Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Lastentaudit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
02.04.11, 00:54   #51 (linkki)
olololololol
(Vierailija)

tästä blogista vähintääkin tulee yökastelijaksi

2 girls and 1 shitty blog
  Vastaa viestiin
07.05.11, 21:49   #52 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2011
moi

minä olen 13v en uskalla kertoa vanhemmile että minulla on yö kastelua minä joudun ostamaa itse vaippoja miten voisin kertoa vanhemmille että minulla on yö kastelua
kertokaa miten voin kertoa vanhemmille että pissin viellä vaippaa joudun käymää lähes tulkoo joka päivä terkarilla vaihtamassa vaipan teippi vaippa on paha laitta minä tykkään kakata vaippaa kiitos etukäteen
  Vastaa viestiin
16.06.11, 14:20   #53 (linkki)
Liikaauneksiva
(Vierailija)

Tuleva pissijä?

Tiedä sitten lukeeko tätä keskustelua enää kukaan ja osa viesteistä on varmaankin aika asiattomia, mutta pakko tästä on jollekin kertoa ja kun ei elävälle ihmiselle pysty... Olen 16-vuotias nuori nainen enkä ole ikinä, milloinkaan, koskaan kastellut sänkyäni. En edes 3-vuotiaana pikkutyttönä...

Kunnes sitten viime yönä. Näin jotain ihan kummallista unta, mutta en oikeastaan muista siitä sen enempää kuin että olin jossain metsässä, jossa oli käymälä.. Noh, menin sitten sinne istumaan ja yhtäkkiä heräsin sänky ja alushousut litimärkinä. Kyllä nolotti, vaikka ei ihmisiä ollut samassa huoneessa. Ainoastaan koira, joka haisteli hetken lätäkköä ja käpertyi sitten takaisin viereeni niin kuin mitään ei muka olisi tapahtunut. Heitin sitten tietenkin lakanat pyykkiin ja sijauspatjan pois pestäkseni sen aamulla eikä siinä sen ihmeempää.. Mutta mistä tällainen johtuu!?? Olen aina pystynyt pidättämään joka tilanteessa ja kestänyt pitkiäkin päiviä ilman vessaa. En ikinä ole käynyt edes kesken oppitunnin vessassa, siis en oikeasti kertaakaan.. :D

Syvää unta oon tosin aina nukkunut, läpi yön ja sikeästi ja nähnyt toinen toistaan oudompia ja inhottavampia unia. Yleensä niissä lentää joku. Tornadoja, kuumailmapalloja, helikoptereita, hävittäjiä, Sir Gustav punaisessa laatikossaan kertoen aikeistaan räjäyttää Uusimaa ilmaan, paisuvia Saturnuksia tai tappelevia hevosia pilven päällä. Itse en koskaan lennä, useimmiten pakenen uimapatjalla saareen ja hyppelen kyykäärmeiden yli tai juoksen paikasta toiseen.. Tai jotain muuta vastaavaa. Unissani en tietääkseni oo kuitenkaan koskaan puhunut enkä juuri kävellytkään. Korkeintaan kerran herännyt toisesta paikasta kuin minne menin nukkumaan, mutta siitä on jo joku vuosi aikaa.

Nukuin muutenkin ihan liian pitkään, vaikka oon tosin aina ollut sellanen yökuukeli, joka valvoo pitkään eikä millään jaksa nousta aamulla sängystä ja myöhästyy joka hemmetin aamu. Nyt pelkään, että tämä pissiminen toistuu. Mitä jos tästä lähtien näin käy joka yö??? Lähden ensi viikolla Englantiin kielikurssille.. En halua herätä vieraassa perheessä sänky märkänä. Olen lähes aikuinen. Kuinka noloa!! Onko sänkyyn kuseksimisella tapana toistua?? Mistä tämä johtuu?
  Vastaa viestiin
09.09.11, 08:10   #54 (linkki)
13v päivä- ja yökastelia
(Vierailija)

miten vaihdoit vaipat koulussa sitten koska minun pitäisi kanssa vaihtaa vaipat koulussa mutta en tiedä miten vaihtaisin koulussa vaipan
  Vastaa viestiin
09.09.11, 08:33   #55 (linkki)
vaippatyttö
(Vierailija)

minulla on kaksi vuotias pikku veli olen itse 15v tyttö pikkujeljeni on oppinutjo yökuivaksi. minä en meillä on lastenhoito pyötä ja äiti pakottaa mennä siihen alasti ja hän vaihtaa vaipat minulle mikään lääke tai mikään muukaan ei tehonnut se on vain niin noloa sanoo äitille et nyt on vaippa märkä sit mun pitää mennä siihe hoito pöyälle ja ottaa housut pois kerra mun poikaystävä vaihto mulle vaipat se halus vaitaa ne se oli noloo!
  Vastaa viestiin
22.01.12, 14:54   #56 (linkki)
pian 16
(Vierailija)

siis mulle kävi tänäää

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Liikaauneksiva Näytä viesti
Tiedä sitten lukeeko tätä keskustelua enää kukaan ja osa viesteistä on varmaankin aika asiattomia, mutta pakko tästä on jollekin kertoa ja kun ei elävälle ihmiselle pysty... Olen 16-vuotias nuori nainen enkä ole ikinä, milloinkaan, koskaan kastellut sänkyäni. En edes 3-vuotiaana pikkutyttönä...

Kunnes sitten viime yönä. Näin jotain ihan kummallista unta, mutta en oikeastaan muista siitä sen enempää kuin että olin jossain metsässä, jossa oli käymälä.. Noh, menin sitten sinne istumaan ja yhtäkkiä heräsin sänky ja alushousut litimärkinä. Kyllä nolotti, vaikka ei ihmisiä ollut samassa huoneessa. Ainoastaan koira, joka haisteli hetken lätäkköä ja käpertyi sitten takaisin viereeni niin kuin mitään ei muka olisi tapahtunut. Heitin sitten tietenkin lakanat pyykkiin ja sijauspatjan pois pestäkseni sen aamulla eikä siinä sen ihmeempää.. Mutta mistä tällainen johtuu!?? Olen aina pystynyt pidättämään joka tilanteessa ja kestänyt pitkiäkin päiviä ilman vessaa. En ikinä ole käynyt edes kesken oppitunnin vessassa, siis en oikeasti kertaakaan.. :D

Syvää unta oon tosin aina nukkunut, läpi yön ja sikeästi ja nähnyt toinen toistaan oudompia ja inhottavampia unia. Yleensä niissä lentää joku. Tornadoja, kuumailmapalloja, helikoptereita, hävittäjiä, Sir Gustav punaisessa laatikossaan kertoen aikeistaan räjäyttää Uusimaa ilmaan, paisuvia Saturnuksia tai tappelevia hevosia pilven päällä. Itse en koskaan lennä, useimmiten pakenen uimapatjalla saareen ja hyppelen kyykäärmeiden yli tai juoksen paikasta toiseen.. Tai jotain muuta vastaavaa. Unissani en tietääkseni oo kuitenkaan koskaan puhunut enkä juuri kävellytkään. Korkeintaan kerran herännyt toisesta paikasta kuin minne menin nukkumaan, mutta siitä on jo joku vuosi aikaa.

Nukuin muutenkin ihan liian pitkään, vaikka oon tosin aina ollut sellanen yökuukeli, joka valvoo pitkään eikä millään jaksa nousta aamulla sängystä ja myöhästyy joka hemmetin aamu. Nyt pelkään, että tämä pissiminen toistuu. Mitä jos tästä lähtien näin käy joka yö??? Lähden ensi viikolla Englantiin kielikurssille.. En halua herätä vieraassa perheessä sänky märkänä. Olen lähes aikuinen. Kuinka noloa!! Onko sänkyyn kuseksimisella tapana toistua?? Mistä tämä johtuu?

Wow, mulla ei ole jatkuvaa... joskus viimeksi kävi kyllä josai 10-13 vuotiaana... näin unta, että kuukautiset alkoivat ja niitä tuli ja tuli kunnes herään kasteltuani sängyn. Nyt pian 16v ja viimeyönä pakoilin opettajaa etten saa jälki-istuntoa ja pakenin vessaan, jjossa pissin, ja vähän väliä , kuitenkin lopuksi heräsin että pissasiin oikeasti! klo oli jo yli klo2 voikohan siitä ja ongelmmaisest elämästöni, ja pelkoa all the time. mutta nyt nolottaa enkä tosiaan mene äidilleni kertomaan!

hahhahhaaa.. luin et "esikastele" xDDD
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku