| |  | |
26.01.12, 00:15
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Paras "dramaattisin" ripsiväri?
Olen yrittänyt pitkään etsiä hyvää, pidentävää ja tuuheuttavaa ripsiväriä. Mieluiten sellaista, joka lähtee lämpimällä vedellä, se on aina plussaa. Täydellisen ripsivärin metsästys on vain niin uuvattavaa, aikaa ja rahaa vievää touhua. On tullut kokeiltua kalliita maskaroita kuten myös markettikamaa. Täydellistä ei ole vielä löytynyt. Tällä hetkellä käytän MAC:n Opulashia, joka on OK. Parempaa en vain ole löytänyt.
Testattua on tultua mm.
- kanebo 38c (liian pliisua, ei näytä tekevän mitään, paitsi huonompaan suuntaan)
- Helena Rubinsteinin Lash Queen (kallis, ihan OK, ei tuonut kumminkaan haluamaani dramaattisuutta tai sitä mitä etsin)
- d.j.v. fibering LX (kuidut leviävät naamalle, kahdella ensimmäisellä käyttökerralla tulos kiva, sen jälkeen ripsiväri ikäänkuin paakkuuntuu enkä ainakaan saanut itselleni levitettyä kunnolla. Lisäksi aina ripsivärin levitettyä, tuntui kuin silmässä olisi roska.)
- Cliniquen jokin lämpimällä lähtevä ripsiväri (myöskin, ei tuonut sen kummempaa tulosta... pliisua.)
Muita en nyt tähän hätään keksi, mutta monia on tullut käytyä läpi sitä 'oikeaa' vielä löytämättä.
Tuota d.j.v.:n volume lashia mietin, olisiko se parempi kuin fibering LX, siinä ei ainakaan ole niitä 'pidentäviä kuituja'?
Ehdotuksia otan mielelläni vastaan. :-)
| |
| | |
26.01.12, 08:25
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
...minä saan täydelliset ripset vain käyttämällä kahta eri ripsaria päällekäin, siksi niitä löytyy laatikosta aika liuta.. :)
Tällä hetkellä hyväksi havaittu yhdistelmä (kokeiltu on kalliitkin merkit) ihan markettiripsareista: alle Max Factorin False lash effectiä, koska se tuuheuttaa ja erottelee ripset täydellisesti, ja sen kuivuttua päälle ohuesti L'Orealin Million volume lashesia (enpähän muista tarkkaa nimeä, se kultainen putkilo kuitenkin :D) joka antaa ihan mahtavan kiiltävänmustan värin ja pidentää ainakin omia räpsyjäni.
Minulla on hennot, vaaleat suomiripset, ja tuolla combolla saan ihan uskomattomat räpsyttimet, minulta kysellään usein että onko ripsenpidennykset tai tekoripset kun näyttää niin tuuheilta. Silmätkin saa ihan eri lailla muotoa kun ripset on näyttävät. :) Kuitumaskaroista en tykkää yhtään, ne leviää aina... Ja tosiaan silmämeikinpoistoon käytän aina poistoainetta, pelkällä vedellä en hinkkaa koskaan...
| |
| | |
28.01.12, 00:48
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
Lórealin kaksipäinen ripsari on tehnyt minun olemattomista ripsistäni kaikista dramaattisimman näköiset eli pituutta ja volyymiä sekä kaarevuutta. Ensin se valkoinen pohjustusväri ja sitten päälle se musta. Max Factorin 2000 calorie on myös ollut ahkerasti käytössä.
Parhaat ulkomaantuliaisripsarit ovat olleet Cover Girlin LashBlast Volume Blasting mascara (oranssissa hylsyssä, tämä on saanut monet palkinnot) ja Bourjoisin Volume Glamour Max Definition mascara. Kaikki markettikamaa.
Paras tavaratalosta saatava ns. merkkiripsari on ollut Elizabeth Ardenin Double Density Maximum Volume Mascara.
Olen kokeillut myös useimmat Kanebon, Shiseidon, YSLn, Chanelin, Blincin, Fiberwigin (ne kaikki 3 erilaista), Helena Rubinsteinin, MACin, Stilan, Narsin, Sisleyn, Make Up Storen, Lancomen, Diorin, Giorgio Armanin, Estee Lauderin, Anna Suin ja Bobbi Brownin ripsarit eikä mikään näistä ole jäänyt suosikiksi. Suurin osa näistä varissut pitkin poskia päivän mittaan ja jämähtäneet kärpäsenkoiviksi vaikka minun suosikit ja tavoite ovat sellaiset siistit ja pitkät "viuhkamaiset" ripset kuten varmaan sinullakin :)
| |
| | |
11.02.12, 13:31
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
uppppppp
| |
| | |
11.02.12, 15:28
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tykkään itse Estaa Lauderin Double Wear-ripsiväristä. Se lähtee kuumalla vedellä ja tuo enemmän volyymia kúin muut vastaavat. Ei varise eikä myöskään jämähdä niin nopeasti, joten ripset voi kammatakin niin halutessaan.
| |
| | |
12.02.12, 20:17
|
#6 (linkki)
| | T.L.K
Rekisteröitynyt: 01/2012 Sijainti: On The Earth
| Paras "dramaattisin" ripsiväri? L'orealin extension waterproof on suosikkini...
Kaikkea muuta kokeillut kyllä olen, mutta tällä tulee räpsyripset - taatusti!
Muistaa vain harjauksien välillä harjata ripset auki.
Sellasta joskus tuumin, että mitä sitä laittaa ripsaria lainkaan, jos ei muka ehdi harjaamaan ripsiä auki tai ei ehdi ku sutaseen vähän sinne päin. Tai joissain kuvissa näkee, kun ripset on klimpissä.... No, kukin taaplaa tyylillään, mutta mä en ees viitsis laittaa, jos hennosti yrittää meikata.
Pääpaino joko silmissä tai huulissa....
Me suomalaiset olemme "arkoja" meikeissämme | |
| | |
03.03.12, 23:34
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | - Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiken myös kokeillut Paras tavaratalosta saatava ns. merkkiripsari on ollut Elizabeth Ardenin Double Density Maximum Volume Mascara. |
Kiinnostuin kovasti tuosta maskarasta, saanut kohtuullisesti kehuja ja hyvän maineen. Mistä kummasta sitä löytää, vai pitääkö tilata netistä?
| |
| | |
04.03.12, 02:09
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja alkup Kiinnostuin kovasti tuosta maskarasta, saanut kohtuullisesti kehuja ja hyvän maineen. Mistä kummasta sitä löytää, vai pitääkö tilata netistä? | Ostin sitä Strawberrynetistä.
Kiinnostuin nimittäin itsekin kun katselin joskus lehdessä Sarah Michelle Gellarin pitkiä ja tuuheita ripsiä, ja jossain hän sitten kertoikin käyttävänsä tuota kyseistä Ellu Ardenin ripsaria =)
| |
| | | | |