| |  | |
03.05.12, 12:08
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | tulehtunut finni ja poski
Nyt, siskot, tarvitsen vinkkejä...
Sain jättiläis-hormoonifinnin leukaan, yritin puristaa, mutta mitään ei tullut ulos, finni tulehtui ja on nyt järkky patti, n herneen kokoinen ihonalainen ja koko poski kipeä. Olisko tulehdus levinnyt?? Nyt olen antanut sen jo pari päivää levätä, mutta mitään muutosta ei tapahdu. FInni on sinipunainen ja turvoksissa, ja hymyileminenkin sattuu...
Olisko mitään antibioottista voidetta tms, jota tähän voisi käyttää...harkitsin jo lekurilla käyntiä, mutta hävettäis kertoa syyksi "finni"....meen ens viikolla, jos tää ei ala parantua...
Oma mokahan tää tietty on, ei olisi pitänyt ronkkia sitä...mutta jos sen mädän saa ulos, paranee finni nopeasti- mutta tässä tapauksessa olin niin väärässä.
Mulla ei ole yleensä mitään iho-ongelmia, ainoa on tää joskus tiettyyn aikaan kuukaudesta ilmestyvä monarifinni...joka yleensä paranee ilman apuja...
Ja hitto, lomakin alkaa just, enkä haluaisi mennä reikä leuassa bilettämään lomakohteeseen...=(
Ja finni on niin kipeä että sitä ei voi puristaa tai yrittää mitään neulaa sinne työntää...Joo, tosi kivaa on!!! =)
| |
| | |
03.05.12, 13:52
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ei kannata puristaa syvällä olevia finnejä :/ Laittaisin Basibactia (kuuluu antibiootteihin), mutta en tiedä auttaako se johonkin ihonalaiseen.
| |
| | |
03.05.12, 15:25
|
#3 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 08/2007
|
Tuollaiseen ei auta kuin antibioottikuuri, ja/ tai kirurginen toimenpide.
Älä pitkitä asiaa, vaan hakeudu lääkäriin!
| |
| | |
03.05.12, 15:46
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Naisellinen nainen - Beyonce
Amerikkalainen tummaihoinen laulajatar Beyonce valittiin maailman kauneimmaksi naiseksi, eikä se mikään ihme olekkaan, sillä hänellä on pehmeän sensuellit kasvot ja hyvin naisellinen vartalo. Erityisesti Beyoncen lantionseutu on hyvin voimakkaan näköinen kapeinen vyötäröineen ja hyvin muodokkainen lanteineen. Muodokas nainen on aina hyvin puoleensavetävän näköinen ja miehet pitävät yleensä muodokkaista naisista.
Luin eilen illalla kaupassa jostain englantilaisesta tai amerikklaisesta lehdestä, että Beyonce on vaatekokoa 42 ja hän on varmaan aika pitkäkin ja silti hän on niinkin hyvännäköinen nainen kuin on
Kaikkien naisten ei todellakaan tarvitse olla mallikokoa 36, ei varsinkaan aikuisten naisten, jotka haluavat olla naisellisia naisia.
Minä itse olen 172 cm pitkä nainen ja olen kokoa 40 ja olen hyvin tyyttväinen minun omaan vartalooni. Minä olen sopivan uhkea, minulla on vyötärö ja lantio on pyöreä, mutta hyvin kiinteä ja mikä on myöskin kivaa, minun jäseneni ovat aina olleet hoikat, siis käsivarret ja sääret eli minä olen ihan sopusuhtainen vartaloltani.
| |
| | |
03.05.12, 16:18
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Viesti numero 4 ei varmaankaan auta aloittajan finniongelmaan mutta pääsihän kirjoittaja kehumaan itseään. Kirjoittajan hyvää vartaloa ei kai kehuta tarpeeksi.
| |
| | |
04.05.12, 12:41
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja blueQ Tuollaiseen ei auta kuin antibioottikuuri, ja/ tai kirurginen toimenpide.
Älä pitkitä asiaa, vaan hakeudu lääkäriin! |
Auttaa hetkeksi, mutta kannattaako syödä 3kk hevoskuuri (ei ole ihan kevyttä kamaa elimistölle) niiden takia. Itse söin samaan vaivaan, ja nassu sileni mutta hormonifinni-ilmiö palasi takaisin alle puoleen vuoteen.
Olen nyt 40v, nuo tappofinnit ilmaantuivat mulle joskus 32-vuotiaana ja tulivat jäädäkseen. Ihotautilääkärin kanssa kävimme kosmetiikkani läpi eli tukkivat silikonit sun muut pois, mutta mikään ei siihen auta. Valitettavasti.
| |
| | |
04.05.12, 12:43
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Naisellisuuden puolesta Amerikkalainen tummaihoinen laulajatar Beyonce valittiin maailman kauneimmaksi naiseksi, eikä se mikään ihme olekkaan, sillä hänellä on pehmeän sensuellit kasvot ja hyvin naisellinen vartalo. Erityisesti Beyoncen lantionseutu on hyvin voimakkaan näköinen kapeinen vyötäröineen ja hyvin muodokkainen lanteineen. Muodokas nainen on aina hyvin puoleensavetävän näköinen ja miehet pitävät yleensä muodokkaista naisista.
Luin eilen illalla kaupassa jostain englantilaisesta tai amerikklaisesta lehdestä, että Beyonce on vaatekokoa 42 ja hän on varmaan aika pitkäkin ja silti hän on niinkin hyvännäköinen nainen kuin on
Kaikkien naisten ei todellakaan tarvitse olla mallikokoa 36, ei varsinkaan aikuisten naisten, jotka haluavat olla naisellisia naisia.
Minä itse olen 172 cm pitkä nainen ja olen kokoa 40 ja olen hyvin tyyttväinen minun omaan vartalooni. Minä olen sopivan uhkea, minulla on vyötärö ja lantio on pyöreä, mutta hyvin kiinteä ja mikä on myöskin kivaa, minun jäseneni ovat aina olleet hoikat, siis käsivarret ja sääret eli minä olen ihan sopusuhtainen vartaloltani. |
Olen myös kokoa 40. Ei mulle mikään 36 vaate menisikään. Olen 173 cm ja painan 62 kg, joten mistään kovin suuresta läskistä ei ole kysymys, että terveisiä vaa kaikille jotka haukutte meitä 40-kokoisia läskiksi. Kuppikoko on B80 joten myöskään sitä puolta ei ole liikaa.
En ole siis muodokas enkä läski, vaan hoikka mutta pitkä. Uhkea en todellakaan ole :D Perse ja lantio toki saisivat olla vähän ohuemmat, niin kehtaisi pukeutua kesäisin minihameisiin.
| |
| | | | |