Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja annabel Ongelmani ratkesi, kun kävin apteekista hakemassa tuota LRP:n Toleriane puhdistusemulsiota. Tämä on just sellainen, mitä etsinkin! =) En olekaan ennen kyseisen merkin tuotteita käyttänyt vaikka siitä samaisesta hyllystä olen ostellut Avenen tuotteita. On vaan tosiaan aika tyyriitä täällä Suomessa...
Herkkikseltä haluaisin kysyä vielä, että mikä on tuollainen kasvovesiputsari? =) Kuulostaapa helpolta ainakin! |
Avenen micellar lotion. Mulla on myös couperosaa, joten tämä sopii siihenkin. Voi putsata myös silmämeikit, tosin jos laitan kunnolla kynää ja ripsaria, poistan kyllä vauvaöljyllä ja lämpimällä vedellä, ja micellarilla vasta sitten ja niin etten koske silmän sisään.
Myös LRP:llä on samanlainen putsari, käyttötapa on aika sama.
LRP on vasta tullut kai toissa vuonna Suomeen, mutta on ollut vanha tunnettu merkki kauemmin. Kuulema huippumallit ja meikkitaiteilijat suosivat sitä - mutta se ei pahenna hyvää merkkiä :-)
LRP:tä olen ostanut ulkomailta esim. meikit ovat herkkiksille sopivia. Ei vielä Suomessa myynnissä... Heillä on myös uusi kuorinta, josta olen näytteen kokeillut ja pidin paljon - ja mä en useinkaan näytteistä kovin paljon perusta. Muistaakseni kuorinta oli samassa physiologique-sarjassa kuin tuo micellar lotion.
Luulen myös että apteekista kun ostaa, pitäisi saada näyte ensin, joten ei tarvitse ostaa sikaa säkissä.
Ja jos näihin tykästyy, voi ostaa varastoa ulkomailta tai netistä, tulee edullisemmaksi. Sama siis Avenen, Lieracin ja Caudalién suhteen: laadukkaita tuotteita joita saa vähintään 30% edullisemmin Ranskasta.
LRP:llä on sellainen maine maailmalla että huippumallit ja meikkitaiteilijat suosivat sitä :-D