Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Kasvatus
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
17.04.09, 21:06   #1 (linkki)
sivhos
(Vierailija)

Nyt se alkaa!

Ilmat lämpenee,kesä alkaa olla kynnyksellä.Mopokaaharit alkavat soitimelle.Virityksien meteliä alkaa kuulumaan sieltä sun täältä.Voisi luulla olevan Monzan harjoitusajot olevan alullaan.Vielä mitä.Isukin ja äipän jälkikasvu vanhempien siunauksella tuovat laittomaksi viritetyt moponsa muille vaaraksi.Nämä viritelmien vanhemmat myös tuomittava osallistumisesta laittoman toiminnan suosimiseen.Saas nähdä,paljonko kynttelejä mopohönttien kuolonpaikoille roudataan ja montako saavillista pappi saa(Joutuu) kahvia ryystämään.Näitten hönttien vanhemmille,muuttakaa kauas korpeen häpeämään.
  Vastaa viestiin
18.04.09, 13:10   #2 (linkki)
up.
(Vierailija)

Asiaa!
  Vastaa viestiin
18.04.09, 16:08   #3 (linkki)
ihmettelevä äiti
(Vierailija)

Virittelöyn lisäksi pidän kyllä varsin vastuuttomana niitä vanhempia, jotka antavat lapsensa käyttöön mopon ja luvan vielä ajaakin sitä ennen kortin saamista.
  Vastaa viestiin
18.04.09, 16:35   #4 (linkki)
mopoäiti
(Vierailija)

No joo. Ihmeellistä on myös se että jotkut vanhemmat antavat alaikäisen lapsensa maistaa/käyttää seurassaan alkoholia. Vaarallisempaa se on kuin mopolla ajelu yksityisellä tiellä/omassa pihassa.
  Vastaa viestiin
19.04.09, 08:01   #5 (linkki)
sivhos
(Vierailija)

Mopoilijoilla ilmeisesti sisäsyntyinen asennevamma,mistä lie saatu.Noitten virittelyjen lisäksi alkaa näkyä seuraavanlaista liikennesäännöistä piittaamattomuutta,ajetaan rinnakkain.Samalla tukitaan takaa tuleva liikenne.Tieliikennelaissa on selkeä sääntö asiasta. Jos ketä kiinnostaa,lukekaa.
  Vastaa viestiin
19.04.09, 21:14   #6 (linkki)
Sivos
(Vierailija)

Kaltaistesi suvaitsemattomien ihmisen kannattaa muutta erämaa korpeen ja ruveta erakoksi, sekä ottaa myös huomioon, että uhkailuiksi koettujen viestien kirjoittamiseen saattavat jotkut vanhemmat pikkuhiljaa hermostua ja tehdä tutkintapyynnön poliisille joiden on helppo saada viestien lähettäjän ip-osoitteen perusteella henkilöllisyys selville.

T. Äiti 5:lle lto sekä 3 laillisilla menopeleillä kaahailevien nuorten äiti (lapsistani kaksi ovat harrastaneet monttuajoa jo vuosia)
  Vastaa viestiin
20.04.09, 01:50   #7 (linkki)
sivhos
(Vierailija)

Hyvää huomenta Sivos.Huono omatuntoko herätti vai mikäkö?Vai noin sinä ajattelet.Minä taas olen huolissani nykymeinengistä mitä moponuorison taholta tungetaan.Vaaraa aiheutetaan muille ihmisille holtittomalla,säännöistä piittaamattomalla ajotavalla.Sinun kirjoituksesta saa sellaisen kuvan,olet avuton lastesi orja.Et uskalla tuoda mielipiteitäsi esille.Jos lapsesi harrastaneet monttuajoa,ei siinä mitään.Taitaa moni monttuajaja kuvitella ajaessaan yleisillä teillä ajavansa montussa edelleenkin.Nykynuorille taitaa olla kaikki pelkkää haastetta.Liikenteessä tien mutkakin on haaste.Siitä selvittävä mahdollisimman kovalla vauhdilla.Sitten puun ympäriltä kaavittava irti kaikki mitä on jäljellä.Ja taas pappi saa kahviä hörppiä.Ja kynttiläkauppa kukoistaa.Tämä sinun vihjailusi uhkailusta kertoo sen mitä todella olet.Minun silmissä olet kieli ruskeena oleva lastesi orja.Olen pahoillani jos loukkaannut suorasukaisesta mielipiteestäni.Minä en loukkaantunut sinun kirjoituksesta,vaan suivaannuin tollaselle nuorison peen nuolemiselle.
  Vastaa viestiin
29.04.09, 12:12   #8 (linkki)
Sivhos
(Vierailija)

Sikailijat alkavat mellastamaan menopeleillään.Välillä tuntuu kuin olisi jossai kisan harjoitusajoissa.Poliiseista ei ole pelkoa.Sitten kun ruumiita tulee,poliisi on paikalla rinta rottingilla.Ja muut kehumassa miten kiva ja fiksu tuokin kuski oli.Ja kynttiläkauppa kukoistaa.Ja pappi saa taas kahvia juodakseen, ihan pullan kera.Seuraavaa kahvitilaisuutta odotellaan.
  Vastaa viestiin
29.04.09, 16:11   #9 (linkki)

Käyttäjän äippä66 avatari

Rekisteröitynyt: 09/2007
Sijainti: Pk-seutu
Mopo tai skootteri on nuorelle ihan näppärä ajopeli. Itse olen jatkuvasti auton kanssa tien päällä ja kiinnitän huomiota moneen asiaan. Suurin osa mopoilijoista ajelee liikennnesääntöjä noudattaen. Ihmettelen vaan missä mahtaa olla sellainen paikkakunta/kaupunki johon on kasautunut kaikki mahdolliset kehnoilla ajotavoilla varustetut mopoilijat :)
  Vastaa viestiin
29.04.09, 18:27   #10 (linkki)
Lucilla
(Vierailija)

Turha mopoilu kuriin

itseäni ärsyttää ja ihmetyttää turha mopoilla ajo. Onko se nyt niin kivaa ajella huvikseen ympäri kyliä mopoilla? Ymmärrän kyllä, että mopo/skootteri on kätevä kulkuneuvo nuorelle, joka asuu vähän syrjässä harrastuksista ja kavereista. Ei tarvi vanhempien koko ajan olla kuskaamassa. Mutta muutaman kilometrin matkan pääsisi kyllä polkupyörälläkin. Kuntokin kasvaisi ja luonto kiittäisi. Joka paikkaan kun kuljetaan autolla ja mopolla, niin sitten ihmetellään, että mikä on, kun meidän pikku Ville-Petterillä on niin huono kunto... Miten voi tässä nykyajan lamassa olla vanhemmilla maksaa pentujensa huviajelut? Ei se kakstahtikaan ilmaista ole. Sama koskee kyllä turhaa autoiluakin, joten ehkäpä se turhan ajelun malli tulee myös sieltä vanhemmilta.
  Vastaa viestiin

30.04.09, 07:13   #11 (linkki)
Sivhos
(Vierailija)

Polkupyörällä liikkuva teini-ikäinen on tosi harvinainen näky.Mopoja,skoottereita alkaa olla yhä useammilla ja yleensä kaksi päällä.Typerää touhua.Nuoriso nykyään on todella laiskaa sakkia.Todellisia äidin kasvattamia vetelyksiä.Eivät edes armeijassa pärjää.
  Vastaa viestiin
05.05.09, 21:01   #12 (linkki)
Sivhos
(Vierailija)

Kaahausta,melua

Nyt alkaa kuoleman ralli.Kaikenlainen kaahailu,kiihdyttelyt yleisillä teillä,pakko saada hepat jylläämään tehoputkien metelin säestämänä.Hullut nuoret asialla.Motoristien pakko revitellä tuplaylinopeudella,ainakin jonkin matkaa,muista piittaamatta,ja meteliä muitten korviin.Itse he eivät kuule aiheuttamaansa meteliä pottansa sisälle.Entäs autokahjot?Sikana revitellään ,ei väliä ,missä,pääasia,että saa revitellä.Näitten urhojen autoissa vi...moinen ääni,matalataajuinen ,kaikenläpäisevä meteli.Siitä he nauttivat,meteliä muille.Tuskin itse sitä kuulevat korin sisälle.Miten nämä hengenvaaralliset kahjot kuriin?Ajavat itsensä hengiltä tyhmyyttään,poliisille ilmoittaa näistä ,vai mitä tehdä?Uskaltaako enää mennä liikenteeseen noitten kahjojen sekaan?Paras ratkaisu,ajavat itsensä hengiltä muita vaarantamatta.Ja ,taas saa pappi kahvia juodakseen ja pullaa syödäkseen.Ja kynttiläteollisuus voi hyvin.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku