| Re: Vkon 27 jännääjät
Ainu, ONNEA!! Ja pahoittelut tädin kohdanneille...
Itse kirjoittelin tänne aktiivisesti kierron alussa ja nyt pääsin kesken lomailun koneelle kertomaan tylsiä uutisia, eli kp 2 meneillään. Täytyy kyllä myöntää että V*TUTTAA ihan kympillä. Oon ihan kypsä! Mil helvetil sen tärpin sais?? Tää oli nyt joku 9. tai 10. kierto (en edes pysy laskuissa mukana enää) ja tikutin siis tässä kierrossa ekaa kertaa. Oviksen bongasin tikuilla tosi myöhään kp17 ja se tiesikin sitten epätavallisen piiitkää kiertoa 32 pv. Mulla oli toiveet aika korkealla ja kerkesin jo testaamaankin kp 28 tienoilla. Negan tietysti. No, saipahan ainakin vetää nollaavat mökkikännit hyvien ystävien seurassa. Mutta kyllä mä oon nyt oikeesti vähän masentunu, tuntuu että ei tästä tuu mitään. Baaah :(
Vippe, sä olet kans lomailemassa, mutta tulepa kertomaan uutisia sitten jossain vaiheessa kun pääset käymään netissä. Toivon niin että edes sulla ois meistä kahdesta tärpännyt! Ainun puolesta oon silti vilpittömästi iloinen, on se hienoa että edes yksi plussa tuli tähän ketjuun!!! Jos ei nyt sitten Vippe tai joku muu lomalainen oo plussannut mökillä :)
Mää en tiiä jaksanko liittyä mihinkään uuteen jännäketjuun seuraavaan kiertoon. Nyt painun ainakin takaisin lomailemaan ja mökkeilemään joksikin aikaa taas. Tsemppiä kaikille kohtalotovereille enskiertoon!
|