Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
06.07.05, 14:19   #76 (linkki)
milla
(Vierailija)

Re: Vkon 27 jännääjät

siis pieni kommentti, jotta ette luule mun olevan ihan sekasin. pistelyä mahassa KYLLÄ jo yli viikon. väheni eilen ja tänään ei ollenkaan. Menkka kipuja EI ollenkaan tässä kierrossa...eikä viime kierrossa sen koommin.
  Vastaa viestiin
07.07.05, 09:04   #77 (linkki)
Ainu
(Vierailija)

NO... eilen tehtiin testi ja haamu plussa tuli... (mitä sitten pitäis ajatella???) Soitin äsken neuvolaan ja se sano että laittaa lähetteen lapraan että jos ei ole maanantaihain mennessä alkanu niin käydä sitten jättämässä sinne pissit... No kyllä täällä on kuset suoraansanottuna housuissa kun on hiukka epäselvä olo!!

Otan osaa Rizzu, mutta kyllä minäkin täältä perässä tulen kunhan ne nyt alkaa... sit kun ne alkaa...

Miten täällä keskusteluissa yleensä haamuille käynyt??? Onko kellään ""tilasto tietoa""???

Epätietoinen jännittäjä!
  Vastaa viestiin
07.07.05, 09:46   #78 (linkki)
Rizzu
(Vierailija)

Ainu! Varovaiset onnittelut! Kyllä se haamu on yleensä plussaa tarkoittanut! Millä testasit? Nyt vain rauhassa odottelemaan sitä neuvolan testiä, siitä se sitten selviää! Toivoisin tosiaan, että tämä homma menisi niin päin, että minä tulen sinun perässäsi ensi kuussa eikä niin, että sinä tulet minun perässäni.

Tarrasukkia ja vauvaliimaa ja kaikkea sille pienen pienelle elämänalulle!
  Vastaa viestiin
07.07.05, 11:41   #79 (linkki)
Ainu
(Vierailija)

Kiitos ihanasta viestistä Rizzu!!

Todellakin kiertopäivä 30/26-27 joten ihmeessä ollaan. Ukko halus että tehtiin eilen testi, sehän sen haamun ensn näkikin että sitä yhdessä ihmeteltiin ja kyllä se ihme taisi päälle jäädä!

Kiitos liimautumis toiveissa ja todellakin voin mennnä testiin maanantaina ja toivottavasti te kaikki tädinneet saatte ensikuussa plussaa.

Hiukan ongelmaa on kun ei meinaa jaksaa keskittyä mihinkään!!

No huomenna taas tulen ilmoittamaan joko tulosta on tullut???
  Vastaa viestiin
07.07.05, 12:34   #80 (linkki)
Ainu
(Vierailija)

Niin ja testi oli apteekin raskaustesti. Semmonen sinivalkonen paketti. Tais unehtua kertoa viimeks!!
  Vastaa viestiin
07.07.05, 17:02   #81 (linkki)
milla
(Vierailija)

hö!

tää tais olla sit kp1. voih voih..arvasin kyllä eilen kun tunsin selkeitä kuukautiskipuja. No vielä vuoto ei ole normaalia vaan pelkkää tuhrua... ruskeaa ja hyvin minimaalista.
mutta kyllä harmitti, kun tuli löydettyä kaikenmoisia oireitakin, mutta se taitaa olla vähän semmonen turha juttu niitä oireita seurailla.
Niin normaali kierto on sen 31 ja nyt siis vain 29. hassua.
Lasketaankos se kp1 jo tästä tuhru vuodosta? esimerkikis viime kierrossa ei kunnon vuotoa tullut ollenkaan... onko normaalia?
tsemppiä muille
  Vastaa viestiin
08.07.05, 10:00   #82 (linkki)
Ainu
(Vierailija)

Edelleen sama tilanne... Maanantaita odotellen!!
Ukko kyllä jo eilen kyseli että tehtäiskö jo toinen testi niin sais ehkä jo tietää... Voi kun se ei ymmärrä kuinka pienestä se on kiinni!!

Vastaa viestiin
12.07.05, 09:25   #83 (linkki)
Ainu
(Vierailija)

Taisipa käydä sitten niin että tällähetkellä meidän perheeseen nyt se PLUSSA sitten tuli. Laprassa kävin oikein eilen pissalla ja neuvola ajan antoivat!!!

Onnea Teille kaikille yrittäjille!! Kyllä se sitten yllättää!!

No Pelottaa ihan VITUSTI.... SYDÄN LÖY JA HENKI EI KULJE!
Pelottaa että menee kesken!

Vastaa viestiin
13.07.05, 20:52   #84 (linkki)
molly
(Vierailija)

Ainu, ONNEA!! Ja pahoittelut tädin kohdanneille...

Itse kirjoittelin tänne aktiivisesti kierron alussa ja nyt pääsin kesken lomailun koneelle kertomaan tylsiä uutisia, eli kp 2 meneillään. Täytyy kyllä myöntää että V*TUTTAA ihan kympillä. Oon ihan kypsä! Mil helvetil sen tärpin sais?? Tää oli nyt joku 9. tai 10. kierto (en edes pysy laskuissa mukana enää) ja tikutin siis tässä kierrossa ekaa kertaa. Oviksen bongasin tikuilla tosi myöhään kp17 ja se tiesikin sitten epätavallisen piiitkää kiertoa 32 pv. Mulla oli toiveet aika korkealla ja kerkesin jo testaamaankin kp 28 tienoilla. Negan tietysti. No, saipahan ainakin vetää nollaavat mökkikännit hyvien ystävien seurassa. Mutta kyllä mä oon nyt oikeesti vähän masentunu, tuntuu että ei tästä tuu mitään. Baaah :(

Vippe, sä olet kans lomailemassa, mutta tulepa kertomaan uutisia sitten jossain vaiheessa kun pääset käymään netissä. Toivon niin että edes sulla ois meistä kahdesta tärpännyt! Ainun puolesta oon silti vilpittömästi iloinen, on se hienoa että edes yksi plussa tuli tähän ketjuun!!! Jos ei nyt sitten Vippe tai joku muu lomalainen oo plussannut mökillä :)

Mää en tiiä jaksanko liittyä mihinkään uuteen jännäketjuun seuraavaan kiertoon. Nyt painun ainakin takaisin lomailemaan ja mökkeilemään joksikin aikaa taas. Tsemppiä kaikille kohtalotovereille enskiertoon!
  Vastaa viestiin
14.07.05, 12:48   #85 (linkki)
Lilja
(Vierailija)

Voimia oikein paljon sulle molly!! Ehkä tekee ihan hyvääkin kerätä voimia ja rentoutua siellä kaukana sivistyksestä (tai niin olen ymmärtäny, että olet..)

Ja kaikille muille, joille täti tuli myös jaksamista ja intoa seuraavaan kiertoon!! eli siis tähän kiertoon..

Ainulle paljon onnea!!
  Vastaa viestiin
15.07.05, 02:00   #86 (linkki)
Vippe
(Vierailija)

Paljon onnea Ainulle! :)

Molly, kohtalotoveri.. kp6 menossa. En osannu muuta kuin tätiä odottaa, joten säästyin tunnekuohuilta tällä kertaa. Sulla ne näemmä iski.. Tiedän tunteen.. Joko oot suosta noussu? Lauantaina, ku menkat alko, nin pääsin kanssa ne nollaavat vetään puutarhakemuissa.. ja arvaa oliko karpula sen jälkeen. Ne viimeiset punaviinit olis pitäny jättää juomatta. :) Jos et jaksa jännäketjuilla, nin huutelepa kuulumisia Toiveikkaisiin.

Tsemiä myös muille kohtalotovereille!! Uuteen nousuun! ;)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku