Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Lastentaudit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
19.05.08, 14:30   #1 (linkki)
kauha&kattila
(Vierailija)

aurinkosuojavaatteet

Mistä saa ostaa hyviä aurinkosuojavaatteita?
  Vastaa viestiin

19.05.08, 14:32   #2 (linkki)
jjjjlpooi
(Vierailija)

Itse ostin kirpputorilta, mutta ystäväni osti huuto.netistä.
Sai uudet todella edullisesti.
  Vastaa viestiin
12.06.08, 13:54   #3 (linkki)
täältä
(Vierailija)

http://www.meditex.fi/

Esim. tuolta. Itse olen miettinyt, että eiköhän näitä saisi halvemmalla jostain ulkomaisesta verkkokaupasta, maasta jossa paistaa "aina"??
  Vastaa viestiin
05.01.09, 22:42   #4 (linkki)
tykkäsin
(Vierailija)

Sunblock

Moi! Ruotsalainen sunblock myy aurinkosuojavaatteita nyt myös suomeen: www.sunblock.fi. Tilasin itse sieltä aurinkosuoja kankaan ihan itselleni (aikuiselle), vaikka sitä vauvojen suojaksi kai mainostetaan ;) Todella näppärä ja ihanan kevyttä kangasta!

Jenkeistä saa myös tilattua aika edullisesti, kun dollarin kurssi on niin edullinen meille. Muista vain huomioida, että päälle tulee tullimaksu + alv ja postituskulut jenkeistä ovat joskus kalliit (riippuu minkä kautta tulee, esim. dhl on tosi kallis).
  Vastaa viestiin
02.07.11, 15:50   #5 (linkki)
maansikka
(Vierailija)

Aurinkosuojavaatteet edullisemmin Keskustorin apteekista kuin maahantuojalta

Mistä saa ostaa hyviä aurinkosuojavaatteita ja UV-suojalaseja?

Ostosvinkkini: Tampereen Keskustorin apteekissa Sunblock aurinkosuojavaatteet ovat edullisempia kuin itse maahantuojalla! Siellä oli niitä Sunblock UV-suojavaatteita pukuja, paita-shortsisettejä, lippiksiä, hattuja ja UV-suojalaseja (ostin kahdelle tytölleni sellaiset). Niissä UV-suojalaseissa oli kuminauharemmi takana, joten istuivat lasten päähän täydellisesti, kun ovat säädettävät ja menevät varmasti monta vuotta tytöillä. Olivat nekin muuten halvemmat (alle 20euroa) kuin maahantuojalla ja paljon halvemmat kuin silmälasiliikkeissä. Sunblockin aurinkosuojapuvut meillä oli jo ostettu keväällä, harmittelin vähän kun tosta apteekista olisin saanut halvemmalla kuin tilasin netistä maahantuojalta.

ps. se apteekki on Tampereen teatteria vastapäätä oleva (auki joka päivä)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku