Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
13.04.12, 18:32   #26 (linkki)
T.L.K

Käyttäjän One of You avatari

Rekisteröitynyt: 01/2012
Sijainti: On The Earth
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja opipoiå Näytä viesti
Mä aina mietin kun on tämäntyyppisiä kirjoituksia, että kaikkea ihmiset jaksavat seurata.

Itse laitan itseni mielestäni kohtuullisesti aamulla kun lähden liikenteeseen. Puhtaat vaatteet, tukka kammattu jne. Ja sitten olen sen tyypin ihminen, että en kyllä katsele muita sillä silmällä, että mitähän tuolla toisella on päällä, tai kuinka sen hiukset ovat tai onko juurikasvua vai ei.

Tässä maailmassa on jokaisella oikeus olla sellainen kuin haluaa ja mikä tärkeintä, jokainen saa olla sellainen miten itse parhaiten viihtyy.

Tekisi mieli sanoa, että hankkikaa oma elämä älkääkä keskittykö kaikkeen pinnalliseen ja olemattomaan.
Nappiin osuit!
  Vastaa viestiin
16.04.12, 08:20   #27 (linkki)
höhöhhhöö
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sairas palsta! Näytä viesti
Täällä ei jumaliste osata muuta kuin etsiä toisista KAUNEUSVIRHEITÄ!
Naurettavaa, säälittävää, lapsellista, pienisieluista, katkeraa ja epämuodikkaan suvaitsematonta.

Katkeraa? Kuka hiivatti on kateellinen jonkun hoitamattomalle tukalle, kysyn vain?
  Vastaa viestiin
16.04.12, 12:05   #28 (linkki)
opettele lukemaan
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja höhöhhhöö Näytä viesti
Katkeraa? Kuka hiivatti on kateellinen jonkun hoitamattomalle tukalle, kysyn vain?
Oliko ketjun aiheena sitten hoitamattomat hiukset, täh???
  Vastaa viestiin
16.04.12, 12:35   #29 (linkki)
lukutaitoinen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja opettele lukemaan Näytä viesti
Oliko ketjun aiheena sitten hoitamattomat hiukset, täh???

Mielestäni ainakin oli eli vanhat permikset/värjäykset sun muut ja niiden ympäristön estetiikkaa häiritsevä vaikutus.
  Vastaa viestiin
16.04.12, 13:10   #30 (linkki)
Toiset naiset kiinnostaa?
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja juuribongari Näytä viesti
Hitsi, tänään taas kaupungilla näki järkyttäviä juurikasvuja. Pitäisi melkein olla itsellä mukana sellainen perusarsenaali: ruskea, vaalea, punainen, musta hiusväri käsilaukussa. Voisi sitten juosta ihmisten luo ja kysyä, että saako värjätä heidän laiminlyödyt hiusjuurensa :D. Mulla on todella herkkä silmä noille juurikasvuille, jotenkin tahtomattani ajattelen, että ei mahda olla yleensäkään kovin hygieeninen tai hoida itseään hyvin, jos laiminlyö niin näkyvän osan ulkonäköään.

Kylläpä te nyt jaksatte katsella toisia naisia suurennuslasin kanssa.

Lesbojako olette? :-D :-D :-D
  Vastaa viestiin

20.04.12, 17:25   #31 (linkki)

Käyttäjän heidii8 avatari

Rekisteröitynyt: 02/2012
Sijainti: Espoo
on se vaan hyvä asia ettei näillä ihmisillä elämässä ole mitään suurempia ongelmia kuin arvioida vastaan tulevien ihmisten juurikasvua.. ;) varmaan täytyy alkaa ihmisten sitten ennen ovesta ulos lähtöä mitalla mitata ettei vaan se sallittu juurikasvun pituus vielä ylity ettei vaan häiritse ketään muuta :o

(siis kaikista tärkeintähän tässä on ettei aloittajan kaltaiset tyypit masennu tälläisestä esteettisestä häiriöstä, voivat joutua vaikka osastolle jos oikein pahasti mielen tasapaino alkaa järkkyä)
  Vastaa viestiin
21.04.12, 11:37   #32 (linkki)
koiranleuka
(Vierailija)

Kyllä mä olen kateellinen sille ihmiselle, jonka elämä on niiiiin helppoa ja luppoisaa, että ainoa huolenaihe maailmassa on muiden naisten juurikasvu ja sen aiheuttamien kauhunväristysten välttely :-)

Sanoisin että naisella joka käy töissä, hoitaa pieniä lapsia, opiskelee, huolehtii sairaasta omaisesta, tekee vapaaehtoistyötä, tai harrastaa edes jotain mielekästä, riittää energiaa saati halua huomioida muiden hiusten värjäystilannetta.
  Vastaa viestiin
21.04.12, 11:59   #33 (linkki)
angelie
(Vierailija)

Jos hiuksiaan värjää, niin värjäykseen kuuluu värin ylläpito. Jokainen saakoon tehdä mitä haluaa, mutta itse ainakin värjään hyvin säännöllisesti juuren piiloon.
Toki tehköön kukin mitä haluaa, mutta ei se silti poista tosiasiaa, että reilusti erottuva juurikasvu on kamala.

En kauheasti kiinnitä itsekään huomiota toisen hiuksiin, mutta joku aika sitten näin naisen, jolla oli 60 cm pitkät mustat, hyvin tuuheat hiukset (suomalainen nainen), värjätty mustiksi ja tyvestä erottui 10 cm maantie 7- sävyinen (harmaa?) juurikasvu.
ei ollut kauhean kaunis näky, mutta omatpahan oli hiuksensa. Toisaalta, mistäs minä tiedän vaikka ko. nainen olisi ollut kasvattamassa omaa väriään takaisin.
  Vastaa viestiin
21.04.12, 13:36   #34 (linkki)
huoh
(Vierailija)

Eihän värjäykseen kuule kuulu yhtään mitään muuta kuin se yks yksittäinen värjäys. Kaikki, kuten myös itse värjäys, on täysin vapaaehtoista. Näin on, vaikka kuka keuhkois mitä ja juoksentelis paniikissa väripatruunat laukussa valmiina pelastamaan maailman kauhealta juurikasvulta.
  Vastaa viestiin
21.04.12, 17:20   #35 (linkki)
voi v*ttu
(Vierailija)

ap

on ärsyttävä ämmä
  Vastaa viestiin
21.04.12, 19:49   #36 (linkki)
pata kattilaa...
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja opipoiå Näytä viesti
Mä aina mietin kun on tämäntyyppisiä kirjoituksia, että kaikkea ihmiset jaksavat seurata.

Itse laitan itseni mielestäni kohtuullisesti aamulla kun lähden liikenteeseen. Puhtaat vaatteet, tukka kammattu jne. Ja sitten olen sen tyypin ihminen, että en kyllä katsele muita sillä silmällä, että mitähän tuolla toisella on päällä, tai kuinka sen hiukset ovat tai onko juurikasvua vai ei.

Tässä maailmassa on jokaisella oikeus olla sellainen kuin haluaa ja mikä tärkeintä, jokainen saa olla sellainen miten itse parhaiten viihtyy.

Tekisi mieli sanoa, että hankkikaa oma elämä älkääkä keskittykö kaikkeen pinnalliseen ja olemattomaan.
"Tässä maailmassa on jokaisella oikeus olla sellainen kuin haluaa..." eli vaikka välittää toisten juurikasvuista....tai olla hankkimatta omaa elämää ja keskittyä kaikkeen pinnalliseen.....
  Vastaa viestiin
21.04.12, 21:09   #37 (linkki)
marthyrs
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja koiranleuka Näytä viesti
Kyllä mä olen kateellinen sille ihmiselle, jonka elämä on niiiiin helppoa ja luppoisaa, että ainoa huolenaihe maailmassa on muiden naisten juurikasvu ja sen aiheuttamien kauhunväristysten välttely :-)

Sanoisin että naisella joka käy töissä, hoitaa pieniä lapsia, opiskelee, huolehtii sairaasta omaisesta, tekee vapaaehtoistyötä, tai harrastaa edes jotain mielekästä, riittää energiaa saati halua huomioida muiden hiusten värjäystilannetta.

Pakkoko sinun on ollut itsesi tuohon jamaan sattaa, ettei ole enää aikaa eikä energiaa edes huomioida miltä vastaantulijat näyttävät ja sitten kadehtia omaa tyhmyyttään täällä meitä joilla on aikaa normaalien päiväaskareidemme ja harrastuksiemme lisäksi vielä elää normaalia sosiaalista elämää... Mutta toisethan nauttivat marttyyrinä olemisesta. Minua nyt ei kiinnosta tuon taivaallista jos joku ei osaa tukkaansa värjätä, mutta on minulla silmät päässä ja myös käytän niitä, niin uupunut ja kiireinen sentään ole etten ehtisi.
  Vastaa viestiin
23.04.12, 12:52   #38 (linkki)
ap...
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja koiranleuka Näytä viesti

Ihkuu, mulle on joku kateellinen, en ois uskonut :)
  Vastaa viestiin
23.04.12, 16:00   #39 (linkki)
jaahas
(Vierailija)

Ap ei tiedä, että ns. ombre-värjäys on muodikas. Se on juuri sellainen liukuväri eli juurikasvu.. :)
  Vastaa viestiin
23.04.12, 16:20   #40 (linkki)
ai ihme
(Vierailija)

Taidan ihan uhallakin värjätä hiusjuuret niin, jotta jollain menee herne nenään. Blondi juuret 10cm ja mustat siitä alaspäin.
  Vastaa viestiin

23.04.12, 19:22   #41 (linkki)
voi v*ttu
(Vierailija)

mähän

sanoin: ärsyttävä riidankylväjä.
  Vastaa viestiin
23.04.12, 21:24   #42 (linkki)
ombre unique
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas Näytä viesti
Ap ei tiedä, että ns. ombre-värjäys on muodikas. Se on juuri sellainen liukuväri eli juurikasvu.. :)

Liukuväri ei ole juurikasvu. Vai onko se sinusta liukuväri jos on ensin 10cm valkoista ja sen jälkeen 20cm mustaa?
  Vastaa viestiin
24.04.12, 10:55   #43 (linkki)
///
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja höhöhhhöö Näytä viesti

Ei se ehkä hoitamattomalle tukalle ole kateellinen, vaan jollekin muulle ja projisoi tunteensa juurikasvuun.
  Vastaa viestiin
24.04.12, 11:47   #44 (linkki)
voivoi
(Vierailija)

Minulla on tällä hetkellä juurikasvu, koska en osaa päättää värjäänkö vielä edellisellä värillä vai palaanko omaan.

Itsekin toisaalta saatan ihmetellä pitkähiuksisia ihmisiä, joilla juurikasvu on niin huomattava, että on puolessävälissä hiuksia - voisihan hiukset vaikka värjätä omalla värillä tai värinpoiston kautta.
  Vastaa viestiin
24.04.12, 12:14   #45 (linkki)
koiranleuka
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap... Näytä viesti
Ihkuu, mulle on joku kateellinen, en ois uskonut :)

Voi kulti, mun kommentti oli sarkasmia ;-)
  Vastaa viestiin
24.04.12, 12:39   #46 (linkki)
lohduton ja katkera
(Vierailija)

Minä olen hirrrveän kateellinen kaikille joilla on muodikas pälvikaljulta näyttävä juurikasvu! :(
  Vastaa viestiin
24.04.12, 13:10   #47 (linkki)
jopas vitsin polkasit
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas Näytä viesti

Eilen kävin tuossa paikallisessa marketissa täällä Ypäjällä ja huomasin kassajonossa kuinka etummaisellani naisella oli vanhalta viinalta ja p**lta haiseva olemus, rikkinäiset vaatteet, ostoksina keissi kolmosta, makkaraa ja piimätölkki. Rahat eivät riittäneet joten piimä jäi kauppaan. Meikkiä ei ollut, oli kenties naturelli-luomu-elli. Mutta hiuksia oli värjätty, ensin luulin että kyse oli noin 8 kk vanhasta värjäyksestä mutta se olikin ombree-värjäys :DDD
  Vastaa viestiin
24.04.12, 13:12   #48 (linkki)
kjkljöjjl
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja /// Näytä viesti
Ei se ehkä hoitamattomalle tukalle ole kateellinen, vaan jollekin muulle ja projisoi tunteensa juurikasvuun.

parempi sekin kun polttaa kirkko tai tappaa joku jos on ylimääräistä angstia...
  Vastaa viestiin
24.04.12, 13:14   #49 (linkki)
katkerista katkerin
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lohduton ja katkera Näytä viesti
Minä olen hirrrveän kateellinen kaikille joilla on muodikas pälvikaljulta näyttävä juurikasvu! :(

Minä myös. En pysy nahoissani kun näin juuri kroksit ja beessit leggarit jollain pyöreällä naisella. Että minä olen kateellinen. Vielä se, että tällä oli mauton 6 euron alehallin tunika päällään ja tukka pesemättä. Naama oli hoitamaton ja hän joi makeaa sidua suoraan pullosta.

mitä teen tälle hallitsemattomalle katkeruudelleni?
  Vastaa viestiin
24.04.12, 23:30   #50 (linkki)
lohdutun ja katkera
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja katkerista katkerin Näytä viesti
Minä myös. En pysy nahoissani kun näin juuri kroksit ja beessit leggarit jollain pyöreällä naisella. Että minä olen kateellinen. Vielä se, että tällä oli mauton 6 euron alehallin tunika päällään ja tukka pesemättä. Naama oli hoitamaton ja hän joi makeaa sidua suoraan pullosta.

mitä teen tälle hallitsemattomalle katkeruudelleni?

Otan osaa. Tänään järkytyin lopullisesti ja murruin tyystin kesken bussimatkan, kun eteeni istui rasvatukkainen hilsekokkareinen vaaleatyvinen ombree-tyylin värjätty hiuskuontalo. Tämä oli siis sellainen värjäys missä on 15cm vaaleaa ja sitten loppuosa kaksihaaraista viininpunaista. Jouduin jäämään kesken matkan bussista itku kurkussa sydän hakaten ja juoksin markettin hakemaan tehokkainta poly blondea. Pyysin miestäni levitämään sen tyvialueelle 3tunnin vaikutusajalla. Lopputulos on todella upoea, osa hiuksista lähti irti tukkoina joka korostaa ombree vaikutelmaa ja muuten tyvi on vitivalkoinen. Latvoissa minulla on oma luonnonvärinen vaaleanruskea, en halunnut rasittaa latvoja turhaa kun olen kasvattanut omaa väriäni niin kauan. Nyt voin kulkea ylpeänä pää pystyssä ja haistattaa kaikille pitkät, kun tiedän, että minullakin on ombree-värjäys.
  Vastaa viestiin

Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku