Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Lapsettomuus
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
01.08.11, 12:54   #76 (linkki)
Maria
(Vierailija)

Kohdun vuokraus

Mä voisin kyllä auttaa Heteroparia sillä että saisivat lapsen niin lainamaan omaa kohtua ni .
Ilman en siihen kyllä viitsisi ryhtyä onhanse aika raskas homma ku kyse on 9kk ja omasta kehosta .

summer.2004@suomi24.fi
  Vastaa viestiin
22.08.11, 22:54   #77 (linkki)
Hinkula
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kirsi Näytä viesti
hei!

mulla jouduttiin poistamaan kohtu 2 keskenmenon jälkeen,
kun istukka oli kasvanut jälkimmäisen keskenmenon yhteydessä kohtulihakseen.
menetin kaavinta yrityksessä 7 L. verta ja jos kohtua ei olisi
poistettu, olisin "vuotanut kuiviin" leikkauspöydälle.
kiitos veripalvelulle, että tarpeellinen 13pussia verta oli saatavilla.
mulla siis jäi munasarjat,
onko kellään tietoa pystyiskö sieltä vielä munasoluja
ottaa ja yrittää hedelmöittää mieheni siittiöillä?
ja istuttaa kohdunlainaajan kohtuun.
(jos sellainen löytyisi olisimme kulujen lisäksi valmiit
korvaamaan lainaajalle n.10000e.
laitan yhteystiedot, jos lainaajaa löytyisi).
meillä tammikuussa 6v. täyttävä poika ja
haaveissa olisi hänelle sisko tai veli.
Käsittääkseni munasoluja voidaan kerätä vaikka ei olis kohtua eli perjaatteessa vois olla mahdollista että omilla soluillanne saisitte lapsen jos löydätte henkilön joka on valmis vuokraamaan kohtunsa. En minäkään vastaan ole ja jos esim. siskoistani joku tarvitsisi kohtuani niin tietysti vuokraisin. Mulal ei oo raskaudet ollu helppoja mutta mitään isoja ongelmiakaan ei ole ollut, lähinnä omaa huonoa vointia. Kyllähän kohdun vuokraus on varmasti henkisesti raskasta vuokraajalle ja varmaan pitäis olla joka ikäraja siinä touhussa koska nuori joka ajattelis vaan kauniita ajatuksia vois oikeasti lopulta traumatisoitua kun lapsi vietäisiin pois. Se on kuitenkin lopulta kuin pieni kuolema joka täytyy vaan osata työstää.
  Vastaa viestiin
01.09.11, 01:34   #78 (linkki)
valmis
(Vierailija)

kohdun vuokraus

Hei! Suoraan sanottuna _haluaisin_ synnyttää jonkun toisen lapsen. Minulla on myös oma, erittäin rakas tytär, joten tiedän mihin olen ryhtymässä. Omaa munasoluani en "käyttäisi", jotta vauva on sitten helpompi oikeasti antaa pois. Asiaa tosissaan toivovat voivat ottaa yhteyttä minuun jineka@hotmail.com
  Vastaa viestiin
08.09.11, 16:43   #79 (linkki)
sarleen87
(Vierailija)

moikka moi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kirsi Näytä viesti
hei!

mulla jouduttiin poistamaan kohtu 2 keskenmenon jälkeen,
kun istukka oli kasvanut jälkimmäisen keskenmenon yhteydessä kohtulihakseen.
menetin kaavinta yrityksessä 7 L. verta ja jos kohtua ei olisi
poistettu, olisin "vuotanut kuiviin" leikkauspöydälle.
kiitos veripalvelulle, että tarpeellinen 13pussia verta oli saatavilla.
mulla siis jäi munasarjat,
onko kellään tietoa pystyiskö sieltä vielä munasoluja
ottaa ja yrittää hedelmöittää mieheni siittiöillä?
ja istuttaa kohdunlainaajan kohtuun.
(jos sellainen löytyisi olisimme kulujen lisäksi valmiit
korvaamaan lainaajalle n.10000e.
laitan yhteystiedot, jos lainaajaa löytyisi).
meillä tammikuussa 6v. täyttävä poika ja
haaveissa olisi hänelle sisko tai veli.

täällä olis eräs kiinnostunut 24vuotias eteläsuomesta olen kokoa xl perusterve vaikka onkin ylipainoa :) mutta olempa lihavampiakin synnyttäjiä nähnyt..olen kaikin puolin valmis sijaissynnyttäjäksi saisinko sun yhteystiedot?
  Vastaa viestiin
01.11.11, 22:06   #80 (linkki)
simpukka1
(Vierailija)

Kohdunvuokraus

Hei! Minulla on kohtuvika ja en pysty itse lasta synnyttämään. Tämän vuoksi haluaisin vuokrata kohdu. Raskas juttu kaikin puolin ja olen valmis korvaamaan mahdolliselle kohdunvuokraajalle 15 000 euroa. Olisikohan ketään tervettä naista halukasta auttamaan meitä onnettomia?
t. simpukat
  Vastaa viestiin

29.05.12, 14:41   #81 (linkki)
nina
(Vierailija)

halukas

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja simpukka1 Näytä viesti
Hei! Minulla on kohtuvika ja en pysty itse lasta synnyttämään. Tämän vuoksi haluaisin vuokrata kohdu. Raskas juttu kaikin puolin ja olen valmis korvaamaan mahdolliselle kohdunvuokraajalle 15 000 euroa. Olisikohan ketään tervettä naista halukasta auttamaan meitä onnettomia?
t. simpukat
Minä olisin halukas teille tai joillekkin muille.
Itsellä jo lapsiluku täynnä. Ja tiedän mihin olen ryhtymässä.

Onnistuu omilla tai teidän munasolulla.

Itse olen erittäin terve. Pituus 168cm, paino 59kg. Silmät harmaat, hiukset ruskeat/vaaleanruskeat.
Aikaisemmat raskaudet menneet hyvin ja sitoudun terveelliseen ja vastuuntuntoiseen odotukseen myös tälläisessä tapauksessa.

t:nina

nina.kv@suomi24.fi
  Vastaa viestiin
31.05.12, 17:58   #82 (linkki)
Reijo
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Reissutyttö Näytä viesti
Entä onko minun mahdollista "vuokrata" kun vietän vuoden Englannissa? Ajatuksena nimittäin hyvä, olisi mukava voida auttaa. Mutta olisi helpompaa kun on poissa maasta ja tuttavien ja sukulaisten silmistä...
Vaikka en kyllä puuhaan ryhtyisi ilman korvausta. Oman itsensä siinä kuitenkin likoon laittaa...

Olisko mahdollista keskustella asiasta. Vaimoni ei saa lapsia, joten olisimme kiinnostuneet tästä "hoitomuodosta" ?
  Vastaa viestiin
04.08.12, 21:07   #83 (linkki)
myyyyy
(Vierailija)

Kohdunvuokraus/ lainaus Suomessa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Reijo Näytä viesti
Olisko mahdollista keskustella asiasta. Vaimoni ei saa lapsia, joten olisimme kiinnostuneet tästä "hoitomuodosta" ?

Valitettavasti sijaissynnyttäminen ja kohdunvuokraus ovat kiellettyjä Suomessa. Nyt aloitteita eduskuntaan, että saataisiin lakimuutos
  Vastaa viestiin
11.08.12, 14:26   #84 (linkki)
Kenguruäiti?
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja myyyyy Näytä viesti
Valitettavasti sijaissynnyttäminen ja kohdunvuokraus ovat kiellettyjä Suomessa. Nyt aloitteita eduskuntaan, että saataisiin lakimuutos
Jos olen oikein ymmärtänyt, sen lain kiertäminen on kuitenkin aika helppoa. Itse olen ei-niin-perinteinen sijaissynnyttäjäehdokas, eli ikää on jo 36 ja omia lapsiakin on. Elämäntilanteeni on sellainen, että olisi hyvä aika olla raskaana, mutta emme mieheni kanssa aio hankkia enää enempää lapsia. Olen miettinyt usein, että voisin auttaa jotakuta paria saamaan lapsen, mutta en ole koskaan rohkaistunut siitä kyselemään, kun en ole enää mikään nuori.

Jos joku haluaa jutella asiasta enemmän, minut tavoittaa osoitteesta kenguru.aiti@suomi24.fi
  Vastaa viestiin
18.02.13, 20:56   #85 (linkki)
riina
(Vierailija)

Oletteko onnistuneet saamaan lasta vai onko apu vielä tarpeelinen?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja simpukka1 Näytä viesti
t. simpukat
  Vastaa viestiin
19.04.13, 17:17   #86 (linkki)
pajunkissa
(Vierailija)

Olisin kiinnostunut omani "vuokraamisesta". Olen perusterve päälle kolmikymppinen nainen joka ei halua omia lapsia, mutta olen miettinyt tätä vaihtoehtoa viimeiset kymmenen vuotta ja aika alkaa loppua ainakin ensimmäisen lapsen saamiseen, joten olo on sellainen nyt tai ei koskaan. En ole koskaan polttanut, en juo eikä minulla ole todettu mitään sairauksia jotka hankaloittaisivat asioita. Minut tavoittaa osoitteesta pajunkissan at suomi24.fi
  Vastaa viestiin
19.04.13, 20:46   #87 (linkki)
pajunkissa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pajunkissa Näytä viesti
Olisin kiinnostunut omani "vuokraamisesta". Olen perusterve päälle kolmikymppinen nainen joka ei halua omia lapsia, mutta olen miettinyt tätä vaihtoehtoa viimeiset kymmenen vuotta ja aika alkaa loppua ainakin ensimmäisen lapsen saamiseen, joten olo on sellainen nyt tai ei koskaan. En ole koskaan polttanut, en juo eikä minulla ole todettu mitään sairauksia jotka hankaloittaisivat asioita. Minut tavoittaa osoitteesta pajunkissan at suomi24.fi
Vaihdoin sähköpostiosoitteen pajunkissa at yandex.com, loin tuon edellisen ja unohdin salasanan samantien.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku