Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Vauvahaaveet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
21.07.05, 12:11   #126 (linkki)
inkku
(Vierailija)

Re: vko 29 jännääjät

Selasin äsken näitä viestejä ja huomasin, että ketjun aloittaja NANA ei ole paljoakaan kirjoitellut.. Missäs NANA luuraa, tuliko plussaa vai miinusta???
  Vastaa viestiin
21.07.05, 15:00   #127 (linkki)
Miiru
(Vierailija)

Täällä ollaan kp29/27-30, joten jos vielä huominenkin sinnitellään ilman menkkoja, voisin vaikka testata. Epäilen kyllä että ei tarvitse :(

Mukava kuulla, että täällä on mahdollisesti potentiaalisia maalisvauvojakin ""kypsymässä"" :)

Tsemppiä!
  Vastaa viestiin
22.07.05, 07:41   #128 (linkki)
Hanne
(Vierailija)

Huomenta kaikki! Vielä ei ole menkat alkaneet (piti alkaa tiistaina) joten taidanpa tänään hakea testin. Heräsin tänään aivan kammottavaan pahaoloon!!! Sai vain nieleskellä joten en nyt sitten tiedä mitä nämä oireet kertovat... toivotaan parasta!
  Vastaa viestiin
22.07.05, 08:34   #129 (linkki)
omena
(Vierailija)

Moikka!

Täällä menossa kp33 tai 34 mutta testi näyttää negaa. Näyttää taas siltä, että menkat myöhästyy tai jäävät kokonaan pois. Lopetan jännäilyn tältä erää, mutta tsempit teille jotka vielä jännäätte ja kovasti vauvaliimaa plussanneille! Vähän on masis olo kun vieläkään sitä plussaa ei tullut, mutta nyt ollaan sovittu miehen kanssa, että kaksi kiertoa vielä ja jos ei tärppiä tule, niin sitten soitto tutkimuksiin.

Täällä ollaan kyllä ihan lomatunnelmissa ja keski-Eurooppaan matkalle lähdössä! :D
  Vastaa viestiin
22.07.05, 11:33   #130 (linkki)
Miiru
(Vierailija)

No menkat alkoivat tänään kp30 eli ei tässäkään kierrossa onnistunut.

Poistun taustalle ja vielä kerran plussaonnea kaikille! Omenalle lisäksi mukavaa reissua!
  Vastaa viestiin
22.07.05, 12:16   #131 (linkki)
Satu
(Vierailija)

Tänä aamuna alkoivat menkat, joten ei sitten tärpännyt :( No ensimmäinen yrityskierros vasta takana joten en nyt vielä vaivu epätoivoon. Mies oli kuulemma pettynyt omien siittiöidensä kilpajuoksuun ;)

Hanne, kerro miten kävi kun olet testannut. Toivottavasti onnistaa :)

Pitäisi varmaan perustaa uusi ketju vko 33 jännääjille...
  Vastaa viestiin
22.07.05, 12:29   #132 (linkki)
inkku
(Vierailija)

Täällä menossa kp27/27-34, jos ihan tarkkoja ollaan.. Koko ajan odotan, milloin menkat alkaa.. välillä on sellasia tuntemuksia, kuten on jo koko viikon ollut.

Sunnuntaina testaan uudestaan, jos ei siihen mennessä ala.

Eikun viikonloppuja kaikille! Ilmoitelkaahan tilanteistanne!!!
  Vastaa viestiin
22.07.05, 16:32   #133 (linkki)
Hanne
(Vierailija)

Tylsää! Tein just testin eikä mitään! Ja mä kun olin aikast varma kun miettiin mun olotilaa.. no ei voi mitään. En kyllä ihan täysillä uskonutkaan että heti ekalla tärppää. Silti NYYYH!
Mitäs nyt tästä eteenpäin? Pitääkö varata aika lääkärille jos menkkoja ei ala kuulumaan vai antaako vaan olla? Kertokaapas kokeneemmat...
Onnea muitten testailuille.
  Vastaa viestiin
22.07.05, 20:39   #134 (linkki)
Tikru
(Vierailija)

Hei!
Tuntuu, että monella menkat myöhästyy justiin ton jännittämisen ja stressaamisen vuoksi..kroppa ottaa kyllä hassusti vai pitäiskö sanoa ärsyttävästi pääkopasta noita oireita ja muita..Pitäisköhän kohta aloittaa uusi jännäilyketju..
  Vastaa viestiin
22.07.05, 20:56   #135 (linkki)
Satu
(Vierailija)

Mä aloitan uuden ketjun meille joilla jännäilyt tältä erää ohi ja siirtyvät viikolle 33...

Kaikille plussatuulia ja mukavaa viikonloppua :)
  Vastaa viestiin
23.07.05, 12:22   #136 (linkki)
inkku
(Vierailija)

Kp28/27-34... Taitaa nyt käydä niin, että kierto venyy tai sitten olen raskaana.. En ole vielä tehnyt uutta testiä. Huomenna teen, jos menkkoja ei kuulu, kuten jo aikasemmin kerroinkin..

Oletin tietysti automaattisesti, että kun viime kierto oli 27pv, niin tämäkin olisi saman mittainen. Vaikka pisimmillään kierto on ollut 34pv!!! Tyhmä minä! Voi olla, että olen ""huomaamattani"" stressannut ja onnistunut siten pidentämään kiertoani.. hmm..

Mutta koko ajan on vatsassa semmonen tunne, että menkat alkaa. Tämä tunne on ollut jo VIIKON, ehkä vähän ylikin! Mitä nyt sitten tuosta ajattelisi.. Muita ""oireita"" on ollut pahoinvointi muutamana aamuna. Tänä aamuna tosin ei ollut mitään..

Kyllä tässä jo hermot rupee menemään näitä menkkoja odotellessa! Huominen testi jos näyttää negaa, niin sitten lopetan koko odottamisen ja stressaamisen. Venyköön sitten vaikka kuinka pitkäksi!!!!!!!!!!

Onkos täällä enää muita jännääjiä jäljellä??
  Vastaa viestiin
24.07.05, 11:22   #137 (linkki)
inkku
(Vierailija)

tämän aamun testi näytti negaa!!! kp29/?.. eihän tässä voi muuta, kuin odotella, että ne menkat joskus alkaa!
  Vastaa viestiin
24.07.05, 20:32   #138 (linkki)
sade
(Vierailija)

Harmillista Inkku!!
Mulla jäi testi tänä viikonloppuna tekemättä, kun sukulaisia tuli yökylään. Sovittiin jo aikaisemmin miehen kanssa, että jos joskus tarvii raskaustesti tehdä, niin tehdään se sit yhdessä... tai siis katsotaan tulos! Eli kirjoittelen vielä tähän viikon 29 jännääjiin, jos tulos huomenna näyttää plussaa eikä menkat ala ensi yönä! .......Jännittää!
  Vastaa viestiin
25.07.05, 07:55   #139 (linkki)
kaksonen
(Vierailija)

Sade ja Inkku peukkuja vaan ja toivotaan että plussa pläjähtää!
Onko Seilori vielä maisemissa? Mitä kuuluu? Ekaneuvola jne?
  Vastaa viestiin
25.07.05, 08:38   #140 (linkki)
Nana
(Vierailija)

Onnittelut kaksoselle & seilorille plussista!

inkku mun tilannetta tuolla huhuili. Olen lukenut kyllä tätä ketjua, mutta meille kävi nyt niin, että jo alkukierrosta yritys lopetettiin terveydellisestä syystä. Parin kuukauden päästä yritys toivottavasti jatkuu... Toivottavasti olette kaikki jo silloin odottajien puolella. ; )
  Vastaa viestiin
25.07.05, 11:14   #141 (linkki)
inkku
(Vierailija)

Menkat alkoi tänä aamuna, joten kp30 vaihtuikin kp ykköseksi...

Nyt täytyy sanoa, etten ole edes pettynyt. Oikeastaan vaan onnellinen siitä, ettei kierto venynytkään liian pitkäksi..

Onnea matkaan muille, jotka vielä jännäilevät (jos nyt siis ketään on enää jäljellä)!!!
  Vastaa viestiin
25.07.05, 17:50   #142 (linkki)
sade
(Vierailija)

Ei alkanut menkat viime yönä, joten testasin ja plussaa näytti!!!!!! Hui.......Huomenna tai lähipäivinä pitää yrittää saada yhteys neuvolaan, josta kai kuulee lisäohjeita?!?! Pitää toivoa, että pikkuinen kestää sisälläni.
Oikein paljon tsemppiä kaikille vauvahaaveisiin!
  Vastaa viestiin
26.07.05, 09:58   #143 (linkki)
kaksonen
(Vierailija)

Onnea SADE!!!
Ainakin jonkun pitkällinen odotus palkittiin. Mahtavaa ja onnea vielä kerran!!!
  Vastaa viestiin
26.07.05, 10:02   #144 (linkki)
Nana
(Vierailija)

Onnittelut plussasta, sade!!!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>