Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.01.12, 11:39   #1 (linkki)
AilaS
(Vierailija)

Face Lift kasvohoito

Hei Ellit, onko kukaan ollut Face Lift kasvohoidossa? Kiinnostaa kokemukset ja oliko toimenpiteestä mitään näkyvää tulosta... Hoito on aika kallis joten mietin kannattaako sellaista lähteä edes kokeilemaan vaikka voihan se raha mennä turhempaankin:)
  Vastaa viestiin

01.02.12, 14:05   #2 (linkki)
rva38
(Vierailija)

Kiinnostaa...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AilaS Näytä viesti
Hei Ellit, onko kukaan ollut Face Lift kasvohoidossa? Kiinnostaa kokemukset ja oliko toimenpiteestä mitään näkyvää tulosta... Hoito on aika kallis joten mietin kannattaako sellaista lähteä edes kokeilemaan vaikka voihan se raha mennä turhempaankin:)

... minuakin. Mikäs tämä tällainen kasvohoito oikein onkaan. Jotain kasvojen kohennusta todellakin tarvitsisin. Joten jos olette kokeilleet, niin kertokaa ihmeessä millaisia tuloksia on tullut ja muutenkin olisi kiva kuulla tästä hoidosta lisää! :-)
  Vastaa viestiin
03.02.12, 19:26   #3 (linkki)
T.L.K

Käyttäjän One for You avatari

Rekisteröitynyt: 01/2012
Sijainti: On The Earth
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rva38 Näytä viesti
... minuakin. Mikäs tämä tällainen kasvohoito oikein onkaan. Jotain kasvojen kohennusta todellakin tarvitsisin. Joten jos olette kokeilleet, niin kertokaa ihmeessä millaisia tuloksia on tullut ja muutenkin olisi kiva kuulla tästä hoidosta lisää! :-)

Minäpä luulen, että TODELLA kohottavia hoitoja ei ole, ainakaan tavallisessa kosmetolgikäynnillä. Jos haluaa kohottaa pitää maksaa itsensä kipeäksi botulinista joka voi myös olla vaarallista.

Onhan markkinoilla erilaisia LIFT-naamioita. Itse olen tykännyt YR:n sêrum vêgêtal liftkasvonaamiosta, käytön jälkeen iho selvästi säteilee ja on kimmoisampi.

Mulle on kasvot "käyntikortti" ja nyt pitäisi saada nostettua hieman poskenkaarta. Mutta minkäs teet....
Kuitenkaan en tahtoisi mitään "hannele-lauri" -tyyppistä kohotusta. Ritva Oksasella oli hyvin onnistunut kohotus!

Vastaa viestiin
04.02.12, 08:33   #4 (linkki)
Pirkkis
(Vierailija)

Sculptra tai Mesoterapia??

Kohotusta kaivataan täälläkin! Onko kellään kokemuksia Sculptrasta tai Mesoterapiasta? Jotenkin täytteillä tätä pitäisi kohotella kun posket alkaneet roikkua... Botoxista en tykkää ollenkaan, tulee vahamainen naama...
  Vastaa viestiin
08.02.12, 14:52   #5 (linkki)
rva38
(Vierailija)

Liftaus

^
up!

Kiinnostaisi myös tällaiset kasvojen liftaukset.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku