Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Koululaiset
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.12.10, 19:19   #26 (linkki)
xD
(Vierailija)

Hammasrautojen laitto ei satu mut kestäävaan tosi pitkään.
  Vastaa viestiin
22.01.11, 19:47   #27 (linkki)
Veronica 10.v
(Vierailija)

ei ne satukkaan enää

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja xD Näytä viesti
Hammasrautojen laitto ei satu mut kestäävaan tosi pitkään.

mulla on ne ollu jo kohta vuoden eikä enää ongelmii yhtään alussa r ja s oli vaikea sanoa r tuli l ja s niin hennosti
  Vastaa viestiin
02.08.11, 14:44   #28 (linkki)
12.v. tyttö
(Vierailija)

Raudat

Miten raudat kiinnitetään? Laitetaanko ne jotenkin hampaan ympärille vai ovatko ne pelkästään siinä hampaiden päällä?? PS.Vastatkaa pliis nopeasti
  Vastaa viestiin
23.08.11, 20:50   #29 (linkki)
OOOO
(Vierailija)

Raudat

Tautojen laittaminen ei satu, mutta tuntuvat kyllä todella ouduilta, syömisestä tulee vaikeampaa. Itse sain alaraudat muutama päivä sitten, ja mitään muuta en ole pystybyt syömään kuin jogurttia, ja keittoa. Raudat minulla siis ovat kiinteät, ja uskon että tottuminen vie aikaa.
  Vastaa viestiin
09.10.11, 16:12   #30 (linkki)
sofku2
(Vierailija)

joo

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kissanviikset Näytä viesti
MISSÄS MUN VIESTI ON !? ONKSE POISTETTU! NO,SITÄ VAA ET TEKIS MIELI MYYDÄ TAI HEITTÄÄ MÄKEE NOI MUN V###N YÖRAUDAT!!!!!!!!!!!EN EES PIDÄ ENÄÄ NIITÄ JOKA YÖ!MUTTA TOISINAAN HALUAN HIENON HAMMASRIVISTÖN... !
Mullakin on ollut samanlaiset yöraudat ja se oli ärsyttävää!!!
  Vastaa viestiin

17.10.11, 21:33   #31 (linkki)
moikka moi!
(Vierailija)

heips :)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TheEagle Näytä viesti
Tänään ne (raudat) sitten tungettiin minun suuhun. Hieman on ollut hampaat kipiät, mutta eiköhän näihin aika nopeasti totu, niin kuin niskavetoonkin. Se kyllä ärsyttää, että nykyään pitää katsoa tarkasti, mitä syö.

Vuosi tätä tuskaa... huoh.

miten sattuko kun laitettiin hampaisiin ne sormukset sinne takahampaisiin? olen itse saamassa ja vähän jännittää....
  Vastaa viestiin
06.01.12, 20:59   #32 (linkki)
onia
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja moikka moi! Näytä viesti
miten sattuko kun laitettiin hampaisiin ne sormukset sinne takahampaisiin? olen itse saamassa ja vähän jännittää....

Mulla on ollut niskavedot eli yöraudat nyt n. 6 kk. Ylätakahampaisiin laitettiin renkaat. Mulla se vähän kirpaisi ku laitettiin, mutta ei muuta. Niskaveto oli aluksi tosi oudon tuntuinen. Kohta saan kiinteät raudat eli telaketjut ylähampaisiin vinojen kulmahampaiden takia.... (:
  Vastaa viestiin
24.03.12, 17:47   #33 (linkki)
lätkä-tyttö
(Vierailija)

hammas suojat

moi.rautojen leitto ei satu mutta sen jälkee on todi kipeät.tietääkö joku voiko kiinteilleä raudoilla pitää hammassuojia pelaan jääkiekooa olen tyttö ja pelaan pojissa niin olen 13 ja saamme jo taklata niin oisi hyvä pitää hammassuojia.apuaaa!
  Vastaa viestiin
09.05.12, 17:23   #34 (linkki)
Vierailijaa:)
(Vierailija)

Saan tietääkseni hammasraudat!

Joo siis olen 10vuotias tyttö. Mulla on aika pahasti vinossa ylärivistössä olevat kulmahampaat. Ne kasvaa lisäksi ikenestä. Joten en voi syödä lähes mitään kovaa. Sattuuko hammasrautojen laitto, kuinka kaun niitä pidetään ja kiusataanko paljon rautojen takia? Ja ennen kaikkea saisinkos edes rautoja jos on pahasti kulmahampaat vinossa.

Pikaista apua odotellen Minnddu 10w : )
  Vastaa viestiin
06.07.12, 07:19   #35 (linkki)
Emilia 123
(Vierailija)

Raudat

mä saan syksyllä raudat :) mua jännittää iha sairaasti mut sattuuko rautojen laitto???? :))
  Vastaa viestiin
09.08.12, 21:33   #36 (linkki)
xbhmk,ä'-jhuygfdxcgnmk
(Vierailija)

dfcgnjmk,ölojhugfdcgfnmk,

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 13.w Näytä viesti
mulla on ollu noi kiinteät raudat ylähampaissa jo puolivuotta, ja niskaveto ollu TOOSI kauan (n. 2 vuotta). ei kiinteissä raudoissa ole mitään pahaa paitsi että kun niissä on ne rautalangat, niin niitä hammaslääkäri kiristelee ja sen jälkeen kipeät, mutta siihenkin tottuu parin päivän sisässä :)
kauan rautoja pitää pitää
  Vastaa viestiin
17.10.12, 09:40   #37 (linkki)
11v poika
(Vierailija)

Raudat

Mulla on ollut edessä raudat jo 2 vuotta ja alan olee jo vähän kyllästynyt niihin
  Vastaa viestiin
01.11.12, 13:15   #38 (linkki)
bardi
(Vierailija)

Mä sain ekat hammasraudat 1. luokalla ja sit oli siinä vuosien varrella vähän kaikentapaisia rautoja suussa...(mm. palkkiraudat ja niskaveto) 7.luokan lopulla sain sitten pois raudat ja hammasrivistö oli suora. Kuitenkin sen jälkeen mulle alkoi hiljalleen kehittyä avopurenta. Oon nyt lukion tokalla ja sain tänään semmosen kitalaessa olevan pallon. Puhuminen on vaikeaa ja epäselvää, joku vois luulla että oon humalassa. Saa nähdä kuinka nopeasti tottuu.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku