Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
04.04.11, 01:52   #1 (linkki)
arpinaama
(Vierailija)

Laser, mikrohionta, kemiallinen kuorinta vai joku muu?

Olen vähän päälle parikymppinen nuori nainen, ja minulla on ongelmaiho johon tahtoisin lähteä hakemaan apua, kunhan vaan tietäisin mikä menetelmä olisi toimivin ja sopisi juuri minulle. Ihoni on ohut, kuiva (atooppinenkin), sekä myös herkkä, ja pahin ongelma on aknesta jääneet arvet joihin apua ensisijaisesti haluaisinkin. Arvet eivät onneksi sentään ole varsinaisia kuoppa-arpia, mutta punaisia/tummia arpia on pitkin poskia rumasti. Mikä hoito voisi olla minun iholle sopiva? Olisi kiva kuulla kokemuksia muilta aknearvista kärsiviltä ja siitä mikä niihin on tehonnut. Lisäksi ihoni on tosiaan atooppinen ja korppukuiva jonka takia olen tainnut myös saada juonteen "alkuja" otsaani (kuiva iho kurtistuu nopeammin) mikä masentaa aika lailla kun kuitenkin olen nuori vielä. Parasta olisikin jos löytäisin hoidon iholleni joka korjaisi sekä arvet että juonteet, siis siloittaisi nätisti yleisilmettä sopien kuitenkin herkälle iholleni, onko sellaista hoitoa edes olemassa, vai ovatko kaikki arpiin tarkoitetut hoidot liian rajuja?
  Vastaa viestiin
04.04.11, 17:29   #2 (linkki)

Käyttäjän -ellen- avatari

Rekisteröitynyt: 11/2007
Ihotautilääkäri tai plastiikkakirurgi osaisi vastata kysymyksiisi parhaiten, sillä herkän, ohuen ja kuivan ihon arpikäsittelyt ja/tai käsittelyiden vahvuudet ovat varmaankin erilaisia kuin rasvaisen ja paksun ihon hoitomenetelmät. Ainakin kemiallinen kuorinta kuivattaa ihoa tehokkaasti ja sen takia kemiallinen kuorinta sopiikin hyvin rasvaiselle iholle.

Kosmetologien tekemistä kemiallisista kuorinnoista tai mikrohionnoista ei ole selvää hyötyä, joten suunnistaisin paremminkin lääkärin juttusille.

Ensitilaajalle alennusta 5 $ iHerbissä koodilla VEL476.
  Vastaa viestiin