Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Lastentaudit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
07.10.10, 13:04   #1 (linkki)
leilikki
(Vierailija)

Täitä?kö?

Olen vieläkin vähän järkyttynyt enkä oikein tiedä minne kirjoittaa, mutta, olen pari päivää ihmetellyt kun poikani 5 v. raapii päätään... Jostain ihme kumman syystä aloin eilen sitten paremmin katsotaan hänen päätään ja kammotus sentään, oletan että siellä on täitä. Yöks... Muutamia koko päässä, on onneksi vaalea tukka joten ne löytää hyvin. Olen tänään menossa apteekkiin hakemaan täishampoota ja aion vaihtaa kaikki vuodevaatteet. Mutta, riittääkö tämä? Pitäisikö tästä kertoa päiväkotiin...kun en kehtaisi. Mistä niitä täitä tulee?? Ja kuinka varmaa on että ne saa tuolla shampoolla pois? Jos jollain kokemuksia, kertokaa ihmeessä.
  Vastaa viestiin

08.10.10, 00:10   #2 (linkki)
...
(Vierailija)

Ei ole kokemusta. Luutavasti ovat sieltä hoitopaikasta tulleet.

Hae netistä ohjeita, miten toimit kaikkien vaatteiden kanssa.
  Vastaa viestiin
11.01.11, 00:12   #3 (linkki)
66
(Vierailija)

Ei päiväkotiin elävien täiden kanssa!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja leilikki Näytä viesti
Olen vieläkin vähän järkyttynyt enkä oikein tiedä minne kirjoittaa, mutta, olen pari päivää ihmetellyt kun poikani 5 v. raapii päätään... Jostain ihme kumman syystä aloin eilen sitten paremmin katsotaan hänen päätään ja kammotus sentään, oletan että siellä on täitä. Yöks... Muutamia koko päässä, on onneksi vaalea tukka joten ne löytää hyvin. Olen tänään menossa apteekkiin hakemaan täishampoota ja aion vaihtaa kaikki vuodevaatteet. Mutta, riittääkö tämä? Pitäisikö tästä kertoa päiväkotiin...kun en kehtaisi. Mistä niitä täitä tulee?? Ja kuinka varmaa on että ne saa tuolla shampoolla pois? Jos jollain kokemuksia, kertokaa ihmeessä.
Meillä ainakaan ei saa viedä päiväkotiin jos tiedetään että lapsella on täitä eikä niitä ole vielä hoidettu.
Katso tämä ketju: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/per...-laake-taihin/
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku