Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.01.12, 16:29   #1 (linkki)
tytty
(Vierailija)

Paul Mitchell Awapuhi Moisture Mist

Olen joskus saanut kokeilla otsikon tuotetta ja nyt innostuin tilaamaan netistä itsellenikin. Hoksasin juuri, että aiemmin kokeilemani, ihanan viilentävä tuote oli pieni, metallinen aerosolipullo, tämä tilaamani taas tavallinen pumppupullo. Ihastuin tuotteessa juuri viilentävään vaikutukseen, syntyykö sama efekti myös ponnekaasuttomasta suihkeesta?
  Vastaa viestiin

23.01.12, 19:00   #2 (linkki)
Kokeillut
(Vierailija)

juu on

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tytty Näytä viesti
Olen joskus saanut kokeilla otsikon tuotetta ja nyt innostuin tilaamaan netistä itsellenikin. Hoksasin juuri, että aiemmin kokeilemani, ihanan viilentävä tuote oli pieni, metallinen aerosolipullo, tämä tilaamani taas tavallinen pumppupullo. Ihastuin tuotteessa juuri viilentävään vaikutukseen, syntyykö sama efekti myös ponnekaasuttomasta suihkeesta?

Kyllä se mun mielestä on sellainen viilentävähkö, kun sitä suihkuttaa hiuksiin. jos ei muuten, niin pidä sitä jossain viileemmässä kuin huoneenlämpö. Mutta tuotteena on se mun mielestä todella huono, ei selvitä hiuksia, saatikka sitten toimi siloittavana. ihan kuin vain tuoksutettua vettä suihkuttaisi hiuksille.
  Vastaa viestiin
24.01.12, 15:14   #3 (linkki)
tytty
(Vierailija)

kiitos vastauksesta. kiva kuulla, että viilentää edes vähän. hoitotehoille odotukset eivät ole suuret, ostinkin tuon lähinnä iholle suihkittavaksi ja vähän sähköisyyttä tukasta poistamaan. siinä aerosoliputelissa viilennys (iholle) oli ihan tuntuva, mutta painepakkaukseenhan tuotteen saa ihan asteissakin viileämmäksi...
  Vastaa viestiin
27.01.12, 22:49   #4 (linkki)
Käytännön syy
(Vierailija)

Ne on ilmeisesti laittaneet tämän pumppupulloon sen takia koska nettikaupat eivät enää saa lennätellä niitä maiden välillä aerosolipullojen muodossa. Pumppupullot ovat muutenkin turvallisempia ja ekologisempia.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku