Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
20.01.12, 12:24   #1 (linkki)
ripshet
(Vierailija)

Vaihtoehtoja Kanebon/Sensain 38:lle

Olen kokeillut entisen Kanebon eli nykyisen Sensain 38 ripsarin molempia versioita, tavallista (pienempi harja) ja sitä, jonka pitäisi pidentää ja tuuheuttaa. En tykkää kummankaan harjasta. Pieni suoristaa taivutetut ripset saman tien ja korkeintaan värjää ripset. Isompi harja ei suorista niin pahasti, mutta ei se kyllä tee juuri muuta myöskään kuin antaa ripsille kestävän värin.

Pidän kuitenkin siitä, että ripsari pysyy, mutta sen saa poistettua hellävaraisesti ihan tavallisella meikinpoistoaineella. Monet vedenkestävät sen sijaan vaativat öljyiselläkin putsarilla hankaamista, ja aamulla silmien alla on mustat rannut.

Onko olemassa ripsaria, jonka "toimintamekanismi" on sama kuin kolmekasissa, eli se ei ole vedenkestävää, mutta pysyy yhtä hyvin, ja siinä olisi parempi harja kuin Kanebossa?
  Vastaa viestiin

20.01.12, 15:47   #2 (linkki)
Estee Lauder
(Vierailija)

No mä olen jo vuosia käyttänyt Estee Lauderin Double Wearia joka on ns. samalla mekanismilla mutta triljoona kertaa parempi kaikin puolin.
  Vastaa viestiin
20.01.12, 22:23   #3 (linkki)
yhxsder4w
(Vierailija)

Komppaan Estee Lauderia!

Cliniquella on myös saman toimintamekanismin maskaroita, mutta en itse niistäkään niin pitänyt.
  Vastaa viestiin
22.01.12, 21:43   #4 (linkki)
Blinc
(Vierailija)

Blincin ripsari, jossa sama idea kuin Kanebossa mutta miljoona kertaa parempi.
  Vastaa viestiin
22.01.12, 22:08   #5 (linkki)
Ripshet
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Blinc Näytä viesti
Blincin ripsari, jossa sama idea kuin Kanebossa mutta miljoona kertaa parempi.
Blinc onkin ihan outo merkki. Saako tätä esim. Stokkalta tai Sokokselta?
  Vastaa viestiin
23.01.12, 11:56   #6 (linkki)
xgxsdfsd
(Vierailija)

Olen käyttänyt Blinciä ja siinä oli ihme jättikokoinen ja harva harja, joten käytin sen kanssa vanhan ripsarini harjaa. Muuten ihan ok ripsari, mutta kuidut vähän varisivat.
  Vastaa viestiin
23.01.12, 11:59   #7 (linkki)
dydrtd
(Vierailija)

Lisään vielä, että teki ripsistä enemmänkin pitkät kuin tuuheat.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku