Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?

HUOMIO! Huoltokatko 15.9.2014 klo. 12.00 - 16.9. klo. 10.00
Päivitämme keskustelualustaa ja foorumi on päivityksen ajan lukutilassa.

Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Ellit > Muoti ja kauneus > Sensuelli
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut
21.10.12, 18:09   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2011
couperosaan toimivat ihonhoitotuotteet?

Olen 38v, ja couperosa on pahentunut iän myötä. On kuiva iho, mutta leukaan ja otsaan tulee välillä kipeitä paukamia, ei kuitenkaan finnejä.Jotka sitten kuivuvat jossain vaiheessa pois. Hormonit, stressi, ruokavalio,rosacea?
Olen kokeillut monenlaisia tuotteita, ME, avene, clinique, nyt viimeisin dermalogica. Jotenkin en ole kovin vakuuttunut siitäkään. Hirveä hinta vaan! Ultracalming-linja mulla siitä on. Tuntuu, että näppylät vaan lisääntyivät.
Nyt kun ilmat alkavat kylmetä, iho taas kuumottaa, varsinkin ulkoa sisälle tullessa.Aika ikävä tunne. Tulee oikeen sellaset läikät ja lopulta koko naama punottaa.
Laittakaahan vinkkejä,kokemuksia, mitkä tuotteet olette todenneet toimiviksi? Ja kun otetaan huomioon vielä, että neljäkymppiäkin jo lähestyy, niin kai tuotteissa sais jotain anti-age juttuakin olla?
  Vastaa viestiin
21.10.12, 23:18   #2 (linkki)
-dida-
(Vierailija)

Jos on sekä punoitusta ja paukamia, niin voi olla kyseessä ruusufinni. Sitä ei mikään kosmetiikka paranna, vaan pitää saada lääkkeet.

Käypä ensin apteekissa kysymässä mitä ruusufinniin sopivaa lääkevoidetta saa ilman reseptiä ja käytä sitä n. 2 kk.

Jos mitään vaikutusta ei ole sitten syy on joku muu tai sitten ruusufinni on niin paha että tarvitse suun kautta otettavaa antibioottia eli lääkärille, resepti ja siten.

Ja jos couperosa/ruusufinni on kyseessä, muukin ihonhoito sitten sen mukaan.
  Vastaa viestiin
22.10.12, 11:20   #3 (linkki)
Kosmetologi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja susi74 Näytä viesti
Olen 38v, ja couperosa on pahentunut iän myötä. On kuiva iho, mutta leukaan ja otsaan tulee välillä kipeitä paukamia, ei kuitenkaan finnejä.Jotka sitten kuivuvat jossain vaiheessa pois. Hormonit, stressi, ruokavalio,rosacea?
Olen kokeillut monenlaisia tuotteita, ME, avene, clinique, nyt viimeisin dermalogica. Jotenkin en ole kovin vakuuttunut siitäkään. Hirveä hinta vaan! Ultracalming-linja mulla siitä on. Tuntuu, että näppylät vaan lisääntyivät.
Nyt kun ilmat alkavat kylmetä, iho taas kuumottaa, varsinkin ulkoa sisälle tullessa.Aika ikävä tunne. Tulee oikeen sellaset läikät ja lopulta koko naama punottaa.
Laittakaahan vinkkejä,kokemuksia, mitkä tuotteet olette todenneet toimiviksi? Ja kun otetaan huomioon vielä, että neljäkymppiäkin jo lähestyy, niin kai tuotteissa sais jotain anti-age juttuakin olla?

Couperosa, kuten rasvainen ihokin on yleisimpiä omasta ihosta tehtyjä vääriä itsediagnooseja.
Käyhän kosmetologilla tai ihotautilääkärillä näyttämässä kasvojasi. Couperosa on yleensä vanhempien, ohut/kuivaihoisten vaiva. Ennen vanhaan paljolti sellaisten jotka tekevät ulkona keilillä kuin kelillä kovaa työtä (maatalojen emännät, puutarhurit ym.) Couperosa on kuin hämähäkin seittiä iholla. Couperosa ei tee iholle näppylöitä. Ohuesta ihosta kuultavat mikroverisuonet läpi.

Mitä taas tulee noihin nk. antiagin tuotteisiin, niin ne ovat ihan kosmetiikkateollisuuden puppua ja markkinointipalturia. Hellä, luonnollinen hoito mielellään luonnonmukaisella kosmetiikalla on suositeltavinta. Tuetaan ihon omia tervehdyttäviä toimintoja.
Couperosaan ei ole olemassa lopullista kosmeettista apua, vaan hakeudu plastiikkakirurgin juttusille.
  Vastaa viestiin
23.10.12, 17:53   #4 (linkki)
niiiin
(Vierailija)

Kokeile Bion tuotteita. Minä sain ihoni pelkällä puhdistusaineella rauhoittumaan.
Bacteriost .... joku tuommoinen on nimi . Ei ole pullo tuossa lähettyvillä nyt.
  Vastaa viestiin