| |  | | |
15.01.12, 14:01
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Garnierin uusi BB-voide
Hei!
Mielenkiinnosta tulin kyselemään, että onko kukaan ehtinyt vielä kokeilla Garnierin uutta BB-voidetta. Kyse on siis tästä voiteesta: Garnier BB Cream - Miracle Skin Perfector - Product Effectiveness
Sitä on ehditty esitellä lehdissä jo viime kuusta saakka, mutta nyt vasta käsittääkseni on tullut kauppoihin. Ennen kaikkea minua kiinnostaisi, kuinka kosteuttava tuote on (eli voiko kosteusvoiteen todella jättää alta pois pintakuivalta iholta), ja kuinka hyvin voide peittää. Minulla on ollut käytössä Estee Lauderin Daywear, mutta näin talvisaikaan ihossani saattaa olla punoituksen takia sellaisia värieroja, että tuo Daywear on liian kevyttä tavaraa vähäisen peittävyytensä takia.
Kiitoksia kaikille vinkeistä jo etukäteen, ja tulen itsekin raportoimaan, jos ensivaikutelman perusteella uskaltaudun voiteen ostamaan.
| |
| | |
15.01.12, 14:59
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ymmärtääkseni voi jättää kosteusvoiteen huoletta pois, eli muistuttaa sävyttävää kosteusvoidetta. Googleta arvosteluja esim. Karkkipäivä ja Mustaa kajalia - blogeista.
| |
| | |
18.01.12, 22:08
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Naisten lehtien hehkutuksen perusteella ostin tuotteen. Muutamia kertoja kokeilleena voisin todeta olevani melkoisen tyytyväinen.
Levittyy hyvin, pysyy hyvin, tuoksuu hyvälle, ei tarvii kosteusvoidetta alle, tasoittaa väriä.
Tosin en ole mikään meikki yms voiteiden asiantuntija. Tää vaan sattu oleen mulle hyvä ostos :)
| |
| | |
19.01.12, 19:05
|
#4 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2009 Sijainti: Missä milloinkin
|
Ostin myös kokeeksi kun ei maltaita maksanut- olen tod. herkkäihoinen ja tulen olemaan positiivisesti yllättynyt jos ihoni tykkää siitä. Kerron kunhan olen kokeillut ;)
| |
| | |
21.01.12, 21:13
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Hyvältä vaikuttaa
Sain näytteen lehden välissä siitä vaaleammasta sävystä ja kokeilin sitä tänään. Oli tosi helppo levittää sormin ja lopputulos oli erittäin luonnollinen, ei oikeastaan huomannut, että oli mitään naamassa. Tykkäsin siis. Mulla ei tällä hetkellä ole mitään finnejä ym peitettävänä, joten voiteen peittävyys oli sopiva. Saattaa olla, että sitten kun TAAS pamahtaa äkäinen finni leukaan, ei tuo voide riitä sitä peittämään. Mutta kuitenkin, olin positiivisesti yllättynyt voiteesta. En koskaan käytä meikkivoidetta, mutta tätä voisin harkita käyttäväni...
| |
| | |
21.01.12, 21:15
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | lisäys
Unohtui mainita, että voide oli myös kestävä, n. 12 tuntia on ollut kasvoilla ja edelleen hyvältä näyttää
| |
| | |
21.01.12, 21:48
|
#7 (linkki)
|
|
Täytyy todeta että ihan hyvin toimii, kosteutti eikä ärsyttänyt herkkää ihoani. Ainut pikku miinus on se että vaaleampi väreistä on minulle ihan aavistuksen verran tumma (tai muuten vaan väärän sävyinen), muutti omaa ihonväriäni hiukkasen joskaan ei häiritsevästi.
| |
| | |
26.01.12, 08:51
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | ..
Itse ostin eilen, mietin kuumeisesti, että ostanko sen vaaleamman sävyn vaiko sen tummemman, se vaalea tuntui jotenkin itselle "oudon" väriseltä, joten päädyin tummempaan.
Aamulla sitten jännittyneenä ennen töihin lähtöä kokeilin (yleensä en kokeile mitään noin, vaan rauhassa illalla..)
Olen todella tyytyväinen, en tarvinnut peitevoidetta ollenkaan, (unohdin sen kokonaan, kun ei ollut mitään peitettävää) vaan kevyt puuterointi päälle. Ihoa ei kiristä, tuntuu vieläkin kosteutetulta, meikki näyttää hyvälle (meikkaamisesta aikaa tosin vasta 2h).
Aiemmin olen käyttänyt lumenen sävyttävää päivävoidetta, johon olen lisännyt hieman meikkivoidetta sekä heleyttäjää. Sitten on pitänyt käyttää peitevoidetta myös, kohtiin joissa on ollut punoitusta. Nyt laitoin vaan vähän valokynää.
Hintansa veroinen tuote!
| |
| | |
28.01.12, 10:43
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen käyttänyt Misshan BB-voidetta ja kokeilin nyt tätä, kun sain siitä näytteen. Garnierin BB:n tappioksi näistä ei voi puhua samana päivänäkään. Pelkästään Garnierin tuoksu jo tyrmää. Voide tuntuu vaahtomaiselta ja höttöseltä, ei kosteuta kovinkaan paljon tai sitten sitä pitää annostella paljon BB-voiteita enemmän ja silloin voi värikin tulla ongelmaksi. Peittävyys oli mielestäni olematon, mutta annostelinkin saman verran kuin Misshan voidetta. Jos tämän tyyppinen monitoimivoide kiinnostaa niin aasialaisten voiteet voivat olla kokeilemisen arvoisia. Itse en liputa Garnierin BB-voiteen puolesta.
| |
| | |
28.01.12, 14:42
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Sain Annan välissä näytteen. Kokeilin parina päivänä Logonan luomuruusuvoiteen päälle. Ei tulisi mieleenikään jättää oikeaa kosteusvoidetta pois alta.
Tosin minulla, liki 5-kymppisellä on niin hyvässä kunnossa oleva iho. Kiitos 6 vuoden luonnonkosmetiikan käytön, että mitään ongelmia ei olekaan. Muutamaa pystyryppyä lukuunottamatta.
INCI lista ainakin voiteessa on todella pitkä, joten kemikaaleja löytyy...
En siis löydä eroa verrattuna kombinaatioon luonnonkosmetiikan päivävoide, Lumenen valovoide ja tavallinen meikkivoide.
Kunhan nyt taas ylikansallinen merkki on keksinyt meille naisille uuden ihmetuotteen kukkaromme menoksi:)
| |
| | |
28.01.12, 15:28
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
En tiedä miten tumma iho teillä muilla oikein on. Itse kokeilin BB-voiteesta tuota sävyä LIGHT ja se on kyllä niin monta astetta tummempi kuin oma ihonsävyni. Edes kesäisin kymmenien tuntien auringonoton jälkeen ihoni ei ole niin tumma, että tuo BB-voiteen vaaleampi sävy sopisi. Onneksi sain näytteen MeNaisten välissä. Nimittäin jos olisin ostanut tuotteen olisi sävyn tummuus ollut aivan hirvittävä pettymys.
Normaalisti käytän Lumenen meikkivoiteesta sävyä Inkiväärikerma, ja nyt talvella sitä kaikkein vaaleinta Kuultomeikkivoidetta sävy 0 Vaniljavaahto. Eli jos olet vaaleahipiäinen, niin voide on aivan liian tumma!
Lisäksi huomasin, että herkkä, hitusen pintakuiva ihoni olisi ehdottomasti tarvinnut alle kasvovoiteen. Iho jäi hieman kiristäväksi.
| |
| | |
03.02.12, 20:19
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Aivan mielettömän hyvä tuote! Sopii kuin nakutettu 40-vuotiaalle pintakuivalle iholleni. Peittää hyvin, on silti ohut ja huomaamaton. Sävy juuri oikea todella vaalealle iholleni. Ja halpa!
| |
| | |
03.02.12, 23:52
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Light-sävy on todellakin liian tumma. Mielestäni se näytti ok:lta kunnes otin muutamia kuvia itsestäni - kaula oli aivan eri värinen ja kasvot liian tummat.
Ei sovi kalpeille eikä vaaleille.
Eikä ole bb-voide, vaan normaalia värivoidetta vähän tuhdimpi, rasvaisempi sävyttävä kosteusvoide.
| |
| | |
04.02.12, 08:08
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
höpö höpö, itse olen niin vaalea, että vielä 90-luvulla vain blascolta löytyi tarpeeksi vaalea sävy. nykyäänhän niitä on joka sarjassa.
| |
| | |
04.02.12, 17:48
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja huipputuote höpö höpö, itse olen niin vaalea, että vielä 90-luvulla vain blascolta löytyi tarpeeksi vaalea sävy. nykyäänhän niitä on joka sarjassa. | Jos BB:n light sopii sinulle, et ole niin vaalea kuin me joiden mielestä se on liian tumma. Simple. Itse ostin 80-luvulla valkoista värivoidetta ja sekoitin sen avulla itselleni vaaleampia voiteita. Blascon Alabaster menee jotenkuten. Ulkomailta löytyy hyvin vaaleita sävyjä (jee, nettikaupat! niitä ei ennen ollut) ja mm. mineraalimeikeissä on tosi vaaleita.
Kumma kyllä, moni sarja ei tuo Suomeen ollenkaan vaaleimpia sävyjä. Se on mielestäni erikoista, sillä olemme aika kalvakkaa väkeä.
| |
| | |
04.02.12, 21:39
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
juu, kyllä mäkin vaalensin baborin valkoisella meikkivoiteella 80-luvulla. ja olen vaaleatakin vaaleampi punapää;)
| |
| | |
05.02.12, 10:45
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kannattaa testata sitä tuotetta niin, että meikkaa kasvot. Sitten ottaa vaikka kamerakännykällä kuvia itsestään, mielellään auringonvalossa. Itsellä ainakin paljastui silloin kaulan ja kasvojen väriero.
| |
| | |
06.02.12, 13:54
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Testasin 02-sävyä ja se oli aivan liian tumma ja punertava. :(
Muistan, kuinka vielä viitisen vuotta sitten tavaratalon meikkiosaston myyjä sanoi minulle suoraan, että olen niin vaalea, ettei minulle löydy suoraan sopivaa voidetta yhdestäkään sarjasta. Nämä "kehitetty erityisesti vaalealle suomalaiselle iholle-"tarroilla varustetut tuotteetkin olivat järjestään liian tummia. Tuntui joskus siltä, että valmistajat aliarvioivat sitä kuinka vaaleita monet suomalaiset oikeastaan ovat!
Ongelma poistui alettuani käyttää mineraalimeikkejä.
Tekisi mieli kokeilla BB-voidetta. Suojakertoimellinen voide olisi helppo ratkaisu tulevalla kesäreissulla, eikä tarvitsisi raahata mukana niin isoa purkkiarsenaalia. Kiinnostaisi kokeilla Misshan voidetta. Niitä näyttäisi olevan eBayssä tarjolla edullisesti, ja sävyjäkin löytyy.
Kuulisin mielelläni käyttäjäkokemuksia näistä.
| |
| | |
06.02.12, 14:42
|
#19 (linkki)
|
|
Itse myöt totesin tuon Garnierin BB-creamin hieman liian tummaksi ja punertavaksi, ja tilasin uteliaisuuttani Misshan BB-voiteen juurikin ebaysta, hinnaksi tuli n. 6 e (näytekoko, 20 ml). Sävy on niistä se vaalein, oikein hyvä sävy itselleni mutta muuten hyvin erilainen tute kuin Garnierin BB-voide. Misshan BB-voide on huomattavasti peittävämpi ja mielestäni tuntuu jo enemmänkin kevyehköltä meikkivoiteelta. Pysyy kyllä hyvänä koko päivän. En ole huomannut erityistä kosteuttavuutta eikä tulisi mieleenkään käyttää ilman kosteusvoidetta alla.
Ihoni on hieman kuivunut ja ärtynyt tässä päivänä muutamana, enkä tiedä onko tähän syypää Misshan BB-voide vai paukkupakkaset.
| |
| | |
07.02.12, 12:08
|
#20 (linkki)
| | T.L.K
Rekisteröitynyt: 01/2012 Sijainti: On The Earth
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sheikha ei kirj. Hei!
Mielenkiinnosta tulin kyselemään, että onko kukaan ehtinyt vielä kokeilla Garnierin uutta BB-voidetta. Kyse on siis tästä voiteesta:
Sitä on ehditty esitellä lehdissä jo viime kuusta saakka, mutta nyt vasta käsittääkseni on tullut kauppoihin. Ennen kaikkea minua kiinnostaisi, kuinka kosteuttava tuote on (eli voiko kosteusvoiteen todella jättää alta pois pintakuivalta iholta), ja kuinka hyvin voide peittää. Minulla on ollut käytössä Estee Lauderin Daywear, mutta näin talvisaikaan ihossani saattaa olla punoituksen takia sellaisia värieroja, että tuo Daywear on liian kevyttä tavaraa vähäisen peittävyytensä takia.
Kiitoksia kaikille vinkeistä jo etukäteen, ja tulen itsekin raportoimaan, jos ensivaikutelman perusteella uskaltaudun voiteen ostamaan. | Kosteuttaa hyvin. Muuta kosteusvoidetta ei tarvita. Tasoittaa ja heleyttää ihonväriä. Mutta ei kuitenkaan peitä kunnolla punaisuutta.
Levityksen jälkeen iho oli heleä ja raikas. Tuoksu neutraali. Voiteen keveys yllätti. (itsellä rasvainen iho).
Tuote sopii normaalille tasaiselle iholle sellaisenaan (nuorehko 25-35 -vuotiaat), muuta ehostusta ei välttämättä tarvita. Aikuisen iho kyllä tarvitsee meikkivoiteen päälle.
Tätä voidetta alan käyttämään säännöllisesti. Hintalaatu -suhde kohdallaan.
Suosittelen!!! | |
| | |
07.02.12, 12:20
|
#21 (linkki)
| | T.L.K
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Maaru Aiemmin olen käyttänyt lumenen sävyttävää päivävoidetta, johon olen lisännyt hieman meikkivoidetta sekä heleyttäjää. Sitten on pitänyt käyttää peitevoidetta myös, kohtiin joissa on ollut punoitusta. Nyt laitoin vaan vähän valokynää.
Hintansa veroinen tuote! | Minä olen käyttänyt myös Lumenen sävyttävää päivävoidetta ja ollut tyytyväinen.
Garnier BB-voiteeseen verrattuna koostumus melko raskas. Pointsit BB-voiteelle!!! Iho ei vielä kiillä rasvasta, kuten se tekee Lumenen SKV:lla | |
| | |
07.02.12, 12:23
|
#22 (linkki)
| | T.L.K
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Loudness
Ihoni on hieman kuivunut ja ärtynyt tässä päivänä muutamana, enkä tiedä onko tähän syypää Misshan BB-voide vai paukkupakkaset. | Minulla iho myös kiristää näin kovilla pakkasilla, vaikka ihotyyppini onkin rasvainen, joten paukkupakkasissa syy kuivumiseen..... | |
| | |
07.02.12, 12:42
|
#23 (linkki)
|
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AikuinenN Minulla iho myös kiristää näin kovilla pakkasilla, vaikka ihotyyppini onkin rasvainen, joten paukkupakkasissa syy kuivumiseen..... | Saattaapi olla, mutta itselläni jotkut tuotteet aiheuttavat myös samankaltaista ärtymistä ja siksi tässä arvoin.
| |
| | |
07.02.12, 14:16
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hommasin itselle tuon Misshan BB-voiteen ja se on ihana <3 Sävy 21 sopii kalpealle mainiosti. Itse en välttämättä käytä kosteusvoidetta alla.
| |
| | |
07.02.12, 15:29
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AikuinenN Kosteuttaa hyvin. Muuta kosteusvoidetta ei tarvita. Tasoittaa ja heleyttää ihonväriä. Mutta ei kuitenkaan peitä kunnolla punaisuutta.
Levityksen jälkeen iho oli heleä ja raikas. Tuoksu neutraali. Voiteen keveys yllätti. (itsellä rasvainen iho).
Tuote sopii normaalille tasaiselle iholle sellaisenaan (nuorehko 25-35 -vuotiaat), muuta ehostusta ei välttämättä tarvita. Aikuisen iho kyllä tarvitsee meikkivoiteen päälle.
Tätä voidetta alan käyttämään säännöllisesti. Hintalaatu -suhde kohdallaan.
Suosittelen!!! | Jos tämän BB-voiteen päälle laittaa vielä meikkivoidetta, niin onpa paksulti pakkelia naamassa. Ja aikuisella iholla se vasta kamalalta näyttääkin. Tätä kyseistä voidetta olen käyttänyt muutaman kerran, vaaleinta sävyä. Paksua tököttiä ja vaalea sävy aivan liian tumma vaikken tavallisesti ole mitään erityisen vaaleita meikki - tai sävyttäviä kosteusvoiteita tarvinnutkaan käyttää.
| |
| | | | |