Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Kasvatus
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
28.12.09, 19:59   #26 (linkki)
niiiih
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Vai niin? Näytä viesti
Toisin on meidän kaupungissa... :( En kerro missä...

Niimp.. ja meijän.. tollaset vtn epänormaalit tyypit ei tiiä ees ikärajoja.. huhuu..
  Vastaa viestiin
11.10.10, 19:30   #27 (linkki)
Läväriii <3
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mjaa Näytä viesti
Voi tehdä tiukkaa löytää lävistäjä, joka tekee tuon ikäiselle lävärin. Ainakaan jos haluat että se tehdään oikein ja turvallisesti.

Tiukkaa ? Lävistäjiä saa joka paikasta, menee vaikka lävistysliikkeeseen. Sieltä minäkin (13v) olen yksin hakenut 4 lävistystä, ja viidettä menossa hakemaan : ) Ja siellä on ihan ammattilaisia, jotka osaa hommansa. Lävistykset ei ole minulla ainakaan koskaa tulehtunut. :)
  Vastaa viestiin
03.01.11, 22:14   #28 (linkki)
tokiohotel96
(Vierailija)

tästä vaan

joo, ite näin melkeen ton ikäsenä ajattelin tulla perustelee tänne vähä. Itsekkin haluaisin huulikorun, sen takia koska esim lempimuusikollani on sellane. Joku voi sanoa, niinkuin tässä keskustelussa on tehnykkin, että eikö heillä ole muuta tekemistä, mutta voin sanoa, että jokaisella on oma mielipide, nykyää nuoret tykkää tälläsistä, se on niiden asia. On varmaan teiänkin nuoruudessa ollut jotain mistä kaikki tykkää jossain vaiheessa, mutta teiän vanhemmat ei? Toki olen samaa mieltä etten nyt noin nuoren antaisi itseään lävistää, vaikka olisikin amattiliike. Vasta kun on 14-16. Jossain noita lävistyksiä tehdään 15 vuotiaille ilman vanhemman lupaa ja itse ainakin siihen asti odotan ja menen sitten sinne. Se on oma päätös, jonka tämän ikänen saa tehdä. Oman kokemuksen mukaan kuitenkin sanoisin, että perustelkaa nuorille miksi ette haluaisi tätä lävistystä hänelle ja suostukaa kuuntelemaan ja keskustelemaan.
  Vastaa viestiin
03.01.11, 22:16   #29 (linkki)
tokiohotel96
(Vierailija)

tästä viellä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Läväriii <3 Näytä viesti
Tiukkaa ? Lävistäjiä saa joka paikasta, menee vaikka lävistysliikkeeseen. Sieltä minäkin (13v) olen yksin hakenut 4 lävistystä, ja viidettä menossa hakemaan : ) Ja siellä on ihan ammattilaisia, jotka osaa hommansa. Lävistykset ei ole minulla ainakaan koskaa tulehtunut. :)
hömm.. mahtaisitko kertoa mistä tämä kyseinen liike löytyy, nimi yms ?=)
  Vastaa viestiin
23.11.11, 18:59   #30 (linkki)
katsu
(Vierailija)

en ymmärrä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ankka Näytä viesti
""Lupasin 13v tyttölle ens joululahjaksi kasvolävistys..oli pakko""?????????????????????????????
Kuka sinut, aikuisen ihmisen siihen pakotti????
Minä en ole antanut lupaa omalle 16 vuotiaallekkaan edes napakoruun.
Lisäksi jos lapsesi valehtelee sinulle niin vielä suuremmalla syyllä sinä et lupaa mitään tuollaista jos se ei ole sinun mielestä hyvä ajatus.
OLE AIKUINEN !!!!

olet pälli äiti
  Vastaa viestiin

23.11.11, 19:01   #31 (linkki)
katsumo
(Vierailija)

en ymmärrä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tokiohotel96 Näytä viesti
joo, ite näin melkeen ton ikäsenä ajattelin tulla perustelee tänne vähä. Itsekkin haluaisin huulikorun, sen takia koska esim lempimuusikollani on sellane. Joku voi sanoa, niinkuin tässä keskustelussa on tehnykkin, että eikö heillä ole muuta tekemistä, mutta voin sanoa, että jokaisella on oma mielipide, nykyää nuoret tykkää tälläsistä, se on niiden asia. On varmaan teiänkin nuoruudessa ollut jotain mistä kaikki tykkää jossain vaiheessa, mutta teiän vanhemmat ei? Toki olen samaa mieltä etten nyt noin nuoren antaisi itseään lävistää, vaikka olisikin amattiliike. Vasta kun on 14-16. Jossain noita lävistyksiä tehdään 15 vuotiaille ilman vanhemman lupaa ja itse ainakin siihen asti odotan ja menen sitten sinne. Se on oma päätös, jonka tämän ikänen saa tehdä. Oman kokemuksen mukaan kuitenkin sanoisin, että perustelkaa nuorille miksi ette haluaisi tätä lävistystä hänelle ja suostukaa kuuntelemaan ja keskustelemaan.

sinä huono suomi
  Vastaa viestiin
27.06.12, 10:37   #32 (linkki)
mia
(Vierailija)

Hohhoijakkaa

Vaikka onkin tämä viestiketju vanha kuin taivas, niin silti pakko kommentoida kun ihmiset niin kärkkäästi tuomitsee lävistykset/ tatuoinnit. Mistä tiedätte jos toinen tykkää esim tatuoinneista? Eihän ne teidän tiukkapipoisten kaapissa kasvaneiden ihossa ole, herran jumala! Ja mitä tulee 13 vuotiaan lävistyksiin niin eikö ole parempi viedä hänet ammatti ihmisen lävistettäväksi kuin että hän itse lävistää jollain neulalla kotona gagan keskellä?? Ja mistä kummaa näitä niuhoja kasvaa???? Itselläni lävistyksiä ja tatuointeja ja koskaan ei ole jäänyt työpaikka haaveeksi :D
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku