| |  | |
26.01.06, 17:49
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Vetoomus Vermox-resistenssin selvittämiseksi
Olen kärsinyt kihomadoista reilun vuoden ja kokeillut pyrvinit, vermoxit ynnä siivoukset. Maalaisjärjen mukaan on olemassa vermox-vastustuskykyinen kihomatokanta, koskapa tuhditkaan satsit eivät riitä edes katkaisemaan oireita paria päivää pidemmäksi ajaksi.
Siispä: KAIKKI KANSSAKÄRSIJÄT, JOILLA ON
P E R U S T E LT U A!!!
SYYTÄ OLETTAA, ETTÄ KANNATTE VERMOX-RESISTENTTIÄ KIHOMATOKANTAA, OTTAKAA E-MAILITSE YHTEYTTÄ HUSLABIN PARASITOLOGI S. JOKIRANTAAN!!!!
Mies on vaikutusvaltainen (Suomen johtavia parasitologian asiantuntijoita ja perehtynyt kihomatoihin) ja hän jos kuka on oikeassa asemassa käynnistämään tutkimuksen asiasta. NYT SIIS KAIKKI LIIKKEELLE!
Otin itse yhteyttä Jokirantaan. Hän epäili vermox-resistentin kannan olemassaoloa, koskapa sellainen olisi maailmanlaajuisestikin suuri harvinaisuus. Kuitenkin hän oli väitteestäni kiinnostunut. Jos Vermox-resistentin kannan olemassaolo pystyttäisiin perustellusti osoittamaan hän olisi mahdollisesti halukas kihomato munien viljely-yritykseen ja sitä myöten lääkeherkkyystestaukseen laboratoriossaan.
Jokirannan yhteystiedot löydätte Huslabin sivuilta: www.huslab.fi. Kertokaa lyhyesti tartuntanne yksityiskohdat ja yrittämänne toimenpiteet, epäilyksenne vastustuskykyisen kannan olemassaolosta ja vedotkaa Vermox-resistenttiyden selvittämisen puolesta.
Kaikki liikkeelle, nyt vakuutetaan asiantuntijatkin! Muuten tällaista ""varsin harmitonta"" vaivaa tuskin ryhdytään tutkimaan. Yhden ihmisen vetoomus tulkitaan herkästi luulotteluksi.
| |
| | |
26.01.06, 19:12
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Vetoomus Vermox-resistenssin selvittämiseksi
Näin teemme. Kaikki mukaan!!!!
| |
| | |
20.02.06, 15:55
|
#3 (linkki)
moni on lähettänyt sähköpostia kyseiselle tutkijalle?
| |
| | |
23.02.06, 21:38
|
#4 (linkki)
minä ainakin | |
| | |
05.12.06, 22:51
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Eipä tuo linkki toiminut. Me saimme eilen Vermox-kuurin, koska Pyrvinit ei auta. On jo kolmas kerta tässä perheessä, eikä eilisen lääkkeen oton jälkeen kihomadot ole poistuneet lapselta! Lievästi sanottuna suututtaa jo!
| |
| | |
23.01.07, 09:31
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Meillä on nyt syöty Vermoxia yli 3 kk putkeen. Se ei vie matoja, mutta välillä saa olla rauhassa oireilta muutaman päivän. Lasten uloste on limaista, haisevaa. Äitiä vaivaa kutina, joka tulee ajoittain syyhypuskina, etenkin iltaisin tai yöllä. Uloste on täynnä pieniä vaaleita rihmanpätkiä. Joka päivä imuroidaan tai vaihdetaan vuodevaatteet. Käsipyyhkeet eivät ole olleet käytössä koko aikana. Klooria kuluu ja leujen määrää on
rajoitettu. -Koska testit kuitenkin ovat olleet negatiivisia (usealla lääkärillä näyttää olevan alkeellinen käsitys, että yksi pumpulipuikkotesti per hlö riittäisi!), lääkäreiltä ei heru apua, ei edes sympatiaa. Tämän vielä jaksaisi, jos lääkärit eivät kohtelisi luulosairaana!
| |
| | |
23.01.07, 17:28
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Miettikää, missä kaikkialla niitä madonmunia on: kännykkä, kaukosäädin, tietokoneen näppäimistö(myös työpaikalla), ovenkahvat, mankan näppäimet, tussit, Älkää valmistako ruokaa käsin(kumihanskat käsiin), peppupesut kumihanskat käsissä(kaikilla perheessä),kuivatkaa ensi kasvot, vartalo, viim.alapää(pyyhe heti pesuun) lusikoikaa karkitkin suuhun, EI MITÄÄN SORMIEN KAUTTA SUUHUN!!!!! Madot eivät itsestään lisäänny elimistössä vaan niiden täytyy päästä suun kautta ohutsuoleen kehittymään. Kun tämän kiertokulun katkaisee, niistä pääsee eroon. Nytkin on hyvät pakkaset. lelut, tussit, kaikki irtosälä,ja petivaatteet vaan ulos. Siivousta täytyy tehdä pitkäjänteisesti mutta se tuottaa tuloksia.
| |
| | |
24.01.07, 18:30
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Olen ollut yhteydessä
Jokirantaan ja sainkin häneltä ystävällisen vastauksen.
| |
| | |
21.11.07, 11:00
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Missä mennään?
Onko kukaan tietoinen, miten asia on edistynyt tämän vuoden aikana? Tohdinkohan ottaa Jokirantaan suoraan yhteyttä?
| |
| | |
07.04.10, 22:47
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Missä tällainen vetoomus on nähtävissä? ei oo saatu aikaan...?
| |
| | |
11.05.10, 23:08
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | sauna Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja knn Missä tällainen vetoomus on nähtävissä? ei oo saatu aikaan...? |
MUTTA HEI! olen kuullut että kun menet saunaan 80c olet siellä noin 2h kihomadot kuolee mutta kannattaa ottaa päälle vielä lääkkeitä jos ne nyt voisi edes vähän auttaa. luin että 80c 2h sauna tappaa syyhypunkit, täit ja KIHOMADOT syyhypunkit pitää kuivassa saunassa ehkä myös kihomadot (en tiedä toimiiko tämä mutta jo tästä jollekin jotain apua olisi) :) itselläni lähti ihan kun otin 6 taplettia koska painan 70kg minun olisi pitänyt lähteä ne 5 tabulla mutta otimpa varmuuden vuoksi. ne olivat kai pyrvin nimisiä.
| |
| | |
05.01.11, 01:41
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kihomadon kokenut MUTTA HEI! olen kuullut että kun menet saunaan 80c olet siellä noin 2h kihomadot kuolee mutta kannattaa ottaa päälle vielä lääkkeitä jos ne nyt voisi edes vähän auttaa. luin että 80c 2h sauna tappaa syyhypunkit, täit ja KIHOMADOT syyhypunkit pitää kuivassa saunassa ehkä myös kihomadot (en tiedä toimiiko tämä mutta jo tästä jollekin jotain apua olisi) :) itselläni lähti ihan kun otin 6 taplettia koska painan 70kg minun olisi pitänyt lähteä ne 5 tabulla mutta otimpa varmuuden vuoksi. ne olivat kai pyrvin nimisiä. | mitenköhän se sauna ne suolen sisällä olevat madot tappaa?!? äly hoi?
pyrviniin ei kannata rahojaan tuhlata.
| |
| | | | |