| |  | | |
10.06.05, 12:02
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | VKO 28 JÄNNÄÄJÄT
Tähän on jo niin tottunut, että menkat sieltä kohta tulee, joten perustanpa nyt jo vkon 28 jännääjien ketjun.
Edellisessä ketjussa puhuttiin taikauskosta ja siitä, miten ketjun aloittaja usein plussaa. Saapi nähdä miten käy allekirjoittaneella.
Eli siis, kaikki sieltä vkolta 24 ja miksei muutkin, tänne mukaan keskustelemaan kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä.
Ja ennen kaikkea: plussaonnea kaikille kuumeilijoille! =)
| |
| | |
10.06.05, 14:25
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: VKO 28 JÄNNÄÄJÄT
No mä en plussannut aloitettuani VKO 20 -ketjun.. siirrynpä viikolta 24 samantien tänne, on ihanaa heittäytyä marttyyriksi välillä.. = ) kuukautiset alkanee ensi keskiviikkona.
| |
| | |
13.06.05, 08:23
|
#3 (linkki)
Nostetaan vähän... kun tällä viikolla se täti tulee kuitenkin kyläilemään... eli siis valmiina jo vkoa 28 varten.
Laura, enpä usko minäkään tuohon taikaan tuosta ketjun aloittamisesta. Mutta kokeillaan nyt niin saadaan sitten todisteltua itsellekin. Mulla on yleensä aika huono arpaonni muutenkin...
Mulla vähän sama homma, menkat pitäis alkaa kai ke-to tällä viikolla, vatsa oireilee jo. No mutta mikäs siinä kun en tärppiä tälle kierrolle odottanutkaan.
Aurinkoista alkanutta viikkoa!! (Vaikka täällä sataa...)
| |
| | |
13.06.05, 16:28
|
#4 (linkki)
Minäkin tulen lannistuneena nostelemaan tätä. Vaikka kyllä jo tuumasin, etten enää tässä kesällä tule viikkoketjuun mukaan, niin onhan tämä kuitenkin parempi täällä asioita marehtiä kuin yksinään tai kuormittaa parisuhdetta jatkuvalla vauvajauhannalla.
Ja usko nyt vain Jenska aloituksen taikaan! Ellet sitten yllätä itseäsikin ja plussaa kuitenkin tuossa vkon 24 ketjussa!
| |
| | |
13.06.05, 16:34
|
#5 (linkki)
Mäkin liityn jo tähän ketjuun.
Menkkojen pitäis kanssa tossa torstai-perjantai akselilla alkaa.Menossa siis 26/29
Onhan se nyt jo sitten lääkärillä vahvistettu että en raskaana ole. Masentaa hiukan.
Uusi yritys vaan päälle Juhannuksen jälkeen ja sitä ennen viikon loma. Edes jotain mukavaa tulossa. =) | |
| | |
14.06.05, 08:55
|
#6 (linkki)
Kiva, kun tänne tuli enemmänkin porukkaa.
Mulla kp 26/26-29 ja ihan varmat menkkamerkit. Eli ei pelkoa, että vahingossakaan pääsisitte eroon musta! ;) En siis tosiaankaan plussaa vielä vkon 24 aikana vaan päinvastoin...
Onneksi fiilis on edelleen ihan hyvä. Jotenkin sitä haluaa nopeesti seuraavat menkat alta pois, jos sitten sais miehen ylipuhuttua yrittämään yhden kierron ajan ihan tosissaan ja täysillä. Jos se ei tuota tulosta, niin sitten katsotaan tilannetta taas uudemman kerran.
Äläkä Illuusia lannistu! Pettymyshän on suuri, sitä en kiellä. Itse asiassa eilen sain kamalan itkukohtauksen kun tajusin kuinka moni ystävistäni synnyttää tässä kesän aikana... pisti suorastaan v...ttamaan että itsellä olisi jo puolivuotias vauveli, jos ei olisi mennyt kesken... tai se lokakuinen olisi kohta viittä vaille valmis maailmaan... eniten harmittaa, ettei sen jälkeen ole edes tärpännyt!! Missä lie vika... vaiko vaan huonoa tuuria...
Tsemppiä, tätä tää on. Täytyy vaan yrittää keskittää ajatuksensa niihin iloisiin ja nautinnollisiin asioihin, joita voi vielä harjottaa ennen perheenlisäystä. ;)
| |
| | |
14.06.05, 09:59
|
#7 (linkki)
Moi Jenska, Minna, Illuusia ja muut! Minä nyt sitten täällä täysillä, vuoto alkoi eilen 27/27-30. Ilta meni itkeskellessä. Tuntuu niin ettei elämässä ole enää mitään merkityksellistä jos ei vauvaa tule. Olin spinningissä ja kyyneleet ja hiki valui sekaisin naamalla kun rääkkäsin paskaa-paskaa kehoa joka ei pysty edes tulemaan raskaaksi. Joo, kyllä mä tiedän ettei se niin ole, mutta.. no kyllä te tajuatte.
Oikeestaan mun ei kuulusi olla tässä ketjussa, koska en aio jännätä seuraavaa. Kesällä on niin paljon juttuja joissa haluun ottaa kunnolla siideriä ym., että aiotaan jättää seuraava yritys kokonaan väliin. Mä kun en haluu ottaa mitään riskiä siitä että alkionkehitykselle ois kuitenkin jotain haittaa alkoholista. ja on siinä sitäkin että mä olen niin väsynyt tähän toivomiseen.
Nyt on vaan pakko koittaa löytää elämään jotain muuta sisältöä edes kesän ajaksi.. aiotaan kans koittaa hoitaa ekoja testejä, simppatesti lähinnä ja mitä nyt alkuun tehdään.
Tsemppiä teille muille ja onnea!
| |
| | |
15.06.05, 09:03
|
#8 (linkki)
Nosto
| |
| | |
16.06.05, 09:01
|
#9 (linkki)
Henkisesti jo valmistaudun siirtymään tänne. Vatsaa vääntää niin pirusti, juoksen jatkuvasti vessassa tsekkaamassa vuototilanteen. Ei vielä mitään, joten edelleen roikun vkon 24 ketjussakin. Poltteet on kyllä sen verran kovat, että kohta alkanee... varmaan muutaman tunnin sisään.
Mutta miten sitä toivookaan, että jos sitten kuitenkin...
Palaan kylläkin todellisuuteen tossa myöhemmin, kun puna-armeija hyökkää. No mutta, sitten on todella aihetta notkua tässäkin ketjussa ja taas uutta yrittämään! =)
| |
| | |
16.06.05, 19:28
|
#10 (linkki)
Kaipa minäkin kuitenkin vielä tulen tähän ketjuun vaikka aattelin, että en taida alottaa tämmöstä ketjuhommelia... Nyt yritän kumminkin olla tutkimatta itseäni ja miettimättä näitä juttuja. Tuskin onnistuu, mutta... Ilmoittelen sitten varmaan oviksen jälkeen itsestäni mitä kuuluu.
Mä en oikeastaan alkanut miettiä näitä ku vasta pari kuukautta sitten. Siihen asti oli vaikka mitä muuta miettimistä ja ihan hirvittävä stressi päällä koko ajan työ- ja koulujutuista. No nyt suurimmat stressitekijät poissa (ainakin näin lomalla ;)).
Ensimmäisen kerran nyt itkin kun olin niin pettynyt kun menkat tuli. Se ei tullut samantien, mutta seuraavana päivänä. Muutenkin ihan väsynyt niin se näkyy juuri siinä, että itkee joka asiasta... Mies on kyllä ollut ihana. Se lohduttaa ja sanoo, että me ollaan niin nuoria vielä ja ollaan yritetty varsinaisesti vasta viime kierto. No tottahan tuo on, että ei varmaan ole kyllä joka kierrossa aiemmin edes osunut oikeaan aikaan puuhastelut ja en varmaan parissa kierrossa edes ovuloinut. Ja nyt vasta tajusin kun tikutin oviksen, että missä vaiheessa niitä limoja se ovis on.
Nyt laskin, että juhannuksen jälkeen pitää alkaa joka toinen päivä -menetelmä, jos toi joka päivä ei sitten olekaan hyvä juttu. Vaikka kyllä mulle joka päivä kelpais hyvinkin sillon kun ovis on tulossa ;) Mutta muuten en mieti näitä yhtään.
Mut katellaan ja tsemppiä vielä kaikille :)
| |
| | |
17.06.05, 15:19
|
#11 (linkki)
Hyvät viikonloput tännekin!! =)
Vieläkin jännään tuolla viikolla 24, enpä olis uskonut että menee sit kuitenkin näin jännäksi. Mitä todennäköisimmin joudun kuitenkin palaamaan maan pinnalle ja jatkan jutustelua ahkerammin tässä ketjussa.
Viikonloput kaikille! =)
| |
| | |
20.06.05, 08:24
|
#12 (linkki)
Huomenet!
Eli nyt siirryn virallisesti vkolta 24 tänne 28-ketjuun. Kp 3 / 26-29. Pitkä odotus siis edessä. Kaikki energia ja voima suunnataan nyt tonne oviksen tienoille. Vielä pitäis yrittää miehen kanssa jutella et yritettäis ihan tosissaan tän kierron ajan, sen jälkeen voidaan taas ottaa iisimmin.
Mitäs te muut? Millä saatte aikanne kulumaan (näin ennen ovista) että ette miettis vauvajuttuja? Musta tuntuu et mietin kahta kauheemmin aina menkkojen ajan, kun tähtää sitten siihen et ""jospa TÄSSÄ kierrossa"" sitten tärppäis... Kahtoo nyt.
Juhannus lähestyy, mitäs teillä suunnitelmissa?
| |
| | |
20.06.05, 15:30
|
#13 (linkki)
Aika kyllä kuluu, nyt on ollut niin kiirettä, että en niin kauheasti ole edes vauvamietteiden kanssa kieriskellyt paitsi sen verran, että taas yksi kaveri ilmoitti olevansa raskaana.
Mulla on vielä töissä viimeiset kiireet, tosin alkaa jo hellittää. Eräässä yhdistyksessä toimiminen on vienyt multa kauheasti aikaa ja sen lisäksi ollaan alettu suunnitella yhden vanhan talon ostamista. Ihan hyvä kyllä, että on muutakin ajateltavaa kuin vauvat.
Me mennään juhannukseksi sukulaisten mökille. Nukutaan kyllä kahdestaan aitassa, mutta veikkaanpa ettei mies kauheasti innostu siellä simppoja kylvämään kun pelkää kuitenkin jotain aittaan yllättäen tuppaajaa. No, saatan kyllä yllättyä iloisestikin. :)
| |
| | |
20.06.05, 15:40
|
#14 (linkki)
Niin, mullahan on jo kp 8 kun viime kierto jäi jostain syystä lyhyeksi. Eli mulla ovis sattunee juuri tuohon juhannukseen. Mutta päätin tässä kierrossa olla mahdollisimman suora puheissani, ja kerroin miehelle, että ovis on todennäköisesti silloin tai jos taas lyhyt kierto niin jo tällä viikolla. Esitin seksitoiveen tälle viikolla: tiistaina ja torstaina (niin on sitten juhannukseksikin tallessa jollei mökillä puuhastella). Teen kyllä aloitteen mikäli mies ei tee, mutta en ala kärttämään, koska kyllä hän nyt muistaa nuo päivät. Nyt tuntuu mieskin olevan hyvässä seksivireessä, joten uskallan toivoa seksirikasta viikkoa, ehkäpä jopa seksirikasta juhannustakin, saahan aitan lukkoon :)
| |
| | |
20.06.05, 21:58
|
#15 (linkki)
Moi!
Tässäpä olisi yksi uusi jännääjä, joka on myös kevään aikana alottanu yhden viikkoketjun kuitenkaan plussaamatta ;)
Oon 24 ja mies 29 ja ensimmäistä vaavia toivotaan. Meillä on ollu hankaluuksia haluttomuuden kanssa,joten joka kierrossa ""jännätään"" myös sitä, onko seksiä ollenkaan. Nyt on tilanne ehkä vähän edistyny, joten päätin pitkästä aikaa liittyä viikkoketjuun.
Mulla on meneillään kp 8/27-31. Kierrot on mulla ollu vähän sekavat ja tiputtelua on melko paljon, joten en ole varma onko kaikki edes kunnossa. Mut siinä uskossa tässä nyt olen, että ovis olis tuloillaan ehkä ens viikolla. Se käy sinänsä oikein hyvin, koska mies on sillon lomalla ja meillä on yhteistä aikaa oikein hyvin! Tänäänkin meillä oli puuhastelua, mutta tärpin kannalta kuitenkin liian aikaisin.
Mut tasaista kylvötahtia kaikille!!! :)
| |
| | |
21.06.05, 08:51
|
#16 (linkki)
Terppa taas, kp4 meneillään ja menkat ovat harvinaisen niukat. Yhtenäkään yönä en ole sidettä pitänyt ja pöksyt on pysyneet puhtaina kuitenkin. Ihan hyvä, viimeksi tuntui että tuhrutteli melkein viikon ajan, parempi vaan kun loppuisivatkin nyt nopeammin...
Sain sitten jutskattua miehen kanssa ja hän oli sitä mieltä, että täysi kylvö vaan päälle tässä kierrossa. Mun pitää kuulemma stripata hänelle tai jotain... ;) Jääkööt nähtäväksi. Joka tapauksessa tulin ihan iloiseksi, kun kerroin hänelle peloistani (etten tule raskaaksi) ja sanoin että haluaisin edes yhden kierron ajan yrittää tosissaan. Jos sitten ei tärppää oikeasta ajoituksesta huolimatta, niin vika ei sitten ole ajoituksessa vaan jossain muualla. Tosin eihän se aina tärppää vaikka ajoitus olisi kuinka oikea, mutta ainakin olisi jotain konkreettista tapahtunut. Ei tarttis surkutella sitä ettei osuttu oikeaan aikaan.
Oisko nyt sitten parempi joka toinen päivä vai sovinnolla joka päivä oviksen aikaan? Mulla ois ovistikkujakin kotona, pitäiskö kokeilla...? Osaankohan? Oliko niin että kp9-10 tienoilla kannattais alkaa tikuttaa...?
| |
| | |
21.06.05, 13:35
|
#17 (linkki)
Tervetuloa, Kerttu.
Kiva, Jenska, että sait nyt miehenkin ymmärtämään ajoituksen tärkeyden.
Mä en vielä tässä kierrossa ala tikuttamaan enkä varmaan ensi kierrossakaan (tai siis no, tässä kierrossahan toivottavasti tärppää niin ens kiertoon onkin sitten PITKÄ aika! ;) ). Joka toinen päivä riittäköön, mutta jos nyt vaikka mies innostuisi juhannuksena kovasti peuhaamaan, niin kyllä se joka päiväkin mulle sopii, ei kai se nyt niin kauheesti simppoihin vaikuta. Mutta tosiaan aika epätodennäköistä, että me joka päivä touhuiltais.
| |
| | |
21.06.05, 13:59
|
#18 (linkki)
Moi!
Oon käsittäny, että jokatoinen päivä riittäis. Mut jos molempia haluttaa niin voihan sitä varmasti joka päiväkin puuhastella! Mulla on just kirjastosta lainassa kirja ""Naisen seksuaalisuus"" ja siinä sanottiin, että on tutkittu, että tärppi on todennäköisempi, jos nainen saa orgasmin samaan aikaan kuin mies tai miehen jälkeen. Mikäli nainen saa orgasmin ennen miestä emättimen ph-arvo muuttuis jotenkin siittiöille vahingolliseks. Mikäli kiinnostaa niin kannattaa lueskella ite tosta kirjasta. Ilmestyny vuonna 2003. olikohan kirjottaja Heusala...voin tarkistaa sen myöhemmin (jos vielä muistan ;) )
Huomenna oon lähdössä ystäväni kanssa matkoille, joten oon koneen ääressä aikasintaan lauantaina. ja sit suuntaan mökille miehen kans, joten voin olla melko hiljaa, mut palataan asiaan sitten kunhan on tätä lomaa pidetty! ELi kovasti vaan tsemppiä kylvöpuuhiin!!! ja Plussaonnea!
| |
| | |
22.06.05, 08:45
|
#19 (linkki)
Kp5 menossa ja luojan kiitos tänään pitäisi olla vika päivä menkkoja. Juhannukseen ei siis tarvitse varautua siteiden ja tampaxien kera. ;)
Pelottaa, että tulen kovasti pettymään ensi viikolla kun pitäisi alottaa petipuuhat kunnolla tulevaa ovista ajatellen. Kyllä mies on nyt ollut sitä mieltä, että yritetään tosissaan eikä harrastella vaan satunnaisesti, mutta saa nähdä mikä on meininkin ens viikolla. Jotenkin sitä on niin tottunu pettymään, ei pelkästään mieheen mutta yleensä asioihin. Mikään kun ei aina tunnu menevät ihan niinkuin on suunnitellut.
Senpä takia ei varmaan pitäis suunnitella mitään vaan päinvastoin antais asioiden mennä omalla painollaan...
Onneks tänään on vika duunipäivä ja vasta maanantaina tänne läävään seuraavan kerran. =)
| |
| | |
23.06.05, 12:19
|
#20 (linkki)
Huh, kun aika rientää nopeasti! Mulla jo kp 11/24-28! Itse asiassa mä oikeestaan kuuluisin viikon 27 jännääjiin kun toi mun edellinen kierto tosiaan oli ihmeen lyhyt (23 päivää!).Mutta en mä enää jaksa viikon 27 jännääjiin liittyä kun siellä jo on niin paljon keskustelua. Jos ei osi ruisrokkia vkon 27 lopussa niin tekisinkin testin vasta viikolla 28, mutta nyt testaan jo perjantaina 8.7., vaikka se onkin vasta kp26. Mutta täytyyhän mun nyt ennen festareita tietää, pakkaanko viinat ja tamppoonit matkaan vaiko jätänkö molemmat kotiin :) Toivottavasti teitä ei haittaa, että olenkin oikeestaan väärässä viikkoketjussa.
Hyvää juhannusta kaikille!
| |
| | |
27.06.05, 09:41
|
#21 (linkki)
Illuusia; ei todellakaan haittaa että olet täällä mukana. Itsekin hengaan yleensä siinä ketjussa, jolloin vasta suunnittelen testaavani (lasken siis vähän yliaikaiseksi).
Mites meni jännääjillä juhannus? Meillä meni varsin rattoisasti, joskin isäntä ois voinu jättää katoamistemppunsa tekemättä. Niin naula päässä ettei raukalla ollu kontrollia mistään. Onneksi kaikki on meillä ihan kunnossa ja asiat saatiin sovittua. Ei vaan ole kivaa valvoa yötä itkien kotona toista odottaen... vahinkoja eikä mitään muuta onneksi sattunut eikä äijä muuten möhlinyt kuin että veti pään täyteen. Tuli onneksi heti aamusta kotio kauhusta kankeana, taisi pelästyä itsekin kun muisti oli kadonnut niin totaalisesti.
Tällä viikolla pitäis sitten puuhastella ahkerasti, jos meinaa tulosta saada aikaiseksi. Ai että kun nyt niin toivon että tärppää!! Ovista en ole vielä ainakaan tuntevinani, mutta tänäänhän on vasta kp 10. Viikon puolivälin tienoilla sitten...
| |
| | |
27.06.05, 11:37
|
#22 (linkki)
Juhannus meni oikein mukavasti ja rauhallisesti mökillä. Touhuttuakin tuli, ja vielä tänä aamunakin :). Tänään kp 15. Nyt on ainakin hyvin kylvetty simppoja, toivon että tuottaa tulosta, mutta nyt mulla on melko rento olo asian suhteen. Jos ei nyt vielä tärppäis, niin nää tekopuuhat tuntuu nyt niin mukavilta, että hyvät mahdollisuudet vois olla sitten ensi kierrossakin kun seuraava ovis sijoittuu loma-aikaan.
Vielä tämä viikko töitä, sitten lomalle! Mukavaa viikkoa kaikille.
| |
| | |
27.06.05, 13:15
|
#23 (linkki)
Meillä ei toimi töissä mitään joten aika kuluu lähinnä netissä surffaten...
Meilläkin tosiaan päätettin hoitaa tällä kierrolla kylvöhommat kunnialla, tosin otolliset ajat on vasta edessä päin, saapi nähdä miten herra käyttäytyy siinä vaiheessa.
Jos ovis ois ajoittunut viikonlopulle, niin kieltämättä kyllä simppoja olis ainakin ollu riittämiin... ;) Toivottavasti sama meno jatkuu. Näköjään kannattaa antaa ukon sähläillä välillä, kun ""korvaukseksi"" saa palvelua, hierontaa ja mikä parasta, loistavaa seksiä. =) Toivottavasti paineet eivät vaan kasva miehelle liian suuriksi... no, viimeksi tänä aamuna mies varmisti vielä, että todella haluaa kanssani lapsen, joten saan heittää epävarmuuden nurkkaan vähäksi aikaa ainakin. =)
Mukavaa viikkoa munkin puolesta kaikille! =)
| |
| | |
27.06.05, 17:18
|
#24 (linkki)
Moi!
Juhannuksen vietosta ja matkoilta palanneena...tänään on meneillään n.kp 15/27-31 joten alkaa olla tärppipäivät käsillä. Eilen tehtiin kylvöä miehen kans, joten ensimmäinen satsi on jo odottelemassa. Täytyy vielä lähipäivinä yrittää päästä varmistelemaan maalisvauvan alkua! ;)
Ei ihmeempää siis tänne!!! | |
| | |
27.06.05, 19:30
|
#25 (linkki)
Tuonne vuoden yrittäneisiin jo kirjoittelinkin...
Juhannus meni oikein rattoisasti. Aamulla ja juhannuspäivänä tuli suhattuakin, oikein mukavata :) Tosin ihan yhtä tyhjän kanssa vauvahaaveita odotellen, mutta enpä mä nyt ainoastaan oviksen aikaan halua seksiä. Varmaan tämän viikon lopulla on ovis (jos on ollenkaan). Kirjoitin äsken tuonne, että ei ole vielä mitään tuntemuksia, mutta ehkä sitten voi olla että limat alkaa nyt vähän lisääntyä, vaikuttaisi siltä. Eli se tarkoittaa sitä, että viikonloppuna varmaan ois ovis. En jaksa sen enempää asiaa miettiä. Ilmoitin miehelle jo ennen juhannusta, että juhannuksen jälkeen sitten pari viikkoa pitäis suhata useasti. Ei tuottane ongelmia ;)
Mutta tosiaan kuten kirjotin tonne toiseen ketjuun, on valkovuodon mukana tullut juhannuksena ja tänään ihan himpun verran verta. Omituista ja pelottavaa, mutta selvinnee sitten loppukesästä kun tilaan ajan tutkimuksiin (vuosi yritystä). En nyt jaksa ajatella sitä asiaa.
Mutta toivottavasti ei tule kovat helteet nyt about viikkoon niin on mukavampi touhuta ;)
| |
| | | | |