| | |
Näytä äänestystulos: parhain kosmetiikkamerkki | |
Nivea
|    | 0 | 0% | |
Loreal
|    | 0 | 0% | |
Maybylline
|    | 0 | 0% | |
Lancome
|    | 1 | 50.00% | |
YSL
|    | 1 | 50.00% | |
Oriflame
|    | 0 | 0% | |
Lumene
|    | 1 | 50.00% | |
jokin muu, mikä?
|    | 0 | 0% |  | | |
07.02.12, 18:52
|
#1 (linkki)
| | T.L.K
Rekisteröitynyt: 01/2012 Sijainti: On The Earth
| KYSSÄRI kaikille naisille Kertokaa kosmetiikkasarja, josta pidätte, sen plussat ja miinukset.
Myös huonoin kosmetiikkasarja..
Lisätkää oma suosikkinne alle, jos ei ole listassa.
Kaikenkaikkiaan perusteluja kosmetiikkasarjan valinnastanne, kiitos
Viimeinen muokkaaja One for You; 15.02.12 11:10.
| |
| | |
07.02.12, 19:16
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AikuinenN Kertokaa kosmetiikkasarja, josta pidätte, sen plussat ja miinukset.
Myös huonoin kosmetiikkasarja..
Lisätkää oma suosikkinne alle, jos ei ole listassa.
Kaikenkaikkiaan perusteluja kosmetiikkasarjan valinnastanne, kiitos |
mä tykkään Lily Lolosta meikkisarjana ja Eucerinista voiteina. Putsarit on Cliniquelta. Niin ja ripsari Max Factorylta.
| |
| | |
07.02.12, 21:04
|
#3 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2009 Sijainti: Missä milloinkin
|
Vastaan tähän nyt Lumenen ihan siltä näkökannalta että se on ainut jolta voin ostaa tuotteen tietäen jo testaamatta että se on perushyvä. Lisäksi kotimaisuus. En ole mikään meikkimestari ja harrastan vain kevyehköä meikkausta johon Lumenen kaltainen "yleismerkki" riittää vallan hyvin.
Muoks.
Ai niin, mun kannalta huonoimipia ovat superkalliit sarjat (merkki maksaa ;p) jotka eivät sitten kuitenkaan maksaisi itseään takaisin kun ei tulisi käytettyä kaikkien taiteen sääntöjen mukaan.
| |
| | |
09.02.12, 12:55
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mikä on Maybylline?
Oma ehdoton suosikkini on Dior.
| |
| | |
09.02.12, 13:56
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Käytän eri merkkejä eri meikeissä kalliimmista halpiksiin. Ihoni on aika herkkä, pintakuiva, joka ärsyyntyy finneilemään "paksuissa" tuotteissa ja kuivaa ruppanaksi toisissa. Tässä omat suosikit:
- pohjustusvoide Clarins, matkoilla pienempi purnukka Maybellinea:
Nämä ovat toimineet erinomaisesti. Iho on pehmeä ja "smooth" kuin vauvalla.
- meikkivoide Max factor:
Olen käynyt läpi useimmat "kovatkin" merkit ja tässä tuotteessa hinta&laatu kohtaa myös omalle ihotyypilleni sopivimmin ja tähän olen aina joutunut palaamaan.
- peitevoide Joe blasco ja Lancome:
Blascoa käytän ainoastaan talvella. Lancomen peitevoidetta ympäri vuoden. Peittävät hyvin ja luonnollisesti. Eivätkä kuivata ihoa.
- puuteri Estee Lauder:
Ihoni vuoksi olen käynyt läpi useita merkkejä puutereissa. EL on toiminut parhaiten. Se ei kuivata ihoa eikä myöskään paakkuunnu. Aurinkopuuterini on Lancomelta ja pidän siitä, koska se näyttää luonnolliselta.
- poskipuna Clarins:
Ei varise eikä näytä luonnottomalta. Eri sävyt istuvat vaaleaan ihoon eri vuodenaikoina. Helppokäyttöinen eikä näytä milloinkaan suttuiselta. Halvemmista merkeistä olen tykännyt myös Lumenen poskipunista.
- ripsiväri Dior Extace:
Maailman paras ripsari lyhytripsiselle! :) Ripset tulevat esiin aivan uskomattoman kauniisti. Jopa siinä määrin, että äitini luuli mulla olevan tekoripset. Tästä en luovu!
- luomiväreissä ehdottomat suosikit Clarins, YSL, Estee Lauder:
Jälleen Clarinsin väripaletti sopii vaalealle iholle kauniisti. Ei varise eikä sotke. EL sama juttu. YSL joskus tuppaa kosteissa illoissa ilman kunnon pohjustusta leviämään, mutta värit ovat kauniit ja muutoin laadukkaat.
- kajaali YSL:
Helppokäyttöinen eikä leviä sinne tänne kovassakaan menossa.
- valokynä, huultenrajauskynä ym. "kynät" Lancome
Hyvä kovuus ja helppo myös terottaa. Hyvät värit ja pysyvyys. Ei suttaa.
- putsarit Clinique, Biotherm ja Body shop:
Testivoittajat noi Cliniquen klassikot ja syystäkin. Silmämeikeissä Biothermilla lähtee tosi hyvin vahvatkin meikit. Body shopin putsareita käytän esim. kesämatkoilla. Putsaa hyvin eikä ärsytä ihoa.
- kynsilakat Nivea:
Levittyy tasaisesti. Ei kulu liian nopeasti ja on helppo puhdistaa. Hyvä värivalikoima.
Käytän meikkejä lähes joka päivä. Tykkään luonnollisen näköisestä, huolitellusta meikistä. Olen käynyt läpi kohtalaisen herkän ihoni vuoksi useita merkkejä ja löytänyt niistä em. itselleni sopivimmat. Ns. halpismerkeissä olen tykännyt eniten Maybellinen ja Max Factorin laadusta suhteessa hintaan. Kasvovoiteissa suosikit löytyvät Estee Lauderilta. Vartalovoiteissa käytän mieluiten body shopin tai dermosilin valikoimaa.
Vastasinkohan liian laajasti? No ei se haittaa :)
| |
| | |
09.02.12, 14:30
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos, kun teit valmiin ostoslistan:)
Helpottaa elämää kummasti.
| |
| | |
10.02.12, 12:03
|
#7 (linkki)
| | T.L.K
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja eri märk Käytän eri merkkejä eri meikeissä kalliimmista halpiksiin. Ihoni on aika herkkä, pintakuiva, joka ärsyyntyy finneilemään "paksuissa" tuotteissa ja kuivaa ruppanaksi toisissa. Tässä omat suosikit:
- pohjustusvoide Clarins, matkoilla pienempi purnukka Maybellinea:
Nämä ovat toimineet erinomaisesti. Iho on pehmeä ja "smooth" kuin vauvalla.
- meikkivoide Max factor:
Olen käynyt läpi useimmat "kovatkin" merkit ja tässä tuotteessa hinta&laatu kohtaa myös omalle ihotyypilleni sopivimmin ja tähän olen aina joutunut palaamaan.
- peitevoide Joe blasco ja Lancome:
Blascoa käytän ainoastaan talvella. Lancomen peitevoidetta ympäri vuoden. Peittävät hyvin ja luonnollisesti. Eivätkä kuivata ihoa.
- puuteri Estee Lauder:
Ihoni vuoksi olen käynyt läpi useita merkkejä puutereissa. EL on toiminut parhaiten. Se ei kuivata ihoa eikä myöskään paakkuunnu. Aurinkopuuterini on Lancomelta ja pidän siitä, koska se näyttää luonnolliselta.
- poskipuna Clarins:
Ei varise eikä näytä luonnottomalta. Eri sävyt istuvat vaaleaan ihoon eri vuodenaikoina. Helppokäyttöinen eikä näytä milloinkaan suttuiselta. Halvemmista merkeistä olen tykännyt myös Lumenen poskipunista.
- ripsiväri Dior Extace:
Maailman paras ripsari lyhytripsiselle! :) Ripset tulevat esiin aivan uskomattoman kauniisti. Jopa siinä määrin, että äitini luuli mulla olevan tekoripset. Tästä en luovu!
- luomiväreissä ehdottomat suosikit Clarins, YSL, Estee Lauder:
Jälleen Clarinsin väripaletti sopii vaalealle iholle kauniisti. Ei varise eikä sotke. EL sama juttu. YSL joskus tuppaa kosteissa illoissa ilman kunnon pohjustusta leviämään, mutta värit ovat kauniit ja muutoin laadukkaat.
- kajaali YSL:
Helppokäyttöinen eikä leviä sinne tänne kovassakaan menossa.
- valokynä, huultenrajauskynä ym. "kynät" Lancome
Hyvä kovuus ja helppo myös terottaa. Hyvät värit ja pysyvyys. Ei suttaa.
- putsarit Clinique, Biotherm ja Body shop:
Testivoittajat noi Cliniquen klassikot ja syystäkin. Silmämeikeissä Biothermilla lähtee tosi hyvin vahvatkin meikit. Body shopin putsareita käytän esim. kesämatkoilla. Putsaa hyvin eikä ärsytä ihoa.
- kynsilakat Nivea:
Levittyy tasaisesti. Ei kulu liian nopeasti ja on helppo puhdistaa. Hyvä värivalikoima.
Käytän meikkejä lähes joka päivä. Tykkään luonnollisen näköisestä, huolitellusta meikistä. Olen käynyt läpi kohtalaisen herkän ihoni vuoksi useita merkkejä ja löytänyt niistä em. itselleni sopivimmat. Ns. halpismerkeissä olen tykännyt eniten Maybellinen ja Max Factorin laadusta suhteessa hintaan. Kasvovoiteissa suosikit löytyvät Estee Lauderilta. Vartalovoiteissa käytän mieluiten body shopin tai dermosilin valikoimaa.
Vastasinkohan liian laajasti? No ei se haittaa :) | Tuhannet kiitokset näin laajasta vastauksesta!!!!
Tällaista olen tässä odotellut!!!!
Minulla taas ei ole varaa kalliisiin kosmetiikkamerkkeihin. Enkä ole kovin merkkiuskollinen.
Ripsareita kulutan, reilusti enemmän kuin normi suomalainen, olen nimittäin saanut palautetta tuosta.
Kuinka joku voi käyttää 5 vuotta vanhaa ripsaria? Säilyvyysaika enintään 6 kk! Kyllä meitsillä ainakin menee jo roskiin.
Niin ja kai te tiedätte kaikki, ettei meikkejä lainailla. Tai jos haluu toisen pöpöt niin siitä vaan. <- tuota teroitan teinilleni. Vaan eipä tuo näytä meikkaavan...
Viimeinen muokkaaja One for You; 15.02.12 11:11.
| |
| | |
10.02.12, 13:45
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
En voi lukea aloittajan viestejä koska ne on kirjoitettu tuollaisella räikeällä värillä joten silmiin ottaa ja päätä alkaa särkeä :-((((((( Sori.
| |
| | |
10.02.12, 14:23
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | listani
Tässä minun hyviksi havaitut suosikkini:
Ihovoiteet - siis yö- ja päivävoide, sil ympärys - apteekkisarjoista Favora, Aco, Avene, joskus tarjouksesta Lumenen heleyttävää voidetta ja niitä tehoainenektareita. Kuorinta - Nivea, kosteusnaamiot Lumene ja Avene
Värikosmetiikka:
Meikkivoide - Dioskin Nude, Lumenen jo lopetettu Premium Beauty hyvä edelleen ja sitten arkikäytössä sävyttäviä päivävoiteita kuten Aco. Tosi hyvö Dr Hauschkan Translucent Make-up - ohut ja keveä, Elizabeth Ardenin sävyttävä päivävoide - valitettavasti uusi mineralikoostumus ei ole yhtä keveä kuin aiemmin tuotannossa ollut vastaava
Valovoiteet ja heleyttäjät - Lumene
Ripset - Max Factor Masterpiece - monivuotinen kestosuosikki
Luomivärit - Estee Lauder - duo-paleitit , Isadoran single-värit - pikkasen varisevat levitettäessa, mutta menettelee; Sisleyn single-värit - huippuhyvä pysyvyys;
Rajauskynät/silmät - Estee Lauder, Clinique, Chanel ja vanha Number 7 - edelleen hyvä pysyvyys
Rajauskynät/huulet - Max Factor, Clinique
Poskipuna - Chanel - ikihyvä - nyt menossa väri Rose Petale, aiemmin Reflex - hyvä silkkininen koostumus, ihanalta tuoksuva. Aiempi Rexlex-sävy oli käytössä liki 7 vuotta - lopulta kuivui kiveksi.. Myös Macin poskipunat ovat hyviä ja puolet halvempia kuin Chanel, käytin pari vuotta kylmää roosasävyä, jota ei ole enää valikoimissa - nyyh
Valokynä - DIOR ja ehdottomasti Dior - olen kokeillut YSL:ää, mutta ei kiitos. Tämä Dior on ollut mulla ainakin 5 vuotta - siis yksi ja samainen putkilo ja edelleen ehta tuote !
Huulipunat - Diorin Addict - ihana luistava koostumus- loistavat sävyt. Chanelin uusi joka tuli Aqualumieren tilalle on myös hyvä, mutta puikko pienennetty parilla grammalla ja hintaa silti nostettu. Hyvät värit, mutta koostumus hieman kuiva.
Huulikiillot - Clinique, jotain Lumenea, pysyvyys aina ongelmani
Putsarit - halppiskamat Prismasta Erisan jne
Kynsilakat - Isadora, OPI, Sally Hansen
Vartalovoiteet - Aco, L`occitane, HTH, Ahava
Suihkusaippuat - Nivea, Ahava,
| |
| | |
10.02.12, 14:59
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
pohjustus: Smashboxin Photo Finish Foundation Primer (moninkertainen testivoittaja)
meikkivoide: Urban Decayn Surreal Skin tai Smashboxin High Definition Healthy FX Foundation
puuteri/irtopuuteri: kaikki Lily Lolon irtopuuterit
highlighter: Smashboxin Artificial Light Luminizing Lotion (maailman paras hohtovoide jota kaikki ykkösjulkimot käyttävät)
poskipuna: Lily Lolon Ooh LaLa, ja kevyempään meikkiin BeneFitin Georgia Peach jolla saa täydellisen persikkaiset posket (naiset ja miehet jaksavat aina kehua poskiani kun käytän tätä sävyä) :D
ripsiväri: Elizabeht Ardenin Double Density (minulla ohuet, suorat, värittömät ripset ja tämä tekee niistä filmitähtimäiset, eikä edes maksa paljon verrattuna Dioreihin, YSLiin, Lancomeihin ja vastaaviin)
luomiväri: Diorin mattaiset ja puolimattaiset, MACin kaikki mahdolliset, Stilan vaaleat sävyt.
(olen todennut huonoimmiksi ja paakkuuntuvimmiksi luomiväreiksi Chanelin, YSLn ja Narsin luomivärit)
huulipuna/kiilto: BeneFitin kiillot, MACin huulipunat. Huulimeikkeihin ei kannata sijoittaa liikaa rahaa koska ne vanhenevat ja pilaantuvat nopeiten, ripsivärin ohella.
| |
| | |
10.02.12, 15:02
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
rajausvärit vielä: Päivällä YSL kapeampi Automatic Liner-rajaustussi ja iltameikkiin hieman näyttävämpi Kanebo Sensain rajaustussi
| |
| | |
13.02.12, 22:28
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | AHDISTAA!!!! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamalaa luettavaa! En voi lukea aloittajan viestejä koska ne on kirjoitettu tuollaisella räikeällä värillä joten silmiin ottaa ja päätä alkaa särkeä :-((((((( Sori. |
Samaa mieltä, silmiin sattuu =(
| |
| | |
14.02.12, 13:02
|
#13 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2009 Sijainti: Missä milloinkin
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PISSISPINKKI KIRJAINVÄRI Samaa mieltä, silmiin sattuu =( | Saiskohan PC:n näytön asetukset mustavalkoselle? Monet nettisivut vilisee vieläkin värikkäämpiä juttuja.
| |
| | |
14.02.12, 18:38
|
#14 (linkki)
| | T.L.K
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PISSISPINKKI KIRJAINVÄRI Samaa mieltä, silmiin sattuu =( |
poistettu.....
Viimeinen muokkaaja One for You; 15.02.12 11:12.
| |
| | |
14.02.12, 18:41
|
#15 (linkki)
| | T.L.K
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamalaa luettavaa! En voi lukea aloittajan viestejä koska ne on kirjoitettu tuollaisella räikeällä värillä joten silmiin ottaa ja päätä alkaa särkeä :-((((((( Sori. | -----poistettu
Viimeinen muokkaaja One for You; 15.02.12 11:12.
| |
| | |
14.02.12, 19:43
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
Miksei miehet saa äänestää?
| |
| | |
14.02.12, 21:05
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) |
Sensai Kanebon tuotteet ovat loistavia:
Meikkivoide kosteuttaa ihoani näin talvella, aikaisemmat meikkivoiteet kuivattivat ihoa, tämä levittyy kuin unelma, ei kiristä mistään.
Saman sarjan silmänympäryshoito/naamio kestää ja kestää ja kosteuttaa sekin. Samoten Sensai silk performanse supermoist kasvovoide.
Poskipuna suosikki tällä hetkellä Chanel, tuoksuu ihanasti ruusuilta.
Diorin valokynä tosi hyvä verrattuna esim YSL:n vastaavaan, jota käytin vuosia. Nyt olen saanut hienoisia ryppyjä, YSL korosti näitä (mielestäni käy vain nuorelle iholle tästä syystä) Diorin kanssa ei tätä ongelmaa, vaan levittyy kauniisti.
Uusi suosikkini on Giorgio Armanin kajalkynä, joka on pehmeä ja siitä saa näin myös luomivärin levittämällä.
Shiseidoin ripsentaivutin on paras koskaan kokeilemani. Minulla on hankalat todella jäykät ripset.
Tästä ketjusta aijon pongata itse ripsivärisuosituksia, kiitos niistä =)
| |
| | |
14.02.12, 21:13
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Täysin OT, mutta minkä takia käytät tekstissäsi tuota karmeaa pinkkiä? Se on erittäin vaikealukuista.
| |
| | |
15.02.12, 01:24
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
Aikuiselle naiselle vielä kommentti, että miksi käyttäydyt kuin teini. Jos toiset vastaavat kysymyksiisi laajasti ja asiallisesti, voisit itsekin vastailla asiallisesti.
| |
| | |
16.02.12, 12:08
|
#20 (linkki)
| | T.L.K
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja :O:O:O Miksei miehet saa äänestää? | Äänestää voivat myös miehet ja sitten kertoa, miten he ehostavat kasvojaan.
Minusta on todella upeata, että miehetkin näkevät vaivaa ollakseen huoliteltuja!!!
| |
| | |
16.02.12, 14:38
|
#21 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja pieni purnaaja Täysin OT, mutta minkä takia käytät tekstissäsi tuota karmeaa pinkkiä? Se on erittäin vaikealukuista. | Miten nimimerkki voi olla Aikuinen Nainen mutta kirjoittaa lapsellisella "tuksu-pinkillä" värillä kaiken, tulee ehkä hieman ristiriitainen fiilis :D Voihan hän toki olla tuksufani, mistäpä me tiedämme........
| |
| | |
16.02.12, 14:41
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Alma* Diorin valokynä tosi hyvä verrattuna esim YSL:n vastaavaan, jota käytin vuosia. Nyt olen saanut hienoisia ryppyjä, YSL korosti näitä (mielestäni käy vain nuorelle iholle tästä syystä) Diorin kanssa ei tätä ongelmaa, vaan levittyy kauniisti. | Samaa mieltä, ehdottomasti, vaikka olen vasta 26v.
YSL kuivatti silmänalusia joten teki ryppyisen näköiseksi, ja sitten ne alkoivat hilseilemään. Joku sanoi joskus että niihin tulee jonain oheistuotteena nikkeliroskaa, jota ei ole mainittu siinä tuoteselosteessa. Lisäksi se alkaa haisemaan vanhalle tiskirätille jonkin ajan päästä. Ällöä.
Dior peittää hyvin, tekee ihon tasaisen kirkkaaksi, ei kuivata, ei haise, ja se hylsy kestää jostain syystä kauemmin ja lisäksi se sävy numero 002 on täydellinen sävy itselleni.
| |
| | |
16.02.12, 20:22
|
#23 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Valokynistä kommentti Samaa mieltä, ehdottomasti, vaikka olen vasta 26v.
YSL kuivatti silmänalusia joten teki ryppyisen näköiseksi, ja sitten ne alkoivat hilseilemään. Joku sanoi joskus että niihin tulee jonain oheistuotteena nikkeliroskaa, jota ei ole mainittu siinä tuoteselosteessa. Lisäksi se alkaa haisemaan vanhalle tiskirätille jonkin ajan päästä. Ällöä.
Dior peittää hyvin, tekee ihon tasaisen kirkkaaksi, ei kuivata, ei haise, ja se hylsy kestää jostain syystä kauemmin ja lisäksi se sävy numero 002 on täydellinen sävy itselleni. | Minä luulin, että olen vanhentunut silmissä =) kun eräänä päivänä valokynän laiton jälkeen näytin aivan karmivalta! Ehkäpä suuri syy oli tuo nikkeli.
| |
| | |
16.02.12, 21:06
|
#24 (linkki)
| | T.L.K
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Alma* Minä luulin, että olen vanhentunut silmissä =) kun eräänä päivänä valokynän laiton jälkeen näytin aivan karmivalta! Ehkäpä suuri syy oli tuo nikkeli. |
Valokynistä sen verran kokemusta, että Lumenen valokynä on paksua tököttiä.
Neuvotaan laittamaan, ohuelti, mutta minkäs teet, paljon tulee kerralla? Muista ei niinkään kokemusta. Nyt tällä hetkellä on L'orealin valoynä. Takkuaa kierrettässä väri sutiin.....
| |
| | |
16.02.12, 21:19
|
#25 (linkki)
| | T.L.K
| Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Loudness Saiskohan PC:n näytön asetukset mustavalkoselle? Monet nettisivut vilisee vieläkin värikkäämpiä juttuja. | Täytyy todeta Loudness, että kaikkia ei voi millään miellyttää ja kun ei miellytä, isketään joku hemmetin teinin leima!!!!
Mä olen suorastaan ällistynyt tällaiseen käyttäytymiseen.
On tietenkin niinkin, että monet seikat ohittelen, koska en näe mitään järkeä selitellä asioita.
Ei voi sanoa mitään
Jokaisen mua "haukkuvan-nimimerkin" olisi syytä katsoa peliin ja kysyä, oikeinko tosissaan?!
No, erilaisuutta ei oikein sulateta, mutta se on asia jolle minä en voi mitään
Taikka sitten täällä usein vierailevat haluavat provoilla?!
Voi aikoja, voi tapoja!!!!
Kohteliaisuus olisi erittäin suotavaa ja järjen käyttö sallittua, vaan ei pakollista.
| |
| | | | |