Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.02.12, 20:15   #1 (linkki)
Neuvoton ja tuoksuton
(Vierailija)

Tuoksua etsimässä

Tiedättehän, miten ärsyttävää on, kun kiva tuoksu loppuu/pullon loppu pilaantuu, eikä meinaa löytyä uutta! Olen pitänyt kovasti esim. Annick Goutalin Petite Chériestä (edt-versiona), Paul Smithin Rosesta ja Serge Lutensin Un bois vanille -tuoksusta. Sinänä pidin myös Stella McCartneyn Stellasta, mutta olin ilmeisesti sille allerginen, joten sitä en siksi halua enää käyttää. Noita aiemmin mainitsemiani ei taida saada Suomesta, enkä nyt ole menossa ulkomaille. Yleisesti ottaen pidän tuoksuissa usein jonkinlaisesta lämmöstä ja vanhanaikaisuudesta enemmän kuin ultramodernista kliinisyydestä.

Jos pidät mainitsemistani tuoksuista, olisi mielenkiintoista kuulla, mistä muista tuoksuista pidät. Ehkä saisin siitä hyviä ideoita. :)
  Vastaa viestiin

10.02.12, 11:25   #2 (linkki)
No miksi
(Vierailija)

et sitten tilaisi tuoksuja, joista niin kovasti pidät? Esim. Amazon.de ja co.uk molemmat toimittavat ainakin tuota Annick Goutal Petite Chérie-tuoksua.
  Vastaa viestiin
11.02.12, 11:36   #3 (linkki)
Emmelié
(Vierailija)

Minä pidän tismalleen noista samoista tuoksuista kuin sinä, ja noiden lisäksi suosikkejani on Stokkalta saatava Eisenbergin Le Peche joka tavallaan syrjäytti minulla jo Petit Cherien koska tuoksuu paremmalta ja pysyy 10 kertaa pidempään erikoisen molekyylitekniikkansa ansiosta, sekä muista tuoksuista Valentinon Rock'n'Rose, Bvlgarin Omnia Amethyste ja Omnia Jade, sekä nyt talvipakkasilla olen pitänyt vaniljaisen lämpimästä Kenzo Amourista.

Unelmanani olisi saada oma räätälöity tuoksusekoitus, näitä tehdään asiakkaille mm. Jenkeissä sekä Ranskassa, toki hinta on myös sen mukainen.

Amazon.co.uk ei välttämättä toimita kaikkia tuoksuja UK:n ulkopuolelle, moni brittiläinen kosmetiikkanettikauppakaan ei enää toimita tuoksuja sekä aerosoleja tänne koska niiden vienneissä on rajoituksia. Strawberrynettikään ei toimita niitä enää suoraan vaan erikoisrahdilla jolloin ne tulevat hieman kalliimmiksi ja toimitus kestää entistä kauemmin.
  Vastaa viestiin
11.02.12, 21:39   #4 (linkki)
Aloittaja
(Vierailija)

Kiitos molemmille vastaajille! Tuoksuja voi tosiaan tilata netistä, mutta ainakin itse koen, että esim. laatikoissa jo rikkoutuneita pulloja tai jostain varaston pohjalta kaivettuja vanhentuneita pulloja koskevia ongelmia on helpompi selvitellä paikan päällä. Tiedän, olen vähän vainoharhainen. ;)

Täytyypä joskus kokeilla noita suositeltuja tuoksuja, kun seuraavan kerran tulee vastaava pulma, kiitos vinkeistä! Käytän nykyään vain yhtä tuoksua kerrallaan, ja ehdin jo päätyä Guerlainin Aqua Allegoria -sarjan Jasminora-tuoksuun, joka tuoksuu, no, enimmäkseen jasmiinilta. :) Kaikki eivät jasmiinista pidä, mutta tuoksu on sen verran mieto, etten toivottavasti säikyttele sillä ketään, varsinkin kun harvoin suihkautan edes sitä kahta kertaa. Ihan oma tuoksu olisi toki kiva, lottovoittoa odotellessa... ;)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku