyllä nyt aivan älyttömästi koko Citydiili, boikottiin kaikki diilit ja rahat takaisin..
  Vastaa viestiin
11.02.12, 10:37   #163 (linkki)
aha
(Vierailija)

euro1suply

Mutta mitä jos on laittanut tuonne euro1suplyyn jo sähköpostia, mutta ei oel saanut mitään vastausta?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja An Näytä viesti
Sotiin äsken kuluttaja neuvontaan ja sieltä neuvottiin ensin ottamaan
yhteyttä Euro1Suplyyn ja vaatimaan hyvitystä viivästymisestä. Samalla kun ottaa sinne yhteyttä pitää antaa asia tiedoksi CityDealille että on yhteydessä tavaran toimittajaan. Mikäli tuotetta ei tule, voi vaatia rahoja takaisin CityDealilta koska lahjakortti ei ole toiminut luvatulla tavalla. Tällöin viestiin tulee laittaa myös että, mikäli rahoja ei palauteta asia viedään kuluttujariitalautakuntaan.
  Vastaa viestiin
11.02.12, 11:04   #164 (linkki)
el capitan
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina Näytä viesti
Hei!

Minulle kävi ihan samanlailla. Sain varattua lennot mutta maksaminen ei onnistu, vaikka luottokorttini on kunnossa. Veloittaa luottokortilta puolet hinnasta mutta ei siis hyväksy sitä toista puolta. Olen ollut yhteydessä sekä citydealiin että airfastiin. Valittelevat mutta mitään korjausta ei tapahdu. Olen kokenut netistäostaja ja kielitaidottomuuskaan ei ole esteenä. Olen tullut samaan tulokseen, että tässä on huijauksen makua. Vaadin nyt viimeksi lahjakorttien hinnan palauttamista. Ei ole kuulunut mitään. Pitää varmaan ottaa yhteytttä kuluttajasuojaviranomaisiin.
Eilen meillä kävi sama juttu. Ostettiin 3 henkilölle lennot. Kaikki sujui maksuun asti hyvin mutta sitten maksun jälkeen ilmeni ettei oltu saat maksettua kuin yhden lipun, kaksi muuta oli jäänyt roikkumaan. Vaikka tuolta saisi halvemmalla lentoliput, oli tämä eka ja vika kerta kun käytän jotain kuponkihömpötyksiä. Ei ole vaivan arvoista!
  Vastaa viestiin
11.02.12, 11:28   #165 (linkki)
Dina
(Vierailija)

e-extensions

Täällä myös yksi hiustenpidennykset tilannut samassa tilanteessa. Sähköpostia olen laittanut e-extensionsin osoitteeseen ja tänään aamulla euro-1-supplyn osoitteeseen sekä city dealille että haluan peruuttaa koko tilauksen.
  Vastaa viestiin
11.02.12, 12:24   #166 (linkki)
Ellyn
(Vierailija)

Hiustenpidennykset

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukaton :( Näytä viesti
En ainakaan minä ole e-extensionilta saanut s-posteihin vastausta. Ja tilasin hiukset 22.11, edelleen tilani omilla sivuillani on 30.12 preparing for delivery....

Joo, sama täällä. Tilasin myös 22.11. ja edelleen lukee 30.12. preparing for delivery. Kyllä niin paljon vituttaa ku ei saa edes vastausta sähköpostiin, että mikä kestää...
  Vastaa viestiin
11.02.12, 14:19   #167 (linkki)
odottelija
(Vierailija)

blazema ja e-extensions

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja odottelija Näytä viesti
Minä olen ilmoittanut luottokuntaan Blazeman meikkikurssista, joka siis olisi siirtynyt lahjakortin voimassaolon ulkopuolelle. Peruutin kurssin jo viikkoja sitten, mutta rahojani en ole nähnyt, vaikka CD ilmoittikin peruutuksen olevan riittävä. Huomenna aion tehdä kuluttajavirastoon ilmoituksen Blazemasta ja e-extensionista. Harkitsen myös rikosilmoituksen tekemistä.
Noniin, nyt olen tehnyt seuraavaa:
- lähetin sähköpostin citydealille ja kysyin, missä menee blazeman kurssirahojen palautus ja pidennystilauksen status. --> sain vastauksen, että asiakaspalvelu on ruuhkautunut eli vastaustakin saa varmaan odotella pitkään. No, toivottavasti luottokunta ehtii toimia ensin.
- lähetin kuluttajavirastoon ilmoituksen virheellisestä markkinoinnista tällä lomakkeella, sillä kurssia ei pidetty luvattuna aikana: https://qune.kuluttajavirasto.fi/kul..._ilmoitus.aspx
- lähetin sähköpostin e-extensionille ja kysyin tilaukseni statusta. Viimeisin päivitys on 31.1.2012, jolloin tilaus olisi lähetetty. Kuinkahan kauan postilla kestää karvoja perille??? E-extension ei ole kertaakaan vastannut meileihini, joten tuskin nytkään... Aion tehdä vielä kuluttajavirastoon ja luottokuntaan ilmoituksen e-extensionista, jos ei niitä karvoja ala kuulumaan. Odottelen vielä hetkisen.

Ilmoitelkaa, mikäli teille tulee karvat postilla tai olette saaneet hyvityksen kurssista! Minulla on ollut ongelmia myös postin kanssa, sitä jaetaan vääriin osoitteisiin, joten samaan syssyyn tein valituksen postille. Toivotaan, että karvat tulee minulle, eikä jollekin toiselle.

Että päivän reklamaatiosaldo alkaakin olla sitten täysi. :)
  Vastaa viestiin
11.02.12, 19:14   #168 (linkki)
ärrä
(Vierailija)

sain takas rahat

Sain viimein rahat takaisin blazeman meikkikurssista. Laitoin siis citydeailille pari viestiä ja palauttivat rahat luottokortille.
  Vastaa viestiin
12.02.12, 22:47   #169 (linkki)
An
(Vierailija)

kuluttajaneuvonta

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja aha Näytä viesti
Mutta mitä jos on laittanut tuonne euro1suplyyn jo sähköpostia, mutta ei oel saanut mitään vastausta?
Helpointa varmaan on jos jokainen itse soittaa kuluttanjaneuvontaan ja tiedustelee toimintatapoja omalla kohdalla. Tällöin myös tulee kuluttajasuojalautakunnan tietoon että samanlaisesssa tilanteessa on monia henkilöitä ja ehkä he sitten tiedottavat asiasta muita kuluttajia tms.

Itse aion vaatia rahoja CityDealilta, jos ja kun Euro1Suplysta ei vastata, sillä olenhan rahani myös CD:lle maksanut. Minulle neuvo kuluttajaneuvojalta oli että voin vaatia CD:ltä rahoja takaisin, koska lahjakortti ei ole toiminut luvatulla tavalla.
  Vastaa viestiin
13.02.12, 10:20   #170 (linkki)
Nala
(Vierailija)

joudun myös epäonnekseni liittymään teidän joukkoonne. Tein tilaukseni e-extensioniin 4.1.2011 ja en ole saanut vieläkään tilaustani. Olen myös laittanut useita sähköposteja kysesiseen firmaan saamatta vastausta. Laitoin myös sähköpostia CityDealiin jossa vaadin rahojeni palauttamista. Sieltä tuli vain automaattinen vastaus: asiakaspalvelussamme on ruuhkaa.
Maksoin silloin ostamani lahjakortin Paypalin kautta. Täytynee ottaa sinne yhteyttä jollei CityDeal suostu itse palauttamaan rahojani.
  Vastaa viestiin
13.02.12, 14:03   #171 (linkki)
lare
(Vierailija)

shitty deal..

"Uudenvuoden aika kestää kahden viikon ajan ja Kiinassa se on monelle vuoden lähes ainoa loma" Siellä uusi vuosi on tänä vuonna alkanut 23.1.2012 . Tietäkö kukaaan tästä lomasta sen enmpää?

Onko kukaan ketjuun kirjoittaneista saanut VIELÄKÄÄN hiuksiaan? Omat tilasin 27.11.'11 ei näy eikä kuulu. Valitettu on, mutta rahoja en vielä oo jaksanu takasin alkaa pyytää koska kuitenkin tukan haluaisin. Eihän sitä tiiä vaikka ne tuliskin joskus, kesällä.... Tilausseurannassa meikäläiselläkin tosiaan vielä möllöttää 30.12.'11. Kahdesti aiemmin oon city dealin kautta tehny tilauksia ja molemmat tilaukset tuli perille ja tuotteet oli oikein hyvät!
  Vastaa viestiin
13.02.12, 16:10   #172 (linkki)
sinttu
(Vierailija)

hiukset

Mulla oli tilausseurantaan tullu tänään hiuksista, että lähetetty ja 10-12 pv kestää.. No katellaaan onko kolmen viikon päästä päässeet jo perille :D Ite tilasin kanssa marraskuun lopulla.
  Vastaa viestiin
13.02.12, 16:12   #173 (linkki)
Tisa
(Vierailija)

Tukka

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sinttu Näytä viesti
Mulla oli tilausseurantaan tullu tänään hiuksista, että lähetetty ja 10-12 pv kestää.. No katellaaan onko kolmen viikon päästä päässeet jo perille :D Ite tilasin kanssa marraskuun lopulla.

Mä tilasin 22.11. ja nyt tänään on lähetetty. Josko ne tupsut parin viikon päästä tulisi :) Ei oo aiemmin ollut mitään ongelmia CityDiilien kanssa vaikka oon ostellut niitä aika paljon. Tää on eka mikä tökkii. Kyllä nämäkin toivottavasti lopulta tulee.
  Vastaa viestiin
13.02.12, 16:16   #174 (linkki)
An
(Vierailija)

lähetetty

Nyt tuli minullekin viesti, että toimitus lähetetty (tilasin 18.12) ja arvioitu saapumisaika 10-14pv. Katsellaan tuleeko parin viikon päästä. Ilmoittelen sitten tänne miten kävi. Toivottavasti ovat nyt sitten sellaiset kuin luvatiin ja ehjät! Toistaiseksi suhtaudun aika pessimistisesti asiaan.
  Vastaa viestiin
14.02.12, 07:14   #175 (linkki)
Tukaton-edelleen
(Vierailija)

hiustenpidennyksistä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja An Näytä viesti
Nyt tuli minullekin viesti, että toimitus lähetetty (tilasin 18.12) ja arvioitu saapumisaika 10-14pv. Katsellaan tuleeko parin viikon päästä. Ilmoittelen sitten tänne miten kävi. Toivottavasti ovat nyt sitten sellaiset kuin luvatiin ja ehjät! Toistaiseksi suhtaudun aika pessimistisesti asiaan.
Sama tällä!!Tilasin marraskuussa ja nyt oli tullut tällänen: 13/02/2012 Lähetetty Your order was sent. Estimated delivery 10-14 days.

Niin että saas nähhä!! :P Olin jo niin kyllästynyt tähän kuukausien odotteluun, että vaadin kaupan purkua ja rahoja tilille. Ehkä nyt jopa minäkin saan nää halavatun karvat. Saas nähhä mistä pässinkarvoista ne sit on tehty....
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku